Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
-
Tesomalainen
- Susikoski
Re: Petri Salosen surma Tampereen Tesomalla 2014
Yksi PAHOINPITELIJÄ ilmoittautunut itse. Saas nähdä alkaako myös Salosen jutun nimiä löytyyn lökäpöksyn täristessä..
Tesomalainen kirjoitti:Yksi PAHOINPITELIJÄ ilmoittautunut itse. Saas nähdä alkaako myös Salosen jutun nimiä löytyyn lökäpöksyn täristessä..
Mistä tieto?
Olisiko vaikka lehdestä? Esim. paikkallislehdestä nimeltä Aamulehti.Hosuli kirjoitti:Mistä tieto?Tesomalainen kirjoitti:Yksi PAHOINPITELIJÄ ilmoittautunut itse. Saas nähdä alkaako myös Salosen jutun nimiä löytyyn lökäpöksyn täristessä..
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/yksi-te ... -24190973/
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itse vilkaisin vain niinkin surkeaa ja hidasta uutislähdettä kuin ampparit.com, enkä löytäny ko aiheesta mainintaa. Siksi kysyin.Pekkapp kirjoitti:Olisiko vaikka lehdestä? Esim. paikkallislehdestä nimeltä Aamulehti.Hosuli kirjoitti:Mistä tieto?Tesomalainen kirjoitti:Yksi PAHOINPITELIJÄ ilmoittautunut itse. Saas nähdä alkaako myös Salosen jutun nimiä löytyyn lökäpöksyn täristessä..
muoks kirjoitusvirhe.
-
Sionnach
- Vähänniinkuharrastaja
Jos vaikka laittaisi tähän myös jutun, eikä pelkkää linkkiä niin näkisi mitä jutussa lukee... 
""Niin... minähän en juuri tästä nimenomaisesta asiasta tiedä yhtään mitään... enkä juuri muistakaan. Mutta sen verran mun tarvii sanoa, että: ...""
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Oisko jossain huushollissa tullut bingo ja nyt arkena sitten pantu poika ilmottautumaan.
Itse katoin tuota kuvaa niin äkkiä tuli ajatus että nää kaksi pienempää jeppeä on enempi merkkikuteissa. Tää iso körmy ei niinkään.
Joskushan oon kuullut että parempienkin perheiden kersat on saaneet päähänsä tappaa joku rahojen vuoksi vaikka siitä rahasta ei varsinaisesti puute oliskaan.
Oisko nää kaks pienempää ajautunu syystä tai toisesta hakemaan jännitystä ton isomman seuraan huonoin seurauksin. Perääntymismahdollisuuttahan ei ole. Menettämättä kasvojaan.
Minä uskon edelleen siihen että jonkun sortin huimausaineet liittyy kuvaan. Ei voi fiboille mitään.
Tupakan osto ollut hyvä syy poistua hetkeksi. Ja pakkohan ne oli sit ostaa ettei valheesta narahda.
Mun mielestä tuo siskon kuvaus Peten arjesta viittaa elämäm kovaan kouluun joltain osin. Ei hän nyt ihan perusisä ole ollut. Se ettei ole rikosrekisteriä ei kerro aukottomasti menneestä elämästä.
Sillon alkuun kun kävin Peten Facen kattoon ni siellä oli kyllä sellasia päivityksiä, että on ollu napit kohdallaan.
Itse katoin tuota kuvaa niin äkkiä tuli ajatus että nää kaksi pienempää jeppeä on enempi merkkikuteissa. Tää iso körmy ei niinkään.
Joskushan oon kuullut että parempienkin perheiden kersat on saaneet päähänsä tappaa joku rahojen vuoksi vaikka siitä rahasta ei varsinaisesti puute oliskaan.
Oisko nää kaks pienempää ajautunu syystä tai toisesta hakemaan jännitystä ton isomman seuraan huonoin seurauksin. Perääntymismahdollisuuttahan ei ole. Menettämättä kasvojaan.
Minä uskon edelleen siihen että jonkun sortin huimausaineet liittyy kuvaan. Ei voi fiboille mitään.
