Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chefile
Christopher Lorenzo

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Joo mä myönnän sun iloksi, eikä tee edes tiukkaa, kun tietää pikku hintin saavan kicksit siitä. Tuu veke sieltä kaapista nyt, äläkä mölyä! :mrgreen:
Myöntääkö sukkahousu "jukra" ile nyt julkisesti olevansa hintti?

Sitten se vasta naurattaakin kun puolustamasi ja ihannoimasi muslimit heittävät sinut silmät sidottuna katolta.
En tietenkään ja "ile" ei liity minuun millään tavalla, johan tässä kerran olet arvellut nimeäni ja koitin selittää mutta ilmeisen kehittynyt aivovammasi ei vaan tätä muista. Noh mitäs pienistä!

Siis voin mä käyttää sukkahousuja jos haluat ja se helpottaa jotenkin oloasi, olet ne niin monesti tuonut esille omina fantasioinasi että ei ole enää ihan normaalia meno. Joo toi muslimi-juttu on paha, täytyy olla varovainen katolla! :mrgreen: :lol:
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk

Re: sukkahousu-Chefilen ulostulo hinttinä

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:En tietenkään ja "ile" ei liity minuun millään tavalla, johan tässä kerran olet arvellut nimeäni ja koitin selittää mutta ilmeisen kehittynyt aivovammasi ei vaan tätä muista. Noh mitäs pienistä!

Siis voin mä käyttää sukkahousuja jos haluat ja se helpottaa jotenkin oloasi, olet ne niin monesti tuonut esille omina fantasioinasi että ei ole enää ihan normaalia meno. Joo toi muslimi-juttu on paha, täytyy olla varovainen katolla! :mrgreen: :lol:
Tuolla toisessa luomassasi ketjussa väitit tuplanikilläsi "radiopuhelin" aivan toista, olevasi "kokki ile", mutta oletetusti muisti taas sinulla pätkii kun sinulla on korkki auki taas ja piikki laulaa kantaräkälässä. En tiedä mistä "kehittyneestä aivovammasta" puhut täällä joka ketjussa useilla nimimerkeilläsi. Itse asiassa sinun tuplanikit on helppo tunnistaa samoista jutuista mitä suollat joka paikassa aiheina mm: aivovamma ja neekerien sukupuolielimet ja nyt uusimpana fetissisi kusenpolttamiin sukkahousuihin.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo

Ahahahah! :mrgreen: Ihan miten vaan muru! *pus, pus*
Radiopuhelin
Theo Kojak

Ärrkele, aivovamman uhri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Tuolla toisessa luomassasi ketjussa väitit tuplanikilläsi "radiopuhelin" aivan toista, olevasi "kokki ile", mutta oletetusti muisti taas sinulla pätkii kun sinulla on korkki auki taas ja piikki laulaa kantaräkälässä. En tiedä mistä "kehittyneestä aivovammasta" puhut täällä joka ketjussa useilla nimimerkeilläsi.
Äläpäs viitsi taas puhua paskaa, ikävää sellainen. Minä en voi tietää mistä kenenkin nimimerkki tulee, mutta minun veikkaukseni oli takuulla parempi kuin aivovammasi tuottama ajatus siitä että "chefile" viittaisi automaattisesti naisen nimimerkkiin. Itsehän et pystynyt edes mitään perusteluja arveluillesi kirjoittamaan. Ja turhaan kiellät tuota aivovammaasi, itsehän sen olet esille julkisesti tuonut
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Muppe kirjoitti:
damfin kirjoitti:Sinä sekoitat nyt nimitykset kantasuomalainen ja suomalainen, tai syntyperäinen suomalainen, katsos kun vaikka mitä omassa pienessä mielessämme haluaisimme niin nimitys "suomalainen" pätee kaikkiin suomen suomea puhuviin kansalaisiin..
Eli Aasiassa koko ikänsä asunut,suomenkielen opetellut,joka ei ole koskaan käynyt edes euroopassa saatika suomessa on sinun mielestä suomalainen kun hän puhuu sitä?

