Video rasistisesta laboratoriohoitajasta leviää
Re: Video rasistisesta laboratoriohoitajasta leviää
Onkohan poliisi jo kuulustellut tätä uhkaillutta ja ovia paiskovaa imaamia? Todella törkeää ja ylimielistä käytöstä häneltä. Kaikkihan tietävät miten nämä imaamiveliveikkoset suhtautuvat naisiin, juuri jossain päin naiset saivat oikeuden ajaa autoa ja nyt Suomessa nainen kehtaa puhutella ilman lupaa imaamia, ajatella.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Ja muutkin kuin hoitajat. Itse joudun myös usein tämäntapaisiin tilanteisiin, joissa selvennän tiukkaan äänilajiin maahanmuuttajalle (useimmiten sattuu olemaan musu), että hänellä ei ole mitään etuoikeuksia muihin nähden, hänen täytyy menetellä samoin kuin kenen tahansa suomalaisen taviksen. Ja olen sen monta kertaa nähnyt, kuinka erämaan ruusu tai aavikon sulttaani katsoo ihmeissään, kuinka hänelle tällä tavalla puhutaan...olen luvannut itselleni, että en aio livetä omaksumastani linjasta. Vaikeuksia tietää, ja otan vaikka potkut ennen kuin alan kumartelemaan näiden edessä.Mielestäni silloin ei ole enää kyse tasa-arvosta, jos yhdelle ryhmälle annetaan etuoikeuksia. Nykyään maahanmuuttajille on ryhdytty antamaan etuoikeuksia. Heidän ei tarvitse noudattaa samoja sääntöjä kuin muiden, ja sitähän tuolla videolla mm. kiroillaan. Samanlaisia ongelmia ne muutkin hoitajat kohtaavat, vaikka eivät sattuisi puhumaan asioista juuri kameran edessä.
Entä muiden ammattiryhmien edustajat? Kaikki sujuu kuin tanssia vaan?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Hyi onpas rasistista puhua noin mamuille ja osoittaa ettei heillä ole erityisoikeuksia! /sarcasmJ.Maybrick kirjoitti:Ja muutkin kuin hoitajat. Itse joudun myös usein tämäntapaisiin tilanteisiin, joissa selvennän tiukkaan äänilajiin maahanmuuttajalle (useimmiten sattuu olemaan musu), että hänellä ei ole mitään etuoikeuksia muihin nähden, hänen täytyy menetellä samoin kuin kenen tahansa suomalaisen taviksen. Ja olen sen monta kertaa nähnyt, kuinka erämaan ruusu tai aavikon sulttaani katsoo ihmeissään, kuinka hänelle tällä tavalla puhutaan...olen luvannut itselleni, että en aio livetä omaksumastani linjasta. Vaikeuksia tietää, ja otan vaikka potkut ennen kuin alan kumartelemaan näiden edessä.Mielestäni silloin ei ole enää kyse tasa-arvosta, jos yhdelle ryhmälle annetaan etuoikeuksia. Nykyään maahanmuuttajille on ryhdytty antamaan etuoikeuksia. Heidän ei tarvitse noudattaa samoja sääntöjä kuin muiden, ja sitähän tuolla videolla mm. kiroillaan. Samanlaisia ongelmia ne muutkin hoitajat kohtaavat, vaikka eivät sattuisi puhumaan asioista juuri kameran edessä.
Entä muiden ammattiryhmien edustajat? Kaikki sujuu kuin tanssia vaan?
Itse olen todistanut s-marketissa kuinka kaksi somalipoikaa käveli pitkän kassajonon ohi suoraan kassalle kaikkien edelle eikä myyjä, vartija ja kassalla jonottaneet olleet moksiskaan. Ilmeisesti normaalia toimintaa...
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
^ ei ole kyllä kokemusta vastaavista, päinvastoin as.palvelussa ovat olleet kohteliaita, tyytyväisiä ja antavat jopa tippiä mitä ei kyllä ainoaltakaan kotimaiselta tarvitse odottaa. Mutta tämä on vain oma kokemukseni.
