Mies kiipesi puuhun eikä suostunut tulemaan alas - poliisi ja pelastuslaitos paikalle
Perjantai 15.9.2017 klo 15.41
Poliisin mukaan ulkomaalaistaustainen mies kiipesi Savonlinnan Valtoniemessä sijaitsevan vastaanottokeskuksen pihan puuhun.
Poliisi ja pelastuslaitos saivat kello 12.42 ilmoituksen ihmisen pelastustehtävästä Savonlinnan Valoniemessä.
Ulkomaalaistaustainen mies oli kiivennyt vastaanottokeskuksen piha-alueella korkeaan puuhun, eikä alkutietojen mukaan suostunut tulemaan puusta alas.
Poliisi ja pelastuslaitos toivat paikalle pelastamiseen soveltuvaa kalustoa, ja lyhyen neuvottelun jälkeen mies laskettiin alas puusta.
Ambulanssihenkilöstö tarkasti miehen voinnin paikan päällä ja hänet toimitettiin edelleen lääkärin arvioitavaksi.
HILKKA TIIRO
[email protected]
Turvis kiipesi puuhun - poliisi ja pelastus paikalle
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Turvis kiipesi puuhun - poliisi ja pelastus paikalle
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Re: Turvis kiipesi puuhun - poliisi ja pelastus paikalle
Sinne puuhun se ois pitäny jättää.Ois ollu mielenkiintosta seurata, koska tulee alas.Tiettävästi kaikki puuhun menneet kissatkin on aina alas tullu.
^kissaahan pidetäänkin älykkönä mutta miten on tämän toisen elukan laita ?
Olisivat jättäneet sinne. Kyllä nälkä olisi ajanut turviksenkin puusta alas ennemmin tai myöhemmin.
- Taakibörsta
- Harjunpää
On kyllä ensimmäinen kerta kun luen uutisista miehen kiivenneen puuhun
Liekö taka ajatuksena ollut uutisoinnissa "kuuluisa" rautatietorin "hirttäytymis yritys"
Aasinsiltana tähän asiaan eli itsemurha YRITYKSIIN, joista media on kovaakin melua pitänyt turvisten kohdalla jossa yritykset ovat jääneetkin vain yrityksen asteelle (oliko se 70 yritystä) niin sanoisin että tämä uutinen ylittää uutiskynnyksen.
Aasinsiltana tähän asiaan eli itsemurha YRITYKSIIN, joista media on kovaakin melua pitänyt turvisten kohdalla jossa yritykset ovat jääneetkin vain yrityksen asteelle (oliko se 70 yritystä) niin sanoisin että tämä uutinen ylittää uutiskynnyksen.
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Miksi puuhun kiivennyt on mielestäsi elukka?stalkkeri kirjoitti:^kissaahan pidetäänkin älykkönä mutta miten on tämän toisen elukan laita ?
^
Apinat kiipeilevät puissa,ei kuulosta ihan normaalilta touhulta.Kaippa tämä on sitä rikastusta.
Apinat kiipeilevät puissa,ei kuulosta ihan normaalilta touhulta.Kaippa tämä on sitä rikastusta.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Et oo puuhun kiivennyt vaikka ilmeisesti tuhansien järvien ja siinä sivussa metsien maassa asut? Tällä kertaa kiipeilijä oli uutisen mukaan ulkomaalaistaustainen mies, mutta oliko hän mielestäsi elukka ja millä perusteella?sikakoira kirjoitti:^
Viimeksi muokannut Radiopuhelin, La Syys 16, 2017 2:39 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mä en tajua miten sivistyneessä yhteiskunnassa vaikuttaminen menee tälle tasolle.
Tph-prosessissa on isoja puutteita. Mielenosoitus oli tärkeä ja varmasti herätti, mutta sitä on jatkunut nyt yli puoli vuotta ja mitään konkreettista ei ole saatu aikaan. Fiksut ihmiset kerää Kiasmalla keksejä ja värikyniä ja järjestää piirileikkejä aina vaan. Ja opettaa kiipeämään puuhun. Se on varmaan kivaa, mutta ei tehokasta.
Mä en tajua, miksei tuohon kaikkeen nykyään höpöhöpöön aikansa käyttävä porukka keskity itse ongelmiin ja niiden ratkaisemiseen. Tän kokoisessa maassa yksikin tavallinen ihminen pystyy nopeasti vaikuttamaan jopa lakiin, jos sen tekee oikein.
Mä oon ihan täysverinen suvakki, mutta joku roti siinäkin. Ei näin... *facepalm*
Tph-prosessissa on isoja puutteita. Mielenosoitus oli tärkeä ja varmasti herätti, mutta sitä on jatkunut nyt yli puoli vuotta ja mitään konkreettista ei ole saatu aikaan. Fiksut ihmiset kerää Kiasmalla keksejä ja värikyniä ja järjestää piirileikkejä aina vaan. Ja opettaa kiipeämään puuhun. Se on varmaan kivaa, mutta ei tehokasta.
Mä en tajua, miksei tuohon kaikkeen nykyään höpöhöpöön aikansa käyttävä porukka keskity itse ongelmiin ja niiden ratkaisemiseen. Tän kokoisessa maassa yksikin tavallinen ihminen pystyy nopeasti vaikuttamaan jopa lakiin, jos sen tekee oikein.
Mä oon ihan täysverinen suvakki, mutta joku roti siinäkin. Ei näin... *facepalm*
Olisi oikeasti kiinnostavaa tietää tän tapauksen taustat. Mulle tuli tästä mieleen kuvio, missä tp-hakija on saanut kielteisen päätöksen ja saamansa esimerkin ja kannustuksen kautta päätti tehdä jotain otsikoihin päätyvää. Siihen ajatukseen liittyy toi aikaisempi postaukseni.
Toki tyyppi voi olla vain sekaisin, tai mennyt pelastamaan vokissa vapaaehtoisena toimivan tyttöystävänsä tai tuoreen vaimonsa terapia-kissaa.
Toki tyyppi voi olla vain sekaisin, tai mennyt pelastamaan vokissa vapaaehtoisena toimivan tyttöystävänsä tai tuoreen vaimonsa terapia-kissaa.
Turvis kiipesi puuhun pelastamaan kissaa...
Niin varmaan. Eikä osannut enää kiivetä alas?
Tai sitten turvis oli suuttunut tarjotusta ruuasta tms.
Tai sitten turvis oli suuttunut tarjotusta ruuasta tms.
janita kirjoitti:Toki tyyppi voi olla vain sekaisin, tai mennyt pelastamaan vokissa vapaaehtoisena toimivan tyttöystävänsä tai tuoreen vaimonsa terapia-kissaa.

PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.