Pariskunta kateissa Savukoskella

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
garcia
Jane Marple

Re: Pariskunta kateissa Savukoskella

Viesti Kirjoittaja garcia »

Hetkinen! En ole lähettänyt edellistä viestiä! Ei mun tyyliä lainkaan!
Kukas täällä sekoilee?
garcia
Jane Marple

Okei Maxi, nyt ymmärsin mihin vastasit, sori. Olen eri alan ihmisiä muutenkin, meri, Stadi - Tämäkin tapaus on vienyt kyllä yöuniani. -
maxi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja maxi »

garcia kirjoitti:Okei Maxi, nyt ymmärsin mihin vastasit, sori. Olen eri alan ihmisiä muutenkin, meri, Stadi - Tämäkin tapaus on vienyt kyllä yöuniani. -

Ei mitään...
Sekoileehan sitä joskus itse kukin.
En voinut vastata lainaa toiminnolla kun oli jo kolme lainausta ja viestejä tuli väliin.
Elämä on laiffii
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

maxi kirjoitti::?
ktaina kirjoitti:Niin tai sit on tullu molemmilta paskat housuun ja lähetty pyykille :mrgreen: ..matkalla viskottu vaatteita pois ku pitäähän se pers huuhdella..muija tipunu veteen siinä sivussa.

Tuota ktainan lausumaa ja muita samantapaisia tarkoitin sillä, että itse olen empaattinen enkä viitsi lähteä tuolle tielle, että vainajista kirjoittelisi alatyylisiä juttuja.
Ylläpidon olisi syytä tarkastella tuollaisia kirjoituksia ja kirjoittajia mitä sallitaan ja kuinka pitkälle loukkaava teksti voi olla. :?
Voi katsoa mun historiaa onko paljon alatyylisiä viestejä uhreista mutta oli pakko heittää kun tuota vaate asiaa on pohdittu monta riviä ja muutenkin ärsyttää noi että mulla tietoa mutta en kerrokkaan.. parempi olla sitten hiljaa jos ei faktaa ole laittaa..
maxi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja maxi »

ktaina kirjoitti:
maxi kirjoitti::?
ktaina kirjoitti:Niin tai sit on tullu molemmilta paskat housuun ja lähetty pyykille :mrgreen: ..matkalla viskottu vaatteita pois ku pitäähän se pers huuhdella..muija tipunu veteen siinä sivussa.

Tuota ktainan lausumaa ja muita samantapaisia tarkoitin sillä, että itse olen empaattinen enkä viitsi lähteä tuolle tielle, että vainajista kirjoittelisi alatyylisiä juttuja.
Ylläpidon olisi syytä tarkastella tuollaisia kirjoituksia ja kirjoittajia mitä sallitaan ja kuinka pitkälle loukkaava teksti voi olla. :?
Voi katsoa mun historiaa onko paljon alatyylisiä viestejä uhreista mutta oli pakko heittää kun tuota vaate asiaa on pohdittu monta riviä ja muutenkin ärsyttää noi että mulla tietoa mutta en kerrokkaan.. parempi olla sitten hiljaa jos ei faktaa ole laittaa..
Yksikin alatyylinen kirjoitus riittä asia on senverran vakava, että jos se sattuu omallekohdalle niin eipä vitsit ja kevennykset lentele

Mitä taas tulee minun jakamattomiin tietoihin niin niiden ei pitäisi ärsyttää sen paremmin sinua kuin muitakaan.
Minulla on syy olla kertomatta yksityiskohtia ja se siitä, mutta se ei estä sitä että enkö voi sanoa tietäväni koska minua on kyseenalaistettu kommenteissani.
Vaateasian voi sivuuttaa ne joita sen rivitolkulla vatvominen ärsyttää...vaateasia on kuitenkin kiinnostanut kirjoittajia eikä siitä puhumista ole kukaan kieltänyt. Vaateasiasta puheenollen olen aiemmin tänään lukijoita pyytänyt päättelemään poliisin tutkinnanjohtajan kommentista miten vaatteet on maastossa olleet sijoittuneena sieltä se selviää.
Elämä on laiffii
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

^ Juu niistä kommenteista voisi päätellä sen mitä arvelen muutenkin, eli vaatteet on riisuttu siinä mistä ne löytyivätkin, mutta ei se kuinka kiireessä eli paniikissa ne on mahdettu riisua.