When the goings get weird, the weird turn pro
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Imaamit ei ole nyt ketjun aiheena vitun rasisti. Painu takas sinne tynnyriisi.Ärrkele kirjoitti:Onkohan poliisi jo kuulustellut tätä uhkaillutta ja ovia paiskovaa imaamia? Todella törkeää ja ylimielistä käytöstä häneltä. Kaikkihan tietävät miten nämä imaamiveliveikkoset suhtautuvat naisiin, juuri jossain päin naiset saivat oikeuden ajaa autoa ja nyt Suomessa nainen kehtaa puhutella ilman lupaa imaamia, ajatella.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
No jopas on, etkä sitten uskaltanut itsekkään puuttua asiaan? No ilmeisesti rasistireppanoille ihan normaalia.Ärrkele kirjoitti:Itse olen todistanut s-marketissa kuinka kaksi somalipoikaa käveli pitkän kassajonon ohi suoraan kassalle kaikkien edelle eikä myyjä, vartija ja kassalla jonottaneet olleet moksiskaan. Ilmeisesti normaalia toimintaa...
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Kyllähän julkisella puolella satutetaan ja usein. Hoitovirheiden määrä ja tutkimatta jättäminen on julkisella aivan arkipäivää. Vedotaan kiireisiin, vaikka kyse on monen lääkärin kohdalla ihan vain ammattitaidon puutteesta.Lassie kirjoitti:^^ Siinähän se kohta sanotaan, mutta voin koettaa avata asiaa enemmän. Kyse ei niinkään ole säälistä, vaikka sitäkin varmaan mukana --> vaan siitä, että se ei ole oikein ja järkyttymisestä, että ilman syytä ja tarpeettomasti tehtäisiin noin terveydenhoitoalalla; satutettaisiin ja vielä hekumoitaisiin/kuin nautittaisiin asialla.
-
ReissuLasse
- Jessica Fletcher
No mut se julkinen puoli onkin tarkoitettu työttömille ja muille erityisryhmille, jotka eivät itse kykene terveydestään huolehtimaan tai sen hoidosta maksamaan.MohammedMohammed kirjoitti:Kyllähän julkisella puolella satutetaan ja usein. Hoitovirheiden määrä ja tutkimatta jättäminen on julkisella aivan arkipäivää. Vedotaan kiireisiin, vaikka kyse on monen lääkärin kohdalla ihan vain ammattitaidon puutteesta.Lassie kirjoitti:^^ Siinähän se kohta sanotaan, mutta voin koettaa avata asiaa enemmän. Kyse ei niinkään ole säälistä, vaikka sitäkin varmaan mukana --> vaan siitä, että se ei ole oikein ja järkyttymisestä, että ilman syytä ja tarpeettomasti tehtäisiin noin terveydenhoitoalalla; satutettaisiin ja vielä hekumoitaisiin/kuin nautittaisiin asialla.
Toivotaan että jäät vaille työtä joskus ja sairastut vakavasti.ReissuLasse kirjoitti:No mut se julkinen puoli onkin tarkoitettu työttömille ja muille erityisryhmille, jotka eivät itse kykene terveydestään huolehtimaan tai sen hoidosta maksamaan.MohammedMohammed kirjoitti:Kyllähän julkisella puolella satutetaan ja usein. Hoitovirheiden määrä ja tutkimatta jättäminen on julkisella aivan arkipäivää. Vedotaan kiireisiin, vaikka kyse on monen lääkärin kohdalla ihan vain ammattitaidon puutteesta.Lassie kirjoitti:^^ Siinähän se kohta sanotaan, mutta voin koettaa avata asiaa enemmän. Kyse ei niinkään ole säälistä, vaikka sitäkin varmaan mukana --> vaan siitä, että se ei ole oikein ja järkyttymisestä, että ilman syytä ja tarpeettomasti tehtäisiin noin terveydenhoitoalalla; satutettaisiin ja vielä hekumoitaisiin/kuin nautittaisiin asialla.
Katsotaan muuttuuko aika kellossasi vai oletko parantumattomasti sit sairas.
Ihan perseestä kyseisen hoitsun asenne, mutta olisi aika puhua terveydenhuollon ylimääräisestä kuormituksesta. Ei idealistien aatteita voi loputtomasti kaivaa duunarin selkänahkasta.
Lääkärithän jo valkkaa kivoimmat paikat ja se vaikuttaa suoraan potilasturvallisuuteen ongelmalähiöissä. Vaikka kuinka olis Hippokrateen valat annettu niin ei kukaan jaksa mahdottomia. Lopputuloksena lekurit siirtyy kaupalliseen työterveyshuoltoon, maaseudulle ulkoistuksiin rahaa tahkoamaan tai mielekkäisiin hommiin yliopistosairaaloihin.
