Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Huhut ovat huhuja, mutta toisaalta mielenkiitoista kuulla, millaisia huhuja paikalliset ihmiset ovat kuulleet. Tietysti tällaisessa tapauksessa huhuilla voi pilata täysin syyttömän ihmisen maineen tai sitten voi olla se toinen ääripää, että "ei savua ilman tulta". Aika monet ovat täällä sijoitelleet murhaajan mahdollisen asuinpaikan hieman Purolan pohjoispuolelle, mutta ihan mielenkiintoista tietoa Seea. Ja onhan se tullut esille, että poliisilla on ollut epäiltyjä. Onko sitten joku epäillyistä ollut poliisillekin erityisen kiinnostava? Sitä on vaikea tietysti sanoa.
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Luultavasti tällaisia profiilin täyttäviä henkilöitä on ollut ainakin toistakymmentä, mutta ei kuitenkaan useita kymmeniä.tj_eme kirjoitti:Montahan tällaista henkilöä on olemassa? Itse tiedän kaksi ja molemmilla on/on ollut patologinen suhde naisiin.
Luultavasti tällaisia ihmisiä on kuitenkin ollut sen verran paljon, että pelkkä profiili ei tarkimmillaankaan pysty suoraan sanomaan tekijää nimeltä. Mutta tarkoitus onkin vain rajata joukkoa mahdollisimman pieneksi.
Seean kuvaama henkilö voisi hyvin sopia tekijäksi noin profiilin puolesta.
Seean tapauksesta olisi mielenkiintoista tietää, oliko mies 50-luvulla syntynyt(jos ei, voidaan poissulkea) ja vaimon tarkka kuolinvuosi.
Privaattina saa lähettää ihan mitä tahansa tietoja.
Jokatapauksessa tiedän ihan tarkkaan, millainen persoonallisuus tällä miehellä on ollut. Dominoiva äiti ja vaimo, jota kohtaan mies on tuntenut vihaa. Molemmat tummatukkaisia. Äiti on ollut dominoiva ja mies on ollut kyvytön sanomaan äidille vastaan. Sitten näitä äidin aiheuttamia katkeruuden tunteita on siirretty toisiin, kostettu toisille. Myös vaimo on joutunut tällaisen koston kohteeksi. Vaimo on saattanut olla päihde/mielenterveysongelmainen ja on mahdollista, että vaimo on valittu helpoksi (narsistin/sosiopaatin)uhriksi.
Epäonnistunut avioliitto, jätetyksituleminen, voisi laukaista tällaiset teot. Kun vaimo onkin "voittanut" heidän suhteessaan ja ollut se jättävä osapuoli, on miehen sisällä kiehunut ja jollekin on täytynyt kostaa.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Joku Pekka Seppäsen hengenheimolainen.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Maanmittauslaitoksen palvelussa löytyy vuoden 1989 kartat hiekkakuoppienkin alueelle:
http://vanhatpainetutkartat.maanmittauslaitos.fi/
Kartasta näkyy, että hannu hanhen yllä ilmoittama paikka, pikkutie hiekkakuopille, johtaa ainoastaan pienemmälle kuopalle, ei isoille kuopille parin sadan metrin päässä, joille on merkitty toinen, pienempi tie.
Tietenkään ei ole varmuutta, vastaako tilanne kuinka hyvin todellista tilannetta maastossa ja tilannetta parin vuoden päästä. Mutta tie ei varsinkaan vetiseen aikaan ole todennäköissesti ollut kovin ajokelpoinen kuin osalta matkaa eli korkeintaan pienemmälle kuopalle.
