Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chefile
Christopher Lorenzo

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele ja salaliitot! :x
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Tuossa kävin veljiä morjestamassa ja otettiin lunkisti rannalla.pussikaljoineen lähestyy jtn 25-30v ja kaivaa pussikaljojen seasta stydin paketin avaamattoman tatulointi vekottimen,kaikkine pakkoineen,neuloineen,väreineen ym.Tuli tokasemaan,tehkää mulle tatuointi.Tuli yhtäaikaa ku stereona,että katos huomenna,ootko samaa mieltä.Ei oo muuten eka kerta.noh,toisaalta on sitä tullu nähtyä kuvaa jos toista.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Miten ylläoleva teksti liittyy ketjun aiheeseen? Pykälä 4 - ei täyty. Pykälä 3; suuntaa keskustelu siihen kuuluvaan ketjuun - ei täyttynyt sekään.

Tatuoinneista on oma ketju: https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... &start=506 Oksenna sinne.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Ärrkele ja salaliitot! :x
Naurattaa chefilen salaliittoteoria -teoriat. Ei tuo kyllä nauruhymiöltä sulla näytä. Taitaa oikein vituttaa neitiä. :lol:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Naurattaa se, että Reijoreipas ei varmaankaan aavistanut että näin tekisin, ja tällä viisiin pääsen vastaamaan paremmin aiheeseen. Minfossa juuri nyt naurattaa: viestintä. :D
Viimeksi muokannut Lassie, Su Elo 13, 2017 8:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Lassie kirjoitti:Reijoreipas. En halua vastata Sukellusveneketjuun, koska kyseessä trollaaminen taholtasi. Olen juuri lähdössä juoksemaan. Jos haluat jutella, niin johonkin muuhun ns. vapaaseen ketjuun, mieti esim. elokuva/tv-aihetta. Katso vaikka Ylen areenasta The Young Pope-sarjaa, siinä on kiehtovasti tehty sarja. Mutta ei sitten spoilereita. Jelppaan sinua pääsemään trollaamisestasi, hyvä miekkonen.

(Toivottavasti ehdit näkemään viestin, joudun deletoimaan sen, koska en ole varma tulkitaanko se kuuluvaksi ketjuun. Periaatteessa juu, mutta nyt ollaan eävarmuuden äärellä. )
Naurattaa, koska Lassie ei voi hävittää viestiään bittiavaruuteen, koska se näkyy lainauksessani tuossa yllä. :D
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Lassie kirjoitti:Naurattaa se, että Reijoreipas ei varmaankaan aavistanut että näin tekisin, ja tällä viisiin pääsen vastaamaan paremmin aiheeseen. Minfossa juuri nyt naurattaa: viestintä. :D
No kyllähän minä tämän osasin aavistaa.

Siksi otin myös tämän vuodatuksen talteen lainaukseen yllä. :D :D
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Dark tetra kirjoitti
Saatanan suvakit ja MV-lehti. Saavat aina valeuutisillaan minusta yliotteen näissä maahanmuuttokeskusteluissa! Nyt menen syömään hiukan jäätelöä, jossa on jägermeisteria sessa, kun vituttaa niin paljon heimojen ja kansallisuuksien mustamaalaaminen ja esittäminen, että olisivat muka samanlaisia kuin me suomessa. Miksi vitussa he muuten tulisivat tänne, muutoin kuin meidän sosiaalijärjestelmän takia, joka takaa heille hyvät oltavat. Menisivät vittu sotimaan kotimaastaan, vitun luteet! Meillä on täällä suomessa somaleita töissä linja-autonkuljettajina sekä raiskareina, lasten raiskaajina etenkin!
:lol: :lol: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tetrasta puristuu selvästikin parasta matskua hieman ärsyyntyneenä :D !

Hyvä Janita, minua ainakin hörötytti kirjoituksesi ja loistava liite :lol: !
janita kirjoitti:
Tuomion Pasuuna kirjoitti:Eikö rikkinäisestä lippuautomaatista kannattaisi valittaa mieluummin VR:n asiakaspalveluun kuin murha.infoon?
Ei, koska minfosta saa vastauksen nopeammin.
Liite:
Kuva
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
sikakoira

Äärivasemmistolainen Chefile
Elikkä vasemmiston väkivalta on mielestäsi sitä oikeutettua väkivaltaa,no johan pomppasi. :lol:
Kyllä, niinhän minä juuri sanoin. Luetun ymmärtämisen lisäksi voisit harjoitella uusia fraaseja, vai eikö ne Pietarissa enää keksi sellaisia?
Etulinjassa nähdään :lol: :lol: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Chefile
Christopher Lorenzo

Hehheh, en ole koskaan äänestänyt vasemmistoa, kartan sosialismia kuin ruttoa ja uskon ihmisen vapaaseen tahtoon valita eli kapitalismiin. Niin "äärivasemmistolainen" minä olen!

Sen sijaan sinusta olen alkanut epäillä, että olet joko todella vajaaälyinen tai sitten ihan vaan aivopesty tollo. Oikeistolaista sinusta ei saa tekemälläkään, mikä itku ja parku se alkaisikin jos vähän vedettäisiin toimeentulotukea tiukemmalle! :mrgreen:
sikakoira

Chefile kirjoitti
Höpsistä, olen taatusti oikeistolaisempi kuin sinä ja en usko hetkeäkään tuota roskaa. Eikä mielestäni sitä usko kukaan muukaan kuin muutama persu-fani ja Venäjän asiamiehet!
Oikeistolainen joka kannattaa äärivassareiden väkivaltaa :lol:
Chefile
Christopher Lorenzo

sikakoira kirjoitti:
Chefile kirjoitti
Höpsistä, olen taatusti oikeistolaisempi kuin sinä ja en usko hetkeäkään tuota roskaa. Eikä mielestäni sitä usko kukaan muukaan kuin muutama persu-fani ja Venäjän asiamiehet!
Oikeistolainen joka kannattaa äärivassareiden väkivaltaa :lol:
Missä kohtaa olen niin kirjoittanut? Oletan että nyt alkaa taas se sekoilu kun edessä on mahdoton tehtävä.
sikakoira

^
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Chefile
Christopher Lorenzo

Eli case closed. On nämä velikultia.
Vastaa Viestiin