Sitten me keskiluokan nettomaksajat ihmetellään kun julkinen puoli kurjistuu. Ihan kuin joku hyötyisi tästä. Eduskunnan lobbarilistat pidetään kyllä visusti salassa.
Lääkärithän jo valkkaa kivoimmat paikat ja se vaikuttaa suoraan potilasturvallisuuteen ongelmalähiöissä. Vaikka kuinka olis Hippokrateen valat annettu niin ei kukaan jaksa mahdottomia. Lopputuloksena lekurit siirtyy kaupalliseen työterveyshuoltoon, maaseudulle ulkoistuksiin rahaa tahkoamaan tai mielekkäisiin hommiin yliopistosairaaloihin.
Sitten me keskiluokan nettomaksajat ihmetellään kun julkinen puoli kurjistuu. Ihan kuin joku hyötyisi tästä. Eduskunnan lobbarilistat pidetään kyllä visusti salassa.
-
ReissuLasse
- Jessica Fletcher
Mitä sitä parantumattomasti sairasta enää hoitamaan, en halua notkua täällä muiden taakkana.stalkkeri kirjoitti: Toivotaan että jäät vaille työtä joskus ja sairastut vakavasti.
Katsotaan muuttuuko aika kellossasi vai oletko parantumattomasti sit sairas.
Imaami liittyy juurikin tähän ketjuun koska hän esiintyy videon kertomuksessa raivoavana ja ovia paiskovana uhkailijana. Ko. imaami oli ilmeisesti olettanut että hän pääsee päivystys- ja lapsipotilaiden jonon ohi suoraan lääkärille, josta hoitaja oli kysynyt imaamilta ja tästä imaamin raivoaminen ja uhkaava käytös oli alkanut.MohammedMohammed kirjoitti:Imaamit ei ole nyt ketjun aiheena vitun rasisti. Painu takas sinne tynnyriisi.
Muukin videon keskustelu, esim. tuberkuloosista, kuulostaa täysin totuudenmukaiselta sillä eihän suomalaisilla juurikaan esiinny sitä.
Jos kaikille terveydenhoitoalan henkilöille laitettaisiin 24/7 mikrofonit ja kamerat, suurin osa irtisanottaisiin heidän puheiden takia. Tästä päästäänkin siihen mitä saa ylipäätään puhua yksityisesti ilman että poliittisesti korrekti lynkkausryhmä älähtää.
En ollut kassalla jonottamassa itse juuri sillä hetkellä. Kaupassa oli kassan jälkeen vartija passissa ja myyjä kassalla, jotka eivät reagoineet tilanteeseen mitenkään. En näe tehtäväkseni korjata asiaa tällaisessa tilanteessa koska lopputulos olisi luultavasti ollut minun poistaminen kaupasta vartijan toimesta. Eri asia toki jos olisin itse ollut kassajonossa.MohammedMohammed kirjoitti:No jopas on, etkä sitten uskaltanut itsekkään puuttua asiaan? No ilmeisesti rasistireppanoille ihan normaalia.
Ja työlliset jotka eivät itse kykene terveydestään huolehtimaan tai sen hoidosta maksamaan käyvät ilmaiseksi yksityisellä työterveysasemalla.ReissuLasse kirjoitti:No mut se julkinen puoli onkin tarkoitettu työttömille ja muille erityisryhmille, jotka eivät itse kykene terveydestään huolehtimaan tai sen hoidosta maksamaan.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Ärrkele kirjoitti:
Itse olen todistanut s-marketissa kuinka kaksi somalipoikaa käveli pitkän kassajonon ohi suoraan kassalle kaikkien edelle eikä myyjä, vartija ja kassalla jonottaneet olleet moksiskaan. Ilmeisesti normaalia toimintaa...
Viisasta on hieman varoa ja katsoa eteensä, kun näille menee valittamaan. Kuumakalleja ovat, ja helposti voi heilahtaa jokin keskivertonyrkkiä terävämpi. Kuristamaan ovat myös hyvin hanakoita. Olen nähnyt, siihen ei ollut kummallakaan kerralla maatakaatavaa syytä.No jopas on, etkä sitten uskaltanut itsekkään puuttua asiaan? No ilmeisesti rasistireppanoille ihan normaalia.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö