ViperFace kirjoitti:Jos ei yleisen elämänkokemuksen perusteella ole pohjaa spekuloida humalassa olemisella, niin ei näillä kriteereillä ole sen enempää pohjaa spekuloida väkivaltaisella exällä.
Itse asiassa, laitetaanpas kokonainen lainaus jonka jostain syystä pätkäisit:
– Vammojen tarkasta syntymekanismista ei ole tietoa, mutta epäilemme niiden aiheutuneen jonkun ulkoisen väkivallan seurauksena, kertoo jutun tutkinnanjohtaja Matti Airaksinen Lounais-Suomen poliisista.
– Vammat ovat voineet syntyä onnettomuuden, tapaturman tai rikoksen seurauksena.
Uhrin humalatilasta ei mainita yhtään mitään, epäily ulkoisesta väkivallasta mainitaan.
ViperFace kirjoitti:Itse olen ystävilleni kuskina toimiessa pistänyt merkille, että kovin moni vaikuttaa olevan voimakkaassa humalassa tuohon aikaan.
Tämä kertoo sinun olevan "siinä iässä" vielä ja selittää paljon kirjoituksiasi täällä. Elämänkokemusta ei liene paljoakaan alla.
ViperFace kirjoitti:Kuinka suurella todennäköisyydellä, sinun arviosi mukaan, lauantaiaamuyöstä kadulta satunnaisesti valittu henkilö on työmatkalla, eikä esim. matkalla kotiin juovuksissa juhlittuaan yökerhossa?
Vastaan voi tulla 10 vuorotyöläistä ja ei yhtään humalaista tai toisin päin. Todennäköisyys ei ole sama asia kuin fakta. Edellisen kirjoittamasi pohjalta ymmärrän toki miksi ajattelet vielä näin.
Pelkästään vuonna
2017 on tähän mennessä tapahtunut
1540 muslimien tekemää terrori-iskua
56 eri maassa, joissa uhreja
10661 kuollutta ja
11028 loukkaantunutta mukaan lukien lapsia.
The Religion of Peace