Anneli1
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
Anneli1
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 1242#81242
Onko anneli1:n pakko vittuilla mulle joka threadissa? Tee vaikka threadi "karvakemoni on julma viattomien eläimien tappaja" ja vittuile siellä.
Kiitos
Onko anneli1:n pakko vittuilla mulle joka threadissa? Tee vaikka threadi "karvakemoni on julma viattomien eläimien tappaja" ja vittuile siellä.
Kiitos
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
'anneli1 kirjoitti:Oletpa herkkänahkainen (vai ohutnahkainen)! Itse aloitit kertomalla tussarihommistasi ja että miten kivaa susta on tappaa eläimiä, ei paljon väliä, vaikka kohteenasi olisikin jonkun ihmisen karannut lemmikki! Että pysy sanojes takana, äläkä syytä mua vittuilusta, nainen!
Sä vedit siihen threadiin totaalista offtopickia. Vittuile täällä vaikka sarjamurhaajaksi, ihan sama, kunhan et joka threadiin tuu sitä kertomaan mihin kirjoitan. Missähän vaiheessa oon sanonut että on kiva tappaa?
Jos kissa tulisi maalla mun tontille niin antaisin lyijyhoitoa, ei sen takia että saisin kiksit vaan sen takia että en halua haistella kissankusta tai nähdä niitä tassunjälkiä auton konepellillä. Joten älä vikise, mies!
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
-
karvakemoni
- Sabrina Duncan
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Eli nimimerkki tekee taas nimimerkistä rikosilmoituksen....anneli1 kirjoitti:karvakemoni, nyt puhut perättömiä eli teen sinun puheistasi tutkintapyynnön poliisille. Kirjoitit, että ollaan pilveä poltettu, siis huumaavan aineen käyttörikos. No, pysy sanojesi takana kanssa.
Varokaa vaan, seurauksena perinteisesti virtuaalivankilaa!!!!