Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Ai mutakakkupala Leidille? No jo vain, joskus sellainen tekee hyvää.Itselläni on kyllä nyt niin äklö olo, että mieluummin jotain suolukkaa kuin makeaa. Menin iltapäivällä syömään munkin kahvin kanssa, ja se tämän huonon olon teki.
Mutta kahvia nyt kaikille ladyille!
Mutta kahvia nyt kaikille ladyille!
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Saanko minäkin tarjottua kahvia, vaikka en ole vielä sukupuolenkorjausleikkausta tehnyt?
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Menemme näemmä ristiin maijan kanssa.
Kuvioissa olen edelleen, joskaan en ehdi ketjuja seurata ja kommentoida ihan yhtä usein kuin aikaisemmin. Ehkä se on myös osittain omasta viitsimisestä kiinni - vapaa-aika on niin kortilla, ettei koneella juurikaan ehdi työasioiden jälkeen istuskella.
Minulle lasillinen punaviiniä, sen olen totisesti tämän maanantain jälkeen ansainnut! Seuraan saa liittyä mielihyvin
Kuvioissa olen edelleen, joskaan en ehdi ketjuja seurata ja kommentoida ihan yhtä usein kuin aikaisemmin. Ehkä se on myös osittain omasta viitsimisestä kiinni - vapaa-aika on niin kortilla, ettei koneella juurikaan ehdi työasioiden jälkeen istuskella.
Minulle lasillinen punaviiniä, sen olen totisesti tämän maanantain jälkeen ansainnut! Seuraan saa liittyä mielihyvin
Kovin on kauniit ajatukset teillä ja miksei virtuaaliteotkin mutta silti jäisin kaipailee niitä keskusteluja.
Hiljaista on tai sitten en vain ymmärrä tapaanne keskustella kahvipöydässä.
Hiljaista on tai sitten en vain ymmärrä tapaanne keskustella kahvipöydässä.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Minä ainakin puhun kahvipöydässä mitä sylki suuhun tuo. Sniffaajallekin kaadetaan kahvia, vaikka ei olekaan vielä lady - ehkä ei kannata sellaiseksi alkaakaan. Täällä näköjään seurataan parempien paikkojen mallia - termoksen kylessä teksti "tummapaahtoinen"...Taisin hetkeksi kellahtaa tuohon penkille nokosille, kun niin väsyttää, että silmiä kirvelee.
Itsenäisyysvapaa on odotettu päivä, vaikka en linnan juhlia ole koskaan katsonut. Kotini on linnani, ja siellä aion pysytellä itsenäisyyspäivän. Ehkä kunniavartion hautuumaalla käyn katsomassa. Nyt tämä meni tajunnanvirraksi, joten päästän jonkun muun vuoroon.
Itsenäisyysvapaa on odotettu päivä, vaikka en linnan juhlia ole koskaan katsonut. Kotini on linnani, ja siellä aion pysytellä itsenäisyyspäivän. Ehkä kunniavartion hautuumaalla käyn katsomassa. Nyt tämä meni tajunnanvirraksi, joten päästän jonkun muun vuoroon.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Hei kaikille! Toin tänne joulukalenterin, huomenna saa nimittäin avata ensimmäisen luukun. Jee.
Ja tämä on siis tällainen vanhanaikainen kalenteri, jossa on vain jouluisia kuvia, ei mitään tilpehööriä tai suklaatia. Jaa miksi? No siksi kun sain itse valita ja päättää. Ja tämä on ihan baarin yleiseen käyttöön, availkoon luukkuja kuka ensimmäisenä ehtii ja muistaa. Mutta ei saa availla etukäteen, tai tulee piiskaa!
24 senttiä keskitäyteläistä punaviiniä, kiitos.
