synkempi hautajaisvieras vs. Marsalkka

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.

No, vastataan tuohon että kretiinit ihannoivat kirkkoja. :D

.
Ei. Heidän mielestään kirkkoja saisi huoletta polttaa.

Hieman tähän tyyliin:
Mitä törkeää on jonkin piruntorjunta-patterin tuhoamisessa???

sinä olet kretiini rakkikoira

Melko infantiilisti kirjoitettu. Perustelutkin ontuvat.

edit. Tälle kirkkoasialle taitaa löytyä omakin ketju. Joku halusi ottaa asian esille välttämättä juuri tässä ketjussa...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Aika laimea esitys. Et pysty minua masentamaan tuolla tai millään muullakaan. On sitä yrittäneet kovemmatkin sällit.

.
.

kaukana poissa

.
Amsterdam
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Amsterdam »

Tulin vaan seuraamaan kamppailua, hurjalta vaikuttaa.. :wink:
Trust no one!
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Mielenkiintoinen kamppailu. Viihdyttävää, mutta alkaa molemmilla paukut kohta loppua. Sanotaan, että 1-1. Lopettakaa jo isot miehet (kai olette täysikasvuisia miehiä?) Hyvää yötä!
Marsalkka
Horatio Caine

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.

Aika laimea esitys.
Sinun argumentointisi on sentään ollut kautta linjan korkeatasoista ja hyvin perusteltua. ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Kokki kirjoitti:Mielenkiintoinen kamppailu. Viihdyttävää, mutta alkaa molemmilla paukut kohta loppua. Sanotaan, että 1-1. Lopettakaa jo isot miehet (kai olette täysikasvuisia miehiä?) Hyvää yötä!
Pahoittelen itsekin argumentoinnin heikkoa tasoa. Jotenkin ei oikein irtoa. Kretiinin kanssa on vaikea päästä kunnolla vauhtiin.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Marsalkka kirjoitti:
Pahoittelen itsekin argumentoinnin heikkoa tasoa. Jotenkin ei oikein irtoa. Kretiinin kanssa on vaikea päästä kunnolla vauhtiin.

Johtuisiko kenties siitä että sinä olet kretiini. Ainakin suosittelisin sinua hieman laajentaamaan ohjelmistoasi, ja ottamaan sinne muutakin kuin nuo iänikuiset kretiinit. Käy välillä vaikka ulkona niin päähäsi virtaa muutakin kuin tuota jatkuvaa aivopierua, josta ilmiselvästi kärsit kovastikin ja jota suollat foorumille.

.
.

kaukana poissa

.
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:

Johtuisiko kenties siitä että sinä olet kretiini.
Ei.

Sinä taas oletkin jo ilmaissut olevasi kretiini. Tai jopa debiili:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Marsalkka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

Johtuisiko kenties siitä että sinä olet kretiini.
Ei.

Sinä taas oletkin jo ilmaissut olevasi kretiini. Tai jopa debiili:

Itse et, typerä moukka kun olet, kykene muuhun kuin robottimaisesti toistamaan itseäsi. Toistelet jatkuvasti samoja juttuja. Olisin tosiaan odottanut sinulta vähän enemmän jotain, esim. älyn lentoa, mutta jouduinkin pettymään pahasti sinuun. No mitä voi odottaa luihulta tyypiltä joka ottaa nimimerkikseen Marsalkka? Ei juuri muuta kuin korskeaa pätemisen tarvetta.

Missä on Marsalkan sanan säilä nyt? Ei mitään havaintoa. Jos et pysty parempaan kannattaisi varmaan lopettaa tuo lapsellinen kiukuttelu. Ryhdistäydy ja lopeta turha pelleily!

.
.

kaukana poissa

.
Musta Nuoli
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Onko kretiinit jonkinlaisia hedelmiä?
Mun käsittääkseni lyhytkasvuisia ihmisiä, mutta ties vaikka tässä olisikin kyseessä jokin hedelmä. Itse epäilen sitrushedelmää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kretiini
Kretinismi on kehityshäiriö, jossa ihminen jää lyhytkasvuiseksi ja vajaaälyiseksi. Kretinismin aiheuttaa jodin puute, minkä seurauksena kilpirauhanen ei tuota riittävästi tyroksiinihormonia. Kretinismistä kärsivää ihmistä kutsutaan kretiiniksi.

