Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Rescuer
Horatio Caine

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Porin kirjoitti:
lepajoki kirjoitti:Eikö sulla ole muuta sanottavaa, et kopio teksti. Varmaan mahtavaa jos osaat sanoa edes sen. Kaikkia ei ehkä vittuakaan kiinnosta kopioida jotain tekstejä. Ite en ainakaan osaa.
Toivottavasti et lisäänny.
Edelliset kolme nimimerkkiäsi on jo ikibannissa, joten eiköhän tämänkertaisen nimimerkinkin aika koita melko pian.
Lepajoki on ollut tosi nopea, kun vajaaseen vuoteen on saanut kolme nikkiä ikibanniin. ;-)
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Radiopuhelin
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Julperi kirjoitti:Multinikki radiopuhelin!Tuli äkkiä mussuttaa jotain Soldiers of odinista,kun tilanne on/oli päällä alahärmässä ja jyväskylässä.Ei sanallakaan kommentoinut niitä.
Mitäs vittua. En ole multinik, olen palstalla vain tällä yhdellä tunnuksella. Ei minua myöskään kiinnosta tai ole aikaa joka ketjua lukea tai kommentoida. Arvostan kuitenkin että haluat kommenttini mainittuihin aiheisiin, joten tässäpä ne:

Äkkiseltään en tiedä mitä alahärmässä on tapahtunut (todennäköisesti kuitenkin joku uutinen silmään osunut ja kun sen näen muistan mistä kyse).

Jyväskylässä ilmeisesti oli se tapaus kun poliisia piiritettiin ja joukkojenhallintamiehet tulivat paikalle. Katselin siitä videoita ja olisin toivonut poliiseilta kovempia otteita ja lisää kyynelkaasua. Nauratti kun mielenosoittelijoita lenteli ojaan. Mutta ketjun aiheeseen, naurattaa kun joku janari jonka kirjoituksia en ole koskaan edes muistaakseni huomioinut, arvailee houreissaan jostain multinikkeilystä

Sitäpaitsi kirjoitukseni odineista ei ollut mitään mussutusta, sehän meni juuri niinkuin kerroin
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Et sinä Lassie mikään naispuolinen Jeesus ja opettaja murha.infon opetuslapsille ole kuin ehkä kuvitelmissasi vaikka viestiesi kirjoitustyylistäsi niin voi monesti päätellä. Oikein huokuu sellainen saarnaava asenne ja oikeamielisyys sinun viesteistäsi usein. (no, luen nyt viimevuotisia viestejäsi tosin)
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ :mrgreen: .

Tiedän mitä teet ja miksi. Pinnistä keksimään erilainen tapa hakea huomionosoitusta minulta taikka muilta naisilta, tällainen ei johda mihinkään. Et ole tekemisissä ns. eilisen teeren tytön kanssa.

Voimia oikeasti sinne. Keskity positiivisuuteen.
Ja tämä tuleekin sitten olemaan kaikki, mitä saat minulta. :)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Lassie kirjoitti: Tiedän mitä teet ja miksi. Pinnistä keksimään erilainen tapa hakea huomionosoitusta minulta taikka muilta naisilta, tällainen ei johda mihinkään. Et ole tekemisissä ns. eilisen teeren tytön kanssa.
Kovat luulot sulla on tuossakin mielessä itsestäsi, et ilmeisesti siis ole huomannut itsessäsi noita mainitsemiani piirteitä? :P
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Jään seuraamaan popparien kanssa jos tässä saataisiin vastauksia, eli selvennystä syytöksiin ja myös vastineeseen.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Lassie
Jessica Fletcher

^^ Parasta tässä on se, että sinä et tiedä, mitä minä teen ja miksi. Katsos kun ensimmäinen osa viestiäni oli sitä, mitä sinäkin teet.

