Kaivopuiston vappu, poliisi tyhjensi koko puiston
Re: Kaivopuiston vappu, poliisi tyhjensi koko puiston
Rautatieasemalla ainakin matut mellakoivat vappuna ja siitä on videoita todisteena. iRakit hyökkäisivät suomalaisten kimppuun ilman syytä. Jos annanan ehtii sieltä laittomien hyyssäysleiristä tietsikalle niin voisi tarkistaa videot ja keksiä taas jonku tekosyyn "ei tätä oo kuvattu suomessa" tai "mistä tiedät että joku rasisti ei ensin ollut käynyt kimppuun " jne jne loputtomiin - huonolla suomenkielellä.
Parasta tässä on kuitenkin se, että annanaan kaltaiset suvakit ovat vain pieni vähemmistö. Laajan tutkimuksen mukaan 85% suomalaisista kannattaa laittomien palauttamista omiin maihinsa. Mahtaa vituttaa olla pieni vähemmistö ? ja samassa tutkimuksessa kävi ilmi, että noin 75% suomalaisista on nykyistä pakolaispolitiikkaa vastaan. Mutta annaanna varmaan huudahtaa kunnon rasmusvajakin tapaan " miten ne voi sanoa, että on tehty laaja tutkimus. Eihän multa oo kysytty mitään!" Rasmusvajakilla tilastotiede hallussa...
Parasta tässä on kuitenkin se, että annanaan kaltaiset suvakit ovat vain pieni vähemmistö. Laajan tutkimuksen mukaan 85% suomalaisista kannattaa laittomien palauttamista omiin maihinsa. Mahtaa vituttaa olla pieni vähemmistö ? ja samassa tutkimuksessa kävi ilmi, että noin 75% suomalaisista on nykyistä pakolaispolitiikkaa vastaan. Mutta annaanna varmaan huudahtaa kunnon rasmusvajakin tapaan " miten ne voi sanoa, että on tehty laaja tutkimus. Eihän multa oo kysytty mitään!" Rasmusvajakilla tilastotiede hallussa...
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Poistettu ylipitkä lainaus (annaannan teksti kokonaisuudessaan)
-NILS-
Eihän sun linkkaamissa uutisissa kerrota, onko tekijä ollut suomalainen vai matu? Useimmissa tekijä on ollut matu vai onko sulla todisteita päinvastaisesta? HUUTONAURUA, menit omaan lankaasi
-NILS-
Eihän sun linkkaamissa uutisissa kerrota, onko tekijä ollut suomalainen vai matu? Useimmissa tekijä on ollut matu vai onko sulla todisteita päinvastaisesta? HUUTONAURUA, menit omaan lankaasi
Kyllä noissa tuplan laittamissa rähinöissä ovat riehumiset olleet pääosin ihan kotoisten vasemmistoanarkistien tekosia. Kymmenen vuoden takaa oikein rähinöitä löytyi, kummasti nuo euromaydaytkin 2007 jälkeen...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Voi ollakin näin. Mutta kansallisuutta ei mainita, joten annaannan logiikalla ovat matuja, jos toisin ei todisteta. Näinhän se menee matujen rikoksissakin, annaanna uskoo vasta, jos tekijöiden kerrotaan olevan matuja. Mummo meni omaan lankaanRescuer kirjoitti:Kyllä noissa tuplan laittamissa rähinöissä ovat riehumiset olleet pääosin ihan kotoisten vasemmistoanarkistien tekosia. Kymmenen vuoden takaa oikein rähinöitä löytyi, kummasti nuo euromaydaytkin 2007 jälkeen...
-
annaanna
Näin se helposti mulla menee. Uskon tekijöitten olleen maahanmuuttajia vasta kun tekijöiden kerrotaan olleen maahanmuuttajia. Mun logiikalla on vaan kykene uskomaan tekijöiden olleen maahanmuuttajia ennen kuin mitään on tapahtunut.
Mulla ei ole asennettuna tuota terhikiemunkilogiikkaa.
Mutta asiaan. Menstruoitko parhaillaan. Siltä nimittäin vaikuttaa. Minä menstruoin. Mutta paljon hillitymmin. Jos sulla on säännöllinen 28 pv:n kierto, niin yhdessä kierretään siskokulta.
Mutta asiaan. Menstruoitko parhaillaan. Siltä nimittäin vaikuttaa. Minä menstruoin. Mutta paljon hillitymmin. Jos sulla on säännöllinen 28 pv:n kierto, niin yhdessä kierretään siskokulta.
Berlin kirjoitti:. Näinhän se menee matujen rikoksissakin, annaanna uskoo vasta, jos tekijöiden kerrotaan olevan matuja. Mummo meni omaan lankaan
Näin kannattaa myös uskoa myös Oulun slummeissa oravan lailla lisääntyvien äityleiden, kun tulee vahvistus julkisesti esim. poliisilta tekijöistä, se on uskottavaa tietoa, ei oman pelokkaan ja harhaisen mielen tuotoksia.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Mitä, jos kerrankin tekisit itse jotain, etkä olisi noin uusavuton. Googlaa vaikka kuvia noista tilaisuuksista, niin näet ihan omin pikkusimmuin, ettei siellä ole, kuin valkoisia kokoontujia.Totuuden Puolesta kirjoitti:Eihän noissa uutisissa mainita sanallakaan kantasuomalaisia. Ainoa maininta on sinun omassa tekstissäsi annaanna, jolla ilmeisesti oletat heidän olevan kantasuomalaisia.
-
Musta-Pekka2016
- Martin Riggs
Poistettu aiheeseen liittymätöntä kirjoittelua
-NILS-
-NILS-
Vieläkään et pysty todistamaan, että linkkaamasi tapahtumat olivat suomalaisten tekemiä. Todisteita odotellessa voisit kerrata biologiaa ( ehkä sitä viimeisimmässä koulussasi eli peruskoulussa opetettin) ja kertoa, miten miehellä voi olla menkat?annaanna kirjoitti:Näin se helposti mulla menee. Uskon tekijöitten olleen maahanmuuttajia vasta kun tekijöiden kerrotaan olleen maahanmuuttajia. Mun logiikalla on vaan kykene uskomaan tekijöiden olleen maahanmuuttajia ennen kuin mitään on tapahtunut.
Poistettu lautamiestekstiä. Ketjun aihe on vapunvietto Helsingin Kaivopuistossa 2017. Ei irakilaisten soveltuvuus Suomeen ja heidän älykkyysosamääränsä.
-NILS-
-NILS-
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Meille muille riittää, että me näemme tekijöiden olleen maahanmuuttajia. Ei tarvita erikseen viranomaista selventämään meidän omia näköhavaintojamme meille.annaanna kirjoitti:Näin se helposti mulla menee. Uskon tekijöitten olleen maahanmuuttajia vasta kun tekijöiden kerrotaan olleen maahanmuuttajia. Mun logiikalla on vaan kykene uskomaan tekijöiden olleen maahanmuuttajia ennen kuin mitään on tapahtunut.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Poistettu höpöä = aiheeseen liittymätöntä tekstiä, jossa oli mukana annos provoilua. Ei hyvä.
-NILS-
-NILS-
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Poistettu kovasti tutuntuntuista ryssäprovoa. Nimimerkki rentona ei halua pysyä ketjun aiheessa. Asian käsittely jatkuu tuomioistuimessa.
-NILS-
-NILS-
Poliisi on nyt julkaissut kuvia epäillyistä bajamajan polttajista. Näillä epäillyillä ei ole välttämättä ollut mitään tekemistä Kaivopuiston tyhjentämiseen aiemmin illalla johtaneiden tapahtumien kanssa. Kiinnostavaa, että poliisi julkaisee näin nopeasti kuvia vessan polttajista.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005195 ... e=tf-other
http://www.poliisi.fi/helsinki/prime101 ... essa_59166
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005195 ... e=tf-other
Poliisi julkaisi kuvat Kaivopuiston epäillyistä tuhopolttajista – oletko nähnyt näitä nuoria?
Helsingin poliisi toivoo vihjeitä kuvan nuorista. Poliisi epäilee, että nuoret olisivat sytyttäneet Kaivopuistossa vappuyönä tulipalon, jossa tuhoutui kymmenen Bajamaja-käymälää.
Julkaistu: 3.5. 16:33
Helsinki Helsingissä tapahtui vapun tienoilla ainakin kaksi erillistä tulipaloa, joista poliisi toivoo vihjeitä. Tapauksia tutkitaan vahingontekona.
Helsingin poliisi kertoo tiedotteessaan, että vapun tienoilla tapahtui kaksi tulipaloa, joita tutkitaan vahingontekoina. Maanantaina vappuyönä 1. toukokuuta noin hieman ennen kahta yöllä sytytettiin palamaan Bajamaja-käymälöitä, jotka olivat Kaivopuistossa siirtolavalla.
Käymälöitä oli kaikkiaan kymmenen, ja ne tuhoutuivat palossa kaikki. Paikalta nähtiin poistuvan kolme nuorta. Poliisi kertoo tiedotteessaan epäilevänsä, että palo olisi syttynyt nuorten toimien vuoksi.
Poliisi tutkii Helsingin Kaivopuistin Bajamaja-käymälöiden tulipaloa vahingontekona.
Poliisi julkaisi Kaivopuiston epäillyistä tuhopolttajista kuvia ja toivoo vihjeitä sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai virka-aikana numeroon 029 547 5433.
Perjantaina 28. huhtikuuta Helsingin Laajasalon Kaitalahdessa taas syttyi puinen autiotalo. Palo syttyi noin puoli yhdeksän aikaan illalla Kaitalahdessa. Poliisin mukaan paikalta kuului nuorison ääniä ennen paloa. Myös Laajasalon tapausta tutkitaan vahingontekona. Toistaiseksi ei ole tietoa, liittyvätkö tapaukset toisiinsa.

http://www.poliisi.fi/helsinki/prime101 ... essa_59166
Noista kuvista aikalailla mahdoton tunnistaa vaikka tuntisikin nuo tekijät siviilissä.