Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
carapalo
Harjunpää

Re: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014

Viesti Kirjoittaja carapalo »

carapalo kirjoitti:
sskkll kirjoitti:Mielestäni tuon runsaan kuluneen ajan, mennen tullen, selittää kannabis! Yksinkertaisesti on mennessä kääräissyt sätkän ja jäänyt hetkeksi pöllyjä tasoittelemaan ennen baariin menoa.
Sen verran on nuoruudesta tuostakin aineesta kokemusta, että tiedän sen kylmän sietoakin parantavan huomattavasti.
Valokuvasta tulee omat taiteelliset kuvaukset mieleen, miten kannabiksen alaisena monet asiat näytti mielettömän kauniilta ja niistä sitten räpsi kuvia ja seuraavana päivänä niitä sitten ihmetteli, että mitäköhän sitä on tässäkin onnettomassa kuvassa nähnyt.
Itsekin viihdyin aina yksin kannabiksen kanssa, selittäisi myös tuon yksin baarissa olon.
Takasin tullessa myöskin jäänyt pyöräyttämään sätkän ajatuksena fiilistellä elokuvaa oikein kunnolla. Jokainen joka kannabista kokeillut, niin tietää sen olevan varsin mukavaa.
Tunnetusti kannabiksen haju on tunnistettava, joten poika joukkokin, kun sattui kohdalle, niin alkoi kinumaan sitä myös itselleen. Voi olla, että ei ollut tarjota tai myydä heille ja sitten tulikin puukkoa.
Tämä minulla on tästä ollut ajatuksena, koska itse käyttäydyin juuri tuolleen miten Petrikin.
Tai sitten oli pojilta ostamassa kannabista, kun ei itse voinut kasvattaa, kun kotona on lapsiakin. Itselläkin harrastaminen loppui lapsen tuloon, kun en viitsinyt enää kotona kasvatella, eikä viitsi olla rikollisten kanssa tekemisissä, mikä saattoi koitua Petrinkin kohtaloksi!
Allekirjoitan tämän täysin.Hidas liikkuminen ja kuvaaminen vois selittyä matkalla pössyttelyllä.Ja totta on myös tuo kylmän sieto.Ja kukan hajun haistaa ulkonakin jo kymmenien metrien päästä.Nuoriso jengi on kiinnostut ostaan tai sitten ryöstään puukolla uhaten.Homma lähti lapasesta ja Petri sai puukosta ja kuoli.
Mikäli näin olisi tapahtunut,kuten yllä kerroin,niin poliisi toki tietää tän kukan osuuden mutta ei ole siitä tiedottanut.Ei ole sitä kokenut sitä välttämättömäksi.Eikä siitä tiedottaminen mitään ratkaisevaa jutun tutkintaan toisikaan.Ehkä vaan lisää turhia vihjeitä.
Berenices
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Berenices »

Käsittääkseni kannabis vaikuttaa myös ajan tajuun. Puoli tuntia voi tuntua pikkuhetkeltä, mutta eikös tämä Petri ollut varsin tavallinen normimies?
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Voi hyvin olla noin. Asiaan liittymättömät vihjeethän ovat tällaisissa jutuissa iso ongelma, kun niitä tulee tuhansittain. Tuo saattaisi hyvinkin innostaa ihmisiä vinkkaamaan kaikista mahdollisista pilvenpolttelijoista, jotka eivät mitenkään liity tähän tapaukseen.
Kelmi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Nyt loppiaisena on suunnelleen samanlaiset pakkaset kuin tuolloin. Kukin voi mennä kävelemään suunnilleen saman matkan ja miettiä että jos esim polttaa matkalla tupakan niin tekeekö mieli jäädä johonkin penkille istuskelemaan. Ei varmaankaan.
Ja jos joutuu odottamaan jotain niin kyllä siinä varmaan tekee mieli jalkoja liikutella ja vaikka hyppiä paikallaan että pysyy lämpöisenä.
Jos paikan lähellä olisi jotain maastokätköjä, niin poliisi olisi varmaan ne löytänyt kun jalanjälkiä tutkivat.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

