Lyly Rajala ja "mestauslista"
-
Jaakko Terävä
- Sofia Karppi
Lyly Rajala - Dannyn entinen rumpali!
Kansanedustajat ovat tottuneet menemään mistään välittämättä - siltä se toisinaan ainakin näyttää. Mielestäni tämä tämän ketjun keskusteluaihe ei ole lainkaan kehnoimmasta päästä aiheita pohdiskeluun.
Ja kun aivan suoraan sanotaan: olen nähnyt kansanedustajia ns. jatkoilla erilaisissa paremmissa baareissa, eikä se koti ole useinkaan ollut päällimmäisenä asiana ( vaikka toki saisi olla ), joten...
Kansanedustajat ovat tottuneet menemään mistään välittämättä - siltä se toisinaan ainakin näyttää. Mielestäni tämä tämän ketjun keskusteluaihe ei ole lainkaan kehnoimmasta päästä aiheita pohdiskeluun.
Ja kun aivan suoraan sanotaan: olen nähnyt kansanedustajia ns. jatkoilla erilaisissa paremmissa baareissa, eikä se koti ole useinkaan ollut päällimmäisenä asiana ( vaikka toki saisi olla ), joten...
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Ei se huomauttaminen asiaa tekemättömäksi saa. Tyyliin: nipistelystä pitää tajuta sanoa! Häirintänä ja häiritsevänä itse sitä pidän, aika ilmiselvää mitä vastapuolen mielessä silloin liikkuu. Onneksi ainakaan oman sukupolveni miesedustajat eivät moiseen kovin usein tunnu syyllistyvän (näin siis tissienkantajana itse koen asian), enemmän nämä tuijottelijat kuuluvat vanhempiin ikäluokkiin.Naprapath kirjoitti:Mutta jos joku on noin epäkorrekti, niin eikö sille voi vaikka mainita asiasta mieluummin kuin nostaa valtakunnallisen kohun. Enkä kyllä vieläkään tuota ihan seksuaalisen häirinnän kategoriaan laittaisi.
No, kyllä minun mielestäni olisi parempi syyttää toisia omalla nimellään, kuin huudella anonyyminä nimiä ilmaan. Olisi varmaan näiden syytettyjenkin kiva tietää, että kuka syyttää ja mistä. No, tätä varmaan julkisuudessa puidaan vielä, joten eiköhän sieltä selvinne yhtä ja toista.joey kirjoitti: Vai olisiko paremmin toiminut: "Tanja Karpela syyttää SitäjaSitä ahdistelusta!". Eiköhän ole parempi, että nämä herrat ilmiantaneet kansanedustajaneidit ja -rouvat saavat vasikoida anonyymisti.
.
Kannan ottaminen syyttömyyteen/syyllisyyteen on vaikeaa, koska en tiedä muutakuin, että häiritty on ja ketkä ovat häirinneet.
Taidetaan nyt puhua eri asiasta. Minä tuijottamisesta ja sinä nipistelystä.joey kirjoitti:Ei se huomauttaminen asiaa tekemättömäksi saa. Tyyliin: nipistelystä pitää tajuta sanoa!
Voin miesten puolesta sanoa, että se liikkuu siellä mielessä vaikkei hiplaamaan pääsisikään.joey kirjoitti: Häirintänä ja häiritsevänä itse sitä pidän, aika ilmiselvää mitä vastapuolen mielessä silloin liikkuu.
Niin. Tämä onkin mielenkiintoista. Tuleekohan miehistä sitten vanhemmiten perverssimpiä tai kurittomia, vai johtuuko siitä, että nykyään nipistelystä saa litsaria poskelle.joey kirjoitti: Onneksi ainakaan oman sukupolveni miesedustajat eivät moiseen kovin usein tunnu syyllistyvän (näin siis tissienkantajana itse koen asian), enemmän nämä tuijottelijat kuuluvat vanhempiin ikäluokkiin.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että eräät naiset kyllä kehtaavat pukeutua hyvinkin paljastavasti ja ihmepä tuo olisi jos ei miehet niitä tissejä tuijottaisi, jos ne siinä melkein paljaana möllöttävät.cicero kirjoitti:no juu katsoa voi mutta tuijottaminen on hyvin epämiellyttävää...käsittääkseni tässä on kuitenkin kyse vähän isommasta asiasta kuin pelkästä katselusta tai asun kehuminen
Sitten vielä hämmästellään, että mitäköhän tuokin pervo tuossa kyttää?
Provosointi ja katseidenhaku on tietenkin toinen asia, mutta sanottakoon naissukupuolen puolustukseksi vielä että kyllä ne tuppaavat muutenkin tuijottamaan.Tiina kirjoitti: Rehellisyyden nimissä täytyy kyllä sanoa, että eräät naiset kyllä kehtaavat pukeutua hyvinkin paljastavasti ja ihmepä tuo olisi jos ei miehet niitä tissejä tuijottaisi, jos ne siinä melkein paljaana möllöttävät.
Ike. Ei Ile.Tiina kirjoitti:No ainakin Ilen tyttöystävä oli tyytyväinen miehensä toimintaan.-Hale- kirjoitti:Niin ja tuo palkitseminenhan sitten poistaa omaisten kärsimisen ja häpeän??
Luottamus Ileen on vain kasvanut, sanoi hän.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tuntematon minulle. Mutta lempinimi yleisesti tiedossa.Tiina kirjoitti:^Sorry. Hyväkin ystävä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
potnapekka
- Armas Tammelin
Onko Lyly taputellut joitain mimmejä takapuolille?Tiina kirjoitti:^Somaa.![]()
Niin no eihän se sitä sano, että jos taputtelee joitain mimmejä takamuksille ja joitain taas nassuun, ettei sitä voisi niin kuin "miesten kesken" olla ihan kivakin kaveri.![]()
Ihmisessä on monia eri puolia.....
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher