Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Entä kun mä en yhtään inhoo kuristajamamboja, vaan sympatiseeraan niitä? Inhoon hyönteisiä ja matoja ja kaikkia pieniä kun ne on niin pieniä, etten edes näe niitä. Puhumattakaan että osaisin erottaa hyvän leppäkertun siitä joka tuhoaa kaiken, kun niissä pilkuissa on jotain eroja... Kukkakärpäset menee mutta sokeritoukat on ehkä kuvottavinta mitä oon nähnyt!
Kämpässä ei oo vikaa. Tää on n 4 vuotta vanha, mutta epäilen seinänaapureita sottapytyiksi? Kannattaisiko mun hankkiutua niistä eroon, jotta saan edes mahdollisuuden ötökättömyyteen? Oli taatusti ensi kerta kun tuon sanan kirjoitin.
Kämpässä ei oo vikaa. Tää on n 4 vuotta vanha, mutta epäilen seinänaapureita sottapytyiksi? Kannattaisiko mun hankkiutua niistä eroon, jotta saan edes mahdollisuuden ötökättömyyteen? Oli taatusti ensi kerta kun tuon sanan kirjoitin.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Älä nyt tänä yönä käy hankkiutumassa naapureista eroon. Lehdet on mennyt jo painoon, ja hyvä lööppiaines menisi hukkaan. "Toukkakammoinen nainen, joka rakastaa kuristajamamboja, murhasi toukkapeloissaan naapuriasunnossa asuneen perheen johon kuului 17 lasta ja vanhemmat. Juha Sipilä on kauhuissan uskonveljiin kohdistuneesta verityöstä. Juha Sipilä on kuitenkin helpottunut että tekijänä oli toukkakammoinen supisuomalainen nainen eikä ihana maahantulija joka pelastaa Suomen".
Yksi viski tähän väliin, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
^^ Vähän samaa täällä. Isommat eläimet eivät aiheuta väristyksiä, mutta hyönteismaailma on sellaista epämääräisempää.
Olen huomannut että se on auttanut, kun on esim. netistä alkanut katsoa tarkempaa tietoa hyönteisistä ja alkanut nähdä niiden elämää kiintoisana meininkinä. Jotkut piirteet voivat olla hauskuuttavia. Esimerkiksi hämähäkeistä se, että niiden maailmassa paksuimmat reidet nähtiin hirveän viehättävinä, vai oliko se karvaisimmat polvet taikka jalat. Kuitenkin.
Ja sitten kun vaan toistaa itselleen sitä, että ne ovat niin paljon pienempiä. Ja että ajateltava niidenkin maailmaa.
Täällä on pari hämähäkkiä jossain seinillä/katonväleissä, olen poistanut niitä silleen että jos ovat lähietäisyydellä laitan hedelmäpussiin ja heitän pussissa ikkunasta ulos, sitten käyn myöhemmin korjaamassa tyhjän pussin ulkoota. Jos on käynyt niin, että just nukkumaan mennessä näen hämpyn yläpuolella katonrajassa olen varuiksi vetänyt peiton suun eteen, jotta jos vahingossa suu aukeaa nukkuessa ei hämppy eksyisi sinne. Tämän visualisointi: väristyksiä.
Sitten on hyönteissuihkeita ja jos oikein tilanne päällä, niin taloyhtiöön yhteyttä että mitä olisi tehtävissä.
Muistin just yhden hauskan videon netistä, siinä naapuri auttaa toista naapuria, jonka kylpyhuoneessa on käärme: https://www.youtube.com/watch?v=aDSqjdWNzP4 .
Eläin vapautettiin luontoon, kyseessä harmiton käärme - kokoa vaan löytyi n. 180 cm. Auttajalla on hillitön hekotus päällä. Loppu hyvin kaikki hyvin!
Flunssajuomaa ja konjakkia, kiitos. Hyviä Öitä.
Olen huomannut että se on auttanut, kun on esim. netistä alkanut katsoa tarkempaa tietoa hyönteisistä ja alkanut nähdä niiden elämää kiintoisana meininkinä. Jotkut piirteet voivat olla hauskuuttavia. Esimerkiksi hämähäkeistä se, että niiden maailmassa paksuimmat reidet nähtiin hirveän viehättävinä, vai oliko se karvaisimmat polvet taikka jalat. Kuitenkin.