sskkll kirjoitti:Mielestäni tuon runsaan kuluneen ajan, mennen tullen, selittää kannabis! Yksinkertaisesti on mennessä kääräissyt sätkän ja jäänyt hetkeksi pöllyjä tasoittelemaan ennen baariin menoa.
Sen verran on nuoruudesta tuostakin aineesta kokemusta, että tiedän sen kylmän sietoakin parantavan huomattavasti.
Valokuvasta tulee omat taiteelliset kuvaukset mieleen, miten kannabiksen alaisena monet asiat näytti mielettömän kauniilta ja niistä sitten räpsi kuvia ja seuraavana päivänä niitä sitten ihmetteli, että mitäköhän sitä on tässäkin onnettomassa kuvassa nähnyt.
Itsekin viihdyin aina yksin kannabiksen kanssa, selittäisi myös tuon yksin baarissa olon.
Takasin tullessa myöskin jäänyt pyöräyttämään sätkän ajatuksena fiilistellä elokuvaa oikein kunnolla. Jokainen joka kannabista kokeillut, niin tietää sen olevan varsin mukavaa.
Tunnetusti kannabiksen haju on tunnistettava, joten poika joukkokin, kun sattui kohdalle, niin alkoi kinumaan sitä myös itselleen. Voi olla, että ei ollut tarjota tai myydä heille ja sitten tulikin puukkoa.
Tämä minulla on tästä ollut ajatuksena, koska itse käyttäydyin juuri tuolleen miten Petrikin.
Tai sitten oli pojilta ostamassa kannabista, kun ei itse voinut kasvattaa, kun kotona on lapsiakin. Itselläkin harrastaminen loppui lapsen tuloon, kun en viitsinyt enää kotona kasvatella, eikä viitsi olla rikollisten kanssa tekemisissä, mikä saattoi koitua Petrinkin kohtaloksi!
Mielenkiintoista pohdintaa! Ainoa vaan, että mietin kehtaisiko Petri mennä lapsensa ja siskonsa luokse selvästi "pajareissa" ja kannabikselta haisten? Voisivatko sisar ja tytär näin ollen esittää, etteivät tienneet käytöstä, kuten ovat lehtien sivuilla käytännössä esittäneet?

Jotenkin tämä case on ollut erityisen kiinnostava. Liityin foorumillekin oikeastaan tämän casen johdosta. Itse toivon, että tämä ratkeaa jo ihan senkin takia, että uskon, että tähän liittyy jotain "kummallista", jota ei nyt osata ajatella ilmeisesti poliisienkaan toimesta...

Jossain luki, että Petrillä olisi ollut ekstasi-viittauksia fb-sivuillaan, onkohan tämä totta?

Itse uskon, että nuorisokolmikon ja uhrin välillä on ollut jokin linkki, mutta mikä? Muutenkin tapauksessa on outoja piirteitä, kuten:

- Miksei kukaan tunnista kolmikkoa jo ihan pelkistä valvontakamerakuvista? Vaikka on epäselvä ja kaukaa (siis valvontakamerakuva), niin mielestäni ei olisi ihan mahdotonta, koska kävelytyylin ja asennon erottaa kuvasta.

- Kännykkäkuvan merkitys? Olisiko voitu sopia tor-kautta tapaaminen? Siksi poliisi ei saa selvitettyä viestiliikennettä? Jos Petri on mennyt tapaamisen (itse uskon tähän), niin todennäköisesti on sovittu muutenkin kuin sanallisesti? Miten tor-verkon huumepalstat toimii? Voidaanko kuvalla sopia/todentaa jotakin tähän liittyen?

- Miksei tekijä paljastu rekistereistä? Luulisin, ettei murhalla aloiteta rikosuraa kovien rikosten suhteen.

- Voivatko tekijät olla jostain ihan muualta ja asuneet esim. lastenkodissa Tesomassa kun selvästi tuntevat alueen?

- Miksi Petri lähti Reinoissa (jos ja kun oli sovittu tapaaminen)? Oliko esim. asioinut aiemmin jonkun kolmikon kanssa ja tämä olisi sujunut asiallisesti?

- Tekijä osoittanut tekonsa suunnitelmallisesti (poliisin mukaan nimenomaan murha), onkohan taisteluveitsi pudonnut vai paniikin syytä? sinänsä tässä puukoh hävittämisessä lähimaastoon ei tekijän kannalta ollut mitään järkeä...voi paljastua vuosienkin päästä muiden rikosten yhetydessä.

