Älä häkelly nyt noin vaikka julkisesti em. fantasioista puhutkin. Sukkahousu-Ärrkele pitäisi saada nyt Herculekseen munajahtiin!Ärrkele kirjoitti:No huh huh! Voihan sen joulun viettää noinkin kuten sukkahousu-shefile tässä ilmoitti tehneensä!Chefile kirjoitti:Sukkahousuja ja VOK:ssa seksiä
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Naurattaa nämä sukkahousu-shefilen patoutumat toisaalla:

Chefile kirjoitti:shemalea fantasio
Chefile kirjoitti:kaappihomo
Chefile kirjoitti:pikku hintti!
Chefile kirjoitti:Neekerinrunkkaamiset taas mielessä
Chefile kirjoitti:ottanut esille mustan miehen siittimen
Chefile kirjoitti:hyllyssä on Leninin patsas
Chefile kirjoitti:Ihanaa, sukkahousuja
Ehkä hieman väärä paikka tämä noille...Chefile kirjoitti:neekerin handjobeista!

PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Hauska että keräsit omat kommenttisi tähän viime ajoilta. Luehan nyt nuo uudestaan läpi, eikö siitä voi päätellä jo kaiken miksi vihaat mustia? Koska olet heihin lääpälläsi, sukkahousu-Ärrkele!Ärrkele kirjoitti:Naurattaa nämä sukkahousu-shefilen patoutumat toisaalla:Chefile kirjoitti:shemalea fantasioChefile kirjoitti:kaappihomoChefile kirjoitti:pikku hintti!Chefile kirjoitti:Neekerinrunkkaamiset taas mielessäChefile kirjoitti:ottanut esille mustan miehen siittimenChefile kirjoitti:hyllyssä on Leninin patsasChefile kirjoitti:Ihanaa, sukkahousujaEhkä hieman väärä paikka tämä noille...Chefile kirjoitti:neekerin handjobeista!
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
TÄHÄN VASTAUS:Chefile kirjoitti:Ylläpidolle kysymys:
Miksi poistitte ketjun, jossa käsiteltiin kuluneen viikon ykkösuutista koko maailmassa- Trumpin väitetyt seksiseikkailut Moskovassa ja epäilyttävät yhteydet Venäjään. Paljastus on niin merkittävä että sitä tutkitaan tällä hetkellä koko USAn tiedustelukoneiston voimin ja käsittääkseni myös senaatti aloittaa tutkinnan tästä.
Ja tähän vastaus kiitoksen muodossa ilman sitä PAKOLLISTA kysymystä. Eipä silti, Chefile on ehkäpä ykkönen lautamiestekstin rankingissa kirjoitusten(nillitysten) määrässäModeraattorit kirjoitti:Avaus kyseisesta seikkailusta on yhdistetty ketjuun USA:n presidentinvaalit 2016
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=26&t=21885
t:mode
Itse löysin kyseisen tekstin yhdellä haulla, toki noista olisi pitänyt joku karsia pois, mutta luulen, että viimeistään toisella(aiia kolmannellaChefile kirjoitti:Aa, okei, thanks!
Koitin etsiä Trump-ketjua erikseen, mutta tuo meni ohi.

Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Mutta joo, olet varmasti oikeassa tuon kysymyksen suhteen: olisi tuo kiitos-vastaus voinut jäädä laittamatta. Sillä halusin lähinnä aidosti kiittää modea vastaamisesta, he kun tekevät tätä työtä käsittääkseni ihan ilmatteeks. Suuret pahoitteluni tuosta kun mielesi pahoitit!
Olikohan muuten toinen kysymys minfo-historiani aikana modeille ja lähinnä tämä toisten haukkuminen on ollut roolissa Ärrkeleen kanssa painiessa.
Kalifin mielipiteet maailman menosta ja kuinka maailmanmenoa pitäisi noudattaa

