Musulmen mattress Chefile reportedly admitted today that she has a fantasy of a gang bang with 50 musulmen in an asylum seeker reception center. She noted it is not a normal human being's thing, but it is her dream.Chefile kirjoitti:Mutta taas se toistuu tuo fantasia: 50 hengen gangbang VOK:ssa? Ei ihan normaalin ihmisen juttuja, mutta haaveensa toki itse kullakin.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
viperface sen sanoi
Tätä öyhötystä kun vastustan, niin olen "suvakki muslimimunanlutkuttaja"
Ja jollain Homsin lentokentällä on myöskin 59 räjähtänyttä tomahawk risteilyohjusta, ja muutama monttuvakiviina kirjoitti:Älä nyt tee itsestäsi naurettavaaSyyrian takana on Iran ja Kiina myöskin
Toisaalta tuo ei kyllä juurikaan naurata, itse olisin silti enemmän talouspakotteiden ja muiden sanktioden kannalla kuin sotatoimien.
Joo, meillä on oikea ulkopoliittinen asiantuntija täällä "ei ziiz se USA hyökkää kun on Iran ja niin tuota Kiina ja pomo.. Siis Venäjä siellä :DD älkää naurattako".damfin kirjoitti:Ja jollain Homsin lentokentällä on myöskin 59 räjähtänyttä tomahawk risteilyohjusta, ja muutama monttuvakiviina kirjoitti:Älä nyt tee itsestäsi naurettavaaSyyrian takana on Iran ja Kiina myöskin
![]()
Toisaalta tuo ei kyllä juurikaan naurata, itse olisin silti enemmän talouspakotteiden ja muiden sanktioden kannalla kuin sotatoimien.
Yleensä ne ovat nuo haihatelmat Venäjän armeijan mittaluokasta, mutta viime yö taas näytti asian laidan.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
USA voi syyttää vain itseään seuraaamuksista.Naurattaa Cheffileen naiivius asian tiimoilta.Joo, meillä on oikea ulkopoliittinen asiantuntija täällä "ei ziiz se USA hyökkää kun on Iran ja niin tuota Kiina ja pomo.. Siis Venäjä siellä :DD älkää naurattako".![]()
Yleensä ne ovat nuo haihatelmat Venäjän armeijan mittaluokasta, mutta viime yö taas näytti asian laidan.
Sinähän se kehari vielä viime yönä julistit miten naurettavia on nämä puheet USAn iskuista. Vituttaako kun olit taas väärässä? Hahah! Sullakin tuo sukkahousu-homma? Katsos vaan, Ärrkeleen fetissi sinullakin. Mikä yllätys!vakiviina kirjoitti:USA voi syyttää vain itseään seuraaamuksista.Naurattaa Cheffileen naiivius asian tiimoilta.Joo, meillä on oikea ulkopoliittinen asiantuntija täällä "ei ziiz se USA hyökkää kun on Iran ja niin tuota Kiina ja pomo.. Siis Venäjä siellä :DD älkää naurattako".![]()
Yleensä ne ovat nuo haihatelmat Venäjän armeijan mittaluokasta, mutta viime yö taas näytti asian laidan.:lol:Varo ettet kompastu sukkahousuihis.