Kretiinejä syntyy pääasiassa kehitysmaissa, missä ravinto on yksipuolista ja kivennäisaineista, etenkin jodista, on puutetta. Usein jo pelkästään se, että lapsen synnyttävä äiti kärsii jodin puutteesta, aiheuttaa kretinismiä. Kymmenien miljoonien lasten kehitys on enemmän tai vähemmän häiriintynyt jodin puutteesta johtuen. Kretinismiä kehitysmaissa voitaisiin helposti ehkäistä lisäämällä ruokasuolaan jodia.

Aivolisäkeperäinen kretinismi on harvinainen perinnöllinen kretinismin muoto, missä lyhytkasvuisuus ja kehitysvammaisuus aiheutuu tyrotropiinin puutteesta.
Kaikki futuuri-äidit, muistakaapa, ettei kannata korvata ruokasuolaa millään yrttisuolalla tai ties millä natriumglutamaateilla. Jodia se olla pitää. Vähentää myös radioaktiivisen liikasäteilyn aiheuttamia myrkytysongelmia, jos vaikka sattuisi sienipilvi näkymään horisontissa.

Jos haluaa parempia haukkumasanoja, aina löytyy Kapteeni Haddock.

"Dipsomaani", "ektoplasma", "nieriäinen", "advokaatti", "anakronismi", "Bassibasuukki", "gangsteri" "egoisti", "harlekiini", "herkkukurkku", "hunajavohveli", "häntäheikki", "kivisimppu", "kuvainraastaja", "langobardi", "lettupannu", "makaki", "nahkiainen", "putkisierainlepakko", "puukkojunkkari", "puurohaude", "rantaryöväri", "sabotööri", "sinappilaastari", "syanidi", "tseremissi" ja "zulukafferi".

Tai sitten pidemmälle edistyineille muun muassa "analfabeettien kruunaamaton kuningas", "brontosauruksen sivupersoona", "ektoplasman neliöjuuri", "hiilivety-yhdisteen kuvatus", "höyhenillä koristettu kannibaalin kuvatus", "rasvassa käristetty ihmissusi", "käymälälaivan kapteeni", "logaritmin hännänhuippu", "makean veden piraatti", "planeettainvälinen taivaanrannanmaalari" ja "vihoviimeinen meteoriitin veljenpoika".

Näillä luulisi pärjäävän haasteellisimmissakin lautamiesväittelyissä!
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^ :lol:

Hyviä vinkkejä :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ja ^^ Heeheehee.... noitahan on vielä paljon lisääkin 8) Lisätäänpä vielä esimerkeiksi "mullinkuikelo", "sirkus-Mussolini" ja "ylitsevuotisen klimppisopan sattuma" :lol:

-kiitos, Anssi-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tai vielä pahempaa:

''sähän olet kuin Marttilan mutsi!!!!''

...ja se jos jokin on aivan kammottavaa! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Itse et, typerä moukka kun olet, kykene muuhun kuin robottimaisesti toistamaan itseäsi.
Kanssasi ei tarvitse muuta tehdä. Olet mitä olet. Ei se muuksi muutu.

edit. Itse asiassa olen ehkä erehtynyt. Kärsit todennäköisesti sittenkin fragile X-oireyhtymästä!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Marsalkka kirjoitti:

Itse et, typerä moukka kun olet, kykene muuhun kuin robottimaisesti toistamaan itseäsi.
Kanssasi ei tarvitse muuta tehdä. Olet mitä olet. Ei se muuksi muutu.

edit. Itse asiassa olen ehkä erehtynyt. Kärsit todennäköisesti sittenkin fragile X-oireyhtymästä!

Sinulla Marsalkka on ilmiselvä Downin syndrooma. Mitä lällipää? Onko kivaa?

.
.

kaukana poissa

.
Vastaa Viestiin