Varsinkin nuoremmilla naisilla tosiaan tuo pillunkutina ja tunteet menevät monesti järjen edelle. Ja sitten luetaankin polttomurhasta päivittäistavaralehdistä.samoilija kirjoitti:
Taitaa olla kaverilla hyvä huumorintaju, vaikuttaa sarkastiselta vittuilulta.
Kotoaan on tod.näk tämäkin sankari oppinut miten naisia käsitellään. Pojat seuraa isänsä esimerkkiä yllättävän usein vaikka suhde isään olisi jäänyt lyhyeksi.
Sovinistista ämmät on ämmiä ajattelua ja perheväkivaltaa on tietyissä piireissä hyvin paljon.
Käsittämätöntä siinä on se että myös naiset omaksuu itsestään tämän ajattelumallin ja ovat jopa ylpeitä siitä.
Tämäkin urho on omasta mielestään opettanut naista käyttäytymään isännän oikeudella. Naiset alistuu ja eivät tajua sitä kuinka lyhyt harppaus toistuvista pahoinpitelyistä on siihen kun henki lähtee. Tai sitten eivät välitä.
Tuskin paranee vankilassa.
Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20.2.2017
-
DemlaMinfo
- Andy Sipowich NYPD
Re: Nokia: 17-vuotias tyttö pahoinpideltiin 18.2. - kuoli 20
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
^
Täysin samaa mieltä muppen kanssa!!
Täysin samaa mieltä muppen kanssa!!
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
^^ Oman kokemukseni mukaan kotoa opitaan helposti tiettyjä asioita kuten rasismi- sovinismi - naisviha.
Tässä tapauksessa sekä uhri että tekijä olivat juttujen mukaan ns laitoslapsia joten kyllä se kaataa oman vaakakuppini sille puolelle että ongelmia kotona on ollut.
Jos teko olisi selkeästi päihteistä johtuva äkkipikaistuksissa tehty tappo en spekuloisi tekijän perhetaustoilla mutta kun kysymyksessä on raaka murha ja tekijä osoittanut aiemminkin naisvihaa/pahoinpidellyt naisia. Tulee väkisin mieleen mistä näin nuori kaveri on mallinsa hakenut.
Voi tietysti olla että useisiin vakaviin rikoksiin alaikäisenä syyllistynyt tekijä poikkeaa radikaalisti muusta perheestään.
Valitettavasti aikuiset on aina vastuussa lapsistaan joten oli niin tai näin mun mielestä jossain on epäonnistuttu kun alaikäinen hakkaa toistuvasti ja lopulta murhaa tyttöystävänsä raa'asti. Kyllä itse katsoisin epäonnistuneeni vanhempana.
Tässä tapauksessa sekä uhri että tekijä olivat juttujen mukaan ns laitoslapsia joten kyllä se kaataa oman vaakakuppini sille puolelle että ongelmia kotona on ollut.
Jos teko olisi selkeästi päihteistä johtuva äkkipikaistuksissa tehty tappo en spekuloisi tekijän perhetaustoilla mutta kun kysymyksessä on raaka murha ja tekijä osoittanut aiemminkin naisvihaa/pahoinpidellyt naisia. Tulee väkisin mieleen mistä näin nuori kaveri on mallinsa hakenut.
Voi tietysti olla että useisiin vakaviin rikoksiin alaikäisenä syyllistynyt tekijä poikkeaa radikaalisti muusta perheestään.
Valitettavasti aikuiset on aina vastuussa lapsistaan joten oli niin tai näin mun mielestä jossain on epäonnistuttu kun alaikäinen hakkaa toistuvasti ja lopulta murhaa tyttöystävänsä raa'asti. Kyllä itse katsoisin epäonnistuneeni vanhempana.
