Routalempi kirjoitti:Ollaas mukana tässäkin ketjussa välillä...
Kyllä käytettiin koiria, mutta jälkiä ei saatu. Ei mihinkään suuntaan, ei minkäänlaista matkaa, vaikka paikalla oltiin kuudessa minuutissa. Onni oli tavallaan se, että poliisikoululaiset olivat aktiivisia ja liikkeellä, aivan kulmilla juuri sinä päivänä. Siksi vain tavallaan, koska se oli sellainen thanks for nothing -tyyppinen apu heiltä.
Siinä sitä riittää taas ihmeteltävää, että mihin tekijä livahti. Ja tässä tapauksessa ei DNA:sta ole puhuttu mitään, joten ei sitä sitten varmasti tekijästä jäänyt.
Muutoin en uskoisi satunnaisiin tappajiin, mutta koska kaverini henki meinasi lähteä sellaisen hyökkäyksestä Annalan / Kaukajärven maisemissa, keskellä kirkasta päivää, niin sen jälkeen mieli muuttuu. Pusikosta tuli, koputti olkaan ja sitten oli veitsi keskellä rintaa. Kirjoitin tapauksesta jokin aika sitten tähän ketjuun. Kaikki tapaukset eivät päädy mediaan. Osa täytyy vain tietää muulla tavalla. Vähän kuten sen ihmisen kohdalla, joka muutama vuosi sitten hyppäsi Koskarissa keskelle joulumarkkinoita...
Ok, olen harrastanut jäljestämistä koiran kanssa. Ihmettelen miksei saatu, kun koira varmaankin nopeasti jäljillä. Oiskohan mennyt huonoon poliisityöhön?
Niinpä omakohtainen kokemus muuttaa näkemyksiä helpoiten. Ittekin tiedän entisen asuinpaikan takia, että amfetamiinin käyttäjät "vajareissa" on hemmetin aggressiivisia.
Tuskinpa tekijä on päiväsaikaan murhaamassa, jos käy töissä.
Minä vaan mietin sitä, että huumehörhön lähettyvillä olisi joku bongannut. Minä luulen, että tekijä harhainen normaalilta näyttävä.