Tekijän toiminta vaikuttaa kovin uhkarohkealta, kun hän päästi Hellun menemään ja silpoi Lukkarista varsin lähellä aluetta, jossa jo tuolloin liikkui koko ajan ihmisiä. Muistaakseni poliisi arveli, että hän tulikin Lukkarisen kanssa häirityksi ja teko jäi kesken. Se voi olla syynä siihen, miksi hän vaihtoi tekopaikkaa Haantien kanssa.
http://vanhatpainetutkartat.maanmittauslaitos.fi/
Kartasta näkyy, että hannu hanhen yllä ilmoittama paikka, pikkutie hiekkakuopille, johtaa ainoastaan pienemmälle kuopalle, ei isoille kuopille parin sadan metrin päässä, joille on merkitty toinen, pienempi tie.
Tietenkään ei ole varmuutta, vastaako tilanne kuinka hyvin todellista tilannetta maastossa ja tilannetta parin vuoden päästä. Mutta tie ei varsinkaan vetiseen aikaan ole todennäköissesti ollut kovin ajokelpoinen kuin osalta matkaa eli korkeintaan pienemmälle kuopalle.
Tekijän toiminta vaikuttaa kovin uhkarohkealta, kun hän päästi Hellun menemään ja silpoi Lukkarista varsin lähellä aluetta, jossa jo tuolloin liikkui koko ajan ihmisiä. Muistaakseni poliisi arveli, että hän tulikin Lukkarisen kanssa häirityksi ja teko jäi kesken. Se voi olla syynä siihen, miksi hän vaihtoi tekopaikkaa Haantien kanssa.
Every ship must sail a world.
- UglyBetty
- Agentti Scully
Mä olen nämä ketjut aiemmin lukenut ja jäänyt miettimään, en kuitenkaan muista läheskään kaikkea ketjussa mainittua.
Mutta kun tässä on useammat tekijän profiilia arvelleet, melko varman oloisenakin, niin miltäs tämä kuulostaisi, sopisiko profiiliin:
50-luvulla syntynyt mies, ikänsä asunut tuolla seudulla, ns. peräkammarin poika, aina asunut vanhempiensa kanssa kunnes isä kuoli, asui siitä eteenpäin äitinsä kanssa, ei kuitenkaan äitinsä tossun alla vaan lähinnä äidin ikäännyttyä aika alistava ihminen.
Töissä maanrakennusalalla. Nuoresta alkaen ihastunut naiseen, joka kuitenkin perusti perheen toisen miehen kanssa. Silti säilytti läheisen (pakkomielteisen?) suhteen tuohon naiseen ja hänen perheeseensä. Ei seurustellut muiden kanssa, oli jollain tapaa kiinni tuossa nuoruuden rakkaudessa.
Nuorena hyväksikäytti ainakin yhtä läheistään (en minä kyseessä) mutta koska perheessä ei mistään silloin puhuttu niin asia oli piilossa.
Jokainenhan voi olla eri mieltä siitä, mikä "fiilis" jostain ihmisestä jää, kertooko se mitään, mutta jo kun olin lapsi, (en silloin tiennyt pahoista teoistaan) tuo mies oli mun mielestä jotenkin räjähdysherkkä ja sellainen pinnan alla piilevä aggressiivisuus välillä vilahteli. Tämä mielikuva ei mulla koskaan muuttunut, päinvastoin. Muistan ikuisesti sen katseen...
Vähän vaikea kuvailla, mutta sellainen pahuus välittyi aina. Hyvin harvoin, ei oikeastaan koskaan ole ollut kenenkään muun kanssa sitä oloa, että tämän henkilön kanssa en halua jäädä kaksin. Aikuisenakaan, enkä silloinkaan tiennyt teoistaan.
Ei nyt välttämättä liity juuri tähänsarjamurhaajakeissiin mitenkään, mutta tuntunut aina potentiaaliselta tyypiltä tämän kaltaisiin pahuuksiin.
Tämä henkilö on kylläkin kuollut jokin aika sitten, joten mitään ei häneltä pääse kysymään.
Mutta kun tässä on useammat tekijän profiilia arvelleet, melko varman oloisenakin, niin miltäs tämä kuulostaisi, sopisiko profiiliin:
50-luvulla syntynyt mies, ikänsä asunut tuolla seudulla, ns. peräkammarin poika, aina asunut vanhempiensa kanssa kunnes isä kuoli, asui siitä eteenpäin äitinsä kanssa, ei kuitenkaan äitinsä tossun alla vaan lähinnä äidin ikäännyttyä aika alistava ihminen.
