Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Gurney
Jessica Fletcher

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Naurattaa Tackleberry, jonka kaikki viestit poistetaan nykyään lautamiestekstinä tai aiheen ohi puhumisena. Taitaa taas olla bannissa.

Katsokaa sen keskusteluhistoriaa,sadan viimeisimmän viestin joukossa ei ole kertaakaan asiaa vaan keskittyy muiden haukkumiseen
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Gurney
Jessica Fletcher

Tackleberry kirjoitti:Poistettu aiheeseen liittymätön liikkuva kuva.

Jotta ketju ei lähtisi rönsyilemään muihin petoksiin tai sellaisina tutkittaviin, niin pysykää aiheessa. Se on mainittu otsikossa. Vertailua muihin vastaaviin voi esittää, mutta kohtuudella. Nokittelut Lautamiehiin.
-NILS-
Ja taas, kolmas kerta päivän sisällä. Kannattaisiko ressukan lopettaa kirjoittelu kun ei onnistu koskaan
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Gurney
Jessica Fletcher

Jätetään ne kinastelut Lautamiehiin ja pysytään asiassa. Eri mieltä saa olla, mutta sivistyneesti. Tackleberryn olisi hyvä joskus tuoda esille myös omaa osaamistaan tai mielipidettä ketjun asiaan, muiden kirjoittajien sättimisten sijaan.
-NILS-

Ressukkaa joudutaan ohjaamaan oikealle tielle päivittäin
putsari
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja putsari »

On Anoi Kaa kirjoitti: Muuten melko rassistiselle haiseva virke ylimpänä lainauksessa?
Ei se ole rassismi joka housuissasi haisee, vaan aivosi ne mätänevät. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Go sniffaaja go :lol: :lol: :lol:
Alastonsuomi.com -sivustosta vielä sen verran, että vaikka siellä ei suoraan naisella näkyisi mustan värinen siitin, tai useampi suussa, on lähes varmaa, että sellainen on siellä ollut. Yksi tuttu sai nimittäin alastonsuomi.com -naiselta useamman sukupuolitaudin yhdestä kerrasta, vaikka oli ollut kumi :shock:

Tinderiäkin on tullut kokeiltua, mutta siellä sama juttu kuin alastonsuomessa. Naiset eivät ole koskaan nähneet stepperiä, mutta siideriä sitäkin enemmän. Tinderissä tuntui olevan täysin kajahtaneita naisia, joiden mukaan en edes uskaltaisi lähteä, koska olen varma, että saisin joltakin Tinder-lutkalta kaikki mahdolliset taudit.

Parhaaksi paikaksi löytää asiallista naisseuraa huomasin Vauva.fi -sivuston. Kirjoitin aihevapaa -osioon itsestäni s-postin kera ja nyt olen käynyt jo 3 eri treffeillä, joista 2 kanssa on ollut seksiäkin. Huomasin sivuston olevan täynnä yksinäisiä naisia, jotka haluavat lapsia.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Pieni liekki kirjoitti:Poistettu asiatonta kirjoittelua. Seksifantasioista kirjoittelu muihin foorumeihin.
-NILS-
Sensuuri oli näköjään iskenyt Aarnio-osion Saara-ketjuun. Alkoi itseänikin jo kiinnostaa, minkälaisista seksifantasioista olen siellä huomaamattani keskustellut. Hyvät naurut kuitenkin sain, sillä en olisi tätäkään päivää uskonut näkeväni, että tällaisen puhdistuksen kohteeksi joudun.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Mikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Pieni liekki kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Poistettu asiatonta kirjoittelua. Seksifantasioista kirjoittelu muihin foorumeihin.
-NILS-
Sensuuri oli näköjään iskenyt Aarnio-osion Saara-ketjuun. Alkoi itseänikin jo kiinnostaa, minkälaisista seksifantasioista olen siellä huomaamattani keskustellut. Hyvät naurut kuitenkin sain, sillä en olisi tätäkään päivää uskonut näkeväni, että tällaisen puhdistuksen kohteeksi joudun.
Ihan hyvä että moderaattorien sensuuri iski sinun Aarnio ketjun toilailuihin, sillä kukaan muu Aarnio ketjun historiassa ei ole puhunut lähellekkään niin paljon ohi Aarnio ketjun aiheiden kuin sinä ja sinä olet vielä suhteellisen tuore tulokki siellä ketjussa.

