Urbaanilegendat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Bombay kirjoitti:
Kokki kirjoitti:^^Eräs entinen työkaveri keräili kanssa ahkerasti noita tölkkirenksuja ja oli aivan vakuuttunut että menevät oikeeseen tarkoitukseen. Ei kyllä hänkään koskaan osannut sanoa, minne ne toimitetaan, antoi ne aina jollekin "kaverille".
Haha, itekkin meinasin tästä kirjoittaa. Kaverini sanoi täälläpäin, että kun kerätään tietty määrä tölkkirenkaita niin joku taho ostaa KYS:lle (Kuopion yliopistollinen sairaala) uuden sydänkoneen tms. Eipä kyllä ole kuulunut että onko sellaista ostettu :D
Haha, Karpolla on asiaa ohjelmassa käsiteltiin tätä tölkkirengas-juttua. Posketonta.

http://www.youtube.com/watch?v=e_CLxGEX ... re=related
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Bombay kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Kokki kirjoitti:^^Eräs entinen työkaveri keräili kanssa ahkerasti noita tölkkirenksuja ja oli aivan vakuuttunut että menevät oikeeseen tarkoitukseen. Ei kyllä hänkään koskaan osannut sanoa, minne ne toimitetaan, antoi ne aina jollekin "kaverille".
Haha, itekkin meinasin tästä kirjoittaa. Kaverini sanoi täälläpäin, että kun kerätään tietty määrä tölkkirenkaita niin joku taho ostaa KYS:lle (Kuopion yliopistollinen sairaala) uuden sydänkoneen tms. Eipä kyllä ole kuulunut että onko sellaista ostettu :D
Haha, Karpolla on asiaa ohjelmassa käsiteltiin tätä tölkkirengas-juttua. Posketonta.

http://www.youtube.com/watch?v=e_CLxGEX ... re=related
Kyllä jokaisen suoranainen velvollisuus on jäljittää nämä tölkkirengas-imbesillit ja antaa heille tuon linkki Karpon ohjelmaan. Mielenkiintoista olisi myös alkaa seurata noitten renkaitten kulkeutumista "portaalta toiseen". Mihin ne oikein päätyvät?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

EuroJR kirjoitti:Kyllä jokaisen suoranainen velvollisuus on jäljittää nämä tölkkirengas-imbesillit

HETKONEN! Tarkoitit varmaan tölkkirengas-entusiastikkoja???

Nyt tiedämme keitä palvoa: Talkoomies, satojen tuhansien renkaitten ja kymmenen "ali"hankkijan päällysmies S. Fagerström Vantaalta ja tölkkirengasguru J. "Jaija" Vuori Järvenpäästä!!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Joku kerää hyvät rahat kun myy romuksi. Vaikka toki tuossa sanottiin, että ei ole tarjottu romufirmoille, mutta epäilenpä silti.
Cherry
Alokas

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Muistaako kukaan muu sellaista urbaanilegendaa, jonka ainakin itse kuulin kakarana kun tykkäsin pureskella kynsiäni..Eli kuulemma joku suunnilleen saman ikäinen kuin itse olin tuolloin (10-12v.) tyttö oli yhtäkkiä kuollut ilman näkyvää syytä. Ruumiinavauksessa tytön vatsalaukusta oli löytynyt järkyttävä määrä kynnenpalasia. Kuolemaksi oli siis koitunut kynsien syöminen ja niiden sulamattomuus :lol:

Ei muuten penskana paljoa naurattanut kun vakaasti uskoin, että tuollaisia tarinoita ei kukaan voi itse keksiä...Harmi vaan kun ei niin hyvin tehonnut että olisi kynsien pureskelu jäänyt 8)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kakarana minua varoiteltiin nielaisemasta purukumia koska ne kertyvät umpisuoleen joka lopulta tulehtuu ja on leikattava. Kun valistajana toimi isäni, jolta on umpilisäke poistettu niin uskottavahan tuo oli. No enpä ole tähän ikään mennessä purkkaa nielaissut...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

jokos täällä oli se, että kun nielee appelsiinin siemenet niin vatsaan kasvaa appelsiinipuu :D :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Entäs nämä, mistä lapsena varoiteltiin, että jos katsoo televisiota liian läheltä, niin näkö menee/huononee? Tai että jos syö liikaa (kakku)taikinaa, tulee maha kipeäksi?
Misery is almost always the result of thinking.
Angaroth
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Angaroth »

Jack the Ripper kirjoitti:Kakarana minua varoiteltiin nielaisemasta purukumia koska ne kertyvät umpisuoleen joka lopulta tulehtuu ja on leikattava. Kun valistajana toimi isäni, jolta on umpilisäke poistettu niin uskottavahan tuo oli. No enpä ole tähän ikään mennessä purkkaa nielaissut...