Ja sitten kun vaan toistaa itselleen sitä, että ne ovat niin paljon pienempiä. Ja että ajateltava niidenkin maailmaa.
Täällä on pari hämähäkkiä jossain seinillä/katonväleissä, olen poistanut niitä silleen että jos ovat lähietäisyydellä laitan hedelmäpussiin ja heitän pussissa ikkunasta ulos, sitten käyn myöhemmin korjaamassa tyhjän pussin ulkoota. Jos on käynyt niin, että just nukkumaan mennessä näen hämpyn yläpuolella katonrajassa olen varuiksi vetänyt peiton suun eteen, jotta jos vahingossa suu aukeaa nukkuessa ei hämppy eksyisi sinne. Tämän visualisointi: väristyksiä.
Sitten on hyönteissuihkeita ja jos oikein tilanne päällä, niin taloyhtiöön yhteyttä että mitä olisi tehtävissä.
Muistin just yhden hauskan videon netistä, siinä naapuri auttaa toista naapuria, jonka kylpyhuoneessa on käärme: https://www.youtube.com/watch?v=aDSqjdWNzP4 .
Eläin vapautettiin luontoon, kyseessä harmiton käärme - kokoa vaan löytyi n. 180 cm. Auttajalla on hillitön hekotus päällä. Loppu hyvin kaikki hyvin!
Flunssajuomaa ja konjakkia, kiitos. Hyviä Öitä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Mä asuin vielä 2 v sitten lessujen naapurissa. Niillä oli vasta 4 lasta. Ne oli nasta perhe. Ei niiden lestadiolaisuus näkynyt naapureille muuten, paitsi joka ilta koko perhe lähti autolla ja palasi n klo 23. Se oli vähän poikkeavaa peruslapsiperheen rutiineista. Sukunimi yhden vl finlandiavoittajan myötä paljasti kyseisen perheen mulle lessuiksi. Tuon perheen isän kanssa monesti luotiin samaan aikaan takapihalla lunta. Puitiin vähän jurosti, mutta avoimesti sen hetkiset huolemme. Ihan hirveen kiva vl perhe oli. Niiden jälkeen siihen muutti toinen yhtä ihana perhe. Naapurit luuli niitä muslimeiksi kielen ja ulkonäön takia. Ne oli Kristittyjä jostain lähi-idästä (isä ja äiti on eri maasta enkä oikeasti muista enää mistä ne on) ja toinen muksuista on kai vähän autistinen. Muutin 50metrin päähän, niin ei enää jutella ihan joka päivä.kakkosurpo kirjoitti:Älä nyt tänä yönä käy hankkiutumassa naapureista eroon. Lehdet on mennyt jo painoon, ja hyvä lööppiaines menisi hukkaan. "Toukkakammoinen nainen, joka rakastaa kuristajamamboja, murhasi toukkapeloissaan naapuriasunnossa asuneen perheen johon kuului 17 lasta ja vanhemmat. Juha Sipilä on kauhuissan uskonveljiin kohdistuneesta verityöstä. Juha Sipilä on kuitenkin helpottunut että tekijänä oli toukkakammoinen supisuomalainen nainen eikä ihana maahantulija joka pelastaa Suomen".
Ainut vika noissa naapureissa oli, kun niille ei kelvannut viskipaukut. Namutädin piparkakut kyllä meni. Koekappaleet oli kätevä tunkea aidan yli naapurin öapsille (kesällä). Harrastan niitä ja kuorrutettuna piparini on nähty jopa alan lehdessä - oikein kansikuvatyttöjä ollaan. Niin siis leipomani ja koristelemani piparkakkutalo oli yhtenä vuonna rakennus-, ja sisustusaiheisen lehden joulunumeron kannessa.
