Tiina kirjoitti:Emmanuelle.![]()
![]()
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Yleensä aamulla ekaksi ja illalla vikaksi, tilaisuuden tullessa myös "muutaman" kerran väliaikoinakinPrimavera kirjoitti:Aamulla, mutta osaan myös esittää parhaimmillaan koko päivän niin, että muut luulevat minun olevan aina parhaimmillani.Tiina kirjoitti:Minä vuorokauden aikana olet parhaimmillasi?
Mihin aikaan päivästä yleensä murhainfoilet?
Tiinalle tiedoksi, että se oli Benton Wesley
Tekisiköhän pieni tauko hyvää
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
ajattelin keikkua täällä netissä ja syödä karkkia
siis niin kauan kunnes mies tulee futisharjoituksista kotiin...sen jälkeen luultavasti kuuntelen loppuillan esitelmää teknologian alueelta jotain minkä parissa hän on työskennellyt monta vuotta ja on sitä mieltä että ihmiset haluavat sellaista omiin vekottimiinsa ja kuinka hän aikoo sen tuoda esille kun hänellä on miitinki bossin bossin bossin kanssa maanantaina
hyvä vaimo kuuntelee ja kannustaa (vaikkei yhtään käsittäisi mistä on kyse....)
tykkäätkö johdoista?
tykkäätkö johdoista?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sekä että, siis puraisen auki ja loput sitten sormin. Ei niitä kuoria voi syödä!!!Aariel kirjoitti:Miten syöt pistaasipähkinöitä? Kuoritko ne käsin vai suulla? Vai vedätkö kenties kuorineen päivineen?
Minkälaisen ihmisen minä, Kylli, voisin ottaa hengiltä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Jos voimallisesti puhutaan, niin jonkun täysin puolustuskyvyttömän, ehkä halvaantuneen.Kylli kirjoitti:Minkälaisen ihmisen minä, Kylli, voisin ottaa hengiltä?
Jos puhutaan siitä, mitä se ihminen on tehnyt, niin ehkä jonkun pedofiilin.
Uskotko, että kukaan tämänhetkisistä käyttäjistä päätyy koskaan tänne topiciksi tavalla tai toisella, rikospuolelle, ei tyyliin aiheeksi et "vitsi ootteks sitä mieltä että henkilö xxxxx on ihan tyhmä?!" ?
Edit: Jos, niin kuka (miten)? (Saa nimetä useita.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Oikein ajateltu, samma här.Tiina kirjoitti:ÖÖ..no en uskalla nimetä kuin itseni...
Jos joku tekee mun lapsille tai muille läheisille jotain, kostan varmasti.
Nuo tuomiot on nykyään niin mitättömiä, että pakkohan se on oikeus omiin kätösiin ottaa.
Niin ja tämähän ei ollut uhkaus, vaan viaton toteamus.![]()
![]()
![]()
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi