Tämä palsta riittää tähän keskusteluun
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Suomi24:sta bongattua.
M - infon Joululaulu
Kirjoittanut: Se oikea Urho 24.12.2007 klo 08.00
Nisse-polkka
Sanat Murha infon joululaulutoimikunnan pääsihteeri Urho
On villiä melskettä, helinää, helskettä pienten tiukujen,
on korvia, tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten.
Ja tähtöset tuikkivat lyhtyinä kilpaa noin hangella loistaen,
kun kaikki nyt juhlahan kulkunsa suuntaa, arvannet kai sen.
Kas, nythän on joulu, ja nythän on joulu, ja nythän on joulu taas
ja murha infon väki juhlii, kun on rauha maas.
Ja valmiina riihellä tonttujen keittämä joulupuuro on,
ja kaikki saapuu piiloistansa joulun viettohon.
Hupsis tupsis huppeli rupsis, ne piirissä pyörivät, puppeli jupsis.
Puuroa täynnä on saavit ja kiulut, tanssihin tahtia antaa viulut.
Hupsis tupsis pimpeli pompeli, Konsta se Awalle takkia ompeli.
Kaikki vaan joukkohon leikkiä lyömään ja puuroa syömään kun joulu on!
Grootti ja Hessu ja pikkuinen Teemu on riihelle saapuneet,
ja Pupulan kiltit ja pienoiset piltit on leikin jättäneet.
Nuo tähtien lyhdyt ne paikalle kutsuvat polkua valaisten;
on Nallekin noussut maistamaan nyt puuroa tonttujen.
Nyt läävästä saapuvat Nisset ja Nassut apilan lehti suus,
on Konstalla nikkejä mukanansa kaksikymmentäkuus.
Voisilmässä puuron ne itseään peilaa ja viiksiä vääntelee,
ja varpusrouvat tyytyväiset oksilla ääntelee.
Hupsis tupsis, Nisset ja Nassut, nyt polkassa nousevat käpälät ja tassut.
Loka ja Kyöpeli ja Raid sekä Nalle, pienet on vaarassa jäädä alle.
Hupsis tupsis pimpeli pompeli, Konsta se Tampereen Tytölle takkia ompeli.

M - infon Joululaulu
Kirjoittanut: Se oikea Urho 24.12.2007 klo 08.00
Nisse-polkka
Sanat Murha infon joululaulutoimikunnan pääsihteeri Urho
On villiä melskettä, helinää, helskettä pienten tiukujen,
on korvia, tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten.
Ja tähtöset tuikkivat lyhtyinä kilpaa noin hangella loistaen,
kun kaikki nyt juhlahan kulkunsa suuntaa, arvannet kai sen.
Kas, nythän on joulu, ja nythän on joulu, ja nythän on joulu taas
ja murha infon väki juhlii, kun on rauha maas.
Ja valmiina riihellä tonttujen keittämä joulupuuro on,
ja kaikki saapuu piiloistansa joulun viettohon.
Hupsis tupsis huppeli rupsis, ne piirissä pyörivät, puppeli jupsis.
Puuroa täynnä on saavit ja kiulut, tanssihin tahtia antaa viulut.
Hupsis tupsis pimpeli pompeli, Konsta se Awalle takkia ompeli.
Grootti ja Hessu ja pikkuinen Teemu on riihelle saapuneet,
ja Pupulan kiltit ja pienoiset piltit on leikin jättäneet.
Nuo tähtien lyhdyt ne paikalle kutsuvat polkua valaisten;
on Nallekin noussut maistamaan nyt puuroa tonttujen.
Nyt läävästä saapuvat Nisset ja Nassut apilan lehti suus,
on Konstalla nikkejä mukanansa kaksikymmentäkuus.
Voisilmässä puuron ne itseään peilaa ja viiksiä vääntelee,
ja varpusrouvat tyytyväiset oksilla ääntelee.
Hupsis tupsis, Nisset ja Nassut, nyt polkassa nousevat käpälät ja tassut.
Loka ja Kyöpeli ja Raid sekä Nalle, pienet on vaarassa jäädä alle.
Hupsis tupsis pimpeli pompeli, Konsta se Tampereen Tytölle takkia ompeli.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Suunnattoman yksityisviestitulvan ja yleisen mielenkiinnon vuoksi haluan tarkentaa, etten keskustele otsikonmukaisesta aiheesta netin muilla keskustelualueilla. Tyydytän tarpeeni täällä puutteen kouraistessa virtuaalinivusia tai sikäli kun koen asian muuten aiheelliseksi. Lakatkaa siis välittämästä moisista asioista rakkaat lapset ja menkää vaikka ulos ryöstelemään kioskeja tai tekemään lumienkeleitä.
Ei näillä kulmilla lumienkeleitä tehdä, korkeintaan mutaenkeleitä.
Suomessa ryöstetään mummojen rahat, mutta Ruotsissa kaikki on toisin.
Jonkun doupingkäry on pientä hurrien raharyöstöjen rinnalla, joten pitkät ilkkuvat naurut länsinaapuriin.
Meillä kait saatiin ne Turussa Suomen Pankin ryöstäneet tyypit kiinni, tai ainakin suurimman osan.
