Mikä ilahduttaa tänään?
-
Minney Magia
- Martin Riggs
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Höhöh... ilahduttaa tää uusi tapa, jonka muutama kirjoittaja on keksinyt: ekaksi käydään ärsyttää -ketjussa noitumassa ja sitten heti perään ilahdutaan jostakin (yleensä jonkun muun kirjoituksesta)
Täähän on selkeesti osoitus siitä, että jopa murhanhimoisella palstalla voi olla terapeuttinen vaikutus
Täähän on selkeesti osoitus siitä, että jopa murhanhimoisella palstalla voi olla terapeuttinen vaikutus
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maija Turjukan viestiin,olen saman huomannut.
Minua ilahduttaa ajatus, että jos tätä menoa jatkuu sään suhteen, ei tarvitse tänä talvena ostaa yhtään uutta suksipakettia lapsille, kun ei tule hiihtokelejä!
Minua ilahduttaa ajatus, että jos tätä menoa jatkuu sään suhteen, ei tarvitse tänä talvena ostaa yhtään uutta suksipakettia lapsille, kun ei tule hiihtokelejä!
Viimeksi muokannut Maybrick, Su Tammi 20, 2008 12:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is quite what it seems
mies on matkoilla (vkonloppu vanhempien luona ja alkuviikko työasioissa)pojat isänsä luona ja minä täällä kahdestaan tytön kanssa joka nukkuu kahdeksasta kahdeksaan eli mulla on siis vapaa vkonloppu ja voin iltaisin hemmotella itseäni ihan miten haluan eli surffailen netissä ja syon herkkuja 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sain hyvä naurut tänään, saatuani kuulla että tuttavallani, jossa vietän yleensä viikonloput, on kameravalvonta kotonaan, (täysin turvallisuus syistä ja ihan kannatava juttu) joka nauhottaa sekä että ääntä ja kuvaa!!
Rupesin sitten miettimään mitähän hauskaa olen sielläkin tehnyt, istunut tietokoneella, puhunut yksinäni kaivanut nenää tai jotain muuta todella tyhjänpäiväistä ja typerää..
Rupesin sitten miettimään mitähän hauskaa olen sielläkin tehnyt, istunut tietokoneella, puhunut yksinäni kaivanut nenää tai jotain muuta todella tyhjänpäiväistä ja typerää..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Elephant, mitä helvettiä? Miten jollain on kameravalvonta sisätiloissa?
Vaihda tuttavaa..
Hiukka epäilyttävää!
Itseäni ilahduttaa tänään LUMI, jota oli jo aamusella runsain mitoin. Ja vieläpä ihan sitä oikeaa lunta, joka narskuu kenkien alla ja hohkaa kylmää. Ja valaisee mustat kadut.
...Nyt tietenkin kadut ovat taas mustat, mut saatiinpahan koirien kanssa nautiskella ainakin hetken lumessa kierien (itse en tietenkään kierinyt...).
Itseäni ilahduttaa tänään LUMI, jota oli jo aamusella runsain mitoin. Ja vieläpä ihan sitä oikeaa lunta, joka narskuu kenkien alla ja hohkaa kylmää. Ja valaisee mustat kadut.
...Nyt tietenkin kadut ovat taas mustat, mut saatiinpahan koirien kanssa nautiskella ainakin hetken lumessa kierien (itse en tietenkään kierinyt...).
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
NeitiEtsivä
- Harjunpää
On meidänkin huushollissa kameravalvonta tai ainakin melkein.
Siis ollut joskus(varkauden takia laitettu) ja nykyisin on enää pelkät kamerat ilmoittamassa olemassa olostaan. Täytyis vissiin joskus laittaa toimintaan. Ehkäpä nuokin kamerat varkaita pelottelee ja vartiointi tarrat myös.
Meni vähä ohi aiheen jo.
Meni vähä ohi aiheen jo.
-
Katsa
mies tuli eilen kotiin mukanaan laukullinen työkaluja...siis nukkekodin rakentamista varten
kattava valikoima viiloja ja kovertimia jne...ihme kun eivät ole pysäyttäneet matkalla....työkalut ovat laatukamaa..hänen isoisänsä vanhoja ja meiltä säästyi parisen sataa euroa kun ei tarvinnut ostaa uusia settejä...vau! 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"