Minäkin olen englantilainen,puhun,kirjoitan ja ymmärrän sitä täysin sujuvasti jopa joitakin murteitakin..En ole koskaan siellä käynyt mutta näin tämä nyt sitten meni,olen englantilainen. :shock:
Luetun ymmärtäminen, se on joskus niin kovin vaikeaa :lol:
nimitys "suomalainen" pätee kaikkiin suomen suomea puhuviin kansalaisiin
Eli Aasiassa koko ikänsä asunut koskaan euroopassa käymätön henkilö tuskin kuitenkaan saa suomen kansalaisuutta pelkästään sillä perusteella että hän on opetellut suomen kielen :wink:
Eikä sitä englannin kansalaisuuttakaan saa pelkästään kielen opiskelemalla :mrgreen:
Pitäisi tietysti vielä selventää mitä tarkoitetaan "suomen kansalaisuudella" mutta jätetään se nyt vielä kunkin itsensä selvitettäväksi... ehkä sen merkitys sieltä jotenkin aukeaa.
Ärrkele
Adrian Monk

Chefile kirjoitti:Ahahahah! :mrgreen: Ihan miten vaan muru! *pus, pus*
Put that bottle down Nancy, you've had enough.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Ärrkele
Adrian Monk

Re: Ärrkele, aivovamman uhri

Radiopuhelin kirjoitti:Äläpäs viitsi taas puhua paskaa, ikävää sellainen. Minä en voi tietää mistä kenenkin nimimerkki tulee, mutta minun veikkaukseni oli takuulla parempi kuin aivovammasi tuottama ajatus siitä että "chefile" viittaisi automaattisesti naisen nimimerkkiin. Itsehän et pystynyt edes mitään perusteluja arveluillesi kirjoittamaan. Ja turhaan kiellät tuota aivovammaasi, itsehän sen olet esille julkisesti tuonut
Vasikka radiopuhelin alias chefile taas inisee surkeuttaan. :D Voi ressukkaa menehän siitä piiloon ettei vasikoimasi linnankundit löydä sinua ja sukkahousujasi. :D

Taitaa olla oma aivovammasi mistä puhut joka tuli kun neekeri raiskasi sinut ja sukkahousuihisi tuli reikä? :D
Chefile
Christopher Lorenzo

Re: Ärrkele, aivovamman uhri

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Äläpäs viitsi taas puhua paskaa, ikävää sellainen. Minä en voi tietää mistä kenenkin nimimerkki tulee, mutta minun veikkaukseni oli takuulla parempi kuin aivovammasi tuottama ajatus siitä että "chefile" viittaisi automaattisesti naisen nimimerkkiin. Itsehän et pystynyt edes mitään perusteluja arveluillesi kirjoittamaan. Ja turhaan kiellät tuota aivovammaasi, itsehän sen olet esille julkisesti tuonut
Vasikka radiopuhelin alias chefile taas inisee surkeuttaan. :D Voi ressukkaa menehän siitä piiloon ettei vasikoimasi linnankundit löydä sinua ja sukkahousujasi. :D

Taitaa olla oma aivovammasi mistä puhut joka tuli kun neekeri raiskasi sinut ja sukkahousuihisi tuli reikä? :D
Lukekaa kaikki. Tässä on arjalaisen, paremman rodun edustajan tekstiä! Tietysti tiukka kaapissa pysyminen aiheuttaa tällaisia oireita, kuten fantasiat neekerin raiskauksesta ja sukkahousuista (laskekaapa viesteistä montako kertaa nämä toistuu ressukan viesteissä), mutta vähemmän hauskaa on nuo paranoidit kuvitelmat tupla-nickeistä.

Ettei vaan tässäkin asiassa syyllisyys paina päälle ja siitä puhe käy? Oikeasti, mulla ei ole mitään intressiä pyöriä täällä kahdella, kolmella tai neljällä nickillä. Tämä on vaan minfo. Jos nuo kuvitelmat pahenee tai et vaan jotenkin pääse yli asiasta, niin suosittelen vielä kuitenkin varhaisessa vaiheessa hakemaan apua. Paranoidit kuvitelmat ovat syy, jolla m-lähete voi tippua.
Chefile
Christopher Lorenzo

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Ahahahah! :mrgreen: Ihan miten vaan muru! *pus, pus*
Put that bottle down Nancy, you've had enough.
I'll repeat: Dont let that noise get you, son.
damfin

