^meillä on Lissun kanssa aika samanlaiset inhon lähteet
itse inhoan oman mummini tapaa kommentoida aina ja siis ihan aina, jos hiustyylini on muuttunut, tähän tapaan;"AI KAUHEA MINKÄ NÄKÖINEN"
vaikkei siinä olisi mitään ihmeellistä tai uutta...prkl...
inhoan myös suunnattomasti ihmistä, joka änkeää koiransa kanssa häiritsemään omiani vaikka sanon, etten halua että tullaan lähelle, kommentoidaan aina;"ei tää oo vihanen"...NIIN, MUTTA MUN ON!!!
vanhempien ihmisten erikoinen tapa vääntää sanoja, esim. sanasta "harjoitus/harjoitukset" väänetty lyhennys "harkat", muuttuu vanhan ihmisen suussa "harkot"-muotoon.
ja ainainen iki-inhokkini yötyöläisenä, kun joku päivävuorolainen jää kiinni saamattomuudestaan tai siitä, ettei ole viitsinyt tehdä töitään, kommentti;"tiätsä, mulla oli niin kiire, että mä ehdin vasta...öööh...puol kaksi syömään..ja..seliseliseliseli...läpäläpäläpä..." ja varsinkin tilanteessa, jossa tiedän ihan tasan tarkkaan että ei ole ollut kiirettä eikä mitään ylimääräistä, on ollut ihan hiljainen aamu ja siitä johtuen ei olla viitsitty tehdä niin pakollisiakaan töitä!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-