Juutalaisilla ja muslimeilla on pieniä näkökulmaeroja esimerkiksi Israelin valtion suhteen.Ärrkele kirjoitti:Mihin perustat tällaisen väitteen?Marskalkka kirjoitti:juutalaisena hänen pitäisi olla musliminaisen perheelle erityisen hirveä kauhistus.
Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa
-
Marskalkka
- Sabrina Duncan
Re: Seksiskandaali pakolaisavustustyöntekijöiden keskuudessa
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Eli yleistät nyt kaikki juutalaiset ja muslimit samaan nippuun? Eikös teidän pitänyt nimenomaan olla yleistyksiä vastaan?Marskalkka kirjoitti:Juutalaisilla ja muslimeilla on pieniä näkökulmaeroja esimerkiksi Israelin valtion suhteen.
Tällä logiikallasi voimme siis yleistää esim. kaikkien tänne tulleiden muslimimiesten olevan väkivaltaisia. Hyvä tietää.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
-
vintercider
- Alibin satunnaislukija
Lisää tapoja auttaa? Ihan kristillistä ajattelua mun mielestä, ja no, yhdistettynä protestanttiseen työmoraaliin niin tämä Sydän-Hämeen haastattelema opettajatar kyllä oli ihan asianaisia. Ahkera kuin mikä ja aina valmis auttamaan
Nyt tulee mieleen jostain kumman syystä pyhiinvaeltajat keskiajalla. Niitä lähti täältäkin, ja Roomaan asti päästyään ne kyllä pääsi Napoliinkin, turha väittää muuta. Siitä se ilo irtosi, hotelli- ja ravintola-ala sekä prostituutio kukoisti... Ei pillukaan pahaa tee, jos oot just uinut peräsuoli pitkänä välimeren yli. Nääs.
Mutta joo mun sisäinen suvakkivajakki just heräs ja totean ettei se nyt anno domini 2017 oo ihan yks yhteen. SPR:n kohdalla ei voi puhua virka-aseman väärinkäytöstä mut muuten sitä se ehkä olis. Mä mietin vielä. Ei voi liikaa yleistää mut kyllä mä luin tosta sillon joskus ja jotenkin ihan ilman moraalinvartointia näin sen vähintäänkin arveluttavana. Mu eiku huomenna on uusi päivä ja eikäku perse edellä puuhun taas.
-
vintercider
- Alibin satunnaislukija
En ala muokkaamaan, minkä kirjootin sen kirjootin. En kuulu kirkkoon itse enkä mene. Mulla on ollut 2-metrinen kokovartalokyrpämamu pian 3 vuotta. (Niin että haistakaa SPR:n huorat vittu?) Mun mielestä on integroitunut suomalaiseen yhteiskuntaan hyvin, tai ainakin välttävästi. Ja onko mulla valta sitä edes määritellä - ei.
Maahanmuuttovirasto haluaa selvittää parisuhteen laadun, ja kysyttäessä sun pitää tietää esimerkiksi vaikka entisen naapurin kummin kaiman kaksoisolennon edesmenneen enopuolen tulevan vaimon entinen sukunimi.
Joko sopeutuu tai ei sopeudu, mut mun mielestä sille pitäis laskea joku arvo että on tullut ulos siitä etnisestä ja myös uskonnollisesta kaapistaan ja tavannut vaikka pussikaljan merkeissä ihan peruspersuja. Ja tämä suomi-mieli-laatu, eiköhän tänne muutama wife-beater lisää mahdu, ja onhan niillä aina 7 neitsyttä plakkarissa jos tuntuu siltä et toi mun suomi-neito on ihan kaaho? Ai helvetti etten vaan ois hoitamassa bannia itellenikin, mut anteeks kello on paljon, mä just muistin, et lupasin itelleni, etten mä kirjoota nettin enää mitään. Voi hyvää päivää ja hyvää yötä
Maahanmuuttovirasto haluaa selvittää parisuhteen laadun, ja kysyttäessä sun pitää tietää esimerkiksi vaikka entisen naapurin kummin kaiman kaksoisolennon edesmenneen enopuolen tulevan vaimon entinen sukunimi.
Joko sopeutuu tai ei sopeudu, mut mun mielestä sille pitäis laskea joku arvo että on tullut ulos siitä etnisestä ja myös uskonnollisesta kaapistaan ja tavannut vaikka pussikaljan merkeissä ihan peruspersuja. Ja tämä suomi-mieli-laatu, eiköhän tänne muutama wife-beater lisää mahdu, ja onhan niillä aina 7 neitsyttä plakkarissa jos tuntuu siltä et toi mun suomi-neito on ihan kaaho? Ai helvetti etten vaan ois hoitamassa bannia itellenikin, mut anteeks kello on paljon, mä just muistin, et lupasin itelleni, etten mä kirjoota nettin enää mitään. Voi hyvää päivää ja hyvää yötä
Eikös tämä ole kaikkien suvakkien tavoite? Rikkaus....
Vois mennä vaikka sinne toiselle puolen maailmaa ja elää siellä niitten kanssa
Vois mennä vaikka sinne toiselle puolen maailmaa ja elää siellä niitten kanssa
oikolukeminen... hmm ei jaksa!