Martha Lennox 1993

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Dark Tetra
Hetty Wainthropp

Martha Lennox 1993

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Martha Lennox oli iäkäs rouva joka tapettiin vuonna 1993 kotiinsa, ryöstön yhteydessä Yhdysvalloissa. Teosta tuomittiin kuolemaan Willie Pondexter niminen mustaihoinen ja isokokoinen mies, joka teloitettiin vuonna 2009 myrkkyruiskeella.

Teloitettujen luettelosta Willie löytyy sijalta 432:

https://www.tdcj.state.tx.us/death_row/ ... nders.html

Tällä videolla Willie Pondexter on vielä elossa ja odottaa kuolemantuomionsa täytäntöönpanoa:

http://www.dailymotion.com/video/xiol4i ... h-row_news

Willien viimeiset sanat:

"No, Aivan ensiksi haluan sanoa. Nämä miehet voivat teloittaa minut, mutta eivät voi minua tuomita, koska eivät voi teloittaa vietonta miestä. En ole hullu. Jack Herrington, en ole hullu. Olen pettynyt oikeuteemme. Tunnen, että olen järkyttynyt ja antanut periksi. Mutta se on ihan ok. Minä vain pelasin ne kortit jotka elämä antoi minulle. Katso elämääni ja opi siitä. Olen hyvin pahoillani siitä mitä tein. Pyydän anteeksi. Lapsilleni, isä rakastaa teitä. Irene Wilcox, kiitos sinulle. Se oli pitkä matka. Kiitos kun olit mukana. Kerro Jackille terveisiä. Tiedän että olen väärässä, mutta pyydän teiltä kaikilta, että annatte minulle anteeksi. "

Tämän jälkeen kuolemantuomiota seuraamaan tullut yleisö sai nähdä kuinka mikki otettiin Willien suun edestä pois ja teloittaja käynnisti koneen joka täytti Willien suonet tappavalla myrkyllä.

Willie Pondexter katosi ajasta ikuisuuteen, sinne jonnekin jonne Martha Lennox oli saapunut jo vuonna 1993.

R.I.P Martha Lennox 1993
R.I.P Willie Pondexter 2009
Liitteet
Pidätyskuva ja henkilötiedot
Pidätyskuva ja henkilötiedot
pondexterwillie.jpg (132.6 KiB) Katsottu 3583 kertaa
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.