musta kaikkein hauskimpia juttuja mitä olen koskaan kullu on ex-poikaystäväni ja hänen perheensä älynväläyksiä. Lienee nyt sanomattakin selvää, ettei exäni ollut mikään ruudinkeksijä ja poika oli kovasti vanhempiinsa tullut. Oltiin sitten eräänä sunnuntaina lounaalla exäni vanhempien luona ja ruokana oli kanankoipia. itse henkilökohtaisesti pidän suunnattomasti ruskeasta ja rapeasta kanannahasta ja syönkin usein sen ensimmäisenä ja sitten syön myös miehen koivesta nahat, kun se ei niistä välitä. No tapoihini kuuluen tartuin tuumasta toimeen, kun yhtäkkiä koko pöytäseurue alkoi huutaa aivan silmittömästi ja osoitella mua ruokailuvälineillään, josta menin niin hämilleni, että olin tukehtua siihen nautinnolliseen nahan palaan. Hetken siinä kaottuani sain kysyttyä, että mitä helvettiä ne oikein siinä mölyää niin nämä silmät kirkkaina alkoivat paasata, että olipa hyvä, että ehtivät estää mua, olisi voinut käydä tosi huonosti jne...olin hyvinkin ihmeissäni, että mistä hemmetistä ne puhuu, kunnes tarkennusta pyytäessäni kävi ilmi, että nämä neropatit olivat eläneet uskossa, että kanannahka on myrkyllistä ja sitä ei saa syödä....
huoh...no tähän tilanteeseen täysin valmistautumattomana purskahdin hysteeriseen nauruun ja käkätykseni lomasta sain jotenkin sanottua, ehkä hiukan epäkorrektisti;"eihän kukaan ole niin hölmö, että luulee kanannahan olevan myrkyllistä"...ei niistä älynjättiläisistä kukaan osannut tarkemmmin eritellä miten ja mikä siitä nahasta tekee myrkyllisen tms. mutta silti uskovat vieläkin, että se on myrkyllistä. asiaa ei auttanut edes se, kun yritin sanoa, että jos se olisi myrkyllistä niin silloinhan myös se kananliha olisi myrkyllistä, koska ovat aika lähikontaktissa koko kanankoiven elinkaaren, mutta ei. perussuomalaiseen juntti-tyyliinsä jankuttivat vain, että se on myrkyllistä ja piste...
helvetti mitä ääliöitä!

"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-