Toisekseen en ymmärrä mitä haluat hakea tai tuoda esille vihjailullasi että sinulla on tietoa jonka mukaan vaatteet eivät olisi olleet maastossa 12 vuorokautta vaikka pariskunta kuolleena on ollutkin.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

damfin kirjoitti:vaatteet eivät olisi olleet maastossa 12 vuorokautta vaikka pariskunta kuolleena on ollutkin.
Eli rikoksen mahdollisuus sittenkin.
Ei ole harvinaista Lapissakaan.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

matkaaja kirjoitti:
damfin kirjoitti:vaatteet eivät olisi olleet maastossa 12 vuorokautta vaikka pariskunta kuolleena on ollutkin.
Eli rikoksen mahdollisuus sittenkin.
Ei ole harvinaista Lapissakaan.
Juuh, se on joku paikallinen alkuasukas löytänyt vaatteet metsästä sillä aikaa kun pariskunta ollut iltauinnilla joessa ja vienyt mukanaan... Mutta sitten viikon päästä tullut katumapäälle ja arvellut että pariskunta saattaa kaivata vaatteitaan, niin on pyykännyt ja kuivannut vaatteet ja vienyt ne takaisin maastoon :roll:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

damfin kirjoitti: Juuh, se on joku paikallinen alkuasukas löytänyt vaatteet metsästä sillä aikaa kun pariskunta ollut iltauinnilla joessa ja vienyt mukanaan... Mutta sitten viikon päästä tullut katumapäälle ja arvellut että pariskunta saattaa kaivata vaatteitaan, niin on pyykännyt ja kuivannut vaatteet ja vienyt ne takaisin maastoon :roll:
Ironiasi ei pure minuun. Lapin erämaissa on paljon metsästäjiä mm. ja eivät he kaikki ole rehtejä metsien miehiä tai naisia, ovat tavallaan ikäänkuin korpisotureita..
Rudi
Alokas

Viesti Kirjoittaja Rudi »

Onko kellään käynyt mielessä se, että entäpä jos se mies joka kohtasi pariskunnan ja jolta pariskunta lainasi tavaroita olisi tehnyt pariskunnalle jotain ?
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Jos olisi niin miksi se myöntäisi tavanneensa pariskunnan?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Rudi kirjoitti:Onko kellään käynyt mielessä se, että entäpä jos se mies joka kohtasi pariskunnan ja jolta pariskunta lainasi tavaroita olisi tehnyt pariskunnalle jotain ?
Mulle on tullut mieleen, että hän oli ns lavastajakertoja.
Näin ajattelen siksi, että tuntuu jotenkin kummalta, että lainaa kartan ja kompassin, muka, kun ainakin minun tiedossa olevien nettitietojen mukaan reitti olisi ollut aivan helppo sitä aidanviertä autolle.

Sitäkin olen ihmetellyt, että oliko pariskunta lainkaan niin kaukana kun sanottiin. Siis tämä on vaan mun spekua, ei tähdätty ketään vastaan.
Muista lähdekritiikki!
morbidelli
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

maxi kirjoitti:
<clip-clip>

Mitä taas tulee minun jakamattomiin tietoihin niin niiden ei pitäisi ärsyttää sen paremmin sinua kuin muitakaan.
Minulla on syy olla kertomatta yksityiskohtia ja se siitä, mutta se ei estä sitä että enkö voi sanoa tietäväni koska minua on kyseenalaistettu kommenteissani.
Vaateasian voi sivuuttaa ne joita sen rivitolkulla vatvominen ärsyttää...vaateasia on kuitenkin kiinnostanut kirjoittajia eikä siitä puhumista ole kukaan kieltänyt. Vaateasiasta puheenollen olen aiemmin tänään lukijoita pyytänyt päättelemään poliisin tutkinnanjohtajan kommentista miten vaatteet on maastossa olleet sijoittuneena sieltä se selviää.
Mitä tulee sun jakamattomiin tietoihin, kaikki on varmaankin jo todenneet siitä että tiedät asiasta enintään saman verran kuin kuka tahansa muu lehtiä lukeva yksilö. Olet kirjoittanut kymmenittäin viestejä joissa ei ole mitään asiaa. Täyttä p-jauhantaa jostain kuitututkimuksista sun muusta tyhjänpäiväisyyksistä. Kai saat jotain omituista nautintoa tuollasesta, mutta oikeasti: jos tietäisit asiasta jotain, sulta olis jossain vaiheessa tullut edes yksi pieni yksityiskohta joka ei ole julkisesti tiedossa. Mutta ei. Joten jatka vain epäselvää viestittelyäsi ja tee itsesi yhä naurettavammaksi.

"Minulla on syy olla kertomatta yksityiskohtia..." Vittu mitä paskaa!
garcia
Jane Marple

Merillä otetaan rauhallisesti, muulla ei oo merkitystä. Toisia ei aleta nimittelemään.

Nämä ikäihmiset ovat yliarvioineet pitkän matkan kestokykynsä. Jossain vaiheessa lenkkeilyn alkuvaiheessa: "Hei mennään vielä 3 km!" , ja siitä eteenpäin pieniä virheitä.

Luontoäiti otti heidät. Ei se oo paha kuolema. Parempi kuin sairaalassa.
Kaino-Vieno
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Kaino-Vieno »

garcia kirjoitti: Luontoäiti otti heidät. Ei se oo paha kuolema. Parempi kuin sairaalassa.
Hyvin sanottu.
Vastaa Viestiin