Helsingin käräjäoikeuden tuomio 29.12.2016 (R14/9875)
Re: Helsingin käräjäoikeuden tuomio 29.12.2016 (R14/9875)
On puhutettu, ja löytyi oliko muistaakseni Pasi Nikon sormenjälkiä (tynnyri 1) joka epäili niiden päätyneen työstään autokauppiaana.
-
muk
Ainakin (tietystä kulmasta) otetut kuvat näyttävät siltä, että ammattimainen rahakätkö on ollut kätkemisestä lähtien, päiviä - kenties viikkoja, lähes pinnassa, ellei ihan näkyvissä. Aarniolla on siis ollut KRP kintereillä ja kotona muutama kymppi ylimääräistä, joka on pitänyt saada piiloon - etupihalle. Muilla kotoa löytyneillä todisteilla ei niin väliä, kerkeehän tuon. Parin päivän päästä siihen tulee multa päälle ja sitten se kuorikate, niin sitten jää tutkijat nuolemaan näppejään.Pieni liekki kirjoitti:Viitaten kapellimestariporukan tekemisiin Auerin tapauksessa ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin olen lähestulkoon varma, että rahakätkö Aarnion Porvoon tontilla on ollut syylliseksi lavastamisyritys. Yritän koota todistusaineistoa tähän liittyen
Aarnio pidätettiin 12.11.13. Multa ja kuorikate levitettiin 15.11.13. Multa oli jo paikalla, ainakin suurimmaksi osaksi. Oliko Aarniolla 13.11. tieto, että kotietsintä oli jo suoritettu, rahoja ei löytynyt ja hän saattoi vapaasti järjestää talkoot rahojen kätkemiseksi. HS:n tontilla pyöri puoli tusinaa poliisia, joiden olisi pitänyt ehkä olla töissä. Tilasiko alainen tai vaimo kuorikatteen ja traktorikuskin. Varsinkin jos tuo levitysoperaatio ja materiaalit oli jo suunniteltu (multakasat oli jo pengerryksellä), katteen levittämiselle on olemassa myös aika luonnollinen selitys.
Näistä kuvakulmista voisi luulla, että salaojakaivon kannen päällä on ollut korkeintaan pari senttiä soraa, jos sitäkään? Aika hutilus.

Koskas tuo kätkö mielestäsi sitten olisi kaivettu Aarnion kukkapenkkiin? Maanrakennusmies päättelee kuvista että ennen kuorikatteen levittämistä.Pieni liekki kirjoitti:Viitaten kapellimestariporukan tekemisiin Auerin tapauksessa ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin olen lähestulkoon varma, että rahakätkö Aarnion Porvoon tontilla on ollut syylliseksi lavastamisyritys. Yritän koota todistusaineistoa tähän liittyen, mutta minulta on kadoksissa Aarnion vaimon ja hänen alaisensa välillä kuorikatteesta käyty keskustelu marraskuussa 2013 hieman Aarnion kiinnioton jälkeen.
Muistanko oikein, kun minulle on jäänyt mieleen, että vaimo olisi puhunut kuorikatteen levittämisestä portaiden oikealle puolelle kolmeen tasoon? Jos joku bongaa olemassa olevasta aineistosta tuon kohdan, niin vinkatkaa minulle, mistä kohdasta se löytyi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000929131.html
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Aika vaikea sitä kuvista päätellen olisi ollut minnekään muualle laittaakaan, kun "tie" menee tuosta ohi. Toisella puolellahan on autotalli ja portaat. Klikatkaa kuvat isommiksi.Nicht schuldig kirjoitti: Vaimo tietää selvästi asian tärkeydestä. Alainen kysyy vaimolta mistä kukkapenkin kulmasta on kyse ja vaimo tietää vastauksen.
- Kun katsotaan alhaalta, niin mun mielestä oikea. Mä ymmärsin, että se olisi pitänyt kolmeen tasoon laittaa, oikealle puolelle.
Kun kaikille kolmelle tasolle tarvittiin katetta, niin pakkohan se on laittaa oikealle kulmalle, kun vasemmalle ei edes ylety...

Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Höpö höpö. En tiedä minkälainen kone siellä on ollut käytössä, mutta kyllä sinne vasemmallekin puolelle olisi ylettynyt. Lähde: Maanrakennuksen ammattilainen.Kuolemannaakka kirjoitti:Aika vaikea sitä kuvista päätellen olisi ollut minnekään muualle laittaakaan, kun "tie" menee tuosta ohi. Toisella puolellahan on autotalli ja portaat. Klikatkaa kuvat isommiksi.Nicht schuldig kirjoitti: Vaimo tietää selvästi asian tärkeydestä. Alainen kysyy vaimolta mistä kukkapenkin kulmasta on kyse ja vaimo tietää vastauksen.
- Kun katsotaan alhaalta, niin mun mielestä oikea. Mä ymmärsin, että se olisi pitänyt kolmeen tasoon laittaa, oikealle puolelle.
Kun kaikille kolmelle tasolle tarvittiin katetta, niin pakkohan se on laittaa oikealle kulmalle, kun vasemmalle ei edes ylety...
-
Kuolemannaakka
Vasen ylänurkka on melkein ulko-ovella. Kyllä varmaan jollain vehkeellä sinne kurottelee, tuijia väistellen, mut ei kovinkaan luonteva paikka...oldstyle kirjoitti:Höpö höpö. En tiedä minkälainen kone siellä on ollut käytössä, mutta kyllä sinne vasemmallekin puolelle olisi ylettynyt. Lähde: Maanrakennuksen ammattilainen.
Jos oli traktori ja kippilava, niin vaihtoehdot on aika vähissä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Onhan mullatkin saatu sinne.Kuolemannaakka kirjoitti:Vasen ylänurkka on melkein ulko-ovella. Kyllä varmaan jollain vehkeellä sinne kurottelee, tuijia väistellen, mut ei kovinkaan luonteva paikka...oldstyle kirjoitti:Höpö höpö. En tiedä minkälainen kone siellä on ollut käytössä, mutta kyllä sinne vasemmallekin puolelle olisi ylettynyt. Lähde: Maanrakennuksen ammattilainen.
Jos oli traktori ja kippilava, niin vaihtoehdot on aika vähissä.
A) Kuorikatteet olisi hyvinkin saatu levitettyä vasemalle puolelle.
B) Miksi Aarnion olisi tarvinnut korostaa oikeaa puolta jos se olisi ainoa mahdollisuus.
Eipä sillä että sillä juuri olisi merkitystä. Nyt johdetaan taas huomio vääriin asioihin.
Oleellinen tieto on se, että kätkö on kaivettu ennen multien ja kuorikatteen levittämistä.
Aarnio: - Talvi oli tulossa. Sähköjohdot ja kasvit piti pihalta peittää.Kuolemannaakka kirjoitti:Aika vaikea sitä kuvista päätellen olisi ollut minnekään muualle laittaakaan, kun "tie" menee tuosta ohi. Toisella puolellahan on autotalli ja portaat. Klikatkaa kuvat isommiksi.
Kuvistahan näkee, että oikea puoli on ainoa paikka missä ei ole multaa samalla tavalla kuin muilla paikoilla pengereellä.
Sähköjohtoja menee keskimmäisellä tasolla ihan miten sattuu.
Vaimo tiesi sanomatta, että nimenomaan oikealle puolelle.
– Joo, ni mä, mut mistä kulmasta siinä on kyse? alainen kysyy.
– Ku katotaan alhaalta mun mielestä ni oikee, vaimo vastaa.
Alainenhan joutuu kysymään, että niin mistäs kulmasta on kyse, näin ollen sehän on Aarnion vaimo, joka "antoi tutkinnalle vihjeen rahakätköstä."
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan
- Pieni liekki
KRP suoritti kotietsinnän Aarnion rakennustyömaalle 13.11.2013 ja tuolloin otetusta kuvasta, jossa näkyy muurikivirivejä kuusi rahakätkötasanteella, voi minusta nähdä, ettei rahakätkö ole vielä tuolloin paikoillaan. En usko, että Aarnion alaiset olisivat osallistuneet rahakätkön tekoon, joten tuskin rahakätkö on ollut paikoillaan vielä 15.11.2013. Tuolloin traktorikuski ja kaksi Aarnion alaista ovat käyneet levittämässä multaa ja kuorikatteita istutuksille.oldstyle kirjoitti:Koskas tuo kätkö mielestäsi sitten olisi kaivettu Aarnion kukkapenkkiin? Maanrakennusmies päättelee kuvista että ennen kuorikatteen levittämistä.Pieni liekki kirjoitti:Viitaten kapellimestariporukan tekemisiin Auerin tapauksessa ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin olen lähestulkoon varma, että rahakätkö Aarnion Porvoon tontilla on ollut syylliseksi lavastamisyritys. Yritän koota todistusaineistoa tähän liittyen, mutta minulta on kadoksissa Aarnion vaimon ja hänen alaisensa välillä kuorikatteesta käyty keskustelu marraskuussa 2013 hieman Aarnion kiinnioton jälkeen.