Ja tämä on siis tällainen vanhanaikainen kalenteri, jossa on vain jouluisia kuvia, ei mitään tilpehööriä tai suklaatia. Jaa miksi? No siksi kun sain itse valita ja päättää. Ja tämä on ihan baarin yleiseen käyttöön, availkoon luukkuja kuka ensimmäisenä ehtii ja muistaa. Mutta ei saa availla etukäteen, tai tulee piiskaa!
24 senttiä keskitäyteläistä punaviiniä, kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Dortmunder
- Neuvoja-Jack
Rollo, annappa yksi tupla bourbon! Ja varaatko takahuoneen taas huomisillaksi, pukki palvelu kokoontuu jälleen. Ai perk... unohdin olla ajamatta partaani viikkoon. No keikkaan, tai siis...jouluun on vielä aikaa...ompa kaunis adventtikalenteri tuolla seinällä! Menenpä hieman tutkimaan lähemmin. Mitähän aarteita luukkujen takana onkaan?
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
Hmmm täällä joku jo luukkua hiplaamassa... tsot tsot!
Voisin maistella toisen lasillisen viiniä kiitos, mutta nyt tuota Shirazia, ja vain pieni lasillinen. Kiitos.
Voisin maistella toisen lasillisen viiniä kiitos, mutta nyt tuota Shirazia, ja vain pieni lasillinen. Kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Meni bitti avaruuteen toi viesti,näytönohjain kyllä huutaa muuta kun ave mariaa.iltabudhathan sieltä luukusta löyty ja nimilappuineen
,samapa tuo kirj.uudestaan.Oma kalenteri laitto kaverille viuna paussin,otan senkin edestä.tokas,ettei kestä maksa pää ja sitärataa.Toisaalla koittaavat pyytää kupille.Joskus aikoinaan kun pyörin luukuissa ja kiskoin,samahomma..Piti soittaa puhelinsoitto,että lopettakaas tähän,hyvänsään aikaan,vaikka loskanen keli,ennenkun alkaa tapahtumaan.Uskovat kerrasta. https://www.youtube.com/watch?v=QXMUY4deXs0
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Hei t.f. ja kaikki muutkin. Minulle vielä iso mukillinen kamomillateetä ihan vaan nukkumattia kutsumaan. Huomenna on herätys kukonlaulun aikaan, ja pitkät kilometrit.
Tämä Prisonin joulukalenteri on siinä mielessä jännä, että sehän antaa avaajilleen sitä mitä he tarvitsevat (mikä voi lopulta olla ihan eri kuin se mitä he itse halajavat.) Aika näyttää, mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea luukuista kullekin löytyy.
Tämä Prisonin joulukalenteri on siinä mielessä jännä, että sehän antaa avaajilleen sitä mitä he tarvitsevat (mikä voi lopulta olla ihan eri kuin se mitä he itse halajavat.) Aika näyttää, mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea luukuista kullekin löytyy.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Kyllä ne buddhat löytyy tuosta ihan vierestäkin,ja jopa ohessa ihan hyvä mielikin.Jollaintavalla. huikalla. pistän sulle GLadys minttukaakaon kermavaahdolla ja nompparelleilla,(mite lie kirjotettaan)päälle pikkasen hunajaa,ei liikaa2kpl vohvelista tehtyjä tikkuja tummalla suklaalla ja kinuskia pohjalle.pärjää vissiin aamuun
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Iltaa t.f., Gladys ja muut, jotka lymyilevät nurkissa
Työviikko tehty. Tänään kävi niin, etten ehtinyt syömään töissä ollenkaan, ja kotimatkalla oli tarkoitus käydä ruokakaupassa, Kärkkäisellä (luit oikein) ja katsomassa katolisten jouluseimi runsaan hälinän ja juhlatunnelman vallitessa. Menin niin huonoksi, että kotiin suoraan ja vuoteeseen. Kaikki iltapäivän ilot jäivät väliin tuon kirotun työpaikan takia. Huomasin äsken, etten ollut saanut edes kahvikuppia aamun jälkeen.
