Vai 100% varmuudellaChefile kirjoitti:Hyvä huomio, vakiviina hiljeni kun Ärrkeleen bannit loppuivat ja kun uusi alkoi, niin hokkuspokkus vakiviina heräsi nukuksista.
Mutta teksti, habitus, kaikki ovat näillä valopäillä erilaista. Joko siis kyseessä on kaksi eri ihmistä, tai hyvä, hyvä näyttelijä/nickin vaihtaja tai sitten kyseessä on vanhan kansan tuntema jakomielitautinen keskusteluissa.
Muuten ihmetyttää miksi YP banni kanlayan toisen nickin kkk69:n, mutta vakiviina, joka nyt on 100 % varmuudella sama trolli, saa jatkaa?
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
annaanna
Chefile ei käsittääkseni kaksoisnikkeile, siis sillä paskamaisella tavalla, että käyttää toista nikkiä bannien aikana. Kuten ärrkele, eli ent. Chadspill ja nyk.vakiviina jne.
Sitä on vaikea sanoa, onko joskus ollut jollakin muulla nikillä joku täällä. Tietty jos aina vaan kirjoittaa annana ja kongreettinen ja minä uskon ... Eli piinttyneitä manerejaan viljelee.
Sitä on vaikea sanoa, onko joskus ollut jollakin muulla nikillä joku täällä. Tietty jos aina vaan kirjoittaa annana ja kongreettinen ja minä uskon ... Eli piinttyneitä manerejaan viljelee.
Ethän sinä edes ilkiä kiistää asiaa, koska kuset ovat jo lurahtaneet housihisi. Menit mm. kahdesti samaan trolli-ansaan ja et ymmärrä edes vähän vaihtaa habitusta tuossa kirjoitusasussasi. Saa olla tyhmä kuin saapas, jos ei ole vielä älynnyt kärynneensä.vakiviina kirjoitti:Vai 100% varmuudellaChefile kirjoitti:Hyvä huomio, vakiviina hiljeni kun Ärrkeleen bannit loppuivat ja kun uusi alkoi, niin hokkuspokkus vakiviina heräsi nukuksista.
Mutta teksti, habitus, kaikki ovat näillä valopäillä erilaista. Joko siis kyseessä on kaksi eri ihmistä, tai hyvä, hyvä näyttelijä/nickin vaihtaja tai sitten kyseessä on vanhan kansan tuntema jakomielitautinen keskusteluissa.
Muuten ihmetyttää miksi YP banni kanlayan toisen nickin kkk69:n, mutta vakiviina, joka nyt on 100 % varmuudella sama trolli, saa jatkaa?![]()
![]()
100% varmuudella nimim.chefiili esiintyy palstalla useammalla nickillä.
Olet siis 100 % varma että minun elämäni on niin tylsää, että tänne pitää ängätä monella nickillä. Noh, anna sitten yksikin todiste siitä.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Heh,aijaa.Mitäs jos itse esittäisit todistusaineistoa kun nyt näin olet minut ottanut tälläkertaa hampaisiisi.Ethän sinä edes ilkiä kiistää asiaa, koska kuset ovat jo lurahtaneet housihisi. Menit mm. kahdesti samaan trolli-ansaan ja et ymmärrä edes vähän vaihtaa habitusta tuossa kirjoitusasussasi. Saa olla tyhmä kuin saapas, jos ei ole vielä älynnyt kärynneensä.
Olet siis 100 % varma että minun elämäni on niin tylsää, että tänne pitää ängätä monella nickillä. Noh, anna sitten yksikin todiste siitä.
Jukka Siintosen elämänkoulu ja kunta
Gagarin kirjoitti:Tiedätkö sinä? Minä tiedän - ero on siinä, että jotkut säälittävät poloiset kuvittelevat niiden olevan eri asia. Bu-ha-haa.Jukka Siintonen kirjoitti: Etkö elämänkoululainen tiedä mitä eroa on A) Kunnalla B) Kaupungilla? Selvitähän nämä erot itsellesi.
Kuntalaki määrittelee asian näin
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950365
"Kunta voi käyttää nimitystä kaupunki, kun se katsoo täyttävänsä kaupunkimaiselle yhdyskunnalle asetettavat vaatimukset."
Kunta saa siis itse päättää, haluaako kutsua itse itseään kaupungiksi. Ja vaikka sanookin, se on hallinnollisesti edelleenkin kunta. Kaupunkia ei hallinnollisena käsitteenä ole, ainoastaan kutsumanimenä. Kaikkihan tämän tietävät, eikö?
Tuolla Wikissä on luettelo Suomen kunnista. Voit pyytää jotakuta lukemaan sitä sinulle. Sieltä löytyy Helsinki, Espoo, Vantaa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_kunnista
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Tähän törmäsin ja jostain syystä huvitti, varmaankin siitä, että nimim Luupää ei aina ole ollut sieltä kohteliaammasta päästä mitä neuvojiin tulee... Milloinkahan ja missä tilassa sitä muuten on opittu aukoon välilehtiä noin keskimäärin?
Tää se vähän huvitti - kaiken kohteliaisuuden alle peitetty ...
Tää se vähän huvitti - kaiken kohteliaisuuden alle peitetty ...
Luupää kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Linkki aukeaa kummassakin tapauksessa samaan välilehteen.loikkari kirjoitti:jos kirjoittaa muotoon tähän linkin kuvaus esim iltalehti.fi niin pitäis pelittää. Jos taas laittaa linkin vain väliin niin aukeaa samaan välilehteen.