- silminnäkihavainnoista erityisesti nämä kaksi asiaa:

- Miksi, tekijä olisi koukannut enää ikään kuin takaisinpäin paetessa, jos oli paniikissa (jolla selittyy veitsin heittäminen suht lähelle rikospaikkaa)? Siis olisi käsittääkseni vaatinut, että sopivat heti teon jälkeen, että nähdään käräjätörmän 4 päädyssä (tai sitten soittaneet?), Vain tällä tavoin ajat ja paikat menevät jotakuinkin yksiin havaintojen kanssa. Mikseivät koirat haistaneet jälkiä alikululta/ polulla käräjätörmä 4 suuntaan?

- Mitä tarkoittaa käytännössä, että jonkun naisen mukaan "kaikki ei ehkä ollut kunnossa", oliko tällöin menossa jo "alkutahteja" penkillä ennen murhaa? Jotenkin lehden juttujen perusteella tässä kuitenkin ehkä ollut vain kolmikko, onko joku heistä ollut yliaggressiivinen esim. vierotusoireiden takia ja riehunut ympäriinsä? Miten tämä riehuminen on näkynyt pimeässä ohi ajavaan autoon? Voiko pelkkä "pirivaje" saada ihmisen murhaamaan toisen...

Minua hirvittää ajatus siitä, että jopa todennäköisesti joku kolmikosta lukee tätä viestiäni. Onko muilla samoja fiiliksiä?
Viimeksi muokannut Korpisoturi, Ke Tammi 04, 2017 11:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
carapalo
Harjunpää

Berenices kirjoitti:Käsittääkseni kannabis vaikuttaa myös ajan tajuun. Puoli tuntia voi tuntua pikkuhetkeltä, mutta eikös tämä Petri ollut varsin tavallinen normimies?
Vaikuttaa ajantajuun,mutta päin vastoin.Aika "pysähtyy".Puolituntia tuntuu siis piiiiitkältä ajalta.Mutta kuitenkin, ajantaju menee.Varsin tavalliset "normimiehetkin" polttelee pilvee.
carapalo
Harjunpää

Korpisoturi kirjoitti:
Mielenkiintoista pohdintaa! Ainoa vaan, että mietin kehtaisiko Petri mennä lapsensa ja siskonsa luokse selvästi "pajareissa" ja kannabikselta haisten? Voisivatko sisar ja tytär näin ollen esittää, etteivät tienneet käytöstä, kuten ovat lehtien sivuilla käytännössä esittäneet?

Jotenkin tämä case on ollut erityisen kiinnostava. Liityin foorumillekin oikeastaan tämän casen johdosta. Itse toivon, että tämä ratkeaa jo ihan senkin takia, että uskon, että tähän liittyy jotain "kummallista", jota ei nyt osata ajatella ilmeisesti poliisienkaan toimesta...

Jossain luki, että Petrillä olisi ollut ekstasi-viittauksia fb-sivuillaan, onkohan tämä totta?

Itse uskon, että nuorisokolmikon ja uhrin välillä on ollut jokin linkki, mutta mikä? Muutenkin tapauksessa on outoja piirteitä, kuten:

- Miksei kukaan tunnista kolmikkoa jo ihan pelkistä valvontakamerakuvista? Vaikka on epäselvä ja kaukaa (siis valvontakamerakuva), niin mielestäni ei olisi ihan mahdotonta, koska kävelytyylin ja asennon erottaa kuvasta.

- Kännykkäkuvan merkitys? Olisiko voitu sopia tor-kautta tapaaminen? Siksi poliisi ei saa selvitettyä viestiliikennettä? Jos Petri on mennyt tapaamisen (itse uskon tähän), niin todennäköisesti on sovittu muutenkin kuin sanallisesti? Miten tor-verkon huumepalstat toimii? Voidaanko kuvalla sopia/todentaa jotakin tähän liittyen?

- Miksei tekijä paljastu rekistereistä? Luulisin, ettei murhalla aloiteta rikosuraa kovien rikosten suhteen.

- Voivatko tekijät olla jostain ihan muualta ja asuneet esim. lastenkodissa Tesomassa kun selvästi tuntevat alueen?

- Miksi Petri lähti Reinoissa (jos ja kun oli sovittu tapaaminen)? Oliko esim. asioinut aiemmin jonkun kolmikon kanssa ja tämä olisi sujunut asiallisesti?

