Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lassie
Jessica Fletcher

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Nykyaikana on nuoruus muotia ja mainosmaailman trendiä - kuitenkin jos mietitään asiaa näin: viettäisitkö 2 tuntia aikaa kahveilla iäkkäämmän ihmisen seurassa vaiko murrosikäisen/teinin kanssa, niin mieluummin ihmisen kanssa, jolla on elämisen kokemusta ja joka pystyy vielä vanhanaikaiseen juttelemiseen ilman kännykän tai jonkin teknisen laitteen jatkuvaa räpläämistä.

Ihmiset ovat yksilöitä, eri ikäisissä on kiinnostavia ihmisiä - en sitä sano, mutta yleistyksen tasolla arvostan iäkkäämpiä ihmisiä lähtökohtaisesti enemmän kuin nykynuorisoa, silleen jonkin verran enemmän - en tarkoita mitään ääripääjuttuja, vaan harmaan eri sävyjen skaalaa tässä mennään.

En ole itsekään mikään nuorukainen, mutta en vielä seniorikaan. Tarkemmin en halua lähteä määrittelemään, koska suhtautuminen ratkaisee paljon ja elämisen maailma on vapaampi, kun ei pyörittele numeroita päivät pääksytysten. Kengännumero se ja se, ahaa, kuulut tähän ryhmään.

Ja jos olisin 88 vuotta, voisin silloinkin laittaa Bruce Lee:n avattareksi ja sanoa asioita vapaudesta. Koska jos olet vapaahenki, se ei lopu ikänumeroihin. Toivottavastikaan!

Tilaan flunssajuomaa, olen toipumassa flunssasta ja väsymystä pinnassa. Olisi Sukellusketjuun päivitettävää, mutta nyt olen suihkussa ja menee aikaa.

(Kakkosurpo, ei olisi suurempia haluja sotimisiin flunssan jälkitunnelmassa, voishan sen homman jättää tuohon - hän on sanonut sanomisensa ja minä olen sanonut sanomiseni, se siitä ja eteenpäin. )
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Onko täällä poissaollessani joku pöytään sammunut, kun on maija pihalla, vai tapellaanko täällä?

Jaaha.

Sammunut sieppo bongattu.

Kyllä sinä Gladys joudut taas kerran yksikses kännäämään nuita paritupliasi , mulle eivät maistu ja papparaista pahnat kutsuu rivakalla ja vauhdikkaalla pers-niskaotteella näköjään. Siirrän tään häneltä kesken jääneen viskijämän sulle kumottavaksi, jos alkaa juomiset vähetä.

Neuvoasi noudatin ja tavoitin muistikuvan, vuodettu jäsenhakemuslista oli sopiva hakusana ja se palsta oli :D
Takku.
Ja takku näytti olevan jotakin anarkisti-solidaarisuus linjaa.
Lisäksi ... ........ .. ......! Mitä hittoa!

Ei vaan ....., ajattelin...., siis eihän täällä kuule ajatuksiaan tuon monotonisen paasauksen läpi,.... Kuka on tuo spandexpöksyihin pukeutunut olento ja miksi hän saarnaa?
Ilmakin on aivan sakeaa. Tajunnanvirtaa tuuttaa, vai lukeeko hän tuosta tabletista jotakin tekstiä. Kyllä täältä on pois päästävä, ennenkuin poliisit hälyytetään toistamiseen tilanteen kärjistyttyä.

Jääköön mitä sitten olivatkaan eiliset "löytöni".
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mut hei Lassie, eihän kissatappelua voi yksipuolisesti lopettaa, kuten ei muitakaan tappeluita.
Odotetaan janitan kuupan selviämistä ja katsotaan sitten vieläkö olette kehässä hippasilla.

Odotusaikaan yksi viski, kiitos.

Jaahas, taas toi tuplapaska on päässyt sähköjen äärelle sieltä sontaluukun luonta, kun pukkaa sekavia viestejään tänne.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Lassie
Jessica Fletcher

^ Ei se nyt vielä ollut ns. taistelu, alkuunkaan. Se oli vittuilu, johon sitten tarjottiin vastavittuilu. Mutta (!) jos sitä vielä jatketaan, silloin menee tappelemiseksi. Ja olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut tappelemaan.
Ja etenkin jos hän on ollut ainepäissään, niin annetaanpa olla, se olisi ihan ok. Voidaan vaikka sopia että hän on voittanut, ihan sama oikeastaan. Miksi täällä niin verenhimoisina odotetaan tappelemista?

Annaanna, laitoin siksi ikäaiheesta juttua, koska aiemmassa J:n ja mun välisessä viestimisessä oli ikäasia nostettu osaksi jonkinlaista vittuilua taholtaan ja aloin sitä sitten jälkeenpäin miettiä, että onko asiaa syrjiä ikäihmisiä ja pitää karttunutta ikää huonona asiana, mikä on tämä nykyajan trendi. Jätin siis väliin tämän ns. selittämisvaiheen, jonka sanon nyt tässä, ja hyppäsin suoraan kertomaan ikäaiheesta vapauttavaa näkemystä. Jos se on susta saarnaamista, niin ei se hetkauta mua mitenkään.

