Eikö sinua ole profiloitu? Olet tarmokas yrittäjä pääkaupunkiseudulta. Salainen harrastuksesi on murhainfoilu. Kun palkollisesi luulevat sinun tarkistavan takahuoneessa tarkkana tilejä ja taseita ja näpyttelevän osavuosikatsauksia, oletkin oikeasti murhien lumoavassa maailmassa. Ellet sitten ole jo sulkenut ovea ja ole uppoutunut fantasiamaailmojen pyörteisiin lukemalla tuhatsivuisia tiiliskivikirjoja. Toinen salaisuutesi on runojen kirjoittaminen. Kotona olet hallitseva tekijä, vaikka puolisosi ei sitä ehkä tiedä tai tunnusta. Äitinä olet lämmin ja oikeamielinen. Tärkein opetuksesi lapsillesi on, ettei periksi saa antaa, sanoipa kuka mitä tahansa.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mä ilmottaudun kuule Kylli vapaaehtoiseksi,kun kukaan ei ole vielä uskaltanut profiloidaARGH
mielikuvasi edellisestä
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
villivadelma
- Jane Marple
villivadelma on taatusti kaunis. Olen muodostanut tämän mielipiteeni jo ennen tuota Jessica Simpson -avataria (en itseasiassa edes pidä kyseistä henkilöä viehättävänä), sillä olen pienestä saakka pitänyt hirveästi vadelmista, joten jotenkin... Noh, eikö siinä ole ihan selvä yhteys.. ? 
Tulee aina mieleen sellainen hirveän naisellinen nainen, jotenkin äidillinen ja turvallinen ja.. Tyttömäinenkin ehkä, aikuisella iällä vielä.
Menee tietenkin aivan metsään ja sieltä löytyykin joku ns. turkkilainen kuulantyöntäjä, mutta menkööt
Tulee aina mieleen sellainen hirveän naisellinen nainen, jotenkin äidillinen ja turvallinen ja.. Tyttömäinenkin ehkä, aikuisella iällä vielä.
Menee tietenkin aivan metsään ja sieltä löytyykin joku ns. turkkilainen kuulantyöntäjä, mutta menkööt
-
villivadelma
- Jane Marple
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Anneli1 on tuonut aina mieleeni semmoisen 20-30 -vuotiaan naisen jostain Tampereen/lähialueen paikkakunnilta. Opiskelija, mahdollisesti, ehkä ikiopiskelija? Puolipitkät hiukset, joko punaiset/punertavat tai sitten vaaleat. Ehkä silmälasit. Touhottaa kovasti, joskus jopa liikaakin ja ärsyttää sillä joitakin tiettyjä tahoja sitten. Netissä kuitenkin käyttäytyy kohtalaisen asiallisesti, eli ns. hillitsee touhottamistaan, mutta silloin tällöin aina lipsahtaa. Tykkää käydä kavereitten kanssa ulkona, viettää suht aktiivista elämää monen asian suhteen. Lisäksi, jos sattui olemaan opiskelija, on osa-aikatöissä jossain toimistolla/kirjastossa/lasten päivähoitopaikassa tai vastaavassa ns. kunnon ihmisen työpaikassa. Mikäli ei enää opiskele, on töissä jossain noissa vakituisesti. Lempiväri on vihreä tai oranssi ja inhoaa hämähäkkejä, mutta noin yleisesti muuten pitää lemmikeistä, vaikka ei omistakaan eläintarhaa kotonaan.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
VoDka, samperi, osuit ihan oikeaan, siis tuo ikiopiskelija!! Lasten parissa en työskentele, mutta tukka on olkapäille, hämähäkit ei mua inhota, mutta melkein kaikista eläimistä pidän! Saatan tosiaan touhottaa joskus liikaakin, mutta yritän antaa järjen johdattaa enimmäkseen...
Itse olet elämää nähnyt, ikäsi 20-40 v, olet sosiaalinen luonne, joka turvaa aina selustansa. Tarkkailet mieluummin muita kuin hyppisit rokkikukkona. Ulkonäkösi on ok, tiedät sen itsekin ja käytät sitä joskus hyväksesi. Ajat autoa, joka on Toyota, rek.no URH-0
Itse olet elämää nähnyt, ikäsi 20-40 v, olet sosiaalinen luonne, joka turvaa aina selustansa. Tarkkailet mieluummin muita kuin hyppisit rokkikukkona. Ulkonäkösi on ok, tiedät sen itsekin ja käytät sitä joskus hyväksesi. Ajat autoa, joka on Toyota, rek.no URH-0
-
NeitiEtsivä
- Harjunpää
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Komppaan DonHessua, oli kans varmaan ehkä eka viesti mitä olen ajatellut NeitiEtsivästä.DonHessu kirjoitti:Hmmh, neiti etsivä, kannattaisi varmaan kirjoitella enemmän... Toi viestisi on siis ensimmäinen viesti jonka minä olen nähnyt sinun kirjoittaneen![]()
Mutta joo, jatkakaa neidistä.
Mutta äkkiseltään ei tule nikin vuoksi kyllä mieleen kuin juuri semmoinen liian utelias nuori nainen, joka tukkii nenänsä joka ikiseen paikkaan mihin voi ja jonka kirjoja on niin maan helvetillistä hyllyttää, kun niitä on se miljoona.
Mutta lienee jollain parempia mielikuvia? Eli jatkakaahan NeitiEtsivästä.
Edit: Pari typoa korjasin.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
^Syväanalyysiä:
Vodka on ulkoisesti raudankovatyyppi,mutta sisällä palaa vielä levoton tuli.Et ole oikein löytänyt suuntaa aikaisempien pettymysten tähden,mutta nyt olet jo silti paremmalla tiellä.Selvästi positiivisempi tapaus kuin ennen.
Niin ja siitä sukupuolesta vielä,olen ilmeimmin edelleen samaamieltä kuin ennenkin,moni on toista mieltä,mutta mitä siitä.
Vodka on ulkoisesti raudankovatyyppi,mutta sisällä palaa vielä levoton tuli.Et ole oikein löytänyt suuntaa aikaisempien pettymysten tähden,mutta nyt olet jo silti paremmalla tiellä.Selvästi positiivisempi tapaus kuin ennen.
Niin ja siitä sukupuolesta vielä,olen ilmeimmin edelleen samaamieltä kuin ennenkin,moni on toista mieltä,mutta mitä siitä.
Totuus on tarua ihmeellisempää