Töissä maanrakennusalalla. Nuoresta alkaen ihastunut naiseen, joka kuitenkin perusti perheen toisen miehen kanssa. Silti säilytti läheisen (pakkomielteisen?) suhteen tuohon naiseen ja hänen perheeseensä. Ei seurustellut muiden kanssa, oli jollain tapaa kiinni tuossa nuoruuden rakkaudessa.
Nuorena hyväksikäytti ainakin yhtä läheistään (en minä kyseessä) mutta koska perheessä ei mistään silloin puhuttu niin asia oli piilossa.
Jokainenhan voi olla eri mieltä siitä, mikä "fiilis" jostain ihmisestä jää, kertooko se mitään, mutta jo kun olin lapsi, (en silloin tiennyt pahoista teoistaan) tuo mies oli mun mielestä jotenkin räjähdysherkkä ja sellainen pinnan alla piilevä aggressiivisuus välillä vilahteli. Tämä mielikuva ei mulla koskaan muuttunut, päinvastoin. Muistan ikuisesti sen katseen...
Vähän vaikea kuvailla, mutta sellainen pahuus välittyi aina. Hyvin harvoin, ei oikeastaan koskaan ole ollut kenenkään muun kanssa sitä oloa, että tämän henkilön kanssa en halua jäädä kaksin. Aikuisenakaan, enkä silloinkaan tiennyt teoistaan.
Ei nyt välttämättä liity juuri tähänsarjamurhaajakeissiin mitenkään, mutta tuntunut aina potentiaaliselta tyypiltä tämän kaltaisiin pahuuksiin.
Tämä henkilö on kylläkin kuollut jokin aika sitten, joten mitään ei häneltä pääse kysymään.
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
En nyt lähtisi tuon kertomuksen perusteella tällaista henkilöä ainakaan kokonaan poissulkemaan. Jos tämä mies on ollut alle 180cm pitkä, päihdepiirit ja päihteitä käyttävät naiset olleet tuttuja, Hikiän alue ollut tuttu, Järvenpää ollut tuttu ja hiukset olleet tummat ja kiharat ja käytettävissä on ollut vaalea, porrasperäinen Mazda 323, tai Nissan-Datsun Sunny, niin henkilöä voidaan pitää potentiaalisena tekijänä. Lisäksi voisi ajatella, että tekijä olisi esim. metsästäjä.UglyBetty kirjoitti:50-luvulla syntynyt mies, ikänsä asunut tuolla seudulla, ns. peräkammarin poika, aina asunut vanhempiensa kanssa kunnes isä kuoli, asui siitä eteenpäin äitinsä kanssa, ei kuitenkaan äitinsä tossun alla vaan lähinnä äidin ikäännyttyä aika alistava ihminen.
Jokainenhan voi olla eri mieltä siitä, mikä "fiilis" jostain ihmisestä jää, kertooko se mitään, mutta jo kun olin lapsi, (en silloin tiennyt pahoista teoistaan) tuo mies oli mun mielestä jotenkin räjähdysherkkä ja sellainen pinnan alla piilevä aggressiivisuus välillä vilahteli.
Pedofiliaan kykenevä henkilö kykenee varmasti muuhunkin ikävään.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
-
ex-teekkari
- Jack Taylor
Peräkammarin poikaan ei välttämättä sovi auton takapenkillä epäonnistuneen kyydityksen aikana nähty lastenistuin. Harva alkaisi lavastaa tällaista detaljia, jos kyyditettävän ei ole tarkoitus päästä karkuun.