Jonkun doupingkäry on pientä hurrien raharyöstöjen rinnalla, joten pitkät ilkkuvat naurut länsinaapuriin.
Meillä kait saatiin ne Turussa Suomen Pankin ryöstäneet tyypit kiinni, tai ainakin suurimman osan.
Syntyperäisenä ruotsalaisena ihmettelen vähän kommenttiasi. Onko sinulla jotakin meitä ruotsalaisia vastaan? Asenteelista?Hessu52 kirjoitti:
Varis kuvaa varsin mainioisti Suomen hiihtouhreilun tasoa
Olisi hyvä tietää, hessu 52, lastenkirjojesi nimet, jotta en vahingossa suosittelisi lapsille rasistista luettavaa.Hessu52 kirjoitti:Suomessa ryöstetään mummojen rahat, mutta Ruotsissa kaikki on toisin. Jonkun doupingkäry on pientä hurrien raharyöstöjen rinnalla, joten pitkät ilkkuvat naurut länsinaapuriin.
.
Muista lähdekritiikki!
No enhän mä mikään ruottalainen oikeasti ole. Mullakin täst eteen eteenpäin tekastuja netti-identiteettejä.
Oon ollut stunttinakin kahdessa zeims bond-lefassa. Ja saatana se oli rankkaa aikaa. Piti hypätä ilman laskuvarjoa lentokoneesta. Onneksi putosin mereen, mutta silti siitä tuli kokovartalo-brillenhematooma-kahdella kallonmurtumalla. Ja vesikauhu. En pystynyt pitkään aikaan juomaan muuta kuin olutta ja väkeviä. Enkä oikeastaan pysty vieläkään.
Oon ollut stunttinakin kahdessa zeims bond-lefassa. Ja saatana se oli rankkaa aikaa. Piti hypätä ilman laskuvarjoa lentokoneesta. Onneksi putosin mereen, mutta silti siitä tuli kokovartalo-brillenhematooma-kahdella kallonmurtumalla. Ja vesikauhu. En pystynyt pitkään aikaan juomaan muuta kuin olutta ja väkeviä. Enkä oikeastaan pysty vieläkään.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Voi vittu skoone. Tämä nyt jo alitti sen riman jossa mun huumori kulkee. Kannattaako lähteä henkilökohtaiselle linjalle arvostelemaan toisen ammattia? Tosi aikuismaista, melkein voisi sanoa vanhapiikamaista.skoone kirjoitti:Olisi hyvä tietää, hessu 52, lastenkirjojesi nimet, jotta en vahingossa suosittelisi lapsille rasistista luettavaa.
konsta, mä luulen, että toi vesikauhu on suomalaisten kansallistauti.konsta kirjoitti:No enhän mä mikään ruottalainen oikeasti ole. Mullakin täst eteen eteenpäin tekastuja netti-identiteettejä.
Muista lähdekritiikki!
Onneksi en osoittanut viestiäni sinulle. Kyseessä ei todellakaan ole huumori. Tuollaisten, kuin nuo hessu52n puheenvuorot, johdosta rasismi kasvaa ja itää. Olen sen elämässäni nähnyt.Loka kirjoitti:Voi vittu skoone. Tämä nyt jo alitti sen riman jossa mun huumori kulkee. Kannattaako lähteä henkilökohtaiselle linjalle arvostelemaan toisen ammattia? Tosi aikuismaista, melkein voisi sanoa vanhapiikamaista.skoone kirjoitti:Olisi hyvä tietää, hessu 52, lastenkirjojesi nimet, jotta en vahingossa suosittelisi lapsille rasistista luettavaa.
Tuo "vanhapiikamaisuus" ei taida istua meikäläiseen, eka kerran olin rouva jo 19-vuotiaana
Muista lähdekritiikki!
Kyllä ne, anteeksi te ruotsalaisetkin osaatte tänne meillepäin vinoilla Finnjäveleistä ja Slussenin sisseistä, vaan niinpä Suomipoika kävi nostamassa Saabin ja Volvon talouden kuntoon, kunnes Sveamammanpojat ne tuhosivat.
Ericksonilla menee lujaa, mutta alaspäin, mitenhän tuon Nokian laita oli, kun taisi pelastaa pörssit täydelliseltä romahdukselta.
Jos ruotsalaisista kerrankin heittää jotain herjaa, ovat he ottamassa nokkiinsa, eipä silti, etteikö niihin paljon mahtuisikin, kun katsoo ulkonäköä.
Nämä kirjoitukset eivät sovi tälle palstalle, mutta minä en tätä alkanut, joten hyvää yötä.
Ericksonilla menee lujaa, mutta alaspäin, mitenhän tuon Nokian laita oli, kun taisi pelastaa pörssit täydelliseltä romahdukselta.
Jos ruotsalaisista kerrankin heittää jotain herjaa, ovat he ottamassa nokkiinsa, eipä silti, etteikö niihin paljon mahtuisikin, kun katsoo ulkonäköä.
Nämä kirjoitukset eivät sovi tälle palstalle, mutta minä en tätä alkanut, joten hyvää yötä.