Meidän kuvat/avattaret :)
-
white_trash
- Lauri Hanhivaara
-
white_trash
- Lauri Hanhivaara
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Tykkään kovasti tuosta White_trash:in avatarista:)
Samoin Ozin pojista ja tietenkin iki-ihanasta Aileenista.
Itse luen todella paljon sarjamurhaajista, ja olen viimeisen vuoden verran keskittinyt kovasti Mansoniin, tein siitä tutkielman Elämänkatsomustiedon kurssille.
Ja täytyy tähdentää, että en ihaile kyseisten ihmisten tekoja, mutta on vain todella kiehtovaa, miten erilaisilla tavoilla ihmisen mieli toimii. Tai Mansonin tapauksessa, kuinka loistavasti toinen ihminen voi lukea ympärillä oleviaan ja tällä tavoin manipuloida.
Samoin Ozin pojista ja tietenkin iki-ihanasta Aileenista.
Itse luen todella paljon sarjamurhaajista, ja olen viimeisen vuoden verran keskittinyt kovasti Mansoniin, tein siitä tutkielman Elämänkatsomustiedon kurssille.
Ja täytyy tähdentää, että en ihaile kyseisten ihmisten tekoja, mutta on vain todella kiehtovaa, miten erilaisilla tavoilla ihmisen mieli toimii. Tai Mansonin tapauksessa, kuinka loistavasti toinen ihminen voi lukea ympärillä oleviaan ja tällä tavoin manipuloida.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Re: Meidän kuvat/avattaret :)
On se silmäSpider kirjoitti:heh. Se on sarjakuvasta Kiroileva Siili. Mä oon vähän tuommoinen, pieni ja piikikäs.Aariel kirjoitti: -Spiderin kuva on suloinenOon muuten monesti miettinyt, onko sun avassa silmä(?)
EuroJR:n ava on hyvä. Ja tuo puhuva peenis on kyllä myös aika loistava.Lokan ava kuvaa hyvin omistajaansa.