Yövieraitten kepponen: nainen raiskattiin Järvenpäässä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
J.Maybrick
Axel Foley

Re: Yövieraitten kepponen: nainen raiskattiin Järvenpäässä

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

OT. Itse olen Astrid Lindgrenin ja Enid Blytonin maailmankirjallisuuden kasvattama, ja käytän sanaa neekeri melko neutraalina ilmaisuna. Siihen ei sinänsä liity rasistisia konnotaatioita. En tule koskaan allekirjoittamaan tätä neekeri-sanan kieltovaatimusta, ja tulen sanaa käyttämään siinä merkityksessä, jossa olen sitä tottunut käyttämään, vaikka ammattini takia minun pitäisi yhteisen konsensuksen nimissä kokonaan hylätä tuo sana, ja vieläpä pahaksua sitä käyttäviä. :mrgreen:
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
slk
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja slk »

mielikki kirjoitti:Jos katsoo noitten jannujen kuvia ,niin ei herätä mitenkään luottamusta nämä kylmältä vaikuttavat miehet.
Mikä ihme on viirannut pariskunnan päässä??Vai päästäisitö itse noi mamut asuntoosi??
Enkä tarkoita olla rasistinen.
Kuvissa on sama henkilö :mrgreen:
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Niin olikin ,huomasin vasta jälkeenpäin!^

Toivottavasti nainen joskus selviää tästä traumaattisesta kokemuksesta.
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Mitenkäs kun mun tuntemat etiopialaistaustaiset pojat tienaavat enemmän kuukaudessa kuin sinä vuodessa? Mitäs siihen sanot?

Ei tarviisi kuin antaa molempien nimet ja Googlella selviäisi loput, mutta en voi.
Miten nämä tuntemasi etiopialaistaustaiset pojat voivat raiskaamalla tienata yhtään mitään? Tarkoitat ilmeisesti, että he saavat kaikenmoisilla tuilla enemmän kuin keskituloinen kantasuomalainen?

Löytyykö mv-lehdestä nimet googlaamalla?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Mitenkäs kun mun tuntemat etiopialaistaustaiset pojat tienaavat enemmän kuukaudessa kuin sinä vuodessa? Mitäs siihen sanot?

Ei tarviisi kuin antaa molempien nimet ja Googlella selviäisi loput, mutta en voi.
Miten nämä tuntemasi etiopialaistaustaiset pojat voivat raiskaamalla tienata yhtään mitään? Tarkoitat ilmeisesti, että he saavat kaikenmoisilla tuilla enemmän kuin keskituloinen kantasuomalainen?

Löytyykö mv-lehdestä nimet googlaamalla?
Kumpikin maksaa yksin enemmän veroja kuukaudessa, mitä sinä vedät tukia sossusta vuodessa. Sinäkö tienaat raiskaamisella?
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

napalanko kirjoitti:^totta on muuten todella vittumaisen näköisiä neekereitä nuo, välittömästi vaihtaisin kyllä kadunpuolta ihan itsesuojelun vuoksi jo.
Anteeksi OT, mutta naurattaa vietävästi kun katsoin vastikään tv:stä standuppia ja Jaakko Saariluoma käsitteli jutuissaan sitä, miten pelko tekee tyhmäksi.

En osaa kertoa juttua hauskasti, joten en edes yritä, mutta pointti oli siinä, että kun vastaan kävelee hurja joukko, niin joku pelkäävä ihminen vaihtaa tässä kohtaa kadun puolta. Ihan kuin potentiaaliset hakkaaja-murhaaja-raiskaajat käyttäisivät vain toista puolta eivätkä voi myös ylittää katua :D

Itsekin törmäsin toissakesänä tommoseen vähän tummempaan kaveriin kömpiessäni pikkuhiprakassa pusikosta fillarin kanssa kun oikaisin kaverin luota grillaamasta.En ehtinyt vielä ylittää katua kun tämä hämmentyneen näköinen nuori mies kysyi, mistä oikein olen tulossa. Viisoin tulosuuntaani ja sanoin että tuolta ja nyt mä oon menossa tonne näyttäen pusikkoa tien toisella puolella ja kysyin että tuutko mukaan (olin menossa vielä poikkeamaan toisella kaverilla). Mut tää ei toki ollut vittumaisen näköinen.
Vastaa Viestiin