Mä en oo koskaan...
-
NeitiEtsivä
- Harjunpää
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Eikös nää jutut hakkaudu sillä, että täällä näkyy olevan noita tyyppejä jotka ei ole harrastanut seksiä ollenkaan, joten ne voi sanoa suoriltaan että joo, en minäkään, sori, ei pistettä?NeitiEtsivä kirjoitti:Mä en oo koskaan harrastanu seksiä itseäni vanhemman kanssa enkä edes itseni ikäisen.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
^ Nii no sit se pitäis muotoilla että "en oo koskaan harrastanut seksiä muiden kuin itseäni nuorempien kanssa". Silloin ei-seksiä-harrastaneet ei voi kuitata?
Mä sanon tähän että mä en oo koskaan vaihtanut auton rengasta? Joo tiedän.. aika huono
Täytyy ottaa neuvoa-antava ja funtsia 
Mä sanon tähän että mä en oo koskaan vaihtanut auton rengasta? Joo tiedän.. aika huono
Nerot hallitsevat kaaoksen
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
En ole koskaan istunut autossa kuskin paikalla. No okei, jos minut on alle kolmivuotiaana skidinä siihen istutettu, niin en voi muistaa tapahtumaa, mutta sen jälkeen ainakaan en ole. Siis en ole myöskään koskaan ajanut autolla niin että itse ohjaan ja poljen kaasua jne. Enkä millään kaksipyöräisellä, paitsi polkupyörällä (en edes potkulaudalla), enkä ole ollut purjeveneessä (sen kai joku mainitsi edellä). Enkä ole ikinä vaihtanut vaippaa. Ja onkos täällä muita, jotka ei ole hedelmäpeliä koskaan pelanneet? En ole ladannut musaa tietsikalle tai mp-soittimeen, enkä soittoääniä kännykkään.
Ai et oo saanu ikinä..hmm..no okei onneks meitä on muitakinHowler kirjoitti:Minä saan pudotettua nämä sillä samalla, millä pudotin HessunkinMariella kirjoitti:rimma ei ole koskaan saanut orgasmia
mä en ole koskaan teeskennellyt orgasmiaEli kun en ole edes tehnyt, niin ei ole voinut
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.