When the goings get weird, the weird turn pro
-
hedelmälaatikko
- Poliisikoira Rex
Noi alkuperäiset viestit on tuhottu, ilmeisesti tuon "parhaan kaverin" toimesta. Tuon verran sain tongittua esiin tekstiä sillä työpanoksella, jonka tuohon tutkimukseen käytin, yhdistämällä eri lähteistä saatuja tekstinjyviä. En usko että tekstin jatko on niin relevanttia tässä kheississä, että lisäpaneutuminen toisi verrannollista hyötyä.Muppe kirjoitti:Ja kun kopioit niin voitko kopioida sitten loppuun asti,tiedät itsekin ettei tuo tuohon loppunut.hedelmälaatikko kirjoitti:Tekijän kaverin ask.fm:ään aikoinaan kirjoittamaa tekstiä:
Oskari Sylve. Oskari on todellan
rauhallinen ja ystävällinen nuori mies. Hän on todella reipas. Oskari on todellinen herrasmies ja hän arvostaa kaikenlaisia naisia. Oskun löytää yleensä ässältä möfö toisessa kädessä ja tupakka toisessa.
Se ei ole minun syy, että laki on tuolta ajalta. Joten luen. Luetko sinä kenties jotain uudempaa lakia?Muppe kirjoitti:Luetko sä tosiaan lakia vuodelta 1996?Chefile kirjoitti:Miten niin? Ne erivapaudet murhatuomioissa koskevat alle 18-vuotiaita ja kaveri epäonnekseen oli täysi-ikäisyyden jo saavuttanut, nippa nappa, mutta kuitenkin. Jos syytteet menevät läpi, hän saa elinkautisen eli määrittelemätön aika vankeutta. 12 vuoden jälkeen voinee ryhtyä hakemaan hovilta vapautusta.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001![]()
Väärin menee.
Alle 21v. teon tehnyt voi anoa kotiin 10 vuoden jälkeen ja ovat pääseetkin pääasiassa 10-12 välillä paitsi Jari Alatalo istu 18 vuotiaana tehtyä murhaa 19½ vuotta yhtäsoittoa.
Elinkautisesta vapautuminen
Myös elinkautiseen vankeuteen tuomittu voi päästä ehdonalaiseen vapauteen. Vapauttamisesta päättää Helsingin hovioikeus.
Ehdonalainen vapautuminen on mahdollista, kun vankeutta on suoritettu vähintään 12 vuotta. Alle 21-vuotiaana rikoksen tehneellä vastaava aika on 10 vuotta.
http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/t ... minen.html
Ok, min. 12 vuotta meni persiilleen, mut 10 vuotta minimi kuitenkin. Eikä sekään ole tae mistään, varsinkin jos gangsta-meno jatkuu talossa. Se että kaveri olisi ollut 17 v tekohetkellä olisi paaaaljon parempi tilanne tälle vässykälle.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Valitettavasti aikuinen,ei isä eikä äiti ole vastuussa mitenkään täysi-ikäisen tekemistä valinnoista tai rikoksista.Ei edes alaikäisen,jokaisen pitää kantaa itse vastuu teoistaan.Alaikäisenki,ei siitä voida aikuista laittaa suorittamaan rangaistusta,sehän se vasta vittumaista olis..."Sun vika,sun vika"samoilija kirjoitti:Valitettavasti aikuiset on aina vastuussa lapsistaan joten oli niin tai näin mun mielestä jossain on epäonnistuttu kun alaikäinen hakkaa toistuvasti ja lopulta murhaa tyttöystävänsä raa'asti. Kyllä itse katsoisin epäonnistuneeni vanhempana.
-Häh,en ole ollut lähelläkään tekopaikkaa miten se mun vika on?...
Olis varmaan kammottavaa syyttää itseä toisen,aikuisen vaikkakin oman lapsen tekemästä rikoksesta.
Tosin jos ei lapsia ole niin onhan se vaikea kuvitellakaan sellaista tilannetta jos ei muutenkaan tiedä lapsista ja niiden kasvamisesta aikuiseksi mitään?