Muistanko oikein, kun minulle on jäänyt mieleen, että vaimo olisi puhunut kuorikatteen levittämisestä portaiden oikealle puolelle kolmeen tasoon? Jos joku bongaa olemassa olevasta aineistosta tuon kohdan, niin vinkatkaa minulle, mistä kohdasta se löytyi.
Helsingin poliisilaitoksen kamerat ovat valvoneet rakennustyömaata aikavälillä 23.11.2013-11.2.2014, jolloin rahakätkön tekijä olisi todennäköisesti tallentunut videolle, jos olisi ollut kätköä tekemässä.
Miten kauan maa on ollut lumen peittämä tuolloin keväällä 2014? Onko maa säilynyt sulana kuorikatteiden alla? Voisi ajatella, että potentiaalinen rahakätkön tekoaika on ollut joskus huhtikuun 2014 aikoihin.
Miksi löydetyn rahakätkön syvyyttä ei ole rikospaikkatutkinnassa mitattu eikä ole kerrottu kätkön päällä olleita pintamateriaalikerroksia? Luulisi, että rahakätkön tekemiseen olisivat jollainlailla kytköksissä ne henkilöt, joiden sormenjälkiä on kätkössä olleista rahoista taltioitu.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kuvista näkee hyvin maakerrokset. Pinnassa kuorikate, sen alla multa ja mullan alla tiivistetty 0-16 murske. Jos se olisi tehty kuorikatteen levittämisen jälkeen, olisi pitänyt kaivaa syvä ja leveä kuoppa. maakerrokset olisivat sekoittuneet, ja murskeet olisivat tiivistämättä.Pieni liekki kirjoitti:KRP suoritti kotietsinnän Aarnion rakennustyömaalle 13.11.2013 ja tuolloin otetusta kuvasta, jossa näkyy muurikivirivejä kuusi rahakätkötasanteella, voi minusta nähdä, ettei rahakätkö ole vielä tuolloin paikoillaan. En usko, että Aarnion alaiset olisivat osallistuneet rahakätkön tekoon, joten tuskin rahakätkö on ollut paikoillaan vielä 15.11.2013. Tuolloin traktorikuski ja kaksi Aarnion alaista ovat käyneet levittämässä multaa ja kuorikatteita istutuksille.oldstyle kirjoitti:Koskas tuo kätkö mielestäsi sitten olisi kaivettu Aarnion kukkapenkkiin? Maanrakennusmies päättelee kuvista että ennen kuorikatteen levittämistä.Pieni liekki kirjoitti:Viitaten kapellimestariporukan tekemisiin Auerin tapauksessa ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin olen lähestulkoon varma, että rahakätkö Aarnion Porvoon tontilla on ollut syylliseksi lavastamisyritys. Yritän koota todistusaineistoa tähän liittyen, mutta minulta on kadoksissa Aarnion vaimon ja hänen alaisensa välillä kuorikatteesta käyty keskustelu marraskuussa 2013 hieman Aarnion kiinnioton jälkeen.
Helsingin poliisilaitoksen kamerat ovat valvoneet rakennustyömaata aikavälillä 23.11.2013-11.2.2014, jolloin rahakätkön tekijä olisi todennäköisesti tallentunut videolle, jos olisi ollut kätköä tekemässä.
Miten kauan maa on ollut lumen peittämä tuolloin keväällä 2014? Onko maa säilynyt sulana kuorikatteiden alla? Voisi ajatella, että potentiaalinen rahakätkön tekoaika on ollut joskus huhtikuun 2014 aikoihin.