Ihmeen kiinnostunut olet minusta ja viestieni lukemisista. :D No, harrastukset kullakin. Ja mitä ikinä psykologista kartoitusta ja reagointia koetatkaan, niin joudut tahkoamaan sokkona metsässä.

Kyllä me voidaan sopia, että olen huomannut itsessäni vaikka mitä saarnaajaa, mitäpä tällä on väliksi. Olisiko mulla suuret luulotkin, jaa-a, kiviäkin kiinnostaa, mutta ilmeisesti sua kiinnostaa.

Ei noihin ole mitään sen kummempaa kommentoitavaa. Jos ovat sulle ongelmaa, niin laita miut estolistolle. Nokkelaa.

Sanon sulle kuitenkin nyt, että älä enää sitten lähetä minulle ystävällismielistä yksityisviestiä, johon vastaan ystävällisyydellä, kun siitä jonkin päästä teetkin tällaista julkisesti.

Sinulla on opittavana asioita vahvuudesta. Ja muustakin. Kuinka joskus katsoa vähän syvempään ja kauemmas, kuinka pistää positiivista vahvuutta kehiin.

Voisin sanoa asiat niin, että joudut kanveesiin. En nyt tee niin (tämä ei ole linjaus, vaan miten sattuu, joten turha luottaa kiltteyteen) , koska sinulla on vaikeaa.

Ja se ei tarkoita, etteikö minulla olisi ollut rankkaa. Mutta sinun oletuksesi on, että kun minulle on tullut kiitosta palstalla ja kerroin ihastumisesta, niin tarviipa hieman palauttaa tuota maan pinnalle.

Sellainen sinä olet. Jos sinä kerrot, millainen minä olen, niin nyt kerroin hellällä tavalla, millainen sinä olet.
Ja voin sanoa, että en kunnioita pätkääkään ihmisiä, jotka a) puukottavat selkään, b) pistävät toista ilkeyttään alaspäin, c) venkoilevat kuin madot koukuissa, sorit madoille ja elämää niiille.

Öitä kehiin.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Luinpa Lassie itsekin nuo ystävälliset yksityisviestit jo ennen viestini lähettämistä sinulle. En muistanut, että niitä olin kirjoittanut ja juuri sinulle. Ja ne lähetin ihan aiheesta, kiitin muutamasta hyvästä viestistäsi. Huomioimatta sitä, millä nikillä kirjoittelisitkin. Nyt kirjoitin taas ihan asiasta, viesteistäsi. En ole tehnyt sinusta ihmisenä minkäänlaista analyysia, ehkä olet kiinnostava nainen tai sitten et, ei sillä ole väliä kun anonyymina täällä foorumilla jutellaan enkä ole koskaan ajatellut tämän olevan mikään deittipalsta. Kiitos kuitenkin että noin paljon jaksat panostaa vastaamiseen ja minun toimintani analysointiin.

Olet ainakin herättänyt näemmä jonkinlaisen kiinnostuksen minussa viesteihisi, ei siis välttämättä juurikaan sinuun, jos niitä olen kommentoinut. Enkä ole lukenut jotain viestiäsi, jossa olet kertonut ihastumisestasi, sillä olen muuallakin netissä keskustelemassa ja seurailemassa, enkä ehdi täällä kaikkia viestejä lukea, muuten suuren osan lukisinkin paitsi esim. Bodom- ja Ulvila-keskusteluista.

On sulla tosi hyviä viestejäkin monissa ketjuissa, enkä todellakaan aio sua blokata täältä, kunhan tuon viestin kirjoittamiseen ajatus heräsi kun luin erästä ketjua jossa kirjoittelit vuosi sitten ainakin ja jonkakaltaisia viestejä olin sinulta lukenut muualtakin.

Voit toki olla ns. vanhan koulun tyttö kuten aiemmin taisit sanoa ja laittaa mut kanveesiin et cetera, tee ihmeessä niin halutessasi. Olen kiinnostunut lukemaan.

Toivon kuitenkin hyvää sulle, sillä oikeasti huonoa kuvaa sinusta ei ole tullut ja kommentoin ja analysoin vain sinun viestejäsi enkä sinua ihmisenä. Hyvää yötä Lassie, mä jatkan vielä hetken valvomista.
Lassie
Jessica Fletcher

^ Tuota. Minä en suinkaan aloittanut tätä, vaan sinä. Lisäksi kirjoitit lukevasi viimevuotisia viestejäni :shock: . Huh heijaa.

Sait sitä mitä tilasitkin, kun lähdit ilkeilemään. Tiesit varsin hyvin, mitä lähdit tekemään, luultavasti odotit vielä enemmän kyytiä täältä. Nyt sitten iski päälle tämä toinen ns. intellektuualinen vaihteesi, jota muuten olen myös välillä nähnyt viesteissäsi, siis niiden ala-arvoisten katkeruutta itsekkäästi suoltavien naisviha/yms viestien lisäksi. Yhdessä viestissä haukuit alaikäistä poikaakin. Sellainen lyttääminen tekee sinut vahvemmaksi. Se kertoo sinusta miehenä tarpeeksi. Ei muuta kuin voimia sinne.

Nyt on turha enää leikkiä fiksua tai muutakaan trollipeliä, kun on plöröt housuissa.

Öitä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Lassie kirjoitti:^ Tuota. Minä en suinkaan aloittanut tätä, vaan sinä. Lisäksi kirjoitit lukevasi viimevuotisia viestejäni :shock: . Huh heijaa.

Sait sitä mitä tilasitkin, kun lähdit ilkeilemään. Tiesit varsin hyvin, mitä lähdit tekemään, luultavasti odotit vielä enemmän kyytiä täältä.
En lähtenyt ilkeilemään, vaan kommentoin asiallisesti kirjoittamiasi viestejä. (luin lukematonta keskusteluketjua, en erityisesti hakenut sinun viestejäsi) En odottanut mitään kyytiä, mutta sitten kun lähdit uhkailemaan/lupailemaan sillä että et ole eilisen teeren tyttöjä ja myöhemmin vielä viestilläsi että viet minut kanveesiin älykkäällä ihmistuntemuksellasi ja -analyysillasi, niin jos tuo oli parasta antiasi, niin huh huh. En jaksakaan enää olla enempää ystävällinen sinun suuntaasi. Olet liian dramaattinen, mutta se on toki naisille tyypillistä.

muokattu jälkeenpäin:
Jaa, nyt vasta luin toisaalta jonkun uuden viestisi että sinulla on joku etäihastuminen. Eli kuvittelet minun olevan mustasukkainen sellaisesta. Olet säälittävämpi kyllä kuin uskoinkaan,
mutta kuten sanoit:

Öitä.
Lassie
Jessica Fletcher

Se että sanoo, ettei ole eilisen teeren tyttöjä, ei ole uhkaus. Se on toteamus. Lisäksi menit tahallisesti vääristelemään toisenkin kohdan: en missään vaiheessa sanonut vieväni kanveesiin teikäläistä "älykkäällä ihmistuntemuksella ja -analyysillä", sanoin vain etten vie nyt kanveesiin.

Sinulla on ilmeisesti useampia nikkejä ja pelailet jotain härkintäpeliä, olen epäillyt tätä pidempään. Päätit pitää nyt vähän hauskaa kustannuksellani, mutta asiassa on sekin puoli, että hauskuus voi kääntyä hohottajaa vastaan. Tämä maalaisjärjellä, en tokikaan ole nerokkuuden huipulla kulkeva röllääjä kuten sinä.

Nuo mustasukkaisuusjutut ovat omaa tulkintaasi, en mene kommentoimaan.

Haluatko nöyryyttää itseäsi vielä enemmän? Ylipäätään se, että haluat näin sotkeentua minuun, osoittaa harkinnanpuutetta.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Lassie kirjoitti:Se että sanoo, ettei ole eilisen teeren tyttöjä, ei ole uhkaus. Se on toteamus. Lisäksi menit tahallisesti vääristelemään toisenkin kohdan: en missään vaiheessa sanonut vieväni kanveesiin teikäläistä "älykkäällä ihmistuntemuksella ja -analyysillä", sanoin vain etten vie nyt kanveesiin.
No voi kiitos silti armeliaisuudestasi, oi Lassie. :D
Sinulla on ilmeisesti useampia nikkejä ja pelailet jotain härkintäpeliä, olen epäillyt tätä pidempään. Päätit pitää nyt vähän hauskaa kustannuksellani, mutta asiassa on sekin puoli, että hauskuus voi kääntyä hohottajaa vastaan. Tämä maalaisjärjellä, en tokikaan ole nerokkuuden huipulla kulkeva röllääjä kuten sinä.
Mistä ihmeestä kuvittelet, että minulla on useampia nikkejä, onko jotain perusteita syytöksellesi vai onko tämä joku tapa täällä, joka nykyään heitetään jokaiselle foorumin keskustelijalle, josta ei pidä? Kerro sitten ne minun muut nikkini samalla, mitkä kuvittelet olevan minun nikkejäni? No, ala-arvoista toki tällainen perätön syyttelysi, aivan kuten sinäkin.

Ala-arvoinen ja liikaa itsestään luuleva nettinörttityttönen.

Mikä on härkintäpeli? Onko se jotain savon murretta vai mitäh?
Lassie
Jessica Fletcher

Sinulla on vielä kehitettävää rölläämisessäsi. Toisaalta hyvä että et ole vielä kehittynyt liian pitkälle siinä. Ei varmaan kannatakaan. Säilytä vaan inhimillisyytesi, netissäkin. :)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Palaten vanhaan, viittasit aiemmin alaikäiseen poikaan, jota haukuin, varmaankin liittyen viestiin jossa epäilin että tämä henkilö on homoseksuaali. Homoksi sanominen tai epäily varsinkaan ei ole mikään haukkuminen, vai oletko elänyt niin suvannossa ettet ole huomannut että ympäri maata on järjestetty Pride-marsseja tänäkin kesänä eli pikemminkin homous on ylpeyden aihe ja tavallaan siis kehuin pikemminkin kuin haukuin häntä arvellessani tämän alaikäisen pojan olevan hinttari. Taidat olla aika suvaitsematon kun noin halveksut homoutta ja homoseksuaaleja?
Lassie
Jessica Fletcher

Aga:
Joakim taitaa (suomen)ruotsalaisuuden ja ulkonäön perusteella enemmänkin olla omaan sukupuoleen kallellaan ja veikkaisinpa vielä kun tuota kuvaa katson olla bottom-miehiä (tai pikemminkin -poikia).

Poistettu nimimerkki aga:n haaveilua siitä mitä tekisi tämän pojan kanssa. Kyseessä kuitenkin alaikäinen lapsi.
-NILS-
Ja se mitä olit kirjoittanut tuohon poistettuun osaan, oli alle ala-arvoisen. Jäljelle jäänyt viestin alkuosa jo tarpeeksi ala-arvoista sanomista kadonneesta alaikäisestä pojasta, viattomasta tyypistä.

Mitä siis sinulla on sanottavaa ala-arvoiseen lyttäämisesi, oli kyse sitten alaikäisistä lapsista, naisista tai ihmisistä, joihin ensiksi olet ystävällisesti yhteydessä ja sitten selkään puukottamassa? Tai mitä sanomista sinulla on tumpeluuteesi?

Ota opiksesi. Kun lähdet haukkumaan jotakuta "naurattaa"-osioon, on 90%:n mahdollisuus että joku haukkuu takaisin sinua. Sait sitä mitä lähdit tilaamaan.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Vastaa Viestiin