Ei olis helppoa sinun loppuelämä. Onneksi minun vanhemmat ei ole koskaan syyttäneet itseään minun tekemistä valinnoista vaan ovat tajunneet että poika nyt on vähän tyhmä ja impulssiivinen joka asiassa ja ovat aina tukeneet minua olinpa sitten vankilassa tai en.
"Ei me hyväksytä tekojasi,sinä se elät niiden kans ja sinun pitää itse kantaa seuraukset oli ne sitten mitä tahansa.Olet aikuinen."
Niin ja samoilija,toivon ettei sinulla ole lapsia tai eivät ainakaan tee hölmöyksiä aikuisena asuessaan jo muualla koska sinä luultavammin et kestäisi sitä henkisesti mitenkään ja jos vanhempi romahtaa lapsen tekojen takia,se on lapselle maailman suurin suru ja se voi tuhota lapsen ja ajaa lopulliseen tuhoon,se aikuinen jota lapsi piti vahvana olikin ihan mopo..Älä siis tee lapsistasi surullisia jos he hölmöilevät joskus,ole vahva ja seiso rinnalla äläkä syytä itseä koska se et ollut sinä..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Re: Taponyritys Nokialla 18.2.2017
Chefile kirjoitti:Nyt virallista, sinne kuoli nuori tyttö.
Nokialla pahoinpidelty 17-vuotias nuori nainen on kuollut
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 96125.html
Tuossa yllä olevassa kumpikaan kirjoituksesi ei ole lainausmerkkien tai quote-tagien sisällä. Et voi olettaa ihmisten lukevan ajatuksiasi ja tietävän milloin kyseessä on lainaus ja milloin ei, jos lainausmerkkejä ei ole. Jos et osaa lainata tekstejä kannattaa lukea foorumin FAQ-osio.Chefile kirjoitti:Täytynee jättää jatkossa lainaamatta IS:n sovelluksen linkkejä, kun tulee jo väärinkäsityksiä ja haukutaan sairaaksi. Tokihan selväpäinen ja perusälyn omaava yksilö olisi huomannut ensimmäisen tekstini viestissä, jossa kutsun häntä tytöksi.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Kevyttä on Suomessa tuomiot todella törkeistä ja vakavistakin rikoksista. Vertauksena Britannia ja Charles Salvador "Charles Bronson" eli Michael Gordon Peterson on istunut elinkautistaan nyt 41 vuotta vankilassa, eikä ole edes ilmeisesti tappanut ketään: https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_SalvadorMuppe kirjoitti:"Vanki, joka rikosta edeltäneiden kolmen vuoden aikana ei ole ollut suorittamassa vankeusrangaistusta, voi päästä ehdonalaiseen vapauteen suoritettuaan rangaistuksesta puolet. Alle 21-vuotiaana rikoksen tehneellä vastaava aika on yksi kolmasosa.hedelmälaatikko kirjoitti:Esikertalainen jos aiemmasta tuomiosta on kulunut kolme vuotta.
Alle 21-vuotias istuu puolet. Alle 21-vuotias ensikertalainen istuu kolmanneksen.
Muokkaus, en ota kantaa onko syytetty nyt ensikertalainen.
Muussa tapauksessa vankeusrangaistukseen tuomittu voi päästä ehdonalaiseen vapauteen, kun hän on suorittanut rangaistuksestaan kaksi kolmasosaa. Alle 21-vuotiaana rikoksen tehneellä vastaava aika on puolet suoritetusta tuomiosta."