- Tekijä osoittanut tekonsa suunnitelmallisesti (poliisin mukaan nimenomaan murha), onkohan taisteluveitsi pudonnut vai paniikin syytä? sinänsä tässä puukoh hävittämisessä lähimaastoon ei tekijän kannalta ollut mitään järkeä...voi paljastua vuosienkin päästä muiden rikosten yhetydessä.

- silminnäkihavainnoista erityisesti nämä kaksi asiaa:

- Miksi, tekijä olisi koukannut enää ikään kuin takaisinpäin paetessa, jos oli paniikissa (jolla selittyy veitsin heittäminen suht lähelle rikospaikkaa)? Siis olisi käsittääkseni vaatinut, että sopivat heti teon jälkeen, että nähdään käräjätörmän 4 päädyssä (tai sitten soittaneet?), Vain tällä tavoin ajat ja paikat menevät jotakuinkin yksiin havaintojen kanssa. Mikseivät koirat haistaneet jälkiä alikululta/ polulla käräjätörmä 4 suuntaan?

- Mitä tarkoittaa käytännössä, että jonkun naisen mukaan "kaikki ei ehkä ollut kunnossa", oliko tällöin menossa jo "alkutahteja" penkillä ennen murhaa? Jotenkin lehden juttujen perusteella tässä kuitenkin ehkä ollut vain kolmikko, onko joku heistä ollut yliaggressiivinen esim. vierotusoireiden takia ja riehunut ympäriinsä? Miten tämä riehuminen on näkynyt pimeässä ohi ajavaan autoon? Voiko pelkkä "pirivaje" saada ihmisen murhaamaan toisen...

Minua hirvittää ajatus siitä, että jopa todennäköisesti joku kolmikosta lukee tätä viestiäni. Onko muilla samoja fiiliksiä?
Tor-verkossa käyminen saadaan kyllä selville helposti,muttei sitä mitä siellä on sovittu.
Madeline_Poel
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Kukaan ihan täysijärkinen tai edes "selvinpäin" oleva ei lähde parinkympin pakkaseen, ei ainakaan pinkit reinot tai ainot tai mitkä lienee olleetkaan jalassa.
Tää juttu ei selviä ikinä, oon siitä ihan satavarma...menee mappiin Ö...
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Kelmi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Tor-verkossa käyminen saadaan kyllä selville helposti,muttei sitä mitä siellä on sovittu.
^mutta entä jos Petrilä oli kaksi puhelinta. Toisella hoidettiin bisneksiä ja toinen ihan normi käyttöön. Ehkä poikakolmikko otti Petrin "bisnespuhelimen" mukaansa murhan yhteydessä.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Kuolemannaakka kirjoitti:

Ihmettelen, kuinka kukaan voisi muistaa parin vuoden takaisia asioita minuutin tarkkuudella ja vaarana on se, että vihjeen antaja
on tapauksen yksityiskohdat lukenut lehdestä ja sovittanut kellonajan niihin. Kuulostaa täysin uskomattomalta, että joku kahden vuoden päästä muistaa, että siinä 23:33 juoksi kolme poikaa täällä...

Mutta jos tuo aika on oikein ja vihje on oikea, se tosiaan sopii täydellisesti havaintoihin.
Yksi vaihtoehto on syyhyn muistaa tarkasti asioita. Mukana olo tai läheltä eläminen.
Voihan olla, että kukaan ei uskalla suoraan kertoa ketä epäilee, mutta haluaa auttaa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Tesomanpoika
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tesomanpoika »

Hetkonen. Tekijä juoksi lamminpään suuntaan? Tatuoitu puukottaja hyökkäsi alagrillin kohdilla ja siinä vieressä on lamminpään ainoat kerrostalovuokrakämpät(juurikatu) onko sieltä otettu testejä? :?
Scilla
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scilla »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:

Ihmettelen, kuinka kukaan voisi muistaa parin vuoden takaisia asioita minuutin tarkkuudella ja vaarana on se, että vihjeen antaja
on tapauksen yksityiskohdat lukenut lehdestä ja sovittanut kellonajan niihin. Kuulostaa täysin uskomattomalta, että joku kahden vuoden päästä muistaa, että siinä 23:33 juoksi kolme poikaa täällä...

