Kiitos paljon ja kiitos teille että olette jaksaneet minua perehdyttää tapauksen! Vaikka olenkin tapauksen suhteen "jälkijunassa" niin tarkoitus on perehtyä tapaukseen perinpohjaisesti! Niin se on, että ensin kannattaa varmaankin perehtyä toiseen tapaukseen kunnolla ja sitten toiseen!Susku London kirjoitti:Hienoa Grilli! Olet hyvä esimerkki siitä, että kansalaisia kiinnostaa edelleen Anneli Auerin tapaus. Tulet tosin huomaamaan, että tutkimusaineistosi on erittäin laaja, ja joudut paneutumaan yksityiskohtiin suurella tarkkuudella. Toimittajat eivät ole palkkansa eteen tehneet tätä tutkimusta, vaan tavalliset kansalaiset ovat kääntäneet jokaisen kiven Auerin asiassa. Hommaa riittää silti edelleenkin. Kuten Pieni liekki mainitsi, aikaa kuluu tuhansia tunteja.GRILLi kirjoitti:Hyvin pintapuolisesti ja vähän, rupean nytten tutkimaan tapausta tarkemmin. Aikomuksena on käydä kaikki materiaali läpi. Tutkin samaan aikaan myös Aarnio tapausta, josta olen lukenut jo pöytäkirjan. Molemmat saa varmasti helposti käytyä yhtä aikaa läpi.Susku London kirjoitti:
Kerropa Grilli kuinka tarkkaan olet Annelin tapausta seurannut, kun sinulla tuntuu olevan valtavasti ihan alkeellisia kysymyksiä tapaukseen liittyen.
Olet tuonut asenteesi esiin hyvin nopeasti Murha.infoon liityttyäsi. Tutkimusta tehdessä kannattaa yrittää pitää avoin mieli, ja antaa faktojen puhua. Kaikkeen löytyy selitys ja taustakuviot.
Minuakin kiinnostaa Aarnion oikeusprosessi, ehkä juuri enemmän se, kuin kysymys siitä mihin Aarnio on mahdollisesti syyllistynyt? Olen kuitenkin niin syvällä Auerin tapauksen selvittelyssä, etten voi mitenkään päästä samaan Aarnion tapauksessa, ainakaan juuri nyt.
Aineisto on todella laaja Aarnionkin tapauksessa. On aivan eri asia lukea tuhansia sivuja "helposti läpi", kuin ymmärtää lukemaansa, sisäistää se, ja verrata muuhun tietoon. Itselläni ei ole toistaiseksi ollut edes aikaa lukea Aarnion pitkää tuomiota. "Läpilukemista" pidän aivan turhana työnä, sillä asioihin pitää pystyä paneutumaan.
Onnea ja voimia matkaan sinulle, Grilli!
Ja totta, olen vasta lukenut sen materiaalin nopeasti läpi, nyt suunnitelmissa on käydä se hitaasti läpi ja tehdä muistiinpanoja ja niistä keskustella sitten! Minulla on aika hyvä muisti, niin läpilukemisessakin ne ydinkohdat jäivät todella hyvin mieleen ja sekin auttaa että nämä asiat kiinnostavat minua paljon!
Toki on mahdotonta muistaa kaikkea lukemaansa tälläisten materiaali määrien kanssa niin muistiinpanojakin on tehtävä ja tunteja kuluu varmasti myös pohdintaankiin niin yksin kuin täällä ryhmässä! Samalla pyrin myös vähän kerrallaan käymään Auerin tapausta läpi mitä aikaa minulle jää! Uskon että Auerin tapaukseen saa käytettyä paljon aikaa myös ja minulla riittää intoa selvittää sitä!