Tupakan osto ollut hyvä syy poistua hetkeksi. Ja pakkohan ne oli sit ostaa ettei valheesta narahda.
Mun mielestä tuo siskon kuvaus Peten arjesta viittaa elämäm kovaan kouluun joltain osin. Ei hän nyt ihan perusisä ole ollut. Se ettei ole rikosrekisteriä ei kerro aukottomasti menneestä elämästä.
Sillon alkuun kun kävin Peten Facen kattoon ni siellä oli kyllä sellasia päivityksiä, että on ollu napit kohdallaan.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
-
Rikollinentutkija
- Armas Tammelin
Nykymaailmassa ei koulujen huumevalistuksesta ole mitää hyötyä muulle kuin ehkä sille yhdelle etupenkin hiljaisimmalle kunnon opiskelijalle joka on opettajan lapsi tai jtn.nellistiina kirjoitti:Kyllä täytyy sanoa, vaikka ei liity mitenkään ehkä tähän murhaan, että kyllä Suomessa rehottaa sellanen huumekauppa, ettei meinaa heti ymmärtää! 54-vuotiaana äitinä olen kyllä todella järkyttynyt! Puhellaan myyntihommista ihan kuin leipää käytäs ostamassa! face-to-face ja tor ja puukot sun puntarit mukaan ja mutka!!!! Ei ole ihme, että sattuu, kun nuoriso kävelee aseistettuina kartsoilla päät sekasin aineista?? Eikö kouluissa ole minkäänlaista huumevalistusta tai kodeissa?stalkkeri kirjoitti:Hiton hyvä että myyjät osaavat suojautua.
Onhan se nyt käsittämätöntä että myyjiä uhkaillaan kun he juuri ovat käyttäjien onneksi.
Täytyy sanoa ettei nuo käyttäjät näköjään ihan puutarhan parhaita taimia ole.
Kouluihin pitäis järjestää entisiä kuiville päässeitä narkkareita kertomaan, mitä helvettiä se "hupikäyttö" voi aiheuttaa! Sitten nää tienaa näillä kamakaupoilla (tekevät työtä!!)miksi sitten lestin heitto kaduilla on tuomittavaa, kun tämä on näköjään näinkin yleistä? Kouluihin vaan opastetut retket huumehoitolaan näkemään kunnon vieroitusoireissa huutavia pakkohoitoon vietyjä narkkareita! Eikä tämä ole TROLLI!
Kyllä meidänkin kolussa kävi kovemmanluokan vanhanliiton venkulaa kuten Kari Korhosta "kk" kuolemankauppias kirjoineen ja videoineen kertomassa huumeista, ja silti puoli koulua vähintään lääkkeillä sekoillut.
Eli ei mitään vaikutusta, enemmänkin herättää kiinnostusta kokeilla samantyylistä elämää.
Nykymaailman leppoisaan huumeasenteeseen vaikuttaa hyvin moni asia kuten:
-Helppo huumeitten saanti (netti jne.) On yhtä arkista ja helppoa kuin leipälimpun osto.
-Nykypäivän nuorekkaammat aikuiset entisaikaan verrattuna jotka ei pidä minkäänlaista kuria omille muksuille, vaan pyöritään itsekin päivätpitkät kännyköitten/trendien ympärillä muista välittämättä (eli aika ei riitä kasvatukseen/valvomiseen).
-Netistä/kavereilta opittu "vaaraton huume myönteisyys" eli monet eri aineet esim sipuliverkon keskusteluista päätellen ei olekkaan niin vaarallisia/koukuttavia mitä on koulussa annettu ymmärtää.
-Tottakai vuosisadasta toiseen seuraa jokaista muksua kokeilun halu, mielenterveydelliset ongelmat/pahat kokemukset jne. jotka laukaisee helposti huumeitten käytön
Lista on loputon joten älytöntä ruveta kaikkia syitä kertomaan, joten jokainen nykymenon ihmettelijä saa itse hypätä nuorten reinoihin ja kulkea tarkkaillen muitten nuorten mukana (tai vähintään avata verhot koska meno on aika näkyvää).