Naurattaa se että, kun poikaystävä pahoinpitelee 17 vuotiasta tyttöä asunnossaan, tulisi naapureiden mennä pimputtamaan ovikelloa ja puuttua tilanteeseen eikä jäädä odottelemaan poliiseja paikalle, koska on raukkamaista pelkuruutta olla puuttumatta.
Jos taas mennään ja puututaan naapurissa meneillään olevaan murtoon ja otetaan murtovaras kiinni, on se julkisuushakuista huorausta, koska olisi pitänyt ymmärtää odottaa poliiseja eikä missään nimessä mennä itse puuttumaan tilanteeseen :mrgreen:
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

damfin kirjoitti:Naurattaa se että, kun poikaystävä pahoinpitelee 17 vuotiasta tyttöä asunnossaan, tulisi naapureiden mennä pimputtamaan ovikelloa ja puuttua tilanteeseen eikä jäädä odottelemaan poliiseja paikalle, koska on raukkamaista pelkuruutta olla puuttumatta.
Jos taas mennään ja puututaan naapurissa meneillään olevaan murtoon ja otetaan murtovaras kiinni, on se julkisuushakuista huorausta, koska olisi pitänyt ymmärtää odottaa poliiseja eikä missään nimessä mennä itse puuttumaan tilanteeseen :mrgreen:
Huoraamisperusteet on sulla hukassa. Ei taida pappa somettaa. :D .

Kun sattumanoikusta on hengissä selvitty kaljupään lähikontaktiasteelle päästetystä hyökkäyksestä, niin hillitöntä huomiohuorausta on touhottaa selfieitä ja somekuvia kiireesti ennen poliisien paikallesaapumista ja somettaa samana iltana koomista settiä faceen.

Se on näet niin, että välikalsareitten käyttäjien, jotka apuun rynnivät, tulisi välttävästi hallita lähikontaktin torjumista, uhka-arviontekoa ja käsittää omaisuusrikosten ja henkirikosten jonninmoinen ero.

Joko on muuten aika luopua pikkuhiljaa välikalsareista.
damfin

annaanna kirjoitti:Se on näet niin, että välikalsareitten käyttäjien, jotka apuun rynnivät, tulisi välttävästi hallita lähikontaktin torjumista, uhka-arviontekoa ja käsittää omaisuusrikosten ja henkirikosten jonninmoinen ero.
Ja mielestäsi tuo Makwan ei ole lainkaan kykenevä lähikontaktin torjumiseen...?
tyyppi joka on kuuluisa muunmuassa 8 sekunnin tyrmäyksestä vapaaottelussa joka on lajina juurikin sitä lähikontaktin ottamista.

Juuri siksi tuo naurattaakin, jos kenen tahansa kaljamahan olisi oltava valmis puuttumaan naapurissa tapahtuvaan pahoinpitelyyn, mutta lähikontaktiin lajin puolesta perehtynyt ottelija ei sitten saisi "vaarantaa itseään" puuttumalla asuntomurtautujan hommiin. Ja uhka-arvionakin pitäisi osata aavistaa että jos naapurista kuuluu meteliä ja huutoa niin siellä on henkirikos käynnissä eikä pelkästään äänekkäämpi perhekeskustelu.. joopa joo
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tykkäät sitten pitää lukijat jännityksessä, jättää kertomatta mitä sul on jalassa tällä hetkellä :lol: . senkin teaseri. Meilläpäin on jo näkynyt kevään ensimmäisiä välikalsareita pyykkinaruilla, ei ole kesä kaukana.

En omaa mielipidettä tästä kertomastasi pahoinpitelyyn puuttumisvaatimuksesta, kun en tiedä mistä kirjoitat.
Ei tunnu syyllistäminen ja vaatimusten esittäminen tuolla tavalla kyllä reilulta. Väkivaltainen väliinmeno, ja rauhanomaisempikin, on suuri riski yleensä.

Tosiasia on ollut, että veljekset ovat TOSITILANTEESSA osumaa ottaneet. Batmanille ei noin olisi koskaan tapahtunut.
Dark Tetra
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

annaanna kirjoitti:Joko on muuten aika luopua pikkuhiljaa välikalsareista.
Pidä nyt vain ne legginsit vielä jalassa, vielä ei ole kesä. Ei muuten, mutta tuskin haluat hilloviivasi jäätyvän.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Skoone "konkari" :oops: noh mielikuvitusta kyllä riittääääää...
Vastaa Viestiin