Kumman kaa?
Re: Kumman kaa?
Ennemmin. Voih,olen kärsimätön luonne.
Pakastemarjat vai etelän hedelmät?
Pakastemarjat vai etelän hedelmät?
- paccasucco
- Axel Foley
No kyllä sinä Sarina vielä rauhoitut, kunhan ikää karttuu.Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Luonnonmarjat kotimaisista metsistä poimittuina.
Kummat ovat miellyttävämpiä: norjalaiset vai ruotsalaiset?
Luonnonmarjat kotimaisista metsistä poimittuina.
Kummat ovat miellyttävämpiä: norjalaiset vai ruotsalaiset?
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Lupaatko? Toisinaan tuskastun itsekin omaan kärsimättömyyteeni,ja totesin että näköjään saan sillä myös ihmissuhteeni solmuun näppärästi.paccasucco kirjoitti:No kyllä sinä Sarina vielä rauhoitut, kunhan ikää karttuu.Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Vastaus kysymykseen: norjalaiset.
Kiihkeä vai rauhallinen?
Molemmat kiitos nam, kiihkeä tai rauhallinen tilanteen mukaan.
Humalaista juttua vaiko jumalaista huttua?
Humalaista juttua vaiko jumalaista huttua?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Jumalaista huttua.
Lähtisitkö mieluummin Siltsun kanssa vauhdikkaalle autoajelulle vaiko viettämään karaoke-iltaa kaupungille alteregonsa Rosan kanssa?
Lähtisitkö mieluummin Siltsun kanssa vauhdikkaalle autoajelulle vaiko viettämään karaoke-iltaa kaupungille alteregonsa Rosan kanssa?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
- paccasucco
- Axel Foley
Voi olla niinkin, että tämä vastaukseni loukkaa monia,varsinkin Sillanpään ihailijoita, mutta kommentoin silti lyhyesti Lassien kysymystä:- Ensiksikin "hinttarimusiikki" ei koskaan ole kiinnostanut minua,ja vielä vähemmän sen jälkeen kun sitä tehdään kamapäissään. ;sitä paitsi hän on omalla toiminnallaan osoittanut rahoittavansa rikollisjärjestöjä.On sinisilmäistä luulla ja uskoa, että tämä olisi hänen kohdalla ollut ihan ensimmäinen kerta.
Minä en heitä ensimmäistä enkä viimeistä kiveä, eikä tässä itsekään täydellisiä olla.Mutta laulajana olen kyllä parempi.
Kieku vai Kaiku?
Minä en heitä ensimmäistä enkä viimeistä kiveä, eikä tässä itsekään täydellisiä olla.Mutta laulajana olen kyllä parempi.
Kieku vai Kaiku?
Kyllä alla kampi olis varmaan mukavampi.
Kosher vai Halal?
Kosher vai Halal?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ruokakulttuurin harrastajana mä vieroksun tollasii rajotuksii, ja vielä ku ne on uskonnollisperäsi....halal-kaupoissa tos on kyl hyvät valikoimat.
Rasittava risteily vai hutero lentomatka?
Rasittava risteily vai hutero lentomatka?
No mä vastaan omaan kysymykseeni.
Niin monella rasittavalla laivajutulla, ei ei , eli mieluummin toi lento, vaik menis syteen.
Nyt kun syksy on koittanu, kummasta nautit enemmän, a) hämyiset aamut ja lintujen kvaakuna vai b) pimenevät illat ja lämmin keitto?
Niin monella rasittavalla laivajutulla, ei ei , eli mieluummin toi lento, vaik menis syteen.
Nyt kun syksy on koittanu, kummasta nautit enemmän, a) hämyiset aamut ja lintujen kvaakuna vai b) pimenevät illat ja lämmin keitto?
-
J.Maybrick
- Axel Foley
No kyllä pimenevät illat ja lämmin keitto vie voiton.
Pimenevistä illoista puhuen: Kunnon Feuerhand-myrskylyhty (saksalaista laatua) vai kotoinen Venetsia-lasilyhty?
Pimenevistä illoista puhuen: Kunnon Feuerhand-myrskylyhty (saksalaista laatua) vai kotoinen Venetsia-lasilyhty?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- paccasucco
- Axel Foley
May, pimenevät syysillat varsinkin yksin mökillä ovat ehdoton ja odotetuin vuoden ykköstapahtuma.
Muoto vai sisältö?
Muoto vai sisältö?
Varmaan sisältö.
Napakymppi vai Gladiaattorit?
Napakymppi vai Gladiaattorit?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Gladiaattorit
Alkuperäinen Gladiaattorit vai uusi?
Alkuperäinen Gladiaattorit vai uusi?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.