Samat varoitukset täälläkin kuultu, eipä tule purkkaa koskaan nielaistua :)
Aikainen lintu madon nappaa, sanoi mato...ja nukkui pitkään
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ei helvetti tota klipsijuttua...miten voi ihmiset olla noin silmittömän typeriä, kun uskovat tollaiseen?mistä nää pyörätuolijutut oikein on lähteneet liikkeelle ???

pakko vielä sanoa, tuohon "jaijaan", että herranen aika miten tyhmä voi ihminen olla, kun ihan todella uskoo, että niillä muka saadaan autettua jotain anonyymeja ihmisiä...ei tuska....siis voi vittu mitä urpoja....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

cicero kirjoitti:jokos täällä oli se, että kun nielee appelsiinin siemenet niin vatsaan kasvaa appelsiinipuu :D :shock:
:lol: Yksi aamu ihmettelin, kun nuorempi poikani kopeloi korviaan heti herätessään ja moneen kertaan.
Kysyin, että onko korvat kipeät?
Ei, vastasi poika ja huokasi.
Selvisi, että kun hän illalla oli syönyt omenan siemenineen päívineen, niin isoveli oli pelotellut, että aamulla kasvaa oksat korvista. :lol:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

musta kaikkein hauskimpia juttuja mitä olen koskaan kullu on ex-poikaystäväni ja hänen perheensä älynväläyksiä. Lienee nyt sanomattakin selvää, ettei exäni ollut mikään ruudinkeksijä ja poika oli kovasti vanhempiinsa tullut. Oltiin sitten eräänä sunnuntaina lounaalla exäni vanhempien luona ja ruokana oli kanankoipia. itse henkilökohtaisesti pidän suunnattomasti ruskeasta ja rapeasta kanannahasta ja syönkin usein sen ensimmäisenä ja sitten syön myös miehen koivesta nahat, kun se ei niistä välitä. No tapoihini kuuluen tartuin tuumasta toimeen, kun yhtäkkiä koko pöytäseurue alkoi huutaa aivan silmittömästi ja osoitella mua ruokailuvälineillään, josta menin niin hämilleni, että olin tukehtua siihen nautinnolliseen nahan palaan. Hetken siinä kaottuani sain kysyttyä, että mitä helvettiä ne oikein siinä mölyää niin nämä silmät kirkkaina alkoivat paasata, että olipa hyvä, että ehtivät estää mua, olisi voinut käydä tosi huonosti jne...olin hyvinkin ihmeissäni, että mistä hemmetistä ne puhuu, kunnes tarkennusta pyytäessäni kävi ilmi, että nämä neropatit olivat eläneet uskossa, että kanannahka on myrkyllistä ja sitä ei saa syödä....

huoh...no tähän tilanteeseen täysin valmistautumattomana purskahdin hysteeriseen nauruun ja käkätykseni lomasta sain jotenkin sanottua, ehkä hiukan epäkorrektisti;"eihän kukaan ole niin hölmö, että luulee kanannahan olevan myrkyllistä"...ei niistä älynjättiläisistä kukaan osannut tarkemmmin eritellä miten ja mikä siitä nahasta tekee myrkyllisen tms. mutta silti uskovat vieläkin, että se on myrkyllistä. asiaa ei auttanut edes se, kun yritin sanoa, että jos se olisi myrkyllistä niin silloinhan myös se kananliha olisi myrkyllistä, koska ovat aika lähikontaktissa koko kanankoiven elinkaaren, mutta ei. perussuomalaiseen juntti-tyyliinsä jankuttivat vain, että se on myrkyllistä ja piste...

helvetti mitä ääliöitä! :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
seireeni
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja seireeni »

Juu, tuosta myrkyllisestä kanannahasta tuli mieleen samantapaiset juntit. Ei siis ihan urbaanilegenda tämäkään, paitsi siinä perheessä, joka sekin oli ex-poikaystäväni perhe. Autossa ei koskaan saanut pitää ikkunaa auki matkan aikana, ei edes pienellä raolla. Luulivat, että ilmavirta voi aiheuttaa kasvohalvauksen, koska perheen isä oli joskus nuorempana ajellut ikkuna auki ja samana päivänä oli tullut ko. oire. Ehdotin varovasti, että ehkä nämä kaksi asiaa eivät liittyneet toisiinsa, mutta koko perhe oli sitä mieltä että liittyivät. Arvatenkaan ei ollut montaa neurokirurgia joukossa :lol:
"I think it was sick and weird."
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

Sääliksi käy tommosia perheitä.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

seireeni kirjoitti:Juu, tuosta myrkyllisestä kanannahasta tuli mieleen samantapaiset juntit. Ei siis ihan urbaanilegenda tämäkään, paitsi siinä perheessä, joka sekin oli ex-poikaystäväni perhe. Autossa ei koskaan saanut pitää ikkunaa auki matkan aikana, ei edes pienellä raolla. Luulivat, että ilmavirta voi aiheuttaa kasvohalvauksen, koska perheen isä oli joskus nuorempana ajellut ikkuna auki ja samana päivänä oli tullut ko. oire. Ehdotin varovasti, että ehkä nämä kaksi asiaa eivät liittyneet toisiinsa, mutta koko perhe oli sitä mieltä että liittyivät. Arvatenkaan ei ollut montaa neurokirurgia joukossa :lol:
Tämä itseasiassa ei ole urbaanilegenda. Ainakin näin uskaltaisin olettaa, kun omassa suvussanikin on eräs kasvohalvauksen saanut. Ja samana päivänä oli ajeltu ikkuna auki.

Mikä urbaanilegenda se nyt on, että vatsa tulee kipeäksi jos syö liikaa taikinaa?? :D :D :D Eikös se ole ihan totta?
Lukittu