Muistavatkohan kaikki, että kun käyttää avatessaan hiiren rullaa - painaa sitä ykkösnapin sijaan - niin linkki kuin linkki aukeaa aina automaattisesti eri välilehteen.
Toinen tapa on painaa linkkiä osoittaessaan ensin kakkosnappia ja valitsee ruutuun ilmestyvästä valikosta ykköspainikkeella "avaa uuteen välilehteen".
Varmaan kaikilla tiedossa, mutta kertauksen vuoksi siltä varalta että olisi päässyt unohtumaan.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Naurattaa multinikin radiopuhelin/chef "sukkahousu" ile vainoharhaisuus. Nyt se räyhää jostain moderaattorien salaliittoteoriasta ja postailee todisteeksi kuvaruutukaappauksia, että olen mukamas postaillut bannin aikanakin. 
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Tulkaas FSB,Backman tai vaikka ylläpito hakemaan tuo vakiviina, Ärkkele, kanlaya pois tekemästä vapaaehtoistyötään, tekee kohta teille pahat tuhot aivovammaisella touhuilullaan. 
Koita nyt ottaa rennosti ettei banni taas kohta pauku päällerentona kirjoitti:Tulkaas FSB,Backman tai vaikka ylläpito hakemaan tuo vakiviina, Ärkkele, kanlaya pois tekemästä vapaaehtoistyötään, tekee kohta teille pahat tuhot aivovammaisella touhuilullaan.
vakiviina kirjoitti:Koita nyt ottaa rennosti ettei banni taas kohta pauku päällerentona kirjoitti:Tulkaas FSB,Backman tai vaikka ylläpito hakemaan tuo vakiviina, Ärkkele, kanlaya pois tekemästä vapaaehtoistyötään, tekee kohta teille pahat tuhot aivovammaisella touhuilullaan.
Tulihan se sieltä, eli tunnustat, että täällä jakelee banneja nimimerkin Ärkkele/vakiviinan takana oleva aivovammasta kertomansa mukaan kärsivä hyödyllinen idiootti.
Älä nyt ota kipinää ja koittaisit nyt edes pikkaisen skarpataChehfile kirjoitti
Mitä sinä sekoilet? Juurihan tuossa lässytit jostain Soroksesta ja seuraavaksi vetoat mielenosoitusten laittomuuteen. Huh, huh. Pysy nyt aiheessa kerrallaan, äläkä pompi kuin joku vitun aropupu säikkynä puulta toiselle.
Venäjällä ei saa järjestää "laillisia" mielenosoituksia opposition osalta. Tästä on tietoa ihan riittämiin olemassa ja toisaalta kansan spontaani kokoontuminen ei ole koskaan laiton. Se on varoitus hallitsijoille.
Nyt viimeistään paljastit itsesi "Radiopuhelimen" ja "chefilen" multinikiksi. Samat jutut viikosta toiseen kaikilla em. nimimerkeillä. Ehkä sinun kannattaisi hakautua hoitoon.rentona kirjoitti:Tulihan se sieltä, eli tunnustat, että täällä jakelee banneja nimimerkin Ärkkele/vakiviinan takana oleva aivovammasta kertomansa mukaan kärsivä hyödyllinen idiootti.
PS. en uhoaisi sinuna aivovammasta mitään täällä jos et itse osaa edes kirjoittaa lyhyttä sanaa oikein.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Sääliksi käy tätä pohjoisen pölvästiä.Ärrkele kirjoitti:Nyt viimeistään paljastit itsesi "Radiopuhelimen" ja "chefilen" multinikiksi. Samat jutut viikosta toiseen kaikilla em. nimimerkeillä. Ehkä sinun kannattaisi hakautua hoitoon.rentona kirjoitti:Tulihan se sieltä, eli tunnustat, että täällä jakelee banneja nimimerkin Ärkkele/vakiviinan takana oleva aivovammasta kertomansa mukaan kärsivä hyödyllinen idiootti.
PS. en uhoaisi sinuna aivovammasta mitään täällä jos et itse osaa edes kirjoittaa lyhyttä sanaa oikein.
Tuntuu ja kovasti tuolla Ärrkeleen sisällä kun on huomannut, että hänen roskapuheilleen on laitettu vastaan. Ja sehän ei käy aivovamman pyöräilyonnettomuudessa, josta itse kerroit, saaneelle laiskurille. Hahah, flippailet aika lujaa nyt!
Ensin koko ajan hokee sukkahousuista, mustan miehen raiskauksista, mustan miehen siittimestä ja tässä muut ollaan koitettu kertoa miten tämä kertoo itse kertojasta: umpihintti itse.
Nyt sitten sekoilee tuplanickeistä ja taas sama ilmiö toistuu: itse kipuilee omien nickiensä kanssa täällä ja eniten käy sääliksi sitä, jos elämä on kiinni Minfosta ja että täältä ei pystyy olee vekkassa yhtä viikkoa.
Mut todettakoon Ärrkeleen puolustukseksi että myös "vastapuolella" on selvästi tuplanickit menossa. Tänne pelmahtaa aina joku sellaisen kanssa samoine juttuineen, mutta toisaalta saat maistaa omaa lääkettäsi ja ilmeisesti psyykkeesi ei kestä sitä? Sen minä sanon vaan vielä kerran, että minä se en ole. Mulle on oikeastaan se yks vitun hailee uskotko vai et, ja oikeastaan voit vaikka uskoakin niin. Sekoita päätäsi lisää ja kärsi, pikkunatsi.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”