Olen kohtuullisen vakuuttunut, että tyyppi on (oli?) aktiivinen metsästäjä ja sitä kautta metsästysseuran jäsen. Poliisin lausuntojen mukaan sarjamurhaaja "tunsi hyvin ihmisen tai ison eläimen anatomian". Hiekkakuopille normaali-kansalaisilla on harvemmin asiaa. Metsästäjät kuitenkin treenaavat hiekkakuopilla haulikko- ja savikiekkoammuntaa. Kun kuopilla on käynyt ampumassa ja etsimässä harjoitteluun sopivia alueita, syntyy hyvä käsitys hiljaisista seuduista, joilla ei ole paljoa liikennettä.
Metsästysseuroihin liitytään usein omalla tai kesämökkipaikkakunnalla. Seurat pitävät kirjaa jäsenistään; aktiiviporukkaa ei välttämättä ole montakaan kymmentä seuraa kohti. Onkohan Hikiän suunnan metsästysseuroihin oltu yhteydessä jäsenten suhteen, jotka sopivat tekijän ikähaarukkaan, omistivat samanlaisen auton kuin tekijä, asuivat lähistöllä ja joilla oli lastenistuin-ikäisiä lapsia?
Olen kohtuullisen vakuuttunut, että tyyppi on (oli?) aktiivinen metsästäjä ja sitä kautta metsästysseuran jäsen. Poliisin lausuntojen mukaan sarjamurhaaja "tunsi hyvin ihmisen tai ison eläimen anatomian". Hiekkakuopille normaali-kansalaisilla on harvemmin asiaa. Metsästäjät kuitenkin treenaavat hiekkakuopilla haulikko- ja savikiekkoammuntaa. Kun kuopilla on käynyt ampumassa ja etsimässä harjoitteluun sopivia alueita, syntyy hyvä käsitys hiljaisista seuduista, joilla ei ole paljoa liikennettä.
Metsästysseuroihin liitytään usein omalla tai kesämökkipaikkakunnalla. Seurat pitävät kirjaa jäsenistään; aktiiviporukkaa ei välttämättä ole montakaan kymmentä seuraa kohti. Onkohan Hikiän suunnan metsästysseuroihin oltu yhteydessä jäsenten suhteen, jotka sopivat tekijän ikähaarukkaan, omistivat samanlaisen auton kuin tekijä, asuivat lähistöllä ja joilla oli lastenistuin-ikäisiä lapsia?
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ted Bundy tietääkseni piti usein kädessään tai jalassaan feikkikipsiä tai vastaavaa. Yli kaksimetrinen sarjamurhaaja Edmund Kemper taas käytti nörttilaseja näyttääkseen vähemmän uhkaavalta, kuten hän demonstroi tässä vankilahaastattelussa: https://www.youtube.com/watch?v=M54XL8McCG0ex-teekkari kirjoitti:Peräkammarin poikaan ei välttämättä sovi auton takapenkillä epäonnistuneen kyydityksen aikana nähty lastenistuin. Harva alkaisi lavastaa tällaista detaljia, jos kyyditettävän ei ole tarkoitus päästä karkuun.
En tarkoita, että Järvenpään veijari olisi näiden kahden veroinen tekijä, mutta en pidä feikkaamista mitenkään mahdottomana.
????? ?? ??????.
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Juuri näin. Olin aikeissa kommentoida samaa. Bundy ja Kemper olivat molemmat älykkyydeltään selvästi keskitason yläpuolella. Poliisi on arvellut, että Järvenpään sankari piti lastenistuinta mukana hämäykseksi ja, koska tällainen hämääminen on ominaista älykkäille sarjamurhaajille, on poliisi myös esittänyt mahdollisuuden, että Järvenpään sarjamurhaaja olisi ollut älykäs.poikani kirjoitti:Ted Bundy tietääkseni piti usein kädessään tai jalassaan feikkikipsiä tai vastaavaa. Yli kaksimetrinen sarjamurhaaja Edmund Kemper taas käytti nörttilaseja näyttääkseen vähemmän uhkaavaltaex-teekkari kirjoitti:Peräkammarin poikaan ei välttämättä sovi auton takapenkillä epäonnistuneen kyydityksen aikana nähty lastenistuin. Harva alkaisi lavastaa tällaista detaljia, jos kyyditettävän ei ole tarkoitus päästä karkuun.
