-mäkin haluan tuommoiset pitkävartiset sormikkaat-
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Yksi. On odottanut hoitamistaan jo reilun viikon. Keskiviikkona määräaika. Köh köh.Primavera kirjoitti:Montako hommaa jäi tänään kesken vielä odottamaan huomista?
On se kumma miten ne tärkeät laput katoaa juuri silloin kun niitä tarvitsisi, mutta jos et tarvitse, ne pomppii silmille jatkuvasti.
Kuunteletko musaa ns. fiilisten pohjalta vai annatko musiikin vaikuttaa fiiliksiisi?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Jonkinlaista uutta alkua. Tajusin tänään elämän merkityksen, oman elämäni suunnan ja tarkoituksen sille. Ensikuussa alkaa erilainen elämä, erilaiset suunnitelmat. Olen aika innoissani.cocoa kirjoitti:mitä odotat ensikuulta (helmikuu)?
Millä murhapaikalla haluaisit vierailla? Vai haluaisitko millään? Oletko käynyt yhdelläkään?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Bodom olis oikeastaan ainut, missä haluaisin käydä. Yhtenä syynä on se, että itse tapahtumasta on niin kauan aikaa, että jopa minä uskaltautuisin sinne
Olen käynyt parissa paikassa missä on tapahtunut henkirikos ja ei ollut kivaa ei
Olen arkajalka ja niin herkkä..
Oletko rohkea? (kysymyksen rohkeus -sanan voi määritellä itse)
Oletko rohkea? (kysymyksen rohkeus -sanan voi määritellä itse)
-
Kalessin
- Adrian Monk
rohkea...niin no...toisinaan olen hyvinkin uhkarohkea, toisinaan sitten arka kuin kummituseläin. riippuu päivästä, mutta pääasiallisesti minusta tekee rohkean ääretön vitutus, joka jäytää koko ajan, joten nyt taidan olla poikkeuksellisen rohkea
no, miten päästä tästä helvetillisestä vitutuksesta?
no, miten päästä tästä helvetillisestä vitutuksesta?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Riippuu, mistä vitutus johtuu. Jos siihen on joku tietty syy, niin selvittämällä sen. Mulla on välillä vain sellainen perusvitutus, jota en tiedä itsekään mistä se sikiää, siitä on niin pirun hankala päästä eroon
Joskus ihan perusraivoaminen voi tehdä ihmeitä.. Raivota yksin kotona tai vaikka hakata tyynyllä seinää tahi nyrkkeilysäkkiä, jos siihen on mahdollisuus. Agressiivinen musiikki toimii myös omalla kohdalla.
Jatketaan samoilla linjoilla...
Kuinka usein sinua vituttaa, ahdistaa, masentaa tms.?
Jatketaan samoilla linjoilla...
Kuinka usein sinua vituttaa, ahdistaa, masentaa tms.?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
En tiedä, lieneekö mun aivoissa jotain vikaa sitten, mutta noin se mulla toimiisynkempi hautajaisvieras kirjoitti:Aariel kirjoitti:Riippuu, mistä vitutus johtuu. Agressiivinen musiikki toimii myös omalla kohdalla.
Ei voi kuin ihmetellä. Miten vituttava musiikki voi poistaa vitutusta? Sehän vaan lisää sitä.![]()
Sori OT, mutta tuota olen useamminkin ällistellyt.
.
-
Kalessin
- Adrian Monk
mun vitutus johtuu tällä hetkellä sellaisesta 36-40 vkoa kestävästä tilasta ja sitä on suht´vaikea selvitellä. ei auta vaikka kuinka yritän selittää itselleni, että se menee ohi ja eihän mua voi koko aikaa vituttaa, mutta kuitenkin voi....
normaalisti mua tympäisee aina aamuisin, vituttaa lähes aina töissä, mutta muuten menee ihan kivasti
kumpi olisit mieluummin näkevä ja tyhmä vai sokea ja äärettömät älykäs?
normaalisti mua tympäisee aina aamuisin, vituttaa lähes aina töissä, mutta muuten menee ihan kivasti
kumpi olisit mieluummin näkevä ja tyhmä vai sokea ja äärettömät älykäs?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-