Miksi löydetyn rahakätkön syvyyttä ei ole rikospaikkatutkinnassa mitattu eikä ole kerrottu kätkön päällä olleita pintamateriaalikerroksia? Luulisi, että rahakätkön tekemiseen olisivat jollainlailla kytköksissä ne henkilöt, joiden sormenjälkiä on kätkössä olleista rahoista taltioitu.
Pieni liekki kirjoitti:KRP suoritti kotietsinnän Aarnion rakennustyömaalle 13.11.2013 ja tuolloin otetusta kuvasta, jossa näkyy muurikivirivejä kuusi rahakätkötasanteella, voi minusta nähdä, ettei rahakätkö ole vielä tuolloin paikoillaan. En usko, että Aarnion alaiset olisivat osallistuneet rahakätkön tekoon, joten tuskin rahakätkö on ollut paikoillaan vielä 15.11.2013. Tuolloin traktorikuski ja kaksi Aarnion alaista ovat käyneet levittämässä multaa ja kuorikatteita istutuksille.oldstyle kirjoitti:Koskas tuo kätkö mielestäsi sitten olisi kaivettu Aarnion kukkapenkkiin? Maanrakennusmies päättelee kuvista että ennen kuorikatteen levittämistä.Pieni liekki kirjoitti:Viitaten kapellimestariporukan tekemisiin Auerin tapauksessa ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin olen lähestulkoon varma, että rahakätkö Aarnion Porvoon tontilla on ollut syylliseksi lavastamisyritys. Yritän koota todistusaineistoa tähän liittyen, mutta minulta on kadoksissa Aarnion vaimon ja hänen alaisensa välillä kuorikatteesta käyty keskustelu marraskuussa 2013 hieman Aarnion kiinnioton jälkeen.
Lupasit antaa meille todisteet siitä, että kuorikate oli lavastusta, mutta et antanut mitään todisteita. Annoit vaan mielipiteesi "KRP suoritti kotietsinnän Aarnion rakennustyömaalle 13.11.2013 ja tuolloin otetusta kuvasta, jossa näkyy muurikivirivejä kuusi rahakätkötasanteella, voi minusta nähdä, ettei rahakätkö ole vielä tuolloin paikoillaan".
Ymmärrätkö että sinun mielipide ja todiste on täysin kaksi eri asiaa? Ja eikä tuosta todellakaan voi nähdä, että onko se rahakätkö siellä vai ei, aivan hyvin voi olla.
Itse tulin keskusteluun nyt mukaan, kun sain luettua tuomio lappusen loppuun. Itselle jäi kyllä tosi syyllinen kuva Aarniosta ja en yhtään ihmettele, että hän sai 13 vuoden maksimi tuomion.
Olenko ainoa joka hokasi rivien välistä, että Aarnion vaimo mahdollisesti tiesi Aarnion laittomista rahoista? Tiesi oikean paikankin missä rahoja oli piiloteltu. Hän ei varmaan tiennyt niiden lähdettä huumekaupasta, mutta on varmasti huomannut, ettei Aarnio ole käyttänyt luottokorttiaan, kun ei koskenut poliisin palkkaan ja huomannut, että vain käteistä on käytössä ja mistä paikasta kukkapenkistä se Aarnio aina hakee täydennystä. Kyllä siinä on varmasti jotain vaimokin miettinyt, kun mies käyttänyt yli puoli miljoonaa yli poliisin tulojensa. Sillä juuri häntä varmasti kiellettiin kommentoimastakin Aarnion rahan käyttöä tai mitään muutakaan? Mitäs olette muut mieltä tästä teoriasta onko siinä mitään pohjaa? En siis tarkoita, että vaimo olisi mihinkään syyllistynyt, mutta varmaankin ollut tietoinen Aarnion rahan käytöstä?
- PiikkiSika
- Adrian Monk
Ei sitte yhtään isompaa ämpäriä löytäny rahojen piilottamiseen, ni ois hajut/kaasut saanu vielä enempi "ilmaa alleen"? Ihme ku ei käyttänyt öljytynnyriä.
t. vacuum
t. vacuum
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Pitäähän Massi-Jarilla kunnon rahasäilö olla minne miljoonansa jemmaa.
Olisihan tää Porvoon Escobar näyttänyt vähän säälittävältä huumekeisarilta jos sille ei olisi jostain taiottu käteistä, taisi olla vaan tiedetysti rikollisten käsittelemät rahat vähissä kun ei enempää saatu kasaan.
