Tässä viestissä on tuo viestin lyhentäminen mennyt persiilleen.
Nuo kursiivilla merkitsemäni kohdat eivät ole minun kirjoittamiani, vaikka tuolla ketjussa siltä näyttääkin.
Jos tarkoitus on saada minut näyttämään höpsöltä itsensä kanssa keskustelijalta, niin sitten onnistunut ratkaisu viestintääni seuraavalta punakynältä.
Oli kerran yön aikana sievistynyt viestini, oli poistettu kaikki tummanpunaisella korostamani vastaukseni. Siis ne väritäpit poistettu. Itse en niitä ollut jaksanut enää stilisoida keskellä yötä. Näytti nätimmältä!
Turvapaikanhakijat pieksivät lapsia Kauhavan yläkoulussa
Kirjoittaja damfin » 24 Syys 2017, 12:44
annaanna kirjoitti:
Mielipiteisiin toki sinullakin on oikeus, mutta ei uutisesta tee valeuutista se että se sinun mielestäsi kuulostaa uskomattomalta.
Tiedot tapahtumista perustuvat paikalla olleiden ja osallisiksi joutuneiden lasten omiin kertomukisiin.
Tuossa sinulla on tuo boldaus ilmeisesti lipsahtanut väärään paikkaan, senhän tulisi olla näin:
Tiedot tapahtumista perustuvat paikalla olleiden ja osallisiksi joutuneiden lasten omiin kertomukisiin.
Ja ei, en minä ole hätääntynyt, ei minulla ole tarvetta postata montaa pitkää hätääntynyttä paasausta ja valeuutis-väitettä peräjälkeen, koska sellainen käytöshän kylläkin vaikuttaisi hätääntyneen ihmisen käytökseltä
Piiitkä lainaus poistettu. Asiayhteys selviää vähemmälläkin.
-NILS-
Täällä on poisteltu kokonaisia viestejä, viestiketjujen aloituksia myös, ja niihin vastanneet vaikuttavat varsinaisilta vatipäiltä hamaan tulevaisuuteen. Ilmaanhuutelijoilta. Kun ei rikospaikalle jätetä edes viestiä, jossa kerrottaisiin sensuurin iskeneen.
Kyssäri.
Onko vika minussa vai systeemissä. Ei onnistu enää tekstikoon suurentaminen tai pienentäminen, jota olen vuosia harrastanut korostaakseni esimerkiksi artikkelien otsikoita. Selkeyttää lukemista. En saa avattua valikkoa ilman, että merkkaus tekstistä katoaa.
Toinen.
Mikä on ja miten saadaan tällä postikortinkokoisella härpäkkeelä nuolimerkintä aikaiseksi. Pitäisikö löytyä näppäimistöstä?