Älykkyyteen voi osaltaan viitata myös nopea kehittyminen teoissa. Nopea kehittyminen liittyy tosin yleensä tekijän ikään ja tarkoittaa, että tekijä on yli 30-vuotias.
Lastenistuimen säilyttäminen voisi kuitenkin olla hankalaa, jos henkilö on asunut äitinsä kanssa. Olisi varmasti herännyt ihmettelyä siitä, miksi miehellä on hallussaan lastenistuin. Toisaalta Joel Rifkin ajoi autolla, jossa oli väärät kilvet ja hän (muistaakseni)asui äitinsä kanssa.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Tämä murhaaja on profiloitu älykkääksi, joten feikkaaminen on mahdollista. KRP:n edesmennyt Jorma Hautala esitti kuitenkin omana mielipiteenään, että lastenistuin ei ollut hämäystä, vaan se kuului miehen elämään. Poliisi jättää paljon kertomatta, minkä vuoksi on vaikea sanoa, mihin Hautala perusti mielipiteensä.
Lastenistuin on siinä mielessä mielenkiintoinen, että jos autossa oli sellainen 1990, miehellä on noin 30-vuotias tai hieman nuorempi lapsi. Meillä lastenistuimessa on istuttu noin 3-4-vuotiaaksi.
Lastenistuin on siinä mielessä mielenkiintoinen, että jos autossa oli sellainen 1990, miehellä on noin 30-vuotias tai hieman nuorempi lapsi. Meillä lastenistuimessa on istuttu noin 3-4-vuotiaaksi.
Minä uskon tekijän olleen poliisi, joka on osannut psykologisen vaikuttamisen perusteet todella hyvin. Psykopaatti, jolla ollut hyvin voimakas antisosiaalinen luonnehäiriö, joka ei ole välttämättä näkynyt päällepäin taitavan patologisen valehtelun ansiosta. Työnsä kautta tuntenut alueen päihdeongelmaiset todella tarkasti.
Putkareissujen yhteydessä uhrit ovat tutustuneet tekijään. Kun tekijä on vapaa-ajalla törmännyt uhreihin, on hän tarjonnut heille kyydin kotiin (hiekkakuopalle). Motiivina teoille on puhdas misantropia. Itselleen hän on perustellut teot, kuten Travis Bickle elokuvassa Taksikuski. Halu puhdistaa kadut "paskasta" ja siinä ohella nauttia itsekin hieman. Todellisuudessa teot ovat olleet psykoottista oirehdintaa performanssiesityksen muodossa.
Mies on kuulunut metsästysseuraan, mutta eihän kukaan poliisia osaa eikä uskalla epäillä. Miehen käyttäytymismalli oli juurtunut syvään jo vuosikausien ajan (uhreja +5). Aikuisen ihmisen persoonallisuutta on vaikea muuttaa ja se lopulta johti itsetuhoiseen päihdekäyttäytymiseen ja lopulta itsemurhaan.
Foorumilla aikoinaan ollut nimimerkki kertoi minulle asiasta yksityisviesteillä. Hän tunsi todella tarkasti tapauksen, mutta ei juurikaan kirjoittanut tänne aiheesta.
Putkareissujen yhteydessä uhrit ovat tutustuneet tekijään. Kun tekijä on vapaa-ajalla törmännyt uhreihin, on hän tarjonnut heille kyydin kotiin (hiekkakuopalle). Motiivina teoille on puhdas misantropia. Itselleen hän on perustellut teot, kuten Travis Bickle elokuvassa Taksikuski. Halu puhdistaa kadut "paskasta" ja siinä ohella nauttia itsekin hieman. Todellisuudessa teot ovat olleet psykoottista oirehdintaa performanssiesityksen muodossa.
