Uusi vuosi ja uudet kujeet.
Olisi tarkoitus aloittaa loppuelämän kestävä elintapamuutos.
Mikä kannattaisi olla?
-Hipsteri
-Vasemmistolainen
-Natsi
-Älykkö
-Työmies
-Rappari
-Julkkis
-Joku muu
Suvakki ei käy tuon "joku muu" kohdalle, koska sitä olen joskus kokeillut, mutta ei tuntunut mun jutulta.
Tai siis olen kokeillut noita kaikkia ainakin kerran tai muutaman.
Mikä olisi trendikästä?
Re: Mikä olisi trendikästä?
Eläimien kanssa en ole muuta kuin kavereita, johtuen hämmentävistä kokemuksistani nuoruudessa.annaanna kirjoitti:Vaihda nilviäisistä selkärangallisiin nisäkkäisiin.
-
Merenkulkija
- Hercule Poirotin viikset
Re: Mikä olisi trendikästä?
Mitä jos kokeilisit olla ihan oma itsesi? Saatat yllättyä.
Ihminenhän on "laumaeläin" tätä ominaisuutta ovat eri uskontokunnat käyttäneet hyväkseen jo vuosituhansia, unohtamatta poliittisia puolueita. Tärkeintä on saada yksilö ymmärtämään se että asiat on jo mietitty hänen puolestaan valmiiksi, älä vain itse erehdy ajattelemaan. No helpottaahan se yksilön elämää?
Alla päivän mietelause:
"On helppoa olla samaa mieltä On helppoa olla mieletön Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä Ja oikaisee läpi metsikön"
J. Leskinen, Toisinajattelija
Ihminenhän on "laumaeläin" tätä ominaisuutta ovat eri uskontokunnat käyttäneet hyväkseen jo vuosituhansia, unohtamatta poliittisia puolueita. Tärkeintä on saada yksilö ymmärtämään se että asiat on jo mietitty hänen puolestaan valmiiksi, älä vain itse erehdy ajattelemaan. No helpottaahan se yksilön elämää?
Alla päivän mietelause:
"On helppoa olla samaa mieltä On helppoa olla mieletön Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä Ja oikaisee läpi metsikön"
J. Leskinen, Toisinajattelija