Nacho kirjoitti:En tiedä pitäisikö tätä kertoa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.
Noin pari vuotta sitten eräässä Dark Webin sivuston keskustelu palstalla oli suomenkielisille tarjous, että saisi 30 euroa kuukaudessa, jos kirjoittaisi Murha.info:lle ja eri uutis sivujen kommentti osioihin Aarnio uutisien yhteen häntä puolustavia kirjoituksia. Kommenteista pitäisi lähettää kuukausittain todisteet tälle käyttäjälle.
Ohje oli että pitäisi vääristellä Aarniota syyttävät uutiset niin, että ne eivät pitäisi paikkaansa, vaikka valehtemalla, ja sivuuttaa Aarnion syyllisyyttä tukevat seikat ja korostaa kaikkia oletuksia millä ikinä vain voisi Aarniota puolustaa. Kuulemma tärkeä tapa olisi, että pyrkisi tuomaan esille sen kaikin keinoin, että "jäisi järkevä epäily Aarnion syyttömyydelle", vaikka seikat olisivat miten naurettavia. Epäillystä Aarnion syyttömyyden puolesta pitäisi yrittää kasvattaa kaikilla keinoilla.
Viestin tarjouksen oli jättänyt Schumaher_FIN nimimerkillä oleva käyttäjä.
Ilmeisesti joku on halunnut yrittää vaikuttaa julkiseen mielipiteeseen.
Kun jälkikäteen olen asiaa miettinyt niin keksin vain yhden tahon, joka hyötyisi tästä. Jokainen joka osaa rivien välistä lukea keksii tämän tahon myös.
Ja nyt jälkikäteen olen lukenut tätä palstaa niin näyttää, että jotkut muut tuohon tarjoukseen luultavimmin tarttuivat. Sen verran härskisti on vääristelly osa käyttäjistä Aarnio uutiseen liittyviä asioita "Aarnion eduksi", että ei vainoharhaisinkaan henkilö niin pihalla voi olla.
Kiitos vielä kerran Nacholle minunkin puolesta, että paljastit tämän 30 euron jätkien ringin, joka "puolustaa" Aarniota uutisia ja tuomio materiaalia vääristäen eri palstailla kuten täällä murha.infolla!
Ja kaikille muillekkin jotka tuosta tiesi kertoa lisää!
Kyllä varmasti moni olikin ennen tuota paljastusta miettinyt, että miten täällä palstalla on niin paljon väärää ja valheellista informaatiota Aarnion "eduksi"
On kyllä todella helppo ainakin omasta mielestä huomata täällä palstalla nuo jotka Aarnio uutisia ja tuomio asikirjojen sisältöä vääristelevät härskiski Aarnion eduksi.
no toisaalta ei tämä yllätä, kun on putin trolleista kuullut ja siitä miten yleistä tänäpäivänä on yrittää julkiseen mielipiteeseen vaikuttaa väärällä tiedolla. nerollinen taktiikka Aarniolta tuo 30 euron trollaus homma
jos hän on sen takana. En tiedä onko, mutta kaikilla muilla keinoilla Aarnio on jo julkiseen mielipiteeseen pyrkinyt vaikuttamaan, olemalla jopa itse nimetön lähde häntä koskeviin uutisiin

Vai onko rahoittaja vaan se schumacher_fin. Itse uskon että tuo schumacher_fin on vaan välikäsi todellisille operaation rahoittajille. Kenen nimimerkki tosta schumacher_fin:stä oikeen tulee mieleen kun en nyt vaan muista?
kaikille muille tuomio taisikin olla näillä todisteilla itsestäänselvyys, paitsi aarniouskovaisille ja 30 euron vääristelijöille. He eivät tosin meitä järkeviä lukijoita hämää