Aika näyttää otitko opiksesi vai jatkuuko ohi aiheen jutut.
Pieni liekki

Mikko kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
-NILS-
Ihan hyvä että moderaattorien sensuuri iski sinun Aarnio ketjun toilailuihin, sillä kukaan muu Aarnio ketjun historiassa ei ole puhunut lähellekkään niin paljon ohi Aarnio ketjun aiheiden kuin sinä ja sinä olet vielä suhteellisen tuore tulokki siellä ketjussa.

Aika näyttää otitko opiksesi vai jatkuuko ohi aiheen jutut.
Kyllä minä olen huomannut, että täällä murhainfossa ohjaillaan keskustelua hyvinkin tarkkaan Mikon kaltaisten keskustelijoiden toimesta. Höpöhöpöjuttuja saa löpistä vaikka kuinka, mutta kun yrittää keskustella asiasta ja tuoda asioihin niiden käsittelyssä tarvittavaa laajempaa tarkastelukulmaa esille, huomaa olevansa äkkiä grillattavana ja kädet sidottuina.

Toivotan onnea valitsemallasi tiellä, Mikko! Itse liputan ammattitaitoisen ja päivänvaloa kestävän viranomaistoiminnan puolesta, vaikka se näkyykin toisia täällä ainoastaan naurattavan.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Mikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Pieni liekki kirjoitti:
Kyllä minä olen huomannut, että täällä murhainfossa ohjaillaan keskustelua hyvinkin tarkkaan Mikon kaltaisten keskustelijoiden toimesta. Höpöhöpöjuttuja saa löpistä vaikka kuinka, mutta kun yrittää keskustella asiasta ja tuoda asioihin niiden käsittelyssä tarvittavaa laajempaa tarkastelukulmaa esille, huomaa olevansa äkkiä grillattavana ja kädet sidottuina.

Toivotan onnea valitsemallasi tiellä, Mikko! Itse liputan ammattitaitoisen ja päivänvaloa kestävän viranomaistoiminnan puolesta, vaikka se näkyykin toisia täällä ainoastaan naurattavan.
Se ongelmahan on juuri se, että sinä olet niitä höpöhöpö juttuja löpissyt, kun muut ovat yrittäneet asiasta keskustella.

Tämän takia ylläpidon sensuuri sinuunkin lopulta iski.

Tässä yksi esimerkki pienen lieken lukemattomista ohi puhumisista Aarnio ketjussa joille ei näy loppua, Saara osiossa aloit Marianne nimisestä prostitoidun opintotuista jauhamaan, hänen virallisista vuosituloistaan ja epävirallisista, aiheista jotka ei mitenkään liity Aarnioon tai edes Saaraan.

Pieni liekki kirjoitti: Mitäs, Mikko, veikkaat, nostaako Marianne opintotukia vai ei? Mitkä mahtavat olla neitokaisen viralliset vuositulot ja mitkä epäviralliset?

Kehtaatko vielä muita keskustelijoita ja ylläpitoa yrittää huiputtaa että muut puhuvat höpöjä ja sinä mukamas puhut aiheesta?
Pieni liekki

Mikko kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:

Se ongelmahan on juuri se, että sinä olet niitä höpöhöpö juttuja löpissyt, kun muut ovat yrittäneet asiasta keskustella.

Tämän takia ylläpidon sensuuri sinuunkin lopulta iski.

Tässä yksi esimerkki pienen lieken lukemattomista ohi puhumisista Aarnio ketjussa joille ei näy loppua, Saara osiossa aloit Marianne nimisestä prostitoidun opintotuista jauhamaan, hänen virallisista vuosituloistaan ja epävirallisista, aiheista jotka ei mitenkään liity Aarnioon tai edes Saaraan.

Pieni liekki kirjoitti: Mitäs, Mikko, veikkaat, nostaako Marianne opintotukia vai ei? Mitkä mahtavat olla neitokaisen viralliset vuositulot ja mitkä epäviralliset?

Kehtaatko vielä muita keskustelijoita ja ylläpitoa yrittää huiputtaa että muut puhuvat höpöjä ja sinä mukamas puhut aiheesta?
Etkö ymmärtänyt, miksi olisi ollut tärkeää keskustella tiettyjen ammatinharjoittajien yleisestä ansiotasosta, ansiotulojen ilmoittamisesta verottajalle ja mahdollisista yhteiskunnan tukien nostamisista samanaikaisesti työssäkäynnin ohella?