Älä höpötä lassie. Et sä oo koskaan kännissä! Tää on pubi. Ei mikään kah-vi-la. Absolutistina oot joku vaikee asiakas, jota ei voida ees heittää ulos millään tekosyyllä. Antaa kaikille, mut ei sen kuuluis olla täällä. Hyvis on eksynyt johonki lähiöräkälään naapurinmummon 7-kymppisten jatkoilla. Kultainennoutaja oottaaa siinä terassin portin pielessä. Repäsit vähän tänne minfoon ja otit nikikseks julkkiskoiran.
Niin ja sijs Iiiik mä on viimeinen ihminen jolla olis hämähäkinverkkoja! Oon alkoholistin lapsi ja olin himosiivooja jo ala-asteiässä. Siivosin koko taloa kuin viimeistä päivää, kunnes hain töihin siivousfirmaan ja muutin alaikäisenä pois kotoa. Oli paljon vähemmän siivottavaa ja pystyin kekittymään siihen koulunkäyntiin. Tai en, kun sitten tuli erivapaudet ja eripojat
Puolet mun lukioajasta meni sen miettimiseen kenen kanssa kannattaa seukata!
Ai niin ku oltiin Etelä-Pohjanmaalta niin me seukattiin siskon kans vähän aikaa täsmälleen samannimisten kundien kanssa. Muilla oli vaan samat etunimet ja vanhemmat mietti että ketkä Jussit tänä vuonna tulee. Jussi se on kumminki. En kehdannu ees kertoo vanhemmillle sitä kun asuin jo Helsingissä ja mulla oli täsmälleen saman niminen poikaystävä samasta pitäjästä ku siskolla ja nää kundit oli vielä serkuksia. Ja saman ikäsiä.
Ai niin ku oltiin Etelä-Pohjanmaalta niin me seukattiin siskon kans vähän aikaa täsmälleen samannimisten kundien kanssa. Muilla oli vaan samat etunimet ja vanhemmat mietti että ketkä Jussit tänä vuonna tulee. Jussi se on kumminki. En kehdannu ees kertoo vanhemmillle sitä kun asuin jo Helsingissä ja mulla oli täsmälleen saman niminen poikaystävä samasta pitäjästä ku siskolla ja nää kundit oli vielä serkuksia. Ja saman ikäsiä.
Täällä näemmä ollut eräällä vauhdikas yö. Taisi olla baarin eilisessä sienikeitossa vääriä sieniä?
Mustikkasmoothie ja kuppi mustaa luomuteetä, kiitos. Lukaisen päivän lehden ja jatkan sitten matkaa.
Mustikkasmoothie ja kuppi mustaa luomuteetä, kiitos. Lukaisen päivän lehden ja jatkan sitten matkaa.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Eikö tääl oo vieläkäää ketää kenen kansjutwlla. Puhuin just itteni kanssa. Mun ensimmäiset 3 suhdetta kaatu siihen, etten antanut. Seuraavat kaatu siihen, että annoin kaikille (no se on vaan osa totuutta). Mä oon nyt pari vuotta etsinyt mun prinssii pussaten niitä ja sammakoiks ne on muuttunu Voiko mua noin paljo nuorempi partyboy olla se oikee kun se vieläkin piirittää mua. Hyvännäkösin mies jonka oon ikinä nähny, mut jonka elintaso on överi mun tottumuksiin. Oon sanonu sen ja jättäydyin suosiolla kun näin ikkunasta et mies tulee mun luo satkun autolla - joka on sen oma. Ahistaa et oon vähän stalkannu. Täst on ny pari vuotta ja hupia musta ei irronnu. Miks toi prinssi roikkuu mus? Tykkääkö se vai onko ottanut itelleen haasteen?
Joo on ollu vauhdikas yö. Asun tääl pks hienostopitäjäs ja täällei oo mitää lähiökuppiloita. Netti.
Joo on ollu vauhdikas yö. Asun tääl pks hienostopitäjäs ja täällei oo mitää lähiökuppiloita. Netti.
No täähän meni jo vittuilusta. Itken täällä nyt kahviini, kaikki mitä sanoit oli 100%ia kohdilleen. Konjakissa muuten on alkoholia, jos et tiennyt.janita kirjoitti:Älä höpötä lassie. Et sä oo koskaan kännissä! Tää on pubi. Ei mikään kah-vi-la. Absolutistina oot joku vaikee asiakas, jota ei voida ees heittää ulos millään tekosyyllä. Antaa kaikille, mut ei sen kuuluis olla täällä. Hyvis on eksynyt johonki lähiöräkälään naapurinmummon 7-kymppisten jatkoilla. Kultainennoutaja oottaaa siinä terassin portin pielessä. Repäsit vähän tänne minfoon ja otit nikikseks julkkiskoiran.
