Mä en oo koskaan...
Sooooriiiii, ei pistettä mistään edellisestä, suklaata syön kaksi palaa kerrallaan, sipsejä ehkä kourallisen. Kahvia maisteltu teelusikalla lapsuudessa, sen jälkeen oon karttanut järjestelmällisesti.Spider kirjoitti: Suklaasta tuli muuten mieleen:
Mä en oo koskaan syönyt kokonaista levyllistä suklaata kerralla (ts. muutaman tunnin sisällä). En myöskään kokonaista pussillista sipsejä.
Enkä ole koskaan juonut kokonaista kuppia KAHVIA. (Varma piste?!)
Ja joo, ei mun luottamus ollutkaan tuossa kaksipyöräiskokemattomuudessa, vaan just siinä hampparissa ja pizzassa. Beat that!
Ja sitten vielä! Mites tän muotoilis... No vaikka:
En ole koskaan juonut toista huikkaa olutta (= koko elämän oluenjuontisaldo on yhteensä yksi huikka).
Sulla se on melkonen ruokavaliojoey kirjoitti:Sooooriiiii, ei pistettä mistään edellisestä, suklaata syön kaksi palaa kerrallaan, sipsejä ehkä kourallisen. Kahvia maisteltu teelusikalla lapsuudessa, sen jälkeen oon karttanut järjestelmällisesti.Spider kirjoitti: Suklaasta tuli muuten mieleen:
Mä en oo koskaan syönyt kokonaista levyllistä suklaata kerralla (ts. muutaman tunnin sisällä). En myöskään kokonaista pussillista sipsejä.
Enkä ole koskaan juonut kokonaista kuppia KAHVIA. (Varma piste?!)
Ja joo, ei mun luottamus ollutkaan tuossa kaksipyöräiskokemattomuudessa, vaan just siinä hampparissa ja pizzassa. Beat that!
Ja sitten vielä! Mites tän muotoilis... No vaikka:
En ole koskaan juonut toista huikkaa olutta (= koko elämän oluenjuontisaldo on yhteensä yksi huikka).
Nerot hallitsevat kaaoksen
Toivottavasti kukaan ei ole syönyt pizzaa, sillä minä en ole noihin hampurilaisiin tosiaan koskenut. Sanoin sen kyllä jo edellisellä sivulla, mutta ilmeisesti ennenaikainen voitonhuuma sokaisi hetkellisestijoey kirjoitti: Ja joo, ei mun luottamus ollutkaan tuossa kaksipyöräiskokemattomuudessa, vaan just siinä hampparissa ja pizzassa. Beat that!
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
OT Joey, millä tavalla hemmottelet itseäsi? En itsekään syö sipsejä tms. muuta kuin pari kpl. joskus jonkun lapsen synttäreillä, mutta kiinnostaa, että kuuluuko suun kautta hemmottelu lainkaan systeemeihisi?
Ilman kahvia (Skånerostia nimenomaan) ei elämä ole mitään, tunnustan! Meillä ei ole koskaan ollut esim. mikroaaltouunia, joten hampparit yms. on jääneet aika oudoiksi myös kotioloissa.
Ilman kahvia (Skånerostia nimenomaan) ei elämä ole mitään, tunnustan! Meillä ei ole koskaan ollut esim. mikroaaltouunia, joten hampparit yms. on jääneet aika oudoiksi myös kotioloissa.
Nothing is quite what it seems
Maybrick, en ole itseasiassa koskaan miettinyt asiaa, mutta ei taida kuulua
Tietty on mullakin herkkuja, niinkun ruokia joiden syömisestä pidän, mutta en varsinaisesti herkuttele millään. Välillä tietty tekee mieli sipsiä tai suklaata, mutta se on sitten se 1-2 palaa suklaata tai kourallinen, pari, sipsejä ja that's it. Ei vaan maistu 
Ainiin, vielä yks!: En ole koskaan syönyt kokonaista salmiakkikarkkia (vahingossa erehtynyt maistamaan joskus ja sylkäissyt sitten mahdollisimman nopeasti ulos). Ne vaan on niin pahoja.
Ainiin, vielä yks!: En ole koskaan syönyt kokonaista salmiakkikarkkia (vahingossa erehtynyt maistamaan joskus ja sylkäissyt sitten mahdollisimman nopeasti ulos). Ne vaan on niin pahoja.
Joey, meinasin kyllä ihan hampparia kuin hampparia sillä
. Tai siis mitä tahansa hampurilaisen nimellä kulkevaa (ja porilaiset ja muut setit tietty...). Lähinnä yritin erottautua sillä esim. kerrosvoileivistä, tai jottain
.
Mää voisin haluta spagetista pisteen. Sitä mie en syö. Enkä oo syönyt. Tai ehkä joskus penskana maistanut, mutta siihenpä se onkin sitten jäänyt. Mielikuva niistä vaan on se, että ne on _aina_ kylmiä, limaisia, huonosti syötäviä, mauttomia ja pahoja. Nuudeleissa ei sitten kuitenkaan ole mitään vikaa
. Nomutku onhan nuudelit tehty riisistä, ja ne on yleensä maustettu jotenkin... *seliseli* Joo. Ei mitään järkeä tässä. Perus jauhelihakastikettakaan en syö, en koske pitkällä tikullakaan. Mietin, että olenkohan lapsuudessani saanut näistä jonkinlaisen trauman (yhdistelmä aika tavallinen...), tai jottain...
Mää voisin haluta spagetista pisteen. Sitä mie en syö. Enkä oo syönyt. Tai ehkä joskus penskana maistanut, mutta siihenpä se onkin sitten jäänyt. Mielikuva niistä vaan on se, että ne on _aina_ kylmiä, limaisia, huonosti syötäviä, mauttomia ja pahoja. Nuudeleissa ei sitten kuitenkaan ole mitään vikaa
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.