Yksi Tesoman pahoinpitelystä epäillyistä ilmoittautui poliisille – Miestä kuulustellaan tiistaina
Jaana Kerola
Aamulehti
Yksi Tesomalla kesäkuussa 2014 Tampereella tapahtuneesta pahoinpitelystä epäilty ilmoittautui maanantaina aamupäivällä itse Sisä-Suomen poliisille.
– Hän otti yhteyttä maanantaina kellon kymmenen aikaan, kertoo tutkinnanjohtaja Jari Kinnunen.
– Mies on tulossa selvittämään asiaa huomenna tiistaina, hän jatkaa.
Kinnunen sanoo, että hän ei vielä tiedä miehen ikää tai muita tarkkoja tietoja hänestä.
Epäillyt kolme nuorta miestä pahoinpitelivät miehen Länsitorin lähellä Tesomankadun ja Vanamonkadun risteyksen läheisyydessä.
Kolmesta pahoinpitelystä epäillystä nuoresta miehestä julkaistiin kuva varhain loppiaisena muun muassa Aamulehdessä.
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Toivottavasti tämä yksi osaa nyt suojella itseään niiltä kahdelta muulta, ne kaksi muuta poikaa eivät välttämättä hypi riemusta kun tälle yhdelle pojalle onkin kasvanut selkäranka.
Voikohan vetää jo johtopäätöksiä että kun ne kaksi eivät itse ilmottaudu poliisille, niin 1+1=... Luulisi että jos kontollaan on "vain" pahoinpitely, ja julkisuudessa on oma kuva yhdistetty murhatutkintauutisiin, haluaisi osoittaa syyttömyytensä veritekoon asap.
Voikohan vetää jo johtopäätöksiä että kun ne kaksi eivät itse ilmottaudu poliisille, niin 1+1=... Luulisi että jos kontollaan on "vain" pahoinpitely, ja julkisuudessa on oma kuva yhdistetty murhatutkintauutisiin, haluaisi osoittaa syyttömyytensä veritekoon asap.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
Kapteeni Hastings
- Aloitteleva Besserwisser
Oiskos sittenkin eri kolmikko?
-
Tesomalainen
- Susikoski
Pahoittelut että en tällä kälyisellä kännykällä saanut linkkiä mukaan alunperin, mutta homma näemmä hoidossa.
-
Rikollinentutkija
- Armas Tammelin
"Kinnunen sanoo, että hän ei vielä tiedä miehen ikää tai muita tarkkoja tietoja hänestä."Kliina kirjoitti:http://www.aamulehti.fi/kotimaa/yksi-te ... -24190973/
Yksi Tesoman pahoinpitelystä epäillyistä ilmoittautui poliisille – Miestä kuulustellaan tiistaina
Jaana Kerola
Aamulehti
Yksi Tesomalla kesäkuussa 2014 Tampereella tapahtuneesta pahoinpitelystä epäilty ilmoittautui maanantaina aamupäivällä itse Sisä-Suomen poliisille.
– Hän otti yhteyttä maanantaina kellon kymmenen aikaan, kertoo tutkinnanjohtaja Jari Kinnunen.
– Mies on tulossa selvittämään asiaa huomenna tiistaina, hän jatkaa.
Kinnunen sanoo, että hän ei vielä tiedä miehen ikää tai muita tarkkoja tietoja hänestä.
Epäillyt kolme nuorta miestä pahoinpitelivät miehen Länsitorin lähellä Tesomankadun ja Vanamonkadun risteyksen läheisyydessä.
Kolmesta pahoinpitelystä epäillystä nuoresta miehestä julkaistiin kuva varhain loppiaisena muun muassa Aamulehdessä.
Poika ilmeisesti soittanut poliisille vanhempien painostuksesta? Vai onko poika käpytellyt asemalle, kertonut asian ja poliisi tyyliin tarjonnut pojalle vain aamukahvin, sanonut "käy kotona pakkaamassa hammasharja jne. mukaan" ja tule huomenna uudestaan asemalle kun jaksat?