Nyt ylläpito jumala-uta! Ensin aloittaja kirjoittaa uskonnoista ja itse rikosuutisen ohi ja kun siihen vastataan faktoilla uskonnoista, jotka polttavat aloittajan ja ylläpidon silmiä niin vastaukset poistetaan? Olen huomannut, että tämä sama aloittaja ujuttaa lähes joka viestiinsä omaa poliittista propagandaansa ja pakkosyöttää paskaansa viestistä toiseen, luulee kai aivopesevänsä ihmiset "oikeaan" suuntaan? Toisille se ilmeisesti on sallittu tällä palstalla ja toisille ei. Laittakaa sinne sääntöihin kohta; ei koske Doctor Lecteriä ja muita jotka kirjoittavat oikeita poliittisia ja uskonnollisia mielipiteitä.
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Naurattaa, kun joku pitää pitkänä työpäivänä sitä, että pääsee, ja ennen kaikkea viitsii, saapua tänne klo 17 jälkeen nillittämään. Onpa pitkä työpvä, Oletan erikoisten mielipiteidesi perusteella, ettet kuulu halveksimaasi duunariklaaniin. No onhan palvelualalallakin hommia ja hölmösti ajattelevia ryhmähulluja...Chefile kirjoitti:Pitkän työpäivän jälkeen on hauska huomata miten joillakin riittää aikaa ja mielenkiintoa tutkia jonkun viestihistoriaa ja nillittää yhdestä postauksesta!
Mutta joo, olet varmasti oikeassa tuon kysymyksen suhteen: olisi tuo kiitos-vastaus voinut jäädä laittamatta. Sillä halusin lähinnä aidosti kiittää moa vastaamisesta, he kun tekevät tätä työtä käsittääkseni ihan ilmatteeks. Suuret pahoitteluni tuosta kun mielesi pahoitit!
Olikohan muuten toinen kysymys minfo-historiani aikana modeille ja lähinnä tämä toisten haukkuminen on ollut roolissa Ärrkeleen kanssa painiessa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Kalifi toivoo, että paitsi Suomen lakia tulkitaan tasapuolisesti, niin myös palstan sääntöjä tulkitaan tasapuolisesti. En oletakkaan, että ymmärtäisit, ethän omaa edes alkeellista oikeinkirjoitustaitoa, kehari, mikä keharikanlaya kirjoitti:Kalifin mielipiteet maailman menosta ja kuinka maailmanmenoa pitäisi noudattaa
Nyt ylläpito jumala-uta! Ensin aloittaja kirjoittaa uskonnoista ja itse rikosuutisen ohi ja kun siihen vastataan faktoilla uskonnoista, jotka polttavat aloittajan ja ylläpidon silmiä niin vastaukset poistetaan? Olen huomannut, että tämä sama aloittaja ujuttaa lähes joka viestiinsä omaa poliittista propagandaansa ja pakkosyöttää paskaansa viestistä toiseen, luulee kai aivopesevänsä ihmiset "oikeaan" suuntaan? Toisille se ilmeisesti on sallittu tällä palstalla ja toisille ei. Laittakaa sinne sääntöihin kohta; ei koske Doctor Lecteriä ja muita jotka kirjoittavat oikeita poliittisia ja uskonnollisia mielipiteitä.
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Taas kehitysvammaisia mollataan. Miksi?
He eivät geeneilleen voi mitään.
Heissä on myös varsin sydämellisiä, lämminhenkisiä ihmisiä. Eivätkä he ole valinneet olla "kehareita".
Mulkeroilla mulkerous on sen sijaan ihan tietoinen valinta.
He eivät geeneilleen voi mitään.
Heissä on myös varsin sydämellisiä, lämminhenkisiä ihmisiä. Eivätkä he ole valinneet olla "kehareita".
Mulkeroilla mulkerous on sen sijaan ihan tietoinen valinta.
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ota se hiekka pois pimpistä ettei tarvii muille kiukutella täällä vai onko tuollainen yhden profiilin tonkiminen kovin onnellisen ihmisen puuhaa? Hah, kaikkea sitä näkeekin! Mistä sinä tiedät moneenko minä olen mennyt tai pikemminkin minä päivänä minä olen mennyt töihin, saatika millaista työtä teen.On Anoi Kaa kirjoitti:Naurattaa, kun joku pitää pitkänä työpäivänä sitä, että pääsee, ja ennen kaikkea viitsii, saapua tänne klo 17 jälkeen nillittämään. Onpa pitkä työpvä, Oletan erikoisten mielipiteidesi perusteella, ettet kuulu halveksimaasi duunariklaaniin. No onhan palvelualalallakin hommia ja hölmösti ajattelevia ryhmähulluja...Chefile kirjoitti:Pitkän työpäivän jälkeen on hauska huomata miten joillakin riittää aikaa ja mielenkiintoa tutkia jonkun viestihistoriaa ja nillittää yhdestä postauksesta!
Mutta joo, olet varmasti oikeassa tuon kysymyksen suhteen: olisi tuo kiitos-vastaus voinut jäädä laittamatta. Sillä halusin lähinnä aidosti kiittää moa vastaamisesta, he kun tekevät tätä työtä käsittääkseni ihan ilmatteeks. Suuret pahoitteluni tuosta kun mielesi pahoitit!
En ole koskaan halveksinut duunareita, joten älä jauha paskaa. Samalla tavalla kuin ennen en ole modeltakaan mitään kysynyt, mutta sinä, jollain ihmeen ilveellä löysit sieltä viestihistoriastani että olen "kova kyselemään modeilta".
Trolleilla alkaa jo kirjoitus- ja kielioppivirheiden määrä nousta yli tekstin sekaan laitettujen hymiöiden määrän. Mikä sekin on huomattava...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Muppe kirjoitti:Totta.Kuviotapetti kirjoitti:Tämä selviää vasta, jos syyllinen tai syylliset jäävät kiinni.
How do you hold a moonbeam in your hand?
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Ja huomatkaa mitkä nimimerkit käyttävät jatkuvasti hymiöitä.. Helppo löytää tuplanikit
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Luuletko olevasi ovela, kun et käytä triplanickeilläsi hymiöitäGurney kirjoitti:Ja huomatkaa mitkä nimimerkit käyttävät jatkuvasti hymiöitä.. Helppo löytää tuplanikit
Sniffaajan tajunnanvirta,aamukahvit taas sylissä
kiitos näistä
kiitos näistä