Mies on kuulunut metsästysseuraan, mutta eihän kukaan poliisia osaa eikä uskalla epäillä. Miehen käyttäytymismalli oli juurtunut syvään jo vuosikausien ajan (uhreja +5). Aikuisen ihmisen persoonallisuutta on vaikea muuttaa ja se lopulta johti itsetuhoiseen päihdekäyttäytymiseen ja lopulta itsemurhaan.
Foorumilla aikoinaan ollut nimimerkki kertoi minulle asiasta yksityisviesteillä. Hän tunsi todella tarkasti tapauksen, mutta ei juurikaan kirjoittanut tänne aiheesta.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
olen seuraillut tätä Järvenpään sarjamurhaaja juttua, ja olen ajatellut tämän voineen alkaa jo kauan sitten, joku täällä väläytti jopa 70 lukuakin, tiedä sitten.
olen katsellut lukkarisen löytöpaikalta otettuja kuvia, itse ruumiista en ole nyt löytänyt kuvaa?
paikaltahan löytyi köyden pätkä, joten oletan että ruumis on tuotu esimerkiksi pressuun käärittynä ja paketti sidottu kiinni köysin joista yksi on jäänyt paikalle, ei siinä mitään.
mutta kun kuvittelen tilannetta missä kroppa kannetaan paikalle, kääritään pois pressun sisältä, tai maton tahi muovin. niin sen jälkeen tai ennen sitä, käsilaukku asetellaan koivun viereen nätisti, ikään kuin löydettäväksi?.
se saa tekijän vaikuttamaan aika kylmän viileältä, järjestyksen mieheltä?.tosin aika rauhassahan siellä on saanut touhuta pimeässä metsässä ja ohi kulkevat autotkin valoillaan varoittavat tulostaan. no tuo käsilaukku nyt on pistänyt silmään, olihan laukussa myös rahatkin tallella muun sisällön ohella. käsilaukku on kannettu olkahihnasta ja laskettu sijoilleen, ei viskattu kuten Hellun tapauksessa, haantie taas oli unohtanut laukkunsa mikä sekin on jo outo juttu koska käsilaukku on naiselle tärkeä.no tämä nyt oli tällainen huomio minulta laukun suhteen. kroppa pois autosta, tai kärrystä, pressu pois ruumiin ympäriltä sitten laukku nostetaan nätisti koivun viereen. lopuksi ajetaan pois paikalta. mutta köyden pätkä jäi paikalle, mistähän kohtaa löytyi, en muista?
olen katsellut lukkarisen löytöpaikalta otettuja kuvia, itse ruumiista en ole nyt löytänyt kuvaa?
paikaltahan löytyi köyden pätkä, joten oletan että ruumis on tuotu esimerkiksi pressuun käärittynä ja paketti sidottu kiinni köysin joista yksi on jäänyt paikalle, ei siinä mitään.
mutta kun kuvittelen tilannetta missä kroppa kannetaan paikalle, kääritään pois pressun sisältä, tai maton tahi muovin. niin sen jälkeen tai ennen sitä, käsilaukku asetellaan koivun viereen nätisti, ikään kuin löydettäväksi?.
se saa tekijän vaikuttamaan aika kylmän viileältä, järjestyksen mieheltä?.tosin aika rauhassahan siellä on saanut touhuta pimeässä metsässä ja ohi kulkevat autotkin valoillaan varoittavat tulostaan. no tuo käsilaukku nyt on pistänyt silmään, olihan laukussa myös rahatkin tallella muun sisällön ohella. käsilaukku on kannettu olkahihnasta ja laskettu sijoilleen, ei viskattu kuten Hellun tapauksessa, haantie taas oli unohtanut laukkunsa mikä sekin on jo outo juttu koska käsilaukku on naiselle tärkeä.no tämä nyt oli tällainen huomio minulta laukun suhteen. kroppa pois autosta, tai kärrystä, pressu pois ruumiin ympäriltä sitten laukku nostetaan nätisti koivun viereen. lopuksi ajetaan pois paikalta. mutta köyden pätkä jäi paikalle, mistähän kohtaa löytyi, en muista?