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Silti tilastot ovat selvät: mitä brutaalimmat lapsuusolosuhteet, sitä enemmän käytöshäiriöitä. Toki siis keskimääräisesti - löytyy monia henkilöitä, jotka ovat selvinneet hyvinkin pahoista olosuhteista täysin kunnialla. Tosiasia kuitenkin on, että näitä suhteellisen ongelmattomia tapauksia löytyy paljon enemmän sellaisista, jotka ovat eläneet turvallisen lapsuuden.Muppe kirjoitti:Valitettavasti aikuinen,ei isä eikä äiti ole vastuussa mitenkään täysi-ikäisen tekemistä valinnoista tai rikoksista.Ei edes alaikäisen,jokaisen pitää kantaa itse vastuu teoistaan.Alaikäisenki,ei siitä voida aikuista laittaa suorittamaan rangaistusta,sehän se vasta vittumaista olis..."Sun vika,sun vika"samoilija kirjoitti:Valitettavasti aikuiset on aina vastuussa lapsistaan joten oli niin tai näin mun mielestä jossain on epäonnistuttu kun alaikäinen hakkaa toistuvasti ja lopulta murhaa tyttöystävänsä raa'asti. Kyllä itse katsoisin epäonnistuneeni vanhempana.
-
Joku toinen
- Sabrina Duncan
Tällaista se on kun elämäm koululaiset pääsee toteuttamaan itseään.
Kyllä se vanhemmista lähtee jos sijoituspaikkana on sijoitus-tai lastenkoti.
Suurin osa näistä tekijöistä on tällaisia, ja sitten se toinen osa on Muppen kaltaisia typeryksiä jotka ei kerrasta eikä kahdesta opi.
Siihen ei kotiolot auta jos typeryydellä ja yksikertaisuudella on siunattu ja siitä tulee elämän painolasti.
Tsemppiä Muppe, lue vaikka kirja jos viisastuisit.
Kyllä se vanhemmista lähtee jos sijoituspaikkana on sijoitus-tai lastenkoti.
Suurin osa näistä tekijöistä on tällaisia, ja sitten se toinen osa on Muppen kaltaisia typeryksiä jotka ei kerrasta eikä kahdesta opi.
Siihen ei kotiolot auta jos typeryydellä ja yksikertaisuudella on siunattu ja siitä tulee elämän painolasti.
Tsemppiä Muppe, lue vaikka kirja jos viisastuisit.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Olet siis sitä mieltä, etteivät vanhempasi mitenkään olisi voineet vaikuttaa siihen, ettet olisi joutunut rikoskierteeseen? Sinussa vain oli valmiina halu hölmöillä, eikä mikään kasvatus olisi sitä halua voinut sammuttaa?Muppe kirjoitti:[Onneksi minun vanhemmat ei ole koskaan syyttäneet itseään minun tekemistä valinnoista vaan ovat tajunneet että poika nyt on vähän tyhmä ja impulssiivinen joka asiassa ja ovat aina tukeneet minua olinpa sitten vankilassa tai en.
"Ei me hyväksytä tekojasi,sinä se elät niiden kans ja sinun pitää itse kantaa seuraukset oli ne sitten mitä tahansa.Olet aikuinen."
Jotenkin tuntuu, että jos vanhemmat aina vaan kuittaavat asiat niin, että meidän muppe se on vaan niin tyhmä ja impulsiivinen, mutta kantakoon seuraukset kun itte kerran teki ja tsemppiä sinne vankilaan, niin jotenkin siinä on kädet nostettu pystyyn. Ei se tietenkään mitään helppoa vanhemmille ole, mutta kyllä mulla on uskomus, että jotain asialle voi tehdä jo ennen täysi-ikäisyyttä, jos "oireita" alkaa ilmetä. Muutenhan minkäänlaista kasvatusta ei tarvittaisi, jos kaikki on lapsessa peruuttamattomasti valmiina ja vain tämän omasta tahdosta kiinni.