Jos asiayhteys jäi sinulle tai murhainfon ylläpidolle epäselväksi, niin voin asioita yrittää valottaa ja kirjoittaa entistä selkeämmässä muodossa, mutta kenties olisi syytä jatkaa keskustelua yksityisviestejä käyttäen eikä rasittaa keskustelullamme kaikkia muita murhainfolaisia tai palstaa seuraavia henkilöitä.
pedoauer

Viesti Kirjoittaja pedoauer »

Pieni liekki kyllä on naurettava ja koominen hahmo minfossa :D. Välillä jopa surullinen ja säälittävä.
Puolustaa henkeen ja vereen tuomittuja pedofiilejä.
Kuvittelee olevansa gangstalkingin uhri.
Pdf-tiedosto mennyt mustaksi ja luuli viranomaisten tämän aiheuttaneen.
Netti yhteydessä häiriöitä = gangstalking :D
Luoja.....
Nyt vielä yrittää väittää, että jonkun random huoran opintotukien nostelu liittyy aarnio ketjuun :D
Herätyyyyyyys :D
Pieni liekki

pedoauer kirjoitti:Pieni liekki kyllä on naurettava ja koominen hahmo minfossa :D. Välillä jopa surullinen ja säälittävä.
Puolustaa henkeen ja vereen tuomittuja pedofiilejä.
Kuvittelee olevansa gangstalkingin uhri.
Pdf-tiedosto mennyt mustaksi ja luuli viranomaisten tämän aiheuttaneen.
Netti yhteydessä häiriöitä = gangstalking :D
Luoja.....
Nyt vielä yrittää väittää, että jonkun random huoran opintotukien nostelu liittyy aarnio ketjuun :D
Herätyyyyyyys :D
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiusaaminen
Kiusaaminen

Kiusaaminen on verbaalista, eleellistä tai fyysistä aggressiivista käyttäytymistä. Kiusaaminen on toisen suunnitelmallista ja tahallista alistamista onnettomaan ja voimattomaan mielentilaan, eikä sitä tule sekoittaa kiusoitteluun. Kiusaaminen voi olla yksilöiden välistä tai yhteisöllistä. Kiusaaminen on joko suoraa tai välillistä maineen pilaamista.

Yksilöiden välinen kiusoittelu on yleistä esimerkiksi sisaruksilla tai vaikkapa ystävyksillä. Siitä harvoin aiheutuu vakavampaa haittaa. Ongelmalliseksi kiusaaminen muuttuu, kun kiusaaja saa sosiaalisen yhteisön tuekseen. Tällöin yhteisöllinen kiusaaminen saattaa johtaa hyvinkin vakaviin seuraamuksiin.

Verbaalista kiusaamista ovat mm. sarkastiset huomautukset, haasteet, uhkailu tai loukkaukset, jotka on tarkoitettu ihmisen saattamiseksi onnettomaan ja voimattomaan mielentilaan.
Eleellistä kiusaamista ovat esimerkiksi syrjintä, keskisormen näyttäminen, oven paiskaaminen kiinni, sylkeminen huomion herättämiseksi ja tahallinen tuijotus.

Fyysinen kiusaaminen on fyysistä pahoinpitelyä kuten lyömistä, potkimista, tönimistä, tukistamista, tavaroiden heittelyä tai sylkemistä kohti.

Verkkokiusaaminen (englanniksi Cyberbullying) on kiusaamista, joka tapahtuu verkossa. Verkkokiusaamista voivat olla muun muassa pilkkaavat ja uhkaavat viestit, juorujen ja henkilökohtaisten tietojen levittäminen, valokuvien ja videoiden edelleenlähettäminen.

Verkkokiusaamisesta helppoa tekee se, että verkossa tekijä voi saada halutessaan anonyymiteetin. Verkossa kiusaaja voi esiintyä nimimerkin takana, jolloin tietoon ei tule se että kuka kiusaaja on.
Verkkokiusaamisen sallimisesta ehkä paras esimerkki Ulvilan murhatapaukseen liittyen on se, miten nimimerkin jemma harjoittamaan rikolliseen toimintaan rekisteröidyn yhdistyksen keskustelupalstalla ei viranomaistahoilta ole ollut kukaan tähän mennessä halukas puuttumaan.