Mä vähän luulen että Aarnio on kätköjä nähnyt urallaan sen verran paljon että olisi parempaan pystynyt.
Pystyyhän tuolla jemmalla tietty varmistelemaan että rahakoira varmasti löytää kätkön, iso pönttö ja fyrkat siellä sen kummemmin vakumoimatta eikä mitään kosteutta imevää edes keksitty laittaa mukaan. Nyt vaan sattui Mustilla olemaan nuha. Piti ihan sondilla käydä tökkimässä, onneks osui heti laakista ettei tullut rasitusvammoja.
Huvittaa kun Aarnio sanoi konekuskin kippaavan katteet "johonkin kulmaan", niin kuunteleva taho osasi heti päätellä sen "oikeaksi kulmaksi". Jos Aarnio olisi kuuntelussa sanonut "musta tuntuu että mulla on oikeassa kiveksessä kiertymä", olisi kuunteleva taho hälyttänyt heti kaikki yksiköt "oikeaan kulmaan".
Vaimokin tiesi kätkön paikan kun sanoi pengerryksien olevan portaiden oikealla puolella, harvinaisen fiksu nainen kun tonttinsa noin tuntee.
Olisihan tää Porvoon Escobar näyttänyt vähän säälittävältä huumekeisarilta jos sille ei olisi jostain taiottu käteistä, taisi olla vaan tiedetysti rikollisten käsittelemät rahat vähissä kun ei enempää saatu kasaan.
Mä vähän luulen että Aarnio on kätköjä nähnyt urallaan sen verran paljon että olisi parempaan pystynyt.
Pystyyhän tuolla jemmalla tietty varmistelemaan että rahakoira varmasti löytää kätkön, iso pönttö ja fyrkat siellä sen kummemmin vakumoimatta eikä mitään kosteutta imevää edes keksitty laittaa mukaan. Nyt vaan sattui Mustilla olemaan nuha. Piti ihan sondilla käydä tökkimässä, onneks osui heti laakista ettei tullut rasitusvammoja.
Huvittaa kun Aarnio sanoi konekuskin kippaavan katteet "johonkin kulmaan", niin kuunteleva taho osasi heti päätellä sen "oikeaksi kulmaksi". Jos Aarnio olisi kuuntelussa sanonut "musta tuntuu että mulla on oikeassa kiveksessä kiertymä", olisi kuunteleva taho hälyttänyt heti kaikki yksiköt "oikeaan kulmaan".
Vaimokin tiesi kätkön paikan kun sanoi pengerryksien olevan portaiden oikealla puolella, harvinaisen fiksu nainen kun tonttinsa noin tuntee.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
-
Kuolemannaakka
PiikkiSika kirjoitti:Ei sitte yhtään isompaa ämpäriä löytäny rahojen piilottamiseen, ni ois hajut/kaasut saanu vielä enempi "ilmaa alleen"? Ihme ku ei käyttänyt öljytynnyriä.
t. vacuum

Onko muuten missään mainintaa sangosta etsityistä ja mahdollisesti löydetyistä sormenjäljistä? Ehkä sitäkin on aina hanskat kädessä käsitelty, Tokmannin hyllystä lähtien.
Myös kumilenkkien tuoreudesta voi ehkä päätellä jotain, tuppaavat vanhemmiten haurastumaan, ehkä jopa vähän tarttumaan paperiin kiinni. Koska oikeus väitti Aarnion tuon piilottaneen? Vai onko väitetty, että joku Aarnion rikostoveri tai työkaveri ne piilotti?
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Toi pönttö on hyvinkin saatettu löytää sieltä raksan nurkilta, saatu autenttinen kätkö-säilö.
Aarnion sormenjälkiä siitä tuskin löytyy, sen verran on herkät kätöset sillä miehellä että on varmaan hanskat kädessä käytellyt plussa-korttiaankin. On siinä kaupan kassoilla ollut ihmettelemistä.
Aarnion sormenjälkiä siitä tuskin löytyy, sen verran on herkät kätöset sillä miehellä että on varmaan hanskat kädessä käytellyt plussa-korttiaankin. On siinä kaupan kassoilla ollut ihmettelemistä.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä