Että sellaista. Toivottavasti nuo kakarat jäävät kiinni ja saavat kunnon opetuksen. Tuossa olisi voinut käydä erittäin pahasti.Koulupojat heittivät 7-vuotiaan jäihin
Seitsemänvuotias pikkupoika joutui kahden isomman pojan riepottelemaksi Ulvilassa keskiviikkona iltapäivällä.
Kiusaajat tönivät poikaa vastoin tämän tahtoa läheiselle lammelle. Poika ajautui noin puolen metrin päähän rannasta, kun lammen jää yhtäkkiä petti hänen allaan. Pikkupoika vajosi vyötäisiään myöten veteen.
Ahdistelijat eivät jääneet auttamaan poikaa, vaan pakenivat kiireesti paikalta. Seitsemänvuotias pääsi lopulta omin voimin ylös lammesta ja kiiruhti kotiin.
Koulupojat heittivät 7-vuotiaan jäihin
Koulupojat heittivät 7-vuotiaan jäihin
ILTALEHTI
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Napero olikin keksinyt itse koko jutun.
Lampeen heittäminen oli hätävale
(24.01 15:02) Ulvilaa kuohuttanut seitsemänvuotiaan koulupojan kertomus siitä, että isot pojat olisivat heittäneet hänet lampeen Vanhankylän koulun lähellä, on osoittautunut sepitetyksi. Asia selvisi, kun tekoon syylliseksi epäillyt pojat ilmoittautuivat heti eilen aamulla koulun rehtorille ja kertoivat asian todellisen laidan. Kun myös muut paikalla olleet vahvistivat heidän kertomuksensa, seitsemänvuotias tunnusti mulahtaneensa itse lampeen ollessaan kokeilemassa jään vahvuutta.
http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/
Lampeen heittäminen oli hätävale
(24.01 15:02) Ulvilaa kuohuttanut seitsemänvuotiaan koulupojan kertomus siitä, että isot pojat olisivat heittäneet hänet lampeen Vanhankylän koulun lähellä, on osoittautunut sepitetyksi. Asia selvisi, kun tekoon syylliseksi epäillyt pojat ilmoittautuivat heti eilen aamulla koulun rehtorille ja kertoivat asian todellisen laidan. Kun myös muut paikalla olleet vahvistivat heidän kertomuksensa, seitsemänvuotias tunnusti mulahtaneensa itse lampeen ollessaan kokeilemassa jään vahvuutta.
http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Heh.
Nykyajan ipanat on niin kekseliäitä.
Oliko se viime vai edellisvuonna, kun Helsingissä pikkupoika oli karannut salaa vanhemmilta kaupungille ja keksi, että joku namusetä oli pitänyt sitä kämpillään ja kuvaili vielä miehen ja asunnon.
Poliisit tutki kuumeisesti aluetta.
Siitä nousi kauhea kohu, kunnes poika kertoi, että oli itse lähtenyt karkkiostoksille.
Nykyajan ipanat on niin kekseliäitä.
Oliko se viime vai edellisvuonna, kun Helsingissä pikkupoika oli karannut salaa vanhemmilta kaupungille ja keksi, että joku namusetä oli pitänyt sitä kämpillään ja kuvaili vielä miehen ja asunnon.
Poliisit tutki kuumeisesti aluetta.
Siitä nousi kauhea kohu, kunnes poika kertoi, että oli itse lähtenyt karkkiostoksille.
Entäs se ku poika väitti joutuneensa suden puremaksi kaverin kotipihalla. Todellisuudessa oli tän kaverin koira napannu kädestä kiinni. Siellähän kävi myös joku/joitain paikallisia metsästäjiä (muistaakseni) kattomas ja toteamas jäljet suden tassujen jäljiksi. Pojat oliva keksineet hätävalheen ku pelkäsivät koiran joutuvan piikille.
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.
Juice Leskinen
Juice Leskinen
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tuollaisissa tapauksissa sen ymmärtää vielä, kun kuitenkin on ihan järkevä syy (se koiran pelastus) ollut tuossa takana. Mutta että itse humpsahtaa järveen ja syyttää muita.. Jaa-a.Alice Oz kirjoitti:Entäs se ku poika väitti joutuneensa suden puremaksi kaverin kotipihalla. Todellisuudessa oli tän kaverin koira napannu kädestä kiinni. Siellähän kävi myös joku/joitain paikallisia metsästäjiä (muistaakseni) kattomas ja toteamas jäljet suden tassujen jäljiksi. Pojat oliva keksineet hätävalheen ku pelkäsivät koiran joutuvan piikille.
Miten muuten suomalaiset metsästäjät, ihan tollukoitako ne on? Ruokolahdessakin olivat näkevinään ne leijonan jäljet, eivätkä koiraa sudesta erota...
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
^Munpointtini tossa oli se, ett kaikkee ne aikusetkin uskoo.
Tota alotusta kommentoisin senverran, ett mua rupes ihmetyttää pojan kotiolot. Minkälaiset ne oikeen on ku laps ei uskalla mennä kotiin ja kertoo totuutta tommosesta asiasta ku jäihin putoamiseen.
Tota alotusta kommentoisin senverran, ett mua rupes ihmetyttää pojan kotiolot. Minkälaiset ne oikeen on ku laps ei uskalla mennä kotiin ja kertoo totuutta tommosesta asiasta ku jäihin putoamiseen.
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.
Juice Leskinen
Juice Leskinen
Ei niissä kotioloissa tarvitse vikaa olla, jos poika ei uskaltanut kertoa kotona jäihin putoamistaan. Jos vaikka äiti oli just samana aamuna varoitellut jäistä, ja heti poika menee ja umplahtaa, ei se kasevaa ole mennä kertomaan.
Lapset tekee omia tulkintojaan vanhempien puheista ja mahdollisista sanktioista niinikään. Huom. en tiedä tämän pojan kotioloista mitään, mutta tunnen lapset ja miten ne toimivat.
Lapset tekee omia tulkintojaan vanhempien puheista ja mahdollisista sanktioista niinikään. Huom. en tiedä tämän pojan kotioloista mitään, mutta tunnen lapset ja miten ne toimivat.
Nothing is quite what it seems