Kyllä luulis jos poliisien etsimä henkilö ilmoittautuu poliisille niin siitä revitään äkkiä kaikki mahdollinen tärkeä tieto irti mitä vain saadaan/käydään noutamassa se kotoa asemalle odottelemaan kuulusteluita, eikä luottavaisina sovita treffejä seuraaville päiville niinkuin nyt.
No mutta jos poika olikin alaikäinen niinkuin luultavasti onkin niin sehän selittääkin sen että mennään leppoisemmalla tavalla.
Mitetityttää vain kun Kinnunen sanoo, että hän ei vielä tiedä miehen ikää...
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Jos joku itse ilmoittautuu poliisille halunaan puhua, voi aika tod.näk. olettaa ettei hän jatka enää pakoilua. Ja varmaankin poliisi haluaa hoitaa asian mahdollisimman inhimillisesti, kun ei tosiaan vielä edes tiedä yhteyttä murhaan, ja ko. henkilöt saattavat yhä edelleen olla alaikäisiäkin. Eikä kukaan varmasti halua niitä juoruja, kun poliisiauto kaartaa pihaan hakemaan ja sitten jos onkin väärä hälytys. Vaikka olisi miten siviiliauto tahansa, niin silti on riski että joku naapurin kyttääjätummu pääsee kärylle.
Joku supermustasukkainen naisystävä ehkä olisi voinut, mutta silloin murhakin todennäköisesti olisi jo ratkennut 
Ei kai ne omaiset mitään ruumiintarkastusta olisi suorittaneet kun palasi kotiinHerloCCi Solmunen kirjoitti: Tupakan osto ollut hyvä syy poistua hetkeksi. Ja pakkohan ne oli sit ostaa ettei valheesta narahda.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
Rikollinentutkija
- Armas Tammelin
Itse kun olin rikoksesta epäiltynä 16 ikäisenä niin kyllä sivari farkku octavia tuli minut heti hakemaan kotoa asemalle, sen päivän aikana minut muistaakseni noudettiin/palautettiin 3-4 kertaa koti-asema jne. välillä (välissä siis kyllä käytiin ihan vain ajelulla mutta kiusallinen nouto sekin).mobiililaiteukkeli kirjoitti:Jos joku itse ilmoittautuu poliisille halunaan puhua, voi aika tod.näk. olettaa ettei hän jatka enää pakoilua. Ja varmaankin poliisi haluaa hoitaa asian mahdollisimman inhimillisesti, kun ei tosiaan vielä edes tiedä yhteyttä murhaan, ja ko. henkilöt saattavat yhä edelleen olla alaikäisiäkin. Eikä kukaan varmasti halua niitä juoruja, kun poliisiauto kaartaa pihaan hakemaan ja sitten jos onkin väärä hälytys. Vaikka olisi miten siviiliauto tahansa, niin silti on riski että joku naapurin kyttääjätummu pääsee kärylle.
Se oli aikamoista venkslaamista ja asuin vielä vilkkaalla kerrostaloalueella, kaikki tunnisti kyseisen siviiliauton että mikä se on.
Totta se että porukka tunnistaa poliiseja, itse myös liitän alitajunnasta monet tietyn merkkiset/malliset/väriset normi autot siviilipoliiseihin ja varsinkin jos autoa ajaa tietyntyylinen ihminen.
Nykään varmaan systeemit muuttunut vielä hennommaksi alaikäisiä kohtaan mutta kaipa niitä välillä vieläkin tullaan ihan virkalogoineenkin hakemaan kyytiin.
Viimeksi muokannut Rikollinentutkija, Ma Tammi 09, 2017 2:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Pelottavasti haiskahtaa siltä että nuori ilmoittautui koska ei ole tekemisissä tuon puukotuksen kanssa. Ellei sitten ole niin, että on sama porukka, mutta on jättäytynyt siitä pois kun meno on mennyt vain hullummaksi? Tunnistaa puukotuksen valvontakamerakuvista kuitenkin kaverinsa.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die