Nyt siis tähän tassuun Irish Coffee, jonka väkevien juomien vastustajana kuittaan kahviksi. Palkkapäivä eilen, joten piikki auki kaikille teille kanssakulkevaisille, olkaa niin ystävälliset!
Työviikko tehty. Tänään kävi niin, etten ehtinyt syömään töissä ollenkaan, ja kotimatkalla oli tarkoitus käydä ruokakaupassa, Kärkkäisellä (luit oikein) ja katsomassa katolisten jouluseimi runsaan hälinän ja juhlatunnelman vallitessa. Menin niin huonoksi, että kotiin suoraan ja vuoteeseen. Kaikki iltapäivän ilot jäivät väliin tuon kirotun työpaikan takia. Huomasin äsken, etten ollut saanut edes kahvikuppia aamun jälkeen.
Nyt siis tähän tassuun Irish Coffee, jonka väkevien juomien vastustajana kuittaan kahviksi. Palkkapäivä eilen, joten piikki auki kaikille teille kanssakulkevaisille, olkaa niin ystävälliset!
- Dortmunder
- Neuvoja-Jack
Rollo! Anna taas se koko puteli mukaani! Suuntaan perähuoneeseen....kappas se sama gentlemanni kuin viimeksikin...jaa piikki auki...no laita siihen, tämähän on laillista ryöväämistä! Kiitos ja kippis sinne nurkkapöytään vaan! Bourbon maistuukin varmaan paremmalta kun se on ilmaista 
Ja kun muut pukkipalvelun kööristä saapuu niin toivotaan että piikki on vieläkin auki...pikkujoulu meininkiä...
Ja kun muut pukkipalvelun kööristä saapuu niin toivotaan että piikki on vieläkin auki...pikkujoulu meininkiä...
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
Hei J.May ja John ja kaikki muut, ja hyvää pikkujouluiltaa taloon!
(Huomasin juuri, että kirjoitin ensin pikkujouiltaa... No ei kai siinäkään mitään pahaa, jou jou vaan!)
Minun luukustani löytyi tänään sydän. Mitäs teidän luukusta löytyi?
Koska viime viikot ovat olleet kauhean kiireisiä ja samalla hieman väsyneitä, niin tänään voisi olla lievää kinkerimeininkiä ilmassa kuka tietää. Ja kun pöydässä on Irish Coffeeta ja Bourbonia ja Mayn piikki auki, niin ihan hyvältä näyttää. Viiniä ja glögiä pöytään myös!
Ja musaa: https://www.youtube.com/watch?v=6ezui6KHbeU
Nyt pojat tanssimaan
(Huomasin juuri, että kirjoitin ensin pikkujouiltaa... No ei kai siinäkään mitään pahaa, jou jou vaan!)
Minun luukustani löytyi tänään sydän. Mitäs teidän luukusta löytyi?
Koska viime viikot ovat olleet kauhean kiireisiä ja samalla hieman väsyneitä, niin tänään voisi olla lievää kinkerimeininkiä ilmassa kuka tietää. Ja kun pöydässä on Irish Coffeeta ja Bourbonia ja Mayn piikki auki, niin ihan hyvältä näyttää. Viiniä ja glögiä pöytään myös!
Ja musaa: https://www.youtube.com/watch?v=6ezui6KHbeU
Nyt pojat tanssimaan
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Dortmunder
- Neuvoja-Jack
Heippa Gladys! Mun luukusta löytyi iso punainen jalokivi. Toivottavasti tietää hyvää onnea kerrankin..se olisi kyllä eka kerta. Andy, Murch & Tiny ovat myös tuolla pukkipalvelu-palaverissa..vien suolaa, oluen ja vodkan vielä samaan piikkiin. Otetaan toinen pullo talon bourbonia myös! Ja tuo kaunis leidi jonka glögi näyttää loppuneen varmaan ottaa toisen samanlaisen, Rollo! Glögi ja punaviini!