Miksi?Zodiac kirjoitti:
Toivottavasti puukottaja pääsee vähällä.
Marsalkka vs. Zodiac
Re: Väkivaltainen SHARP skini tapettiin
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Koska tappoi kommunistin. Melko kummallinen kysymys henkilöltä jolla on Mannerheim avatar.Marsalkka kirjoitti:Miksi?
Zodiac kirjoitti:Koska tappoi kommunistin. Melko kummallinen kysymys henkilöltä jolla on Mannerheim avatar.Marsalkka kirjoitti:Miksi?
"I hate nazis, the bourgeoisie, communists and similar scum! Antifascista Oi!"
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Antifa on punikki järjestö kaikkihan sen tietävät. Ei välttämättä kommari mutta punikki kuitenkin.Marsalkka kirjoitti:"I hate nazis, the bourgeoisie, communists and similar scum! Antifascista Oi!"
Mitä eroa on punikilla ja kommarilla? ei mitään.
Täällä lisää tietoa kyseisestä roskaväestä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Antifa
Äsken kirjoitit, että kommunisti. Et taida tietää asiasta.Zodiac kirjoitti:Antifa on punikki järjestö kaikkihan sen tietävät. Ei välttämättä kommari mutta punikki kuitenkin.Marsalkka kirjoitti:"I hate nazis, the bourgeoisie, communists and similar scum! Antifascista Oi!"
Sinähän voisit asiaa selvittää minulle kun olet punikki/kommari.Marsalkka kirjoitti:Äsken kirjoitit, että kommunisti. Et taida tietää asiasta.
Mitä eroa on kommarilla ja punikilla?
En ole.Zodiac kirjoitti:Sinähän voisit asiaa selvittää minulle kun olet punikki/kommari.Marsalkka kirjoitti:Äsken kirjoitit, että kommunisti. Et taida tietää asiasta.
Sinähän näitä käsitteitä olet täällä levitellyt. Kerro ihmeessä, kun sinulle on asia selvinnyt.Mitä eroa on kommarilla ja punikilla?
-
Musta Nuoli
- Frank Drebin
Terminologia ei taida olla ihan täysin hallussa? Tai yleinen aatehistoriallinen konteksti?Zodiac kirjoitti:Antifa on punikki järjestö kaikkihan sen tietävät. Ei välttämättä kommari mutta punikki kuitenkin.Marsalkka kirjoitti:"I hate nazis, the bourgeoisie, communists and similar scum! Antifascista Oi!"
Mitä eroa on punikilla ja kommarilla? ei mitään.
Täällä lisää tietoa kyseisestä roskaväestä.
Sama kuin väittäisi, että kaikki oikeistolaiset ("valkoiset") ovat natseja.
Ei sillä, että Antifa-väkeä arvostaisin sen enempää kuin muitakaan äärilinjan kiihkoilijoita.
"Suvaitsemattoman" hakkaava antifa-tyyppi ei yleensä ole itse sen suvaitsevaisempi kuin vihansa kohde. Antifan tyypit haluavat määrittää - usein väkivallalla - sen, mitä saa ajatella, mistä saa olla mitäkin mieltä ja mihin kansanryhmään saa kuulua (puukotettukin heppu vihasi sekä porvareita että kommunisteja, eli aika suurta osaa ihmisistä). En näe muuta kuin nimellisiä eroja väkivaltaan turvautuvilla ääriryhmillä, enkä osaa varsinaisesti sääliä näiden ryhmien ihmisiä, jotka saavat itse osansa väkivallasta. Toki nuoren miehen kuolema puukottamalla on valitettava ja täysin turha menetys, mutta tämä on vähän sama kuin uutiset Lähi-idästä: joskus kuolee palestiinalaisia, joskus israelilaisia, mutta "hyvää" ja "pahaa" ei pysty erottamaan.
Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Jos nämä antifa apinat eivät ole komukoita niin mitä sitten?Tattoo kirjoitti:
Pitkästäaikaa linjoilla...Zodiac se on edelleen yhtä tyhmä kuin aina ennenkin, eikö englanti taivu?
Googlella löytyy antifa kuvia vaikka kuinka...
http://images.google.fi/images?q=antifa ... art=0&sa=N
Punatähteä ja antikapitalismia näkyy vaikka kuinka. Ja nämäkö eivät ole kommareita? mikä vale. Kyllä minäkin valehtelisin jos en haluaisi nimeäni liitettävän 100 miljoonaan ihmisen murhaamiseen.
Tattoo se taitaa olla itse hieman tyhmä ja komukka.
A Tribute to Communism
http://www.youtube.com/watch?v=iyUu-8nbd58
Pitäisiköhän pysyä asiassa ja jättää se vittuilu vähemmälle. Jos asia ei kiinnosta, niin kannattaa vetää housut jalkaan ja nousta pois näytön äärestä. Liikuntaa ja raitista ulkoilmaa, tai vaikka asemalle haistelemaan polkupyörien satuloita.
Miksi.....
Käsketäänkö jossain niin...
Ketkä muut tekevät niin....
Ketä se on häirinnyt...
Mille haisee sitoutumattoman vasemmalle vinossa oleva satula...?
Hohhoijaa... Kiva lukea mielenkiintoisia juttuja ja mukavia väittelyitä, mutta paskaa saa suoltaa muualle tai vaikka omalle lattialle....
Tieto luo tuskaa
Asiaa!
Jotenkin petyin nyt koska oletin että tästä olis tullut mielenkiintoinen väittely ja että faktoja olis sadellut..mutta toisin kävi.
Menen vaikka mielummin nukkumaan kun mätänen tämän parissa pidempään.
Jotenkin petyin nyt koska oletin että tästä olis tullut mielenkiintoinen väittely ja että faktoja olis sadellut..mutta toisin kävi.
Menen vaikka mielummin nukkumaan kun mätänen tämän parissa pidempään.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.