Ja sä et jutellut eilen itsesi kanssa, vaikka ilmeisesti ainepäissäsi näin luulet tänä aamuna. Ja kyllä, madot tulevat uniisi mutta niihin ei liity hyönteisten karkoittaminen. Ei kannata siis antaa jos et sää nääs tiedä, mitä eksotiikkaa sää lähemmässä syynissä saatkaan ineen.
No, nyt mua odottaa 80-kymppisten muistelmakerho. Jos vaan muistetaan siellä, mitä muistellaan. Tää on herttaista elämää.
Jos nyt kehtaan kuitenkin tilata lisää konjakkia.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Iltaa! Täällähän on juteltu ja paljon. Nimimerkki janitallahan on vientiä kerran on komee ja rikaskin kundi tarjolla. Toivottavasti on rikas myös muuten kuin euroilla mitattuna! Tsemppiä siihen!
Kyyppäri, laitahan vodkaa jollain mikserillä kiitos. Sillä onhan se nyt niin että ei ole mies eikä mikään jos ei naukku maistu.
Kyyppäri, laitahan vodkaa jollain mikserillä kiitos. Sillä onhan se nyt niin että ei ole mies eikä mikään jos ei naukku maistu.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
-
annaanna
Iltaa. Tilanne päällä! Anteeks häiriö.
Viereinen kahvila olikin jo suljettu, ovi lukossa, mulla hätä ja kysymys.
Hetki vaan.
Klick.
Vielä olis se kysymys jäljellä. Keskustelupalstaskenejä lähes tuntemattomalta.Kun näyttää täällä olevan muitakin kuin kahviinitkijöitä.
Osaatteko sanoa, missä olen viime yönä viivähtänyt. En löydä enää yökylääni.
Olen viimeaikoina huvittuneena lukenut piffiltä, (Punk in Finland????????, outo nimi), rajakkihenkilöitten edesottamuksia seuraavaa ketjua ja paria muutakin ketjua vilkaissut.
Siellä oli linkki johonkin isohkolle palstalle, varmaan kansallismielisiä dissaavalle, johon haluaisin takaisin. Ei se henkiseltä kodiltani vaikuttanut, mutta siellä näytti olevan jos jonkinlaista vuodettua listaa ja kerättyä listaa. Jäi tutustumatta, että olivatko huuhaata.
Missä olin viime yönä?
Ei se ainakaan homma tai rasmus ollut. Molemmat muuten aivan liian poliittisia makuuni. Niinkuin tämäkin palsta nykyään.
Viereinen kahvila olikin jo suljettu, ovi lukossa, mulla hätä ja kysymys.
Hetki vaan.
Klick.
Vielä olis se kysymys jäljellä. Keskustelupalstaskenejä lähes tuntemattomalta.Kun näyttää täällä olevan muitakin kuin kahviinitkijöitä.
Osaatteko sanoa, missä olen viime yönä viivähtänyt. En löydä enää yökylääni.
Olen viimeaikoina huvittuneena lukenut piffiltä, (Punk in Finland????????, outo nimi), rajakkihenkilöitten edesottamuksia seuraavaa ketjua ja paria muutakin ketjua vilkaissut.
Siellä oli linkki johonkin isohkolle palstalle, varmaan kansallismielisiä dissaavalle, johon haluaisin takaisin. Ei se henkiseltä kodiltani vaikuttanut, mutta siellä näytti olevan jos jonkinlaista vuodettua listaa ja kerättyä listaa. Jäi tutustumatta, että olivatko huuhaata.
Missä olin viime yönä?
Ei se ainakaan homma tai rasmus ollut. Molemmat muuten aivan liian poliittisia makuuni. Niinkuin tämäkin palsta nykyään.
No mutta hyvänen aika sentään. Juuri laitoin rauhoittavaa musaa soimaan ja ajattelin istahtaa kiireisen päivän päätteeksi, ottaa lasin vinhoa ja lähettää sen jälkeen mieleni kohti nukkumatin maata. Ja sitten onkin tilanne päällä.
Voi annis, missä olitkaan viime yönä? En usko että vastaus löytyy ainakaan täältä Prisonin suvakkinurkasta. Onko sulla mitään muistikuvaa? Viimeksi kun olin todistamassa samaa, kikkailit pässin pökkimien villahousujesi kanssa, jätit ne baaritiskille lojumaan ja poistuit kuka tietää minne ja kenen kanssa.
Kuule istutaanko alas ja jutellaan. Tilanne vaatinee vähän tuhdimpaa kurkkuvettä! Tarjoilija, kaksi kertaa Hendrick´s kurkulla ja tonicilla. Tarvittaessa tuplana.
Voi annis, missä olitkaan viime yönä? En usko että vastaus löytyy ainakaan täältä Prisonin suvakkinurkasta. Onko sulla mitään muistikuvaa? Viimeksi kun olin todistamassa samaa, kikkailit pässin pökkimien villahousujesi kanssa, jätit ne baaritiskille lojumaan ja poistuit kuka tietää minne ja kenen kanssa.
Kuule istutaanko alas ja jutellaan. Tilanne vaatinee vähän tuhdimpaa kurkkuvettä! Tarjoilija, kaksi kertaa Hendrick´s kurkulla ja tonicilla. Tarvittaessa tuplana.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Kyllä sä olit siellä missä aina ennenkin, koko yön, navetan takana, siinä sontaluukun äärellä kuolaamassa ja horisemassa sekavia.
Olihan sulla se sinun saavuttamaton Mohamedin valokuva kourassa kun sontaluukulle päin konttasit.
Mutta hei, onks täällä ollut viime yönä orastavaa kissatappelun tynkää?
Vai että sekavista sienistä tehtyä keittoakin ollut tarjolla asiakkaille?
Vai oliksi se vaan valituille asiakkaille?
Hyi kauhiaa sentään.
Kait se on viski tuplana rykäistävä huiviin, kiitos. Olkoon se vaikka aamupala.
Olihan sulla se sinun saavuttamaton Mohamedin valokuva kourassa kun sontaluukulle päin konttasit.
Mutta hei, onks täällä ollut viime yönä orastavaa kissatappelun tynkää?
Vai että sekavista sienistä tehtyä keittoakin ollut tarjolla asiakkaille?
Vai oliksi se vaan valituille asiakkaille?
Hyi kauhiaa sentään.
Kait se on viski tuplana rykäistävä huiviin, kiitos. Olkoon se vaikka aamupala.
Viimeksi muokannut kakkosurpo, Su Loka 01, 2017 12:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Eilistä sienikeittoa on tuossa näemmä tarjolla puoleen hintaan. Siitä vaan kaikki vapaasti kokeilemaan, voihan olla että toimii edelleen ja panee jakamaan elämänsä tarinaa. Ainakin janitalla toimi aamuun asti.
Minä oon niin tylsä ja vanha, etten koske muuhun kuin alkoholiin.
Minä oon niin tylsä ja vanha, etten koske muuhun kuin alkoholiin.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Taitaa toi sienisoppa olla viherpiiperöiden hommia, joten en koske siihen vaikka halvalla lähtisikin.
Tiedä sitten onks viski alkoholia, mutta tyydyn siihen, ja odotan saako orastava kissatappelu jatko-osan illan aikana. Janita vs. Lassie. Vedonlyöntikertoimet on nyt Lassien hyväksi 1.84- 3.47.
Janitalle vähemmän sienikeittoa niin kertoimet tasoittuu.
Odotellessa yksi viski, kiitos.
Tiedä sitten onks viski alkoholia, mutta tyydyn siihen, ja odotan saako orastava kissatappelu jatko-osan illan aikana. Janita vs. Lassie. Vedonlyöntikertoimet on nyt Lassien hyväksi 1.84- 3.47.
Janitalle vähemmän sienikeittoa niin kertoimet tasoittuu.
Odotellessa yksi viski, kiitos.