En mäkään kirjoita Hommaan taikka Rasmukseen. Toivoisin että palstalla voitaisiin näkemyseroista huolimatta suhtautua kirjoituksiin järkevästi ja avoimesti niin, että joissain jutuissa ollaan eri mieltä ja voi olla kärkevääkin viestintää aiheesta (ei mieluiten kirjoittajista, koska aihe on muualla) ja sitten joistain ollaan samaa mieltä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
kakkosurpo
Frank Columbo

Aavistuksen sekavaa kirjoittelua havaittavissa, lieneekö tolla halvalla sienikeitolla asiaan osuutta.

Vaan saahan sitä ihmiset sekoilla lain puitteissa,

Yksi viski, kiitos. Lähtee tämä aamupäivä käyntiin silläkin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Lassie
Jessica Fletcher

^ Yhdistin vaan muutaman asian kertomisen samaan viestiin, se voi olla "sekavaa" jos odottaa vain yhden asian sanomista. Mutta arvostan kyllä putkiaivoisuuttakin. :D

Pitäiskö tilata vaikka kaakaota. Mahdollisimman kuumaa, se on sopivaa.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
kakkosurpo
Frank Columbo

Kaakaota, ja sienikeittoa Lassielle, minä tarjoan.

Itselleni tilaan aamun kolmannen viskin, kiitos.Vai oliko se jo neljäs.
Lassie
Jessica Fletcher

Kiitti vaan. Keitto on hyväksi flunssasta toipumiseen, sienten vaikutusaikaan olen jo unten mailla. 8)

Hyvää yötä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Soppakulho on ihan tyhjä, näemmä ihan pohjaan asti nuoltu puhtaaksi. Kuka tunnustaa? :D

Munalla aamuun, joten omeletti, paahtoleipää ja vahvaa kahvia kiitos. Ja pullo vihermehua.
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Mikä asiakaskato pubissa on käynyt? Onko kaikki poikenneet suvakkipömilään?
No, minä tavoilleni uskollisena nautin täällä lähes-viikonloppu -punkkuni. Vielä huominen tosi lyhyt työpäivä, ja sitten saa relata...

Avaan piikin tälle ja huomiselle päivälle! Löysätkää vähän ja törsätkää Mayn piikkiin. Vielä maksoivat palkankin, vaikka mielipiteet ovat vähän epäkorrekteja. 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kiitos,kiitos May- ehdinkin jo kaivata teitä.Onko maija turjukkainen piristävine kommentteineen päättänyt lopullisesti häipyä foorumilta? Dr.Bergmeisteria on myös ikävä.

Minulle kaksinkertainen jallukola.

May, saatan piakkoin kirjoitella lyhyesti "Kyllikki Saari"- ketjuun.Ole siis skarppina!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Iltaa!

*puuskutusta* kuulin että täällä on piikki auki ja lähdin harrastuksista samantien juoksujalkaa tänne!

Ennen kuin tässä ihan innostuu, niin kestääkö piikki miten kosteita juhlia? Otetaan nyt sitten ujo viski näin alkuun. Kiitos May!
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Jestas sentään, millähän vaistolla mä eksyin tänne juuri nyt, kun piikki on auki. Varmaan siksi, kun oma työviikkoni loppui tänään, vaihteeksi pitkä viikonloppu luvassa. Olen kyllä sen tarpeessakin, koska syyskuuhun sattui peräti 2 lauantaiduunipäivää ja lokakuunkin lauantait on jo pitkälti ohjelmoitu.

Karpalolla mennään, on niin syksyinen väri. Ja jottei Mayn piikki liiaksi kasva, niin uccelille toinen jallukola mun laskuuni, vaikkapa kiitokseksi KKV-ketjun artikkelista 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Hei täällähän ollut mukavaa porukkaa eilen, tervehdys kaikille eilisille ja nykyisille ja tuleville. Itse ilakoin siitä, että kotouduin Hki-Vantaalta ja tässähän on viikonloppua tarjolla ja odottamassa.

Viiniä pöytään, kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Onpa mukava nähdä täällä näin monta asiakasta, joille maistuu!

Ja kiitos paccasucolle ansiokkaasta Kyllikki Saari -skannista ja jutusta. Itsekin tulee lähes joka kesä käytyä Isojoella ohiajaessa, Satakunnasta tullessa. Viime kesänäkin otin uuden kuvan hautakivestä, ja siihen oli tullut muistaakseni uuden sukulaisen nimi entisten lisäksi. Minua juttu tulee kiinnostamaan niin kauan kuin henki pihisee.

Viikonloppu on ansaittu ja kaivattu, hyvillä mielin voi relata. Mukavaa iltaa lyhtyjen loisteessa kaikille!
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Vastaa Viestiin