Mutta jos tuo aika on oikein ja vihje on oikea, se tosiaan sopii täydellisesti havaintoihin.
Yksi vaihtoehto on syyhyn muistaa tarkasti asioita. Mukana olo tai läheltä eläminen.
Voihan olla, että kukaan ei uskalla suoraan kertoa ketä epäilee, mutta haluaa auttaa.
Mulle itselleni tulee mieleen, että jos omilla nurkilla tapahtuisi jotain, niin sitä kyllä miettisi jälkikäteen tarkasti, että missä itse oli silloin, kun tossa naapurikadulla/tutulla lenkkipolulla tapahtui *jotain* (olinko lähellä/vaarassa/näinkö jotain jne), ja sitä kautta muistaa sitten tarkastikin myöhemmin tapahtumia kellolleen. Varsinin näin iso juttu, jossa on tapahtunut henkirikos.
Ja näin on itselleni käynytkin, tosin pienemmässä mittakaavassa. Ihan vaan pieniä kolareita, joita jälkikäteen uutisesta lukeneena on miettinyt, että just 5min aikasemmin ajettiin siitä tms.

Ja aivan varmasti tekijä/t ja asiasta tietävät lukevat tätä.
White Death
Alokas

Viesti Kirjoittaja White Death »

Morjens vaan kaikille. Uusi käyttäjä osallistuu keskusteluun. Olen asunut useamman vuoden tuossa suht lähellä, joten tämä tapaus kiinnostaa siitäkin syystä. Tosin olen ollut pois Länsi-Tampereelta jo 4 vuotta, joten jotkin ”havaintoni” voivat olla jo vanhentuneita.

Asiaa: Petrin sisko kertoi, että Petri oli ollut edellisen illan viihteellä ja palannut vasta aamuyöstä (klo 4.00?) kämpille. Oletettavasti Petrin sunnuntai oli siis mennyt enemmän tai vähemmän krapulassa, kuten 40-vuotta täyttäneille käy palautuminen iän myötä hidastuu. Klo 21 maissa Petriltä on savukkeet loppuneet ja hän päättää lähteä ulos hakemaan niitä. Toinen motiivi ulkoiluun taisi olla krapularyypyn hakeminen, koska seuraava aamuna pitäisi palata arkeen lomien jälkeen ja on tapaaminen pomon kanssa.

Ensimmäiseksi ihmettelen Petrin valintaa ostosten suorittamiseen. En itse jaksaisi krapulassa kävellä -20c pakkasessa yhteen ylimääräistä askelta. Olisin kävellyt Käräjätörmältä Pallopojan grillille tupakan hakuun ja tästä olisi lähin matka käydä juomassa pari tuoppia Katraankadun Pub Keitaassa. Toisena kohdevalinta minulla olisi ollut kävely Tesoman liikekeskukseen, siellä pitäisi olla R-kioski auki vielä tuohon aikaan ja baareista matkalle olisi osunut Pedro’s sekä samassa kiinteistössä oleva Tesomajärven pub. Vasta kolmantena vaihtoehtona tupakanhakureissulle ja korjaustuopille tuossa jäätävässä kelissä olisi suuntautunut Petrin kulkureitille Siwaan ja Olkkoseen. Lisäksi reinot luistaa talvikelissä kun sukset, joten en varmaan tossut jaloissa olisi lähtenyt kiipeämään vesitornin mäkeä ylös. Muistaakseni tällä kävelyreitillä taitaa olla myös ”ei talvikunnossapitoa kyltit”, joten tuo polku ei olisi ollut ykkösvalinta mennessä kohti Olkkosta ja Siwaa.

Koska poliisi on julkaissut Petrin ottaman viimeisen valokuvan, niin oletan myös puhelimen olleen ruumiin hallussa eikä joutunut ryöstetyksi. Miten on muun omaisuuden laita? Esimerkiksi tupakoiden lukumäärästä voisi mahdollisesti päätellä motiivia. Siwan valvontakameran mukaan Petri polttaa askin ensimmäisen tupakan heti kun astuu ovesta ulos. Mikäli Olkkosen ovella on valvontakamera niin poliisi tietää tasan tarkasti, kuinka monta kertaa Petri kävi olusia nauttiessaan kessulla. Oletetaan, että Petri poltti normaalista askista ensimmäisen röökin heti kaupasta ulos tullessa ja 2 tunnin aikana hän kävi ulkona kolmesti. Tämän lisäksi baarista poistuttua hän poltti matkalla yhden tupakan. Näin olleen ruumiin taskusta pitäisi löytyä aski jossa on jäljellä 15 tupakkaa. Mikäli Petri on kotiin kävellessään törmännyt tähän 3 pojan joukkoon ja he ovat pummanneet Petriltä röökit mäen harjanteella olevan penkin luona, niin askissa tulisi olla 10-12 röökiä. Vai oliko koko tupakka-askia enää Petrin taskuissa kun aamuyöstä ruumis löydettiin?