No, tämä nyt ei liity tähän rikostapaukseen juurikaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kun täällä nyt on uhrin sädekehää jo kiillotettu, niin sohaisen todennäköisesti ampiaispesää, mutta stalkattuani erinäisiä juttuja huomasin, että uhri on kyllä ollut oikein harvinaisen v*ttumainen penikka jo alakouluikäisenä... Tietyt piirteet kirjoituksissa kertovat hänestä asioita, joiden perusteella päättelen hänen olleen henkilö, josta bestikset ja lauma p*rseennuolijoita kyllä kertovat ihquylistystarinoita, kuin kyseessä olisi varsinainen enkeli, mutta olen kuitenkin varma, että taustalta löytyy myös ihmisiä, jotka inhosivat, pelkäsivät ja vihasivat häntä jo vuosia sitten ja ihan pelkästään hänen oman käytöksensä takia
Jotkut noista inhottavista pikkulissuista viisastuvat ja fiksuuntuvat iän myötä, mutta tälle uhrille ei nähtävästi niin käynyt.
Haluan nyt kuitenkin tähdentää, että mikään ei oikeuttanut ketään tappamaan häntä, enkä missään tapauksessa väitä hänen jotenkin "ansainneen" sen! Kunhan nyt vain halusin mainita, että tietyntyyppiset henkilöt usein hakeutuvat seuraan, jossa näinkin saattaa käydä. Mitä lie häneltä elämässään puuttunut, jos on pitänyt hakea hyväksyntää kyseenalaisin keinoin ja kyseenalaisesti käyttäytyviltä ihmisiltä...
Mupen kokemuksista huolimatta minäkin vahvistan, että tilastojen ja tutkimusten mukaan vankila-asukeista useimmilla niitä kotiolojen ongelmia lapsuudessa on ollut. Ei kaikilla, mutta useimmilla. Tässäkin tekijän käytös poliisien tullessa ja myöhempikin katumattomuus tukevat olettamusta kiintymyssuhdehäiriöön pohjautuvista narsistisista piirteistä, mutta varsinaisen diagnosoinnin jätän kyllä alan ammattilaisille, mielentilaanhan tämä on melkoisen varmasti menossa.
Haluan nyt kuitenkin tähdentää, että mikään ei oikeuttanut ketään tappamaan häntä, enkä missään tapauksessa väitä hänen jotenkin "ansainneen" sen! Kunhan nyt vain halusin mainita, että tietyntyyppiset henkilöt usein hakeutuvat seuraan, jossa näinkin saattaa käydä. Mitä lie häneltä elämässään puuttunut, jos on pitänyt hakea hyväksyntää kyseenalaisin keinoin ja kyseenalaisesti käyttäytyviltä ihmisiltä...
Mupen kokemuksista huolimatta minäkin vahvistan, että tilastojen ja tutkimusten mukaan vankila-asukeista useimmilla niitä kotiolojen ongelmia lapsuudessa on ollut. Ei kaikilla, mutta useimmilla. Tässäkin tekijän käytös poliisien tullessa ja myöhempikin katumattomuus tukevat olettamusta kiintymyssuhdehäiriöön pohjautuvista narsistisista piirteistä, mutta varsinaisen diagnosoinnin jätän kyllä alan ammattilaisille, mielentilaanhan tämä on melkoisen varmasti menossa.
Jos pitää ottaa esimerkki ulkomailta ei Salvador ole kovin hyvä tapaus. Jos lukee artikkelin ja vähän muutakin tästä konnasta on hän elinkautisensa ansainnut. En jaksanut edes laskea hänen rikoksiensa määriä kuten pahoinpitelyjä, panttivankitilanteita ym. Hän ei ole istunut elinkautistaan 41 vuotta vaan hankkinut koko ajan uusia rangaistuksia, viimeiset kolme vuotta vankeutta pari vuotta sitten. Salvadorin elinkautinen on "rajallinen" eli se voidaan päättää vapautukseen tietyn ajan kuluttua.Ärrkele kirjoitti:Kevyttä on Suomessa tuomiot todella törkeistä ja vakavistakin rikoksista. Vertauksena Britannia ja Charles Salvador "Charles Bronson" eli Michael Gordon Peterson on istunut elinkautistaan nyt 41 vuotta vankilassa, eikä ole edes ilmeisesti tappanut ketään: https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_SalvadorMuppe kirjoitti:"Vanki, joka rikosta edeltäneiden kolmen vuoden aikana ei ole ollut suorittamassa vankeusrangaistusta, voi päästä ehdonalaiseen vapauteen suoritettuaan rangaistuksesta puolet. Alle 21-vuotiaana rikoksen tehneellä vastaava aika on yksi kolmasosa.hedelmälaatikko kirjoitti:Esikertalainen jos aiemmasta tuomiosta on kulunut kolme vuotta.