Minun mielestäni on ikävää ja surullista, jos toisten kiusaaminen nettipalstoilla on sellainen asia, josta irtoavat täällä parhaimmat naurut.
pedoauer

:D lasketaanko kiusaamiseksi, jos muistuttaa henkilön toilailuista mitkä ovat muutenkin kaikkien luettavissa?
Olet mielestäni koominen ja naurettava hahmo. Välillä myös surullinen ja säälittävä.
Tämä on minun mielipiteeni. Onko mielipiteen ilmaisu kiusaamista? :D
Lisäksi olet selkeästi tuonut esille seikkoja, josta voi tehdä helposti johtopäätöksen, että olet mielestäsi viranomaisvainon ja gangstalkingin uhri :D siis mielestäsi.
Ei. Et muuten ole. Onko näistä asioista muistuttaminen kiusaamista? :D
Puolustat tuomittuja pedofiileja. Onko tämän esille tuominen kiusaamista? :D
Olet myös mielestäni vainoharhainen. Koska toin esiin mielipiteeni, niin olenko kiusaaja? :D

Mitäpä pili luulet, oletko itse täällä syyllistynyt viranomaisten kiusaamiseen?
Esimerkiksi syyttelemällä minna joki-erkkilää ja muita auerin tapauksessa mukana olleita?
Kuitenkin auer on syylliseksi tuomittu ja tuomio vahvistettu.
Valituslupaa ei myönnetty.
Pieni liekki

pedoauer kirjoitti::D lasketaanko kiusaamiseksi, jos muistuttaa henkilön toilailuista mitkä ovat muutenkin kaikkien luettavissa?
Olet mielestäni koominen ja naurettava hahmo. Välillä myös surullinen ja säälittävä.
Tämä on minun mielipiteeni. Onko mielipiteen ilmaisu kiusaamista? :D
Lisäksi olet selkeästi tuonut esille seikkoja, josta voi tehdä helposti johtopäätöksen, että olet mielestäsi viranomaisvainon ja gangstalkingin uhri :D siis mielestäsi.
Ei. Et muuten ole. Onko näistä asioista muistuttaminen kiusaamista? :D
Puolustat tuomittuja pedofiileja. Onko tämän esille tuominen kiusaamista? :D
Olet myös mielestäni vainoharhainen. Koska toin esiin mielipiteeni, niin olenko kiusaaja? :D

Mitäpä pili luulet, oletko itse täällä syyllistynyt viranomaisten kiusaamiseen?
Esimerkiksi syyttelemällä minna joki-erkkilää ja muita auerin tapauksessa mukana olleita?
Kuitenkin auer on syylliseksi tuomittu ja tuomio vahvistettu.
Valituslupaa ei myönnetty.
Luitko ajatuksella edellisen viestini? Kyllä minä olen sitä mieltä, että sinä kiusaat minua viesteissäsi ja mustamaalaat minua tarkoituksella.

Tunnen sen verran viranomaismaailmaa, että minulle itselleni on harvinaisen selvää, mitä tarkoittaa virkavastuun kantaminen. Sen vastuun kantaminen on unohtunut vuosia sitten Ulvilan murhatapauksen ja sen seurausten käsittelyssä. Minusta ei ole viranomaisten kiusaamista vaatia tehtäväksi niitä toimenpiteitä, jotka asian suhteen ovat edelleen levällään kuin Jokisen eväät.

Onneksi meillä Suomessa on rehellisiä ja oikeudentajuisia ihmisiä, jotka ovat lähteneet tekemään töitä väärien lsh-rikostuomioiden purkamiseksi sekä Ulvilan murhan ja sen taustalla olevien kuvioiden selvittämiseksi. Seison mielelläni sellaisessa joukossa, jossa kunnioitetaan Suomessa voimassaolevia lakeja ja tehdään töitä rikosten selvittämiseksi ja torjumiseksi.
pedoauer

Luitko ajatuksella :D
Sinun oksennuksiisi ei tarvitse ajatuksia uhrata.
Voisin kysyä sinulta, että ajatteletko ikinä, vai suollatko järjettömyyksiä automaationa?
:D
On se hauska.
Vastaa Viestiin