![]()
Mitä vittua?? Nyt lähti chefileltä tussit pois!Chefile kirjoitti:sukkahousu-homma?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Tätä olen itsekkin funtsinut,onkohan mulla liikaa luppoaikaaKirjoittaja Dark Tetra » La Huhti 08, 2017 1:38 am
Sota pitäisi saada USA:n maaperälle. Erilaisia joukkoja koko maa täyteen ja kaikki yli 8 litraa 100km kuluttavat autot tuleen. Ylipainoiset jotka syövät huvikseen tulisi ampua. Vankiloiden johtajat sähkötuoleihin käristymään ja lopuksi vielä CIA:n huumerahoilla vetää muutama kierros olutta ennen kuin kyseisen valtion varat jaetaan kehitysmaille ja mitätöidään koko valtion olemassaolo ja luovutetaan maat takaisin intiaaneille. Näin maailmaan saataisiin rauha. Ja jos Putin yhtään alkaisi uhoamaan Suomelle, pamautettaisiin Tsetseenien kanssa yhdessä muutama Moskovalainen kerrostalo matalaksi ja etsittäisiin Englannista Putinin tytär jota hieman joukkopanetettaisiin Itäkeskuksen somaleilla.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Tuossa Dark Tetran kirjoituksessa on jotakin järkeä. Kyllä se sota pitäisi saada sinne Amerikkaan, koskapa he mieluusti sotia käyvät. Siitä olen samaa mieltä.vakiviina kirjoitti:Tätä olen itsekkin funtsinut,onkohan mulla liikaa luppoaikaaKirjoittaja Dark Tetra » La Huhti 08, 2017 1:38 am
Sota pitäisi saada USA:n maaperälle. Erilaisia joukkoja koko maa täyteen ja kaikki yli 8 litraa 100km kuluttavat autot tuleen. Ylipainoiset jotka syövät huvikseen tulisi ampua. Vankiloiden johtajat sähkötuoleihin käristymään ja lopuksi vielä CIA:n huumerahoilla vetää muutama kierros olutta ennen kuin kyseisen valtion varat jaetaan kehitysmaille ja mitätöidään koko valtion olemassaolo ja luovutetaan maat takaisin intiaaneille. Näin maailmaan saataisiin rauha. Ja jos Putin yhtään alkaisi uhoamaan Suomelle, pamautettaisiin Tsetseenien kanssa yhdessä muutama Moskovalainen kerrostalo matalaksi ja etsittäisiin Englannista Putinin tytär jota hieman joukkopanetettaisiin Itäkeskuksen somaleilla.![]()
![]()
Minullakin on riittävästi luppoaikaa miettiä asioita.
Gods made heavy metal.
Naurattaa uudet sanat, jotka minfo on mulle opettanu: kulmahousu ja irtolanne 
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Naurattaa ärrkeleen nimimerkin alla oleva punainen "käyttäjä on porttikiellossa" teksti,
vaikka enköhän pian saa samanlaisen maininnan itsekkin
Naurattaa sekin että vaginaviiva vaan edelleen saa postailla vaikkajokainen varmaan multinikiksi tajuaa, mutta toisaalta ymmärrän ylläpidonkin kannan, onhan täällä hyvä pitää tuollainen "hyödyllinen idiootti" joka jaksaa klikkailla sivustoa 18/7 (ilmeisesti varmaan sen 6 tunnin yöunen tarvitsee), kyllähän tuollaisella sitkeällä sivustolla päivystämisellä ja klikkailulla varmaan sivustolle mainostuloja kuitenkin saa tuotua, ja eihän nyt lypsävää lehmää kannata poiskaan potkia
vaikka enköhän pian saa samanlaisen maininnan itsekkin
Naurattaa sekin että vaginaviiva vaan edelleen saa postailla vaikkajokainen varmaan multinikiksi tajuaa, mutta toisaalta ymmärrän ylläpidonkin kannan, onhan täällä hyvä pitää tuollainen "hyödyllinen idiootti" joka jaksaa klikkailla sivustoa 18/7 (ilmeisesti varmaan sen 6 tunnin yöunen tarvitsee), kyllähän tuollaisella sitkeällä sivustolla päivystämisellä ja klikkailulla varmaan sivustolle mainostuloja kuitenkin saa tuotua, ja eihän nyt lypsävää lehmää kannata poiskaan potkia
No onhan niissä jotain järkeä, jos siis toivoo näin nykyisen maailman loppua. Toki silloin joo.Dr Bergmeister kirjoitti:Tuossa Dark Tetran kirjoituksessa on jotakin järkeä. Kyllä se sota pitäisi saada sinne Amerikkaan, koskapa he mieluusti sotia käyvät. Siitä olen samaa mieltä.vakiviina kirjoitti:Tätä olen itsekkin funtsinut,onkohan mulla liikaa luppoaikaaKirjoittaja Dark Tetra » La Huhti 08, 2017 1:38 am
Sota pitäisi saada USA:n maaperälle. Erilaisia joukkoja koko maa täyteen ja kaikki yli 8 litraa 100km kuluttavat autot tuleen. Ylipainoiset jotka syövät huvikseen tulisi ampua. Vankiloiden johtajat sähkötuoleihin käristymään ja lopuksi vielä CIA:n huumerahoilla vetää muutama kierros olutta ennen kuin kyseisen valtion varat jaetaan kehitysmaille ja mitätöidään koko valtion olemassaolo ja luovutetaan maat takaisin intiaaneille. Näin maailmaan saataisiin rauha. Ja jos Putin yhtään alkaisi uhoamaan Suomelle, pamautettaisiin Tsetseenien kanssa yhdessä muutama Moskovalainen kerrostalo matalaksi ja etsittäisiin Englannista Putinin tytär jota hieman joukkopanetettaisiin Itäkeskuksen somaleilla.![]()
![]()
Minullakin on riittävästi luppoaikaa miettiä asioita.