Alle 21-vuotias istuu puolet. Alle 21-vuotias ensikertalainen istuu kolmanneksen.
Muokkaus, en ota kantaa onko syytetty nyt ensikertalainen.
Muussa tapauksessa vankeusrangaistukseen tuomittu voi päästä ehdonalaiseen vapauteen, kun hän on suorittanut rangaistuksestaan kaksi kolmasosaa. Alle 21-vuotiaana rikoksen tehneellä vastaava aika on puolet suoritetusta tuomiosta."
Takaisin Nokian tapaukseen eli tähän jo moneen kertaan esitettyyn ihmettelyyn miksi uhri oli kyseisen pojan kanssa seurustelusuhteessa? Kysymykseen lienee mahdoton vastata, mutta eräillä naisilla/tytöillä on joku ihmeellinen halu olla suhteessa väkivaltaisiin miehiin/poikiin, miksi? Pahimmillaan tällainen "sairas" suhde voi johtaa kuolemaan eikä pelkkiin ruhjeisiin tai mustiin silmiin. Tämä Nokian tapaus on vain yksi monista vaikka uhri olikin poikkeuksellisen nuori. On turha syyllistää uhria sillä tällaiset "kohtalokkaat" suhteet ovat hyvin monimutkaisia ja niitä voivat edesauttaa monet yksilön aikaisemmat kokemukset ja mahdolliset mielenterveysongelmat.
PS. Salvadorillakin on riittänyt ihailijoita "väkivaltaisuudestaan" huolimatta ja lehdessä oli pari päivää sitten juttu siitä että hänellä on suhde itseään puolet nuorempaan ja hyvin viehättävään brittinäyttelujättäreen, joku voisi kysyä miksi?
-
ReissuLasse
- Jessica Fletcher
Tyttö oli alaikäinen ja kun kerran perhe ja läheiset eivät hänelle suojaa antaneet olisi lastensuojelun pitänyt toimia. Kyllä yhteiskunnalla pitäisi olla kovemmat välineet eksyneiden lampaiden ohjaamiseen vaikka sitten väkisin ja yksilön vapauksista huolimatta.
Re: Taponyritys Nokialla 18.2.2017
Niin, minähän sanoinkin jo, että normaalijärjellä oleva ihminen älyää jo ensimmäisestä virkkeestä minun mielipiteen ja toisesta linkkiä klikkaamalla tuon toisen lauseen olevan otsikko.Ärrkele kirjoitti:Chefile kirjoitti:Nyt virallista, sinne kuoli nuori tyttö.
Nokialla pahoinpidelty 17-vuotias nuori nainen on kuollut
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 96125.htmlTuossa yllä olevassa kumpikaan kirjoituksesi ei ole lainausmerkkien tai quote-tagien sisällä. Et voi olettaa ihmisten lukevan ajatuksiasi ja tietävän milloin kyseessä on lainaus ja milloin ei, jos lainausmerkkejä ei ole. Jos et osaa lainata tekstejä kannattaa lukea foorumin FAQ-osio.Chefile kirjoitti:Täytynee jättää jatkossa lainaamatta IS:n sovelluksen linkkejä, kun tulee jo väärinkäsityksiä ja haukutaan sairaaksi. Tokihan selväpäinen ja perusälyn omaava yksilö olisi huomannut ensimmäisen tekstini viestissä, jossa kutsun häntä tytöksi.
Mut mukava tietää että tuntuu jossain!;) Se oli tarkoituskin.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”