Narunpätkää oli käytetty ruumiin sitomiseen puuhun silvonnan aikana. Näin ainakin väitettiin tosielämän sherlokeissa. Siellähän oli kuvakin siitä narusta.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Harmi, että Murharyhmän jaksoja ei ole missään katsottavissa. Täytyy vain odottaa uusintoja. Järvenpään sarjamurhaajaa käsiteltiin kahdessa jaksossa ja erityisesti Lukkarisen murhasta tuli silloin mielenkiintoisia, uusia yksityiskohtia esille. Tuo narunpätkä ihan näytettiin.
Noin vuosi sitten kirjoittelin ketjuun viimeksi, spekuloin, joskin mielikuvitusta räikeästi hyväksi käyttäen
Silloin kerroin netistä bongatusta kuvasarjasta, joka oli räpsitty autioituneesta ”autopajasta”. Nämä kuvat poistettiin välittömästi kirjoitteluni jälkeen, todennäköisesti sattumaa? Mutta yksi kuva on jäänyt vielä hieman kummittelemaan ja kun tuo narujuttu nousi taas niin pistetään kuva tännekkin. Eli samanlaista narua riippuu katosta ja ympäröivät seinät (taas mielikuvitusta käyttäen) veriroiskeiden tahrimat. Faktaa vain, että tummanpunaisia valumajälkiä on paljon, kuva rajattu huonosti ja alkuperäistä otosta ei enää löydy.
Poliisi kertoi, että ”asioita yhdistelemällä on päädytty tulokseen, että teot voisivat olla saman tekijän käsialaa”. Perustuisikohan johonkin tiettyyn kuituun? Onko sattumaa, että tie vei joka kerta hiekkamontulle? Miksi ei vaikka suolle? Olisiko tämä yhdistävä kuitu vaikka tietynlainen hiekkalaatu? Olisiko tekijä ollut niin kaukaa viisas, että valitsi dumppaukseen kohteen joka ”kuitujen” perusteella olisi hänen jokapäiväistä elämää, lue työtä? Ainakin tekojen jälkeisten ilmanmuutosten kohdalla hän todennäköisesti oli aika laskelmoiva. Lukkarisen murhan jälkeinen, tuuli 29 km/h, jääjyväsiä, vesisade (joka tuli lumena)..Haantie katoamisen jälkeen tuuli 31 km/h, Ukkosmyrsky, vesisade.
Nimiähän täällä ei saa heitellä ilmaan, mutta sen verran voin kertoa, että nuo otetut kuvat on kohteesta jossa asui perhe, jonka edesottamuksia täällä Minfossakin on ruodittu... https://aijaa.com/aaoRsC
Poliisi kertoi, että ”asioita yhdistelemällä on päädytty tulokseen, että teot voisivat olla saman tekijän käsialaa”. Perustuisikohan johonkin tiettyyn kuituun? Onko sattumaa, että tie vei joka kerta hiekkamontulle? Miksi ei vaikka suolle? Olisiko tämä yhdistävä kuitu vaikka tietynlainen hiekkalaatu? Olisiko tekijä ollut niin kaukaa viisas, että valitsi dumppaukseen kohteen joka ”kuitujen” perusteella olisi hänen jokapäiväistä elämää, lue työtä? Ainakin tekojen jälkeisten ilmanmuutosten kohdalla hän todennäköisesti oli aika laskelmoiva. Lukkarisen murhan jälkeinen, tuuli 29 km/h, jääjyväsiä, vesisade (joka tuli lumena)..Haantie katoamisen jälkeen tuuli 31 km/h, Ukkosmyrsky, vesisade.
Nimiähän täällä ei saa heitellä ilmaan, mutta sen verran voin kertoa, että nuo otetut kuvat on kohteesta jossa asui perhe, jonka edesottamuksia täällä Minfossakin on ruodittu... https://aijaa.com/aaoRsC