Jenkeissä vaan tuppaa olemaan aika paljon aseita kansalla ja tietysti USA:n armeijan lisäksi sellainen "pieni" porukka kuin Kansalliskaarti aka paikalliset ressut, joilla on "hieman" järeämpää kalustoa ja miehistöä miljoonia.
Aina saa olla märkä uni, mutta Amerikkaan sota ei ole tulossa näillä voimasuhteilla.
En nyt tiedä mihin ketjuun tämä pohdinta sopisi, mutta toisaaltahan tämä kai lähinnä naurattaa, kun olen kummastellut kuinka hiljaista täällä on viime päivinä ollut, kunnes havaitsin että annaanna ja vakiviinahan törmäsivät toisiinsa vaalivalvojaisten jatkoilla tuolla pub prisonissa ja sen jälkeenhän kummastakaan ei ole mitään kuulunut, käviköhän siinä niin että kun vastakohdat tunnetusti vetävät toisiaan puoleensa, niin näinkö siinä sitten piirakkaa syödessä kemiat veti puoleensa ja siitä lähdettiin jatkamaan vaalivalvojaisia yhteiselle lemmenlomalle...?
Toisaalta tuo olisi kyllä ihan ymmärrettävää, annaannahan selvästi kaipaa kumppanikseen jotain reppanaa jota läksyttää ja kouluttaa äidillisesti, ja vakiviina vaikuttaa juuri sellaiselta takiaiselta joka kaipaa hieman vanhempaa puumaa täydentämään lapsuudessa koettua ehkä hieman poikkeavaa äiti-suhdetta.
Että tällaista pohdintaa, pitäkäähän hauskaa yhdessä, missä sitten herkkiä hetkiänne vietättekään

Toisaalta tuo olisi kyllä ihan ymmärrettävää, annaannahan selvästi kaipaa kumppanikseen jotain reppanaa jota läksyttää ja kouluttaa äidillisesti, ja vakiviina vaikuttaa juuri sellaiselta takiaiselta joka kaipaa hieman vanhempaa puumaa täydentämään lapsuudessa koettua ehkä hieman poikkeavaa äiti-suhdetta.
Että tällaista pohdintaa, pitäkäähän hauskaa yhdessä, missä sitten herkkiä hetkiänne vietättekään
Hömmpphh... Tirsk...damfin kirjoitti:En nyt tiedä mihin ketjuun tämä pohdinta sopisi, mutta toisaaltahan tämä kai lähinnä naurattaa, kun olen kummastellut kuinka hiljaista täällä on viime päivinä ollut, kunnes havaitsin että annaanna ja vakiviinahan törmäsivät toisiinsa vaalivalvojaisten jatkoilla tuolla pub prisonissa ja sen jälkeenhän kummastakaan ei ole mitään kuulunut, käviköhän siinä niin että kun vastakohdat tunnetusti vetävät toisiaan puoleensa, niin näinkö siinä sitten piirakkaa syödessä kemiat veti puoleensa ja siitä lähdettiin jatkamaan vaalivalvojaisia yhteiselle lemmenlomalle...?![]()
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
ktaina
- Adrian Monk
OnAnoiKaan peräpukamat taas kipuilee..kannattasko nousta välillä