sörsse kirjoitti:Arthur Hastings kirjoitti:Kuultuja huhuja Tesoman suunnalta:
- uhrin kasvoja olisi viillelty itse tappamisen jälkeen
- DNA-testaus summittaista
Tuota viiltelyähän ei muut tiedä kuin tekijä(t), poliisi ja ruumiinavauksen tehneet, sekä se hyvän rusketuksen omaava posteljooni, hänkään ei tiedä sitä onko viiltely tehty itse tappamisen jälkeen.
Ensimmäinen ja viimeinen olisivat asiasta voineet jossakin puhua, jos huhu pitää paikkansa.
DNA-testausten summittaisuuden nyt tietää jokainen, eikä poliisi itse ainakaan alkaisi tätä kylillä rummuttamaan.
+ ne kenelle poliisi on asiasta kertonut, eli esim uhrin lähipiiri. En kuulu itse tähän, enkä mihinkään muuhunkaan nimeämääsi ryhmään. Huhun voi uskoa tai olla uskomatta, se on jokaisen oma valinta.
Olen pohtinut lähinnä miksi Valvontakameran kolmikkoa ei ole vielä löydetty.
Valvontakamerakuvan heikkolaatuisuus
Olen kuullut nuorten täysikäisten tesomalaisten arvailevan ketä kuvassa voisi olla. Arvailtu, että yksi olisi ainakin Tesomalla koulunsa käynyt. Ikää arvailtu olleen tuolloin n.17v. Mutta sitten kun kuvaa on tutkittu tarkemmin onkin iskenyt epävarmuus kuvan heikkolaatuisuuden takia, ja kaikki jää lopulta arvailuksi. Jos kuva olisi tarkempi, joku puolituttu olisi jo käräyttänyt.
Etsitään kolmikkoa
Jos edellä heitetyt arvailut olisivat totta, etsittäisiin väkisin tesomalaista kolmikkoa, kun pitäisi etsiäkin 1-2 tesomalaista, jotka ovat poikkeuksellisesti muodostaneet tuolloin kolmikon ei tesomalaisen/tesomalaisten kanssa.
Kaveria ei käräytetä
Kuten tässä ketjussakin moneen kertaan on todettu, useampi varmasti tietää tekijän, mutta kaveria ei haluta käräyttää. Ratkaisu; Tarpeeksi huomattava vihjepalkkio ja varmasti alkaa tulla vihjeitä poliisille.