Myös itse ihmettelin kovasti täällä kirjoitettuja aika-ikkunoita. Petri näytti valvontakameran kuvasta päätelle ihan hyvinvoivalta mieleltä, joten en usko hänen maleksineet 20 asteen pakkasessa sen kauempaa kuin normaalilta mieheltä menee. Varsinkaan kun hänellä ei näyttänyt valvontakameran kuvien mukaan olleen mitään päähinettä suojaamassa kaljua. Joku paikallinen voisi käydä ottamassa ajan, kuinka kauan normaalisti menee kävellessä Käräjätörmä kolmosesta vesitornin mäen kautta Olkkoseen? Mikäli Petrin puhelimen aika-asetukset olivat oikein niin valokuvaushetken ja Siwaan sisääntulon välillä on mennyt aivan liian kauan. Joko Petri kävi tässä välissä jossain (en keksi mitään nähtävää matkalla, ei ole esim pankkiautomaatteja yms.) tai sitten hän pysähtyi vähäksi aikaan keskustelemaan jonkun kanssa.

Mikäli tappaja ei olisi hätäillyt ja heittänyt veistä sekä tuppea metsään, olisi tämä case jäänyt selvittämättä. Nyt poliiseilla on dna, joten syyllisen paljastuminen on vain ajan kysymys.
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Juuri tällä hetkellä on lähestulkoon yhtä kylmä kuin tuona iltana, saattaa olla jopa pari astetta vähemmän pakkasta. Ei tulisi mieleenkään lähteä ilman pipoa ja hanskoja, jäätävän kylmä! Noh, ei tuonut mitään uutta asiaan, kunhan mietin tässä palellessani tätä tapausta.

Nyt olisikin oivallinen tilaisuus jonkun kotisherlocin käydä simuloimassa reitti sauleissa ja yhtä vähässä vaatetuksesta ;) Itse en jaksa. Enkä uskalla myöskään ilman seuraa!
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
jaasky
Alokas

Viesti Kirjoittaja jaasky »

Jumalauta!! Piti ihan tämäm takia hetki mietiskellä sähköpostia ja tunnustakin.
Oulussa kuulemma viimeaikoina
sellaisille jotka Sipulikanavalla myy douppia
tullu kaasua nassuun,pistooleilla ja puukoilla uhkailtu että on saatu tuotteet myyjiltä matkaan
ja ompa sitä jonkuverran käyny kai toisinkipäin.

Wickr messengeriä käyttävät joka poistaa käyttäjien viestit halutussa ajassa alkaen sekunneista päättyen tunteihin.
Tuli kuvasta ja Tor-Verkosta mieleen heti että
Petri on joutunu pikkunilkkien ryöstämäksi ja puukottamaksi joko myyjänä tai ostajana koska tehnyt varmaankin vastarintaa asenteella "V*ttu tuo nulikka tota kuitenkaan uskalla käyttää"

Kolmikko tai miksei yksi heistä ollut pahasti veloissa ja sanottu että käy köpelösti jos ei nappulaa ala löytymään.
Monelle nuorelle turpaansaannin uhka
voi olla todella kuumottava ajatus
ja varsinki joku nitkunen subunisti
varmana pelastaa tietenki oman perseensä
keinolla millä hyvänsä.
Petri ei oo varmaankaan siis suosiolla alkanu
doupeistaan tai rahoistaan luopumaan
ja seuraukset olivat ikävät.

Edit.

Unohdin kirjottaa että puhelimella äkkiä nakutin tämän virheistä välittämättä kun kerrankin
järki leikkaa. Oikein hyvää jatkuvaa vuotta kaikille teille. Minä siirryn takasin lukijan hommiin ja jätän spekuloinnin viisaammille
eli teille. :)
Viimeksi muokannut jaasky, To Tammi 05, 2017 7:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin