Jari Sillanpää
- Dortmunder
- Neuvoja-Jack
Re: Jari Sillanpäätä epäillään huumausainerikoksesta
Niin...Jarikin on vain ihminen joka tekee virheitä. Täällä on aina tapana potkia jo maassa makaavia...itse en vihaa ketään. En edes niitä raukkoja jotka potkivat päähän esim. Jaria. Enkä ole homo, olen ihminen.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Dortmunder kirjoitti:Niin...Jarikin on vain ihminen joka tekee virheitä. Täällä on aina tapana potkia jo maassa makaavia...itse en vihaa ketään. En edes niitä raukkoja jotka potkivat päähän esim. Jaria. Enkä ole homo, olen ihminen.
Hienoa että olet havainnoinnut olevasi ihminen. Mut hei, eiks sitten homot ole ihmisiä, kun tuollein kirjoittelet että, en ole homo, olen ihminen.
Ihan kuin olisin kuullut että edellinen kirjoittaja monotti homoja päähän.
Oletko nyt aivan varma ettet vihaa ketään?
Ei täällä ketään potkita, vaan jokainen joka tänne päätyy on tehnyt jotakin sen eteen. Tämä on tasapuolinen sivusto, mihin voi päätyä omilla teoillaan, asemastaan riippumatta.
Kuten Lepajoki tuossa kirjoittikin niin kokkelimarkkinat ovat vähän jumissa, ja siksi Jarikin nykäs vähän meta-amfetamiinia. Yllättävän suosittua korkeissa seurapiireissä, ja kohtuu edullista kokkeliin verrattuna.
Turha kuitenkaan kenenkään luulla että Jari oli pappia ensimmäisen kerran kyydissä, vaan ekaa kertaa jäi kiinni. Mut vähän reilummat sakot maksaa, ja se on sit pöytä puhdas, ai niin, luuleko joku että Jari ei enää käyttäisi?
Viimeksi muokannut kakkosurpo, Pe Tammi 19, 2018 10:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Ihmisen suonensisäiseen nesteyttämiseen tarvitaan Simojoen mukaan yleensä ammattilaisen apua.
- Ihmiset pystyvät harvoin laittamaan itselleen suonensisäisen tipan. Se ei ole ihan helppo rasti.
Jos sen neulan saa tökätty kyynärtaipeessa laskimoon että saa mömmöt sinne työnnettyä, niin saa sen kanyylinkin nesteytystä varten. Kukaan ei ole tainnut muistaa kertoa ylilääkäri Simojoelle, että iv-kanyylin voi laittaa muuallekin kuin kämmenselkään...
- Ihmiset pystyvät harvoin laittamaan itselleen suonensisäisen tipan. Se ei ole ihan helppo rasti.
Jos sen neulan saa tökätty kyynärtaipeessa laskimoon että saa mömmöt sinne työnnettyä, niin saa sen kanyylinkin nesteytystä varten. Kukaan ei ole tainnut muistaa kertoa ylilääkäri Simojoelle, että iv-kanyylin voi laittaa muuallekin kuin kämmenselkään...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Unensieppaaja
- Remington Steele
Kotietsintää Vihdissä suorittaneet poliisit havaitsivat asunnossasi nesteytyspusseja. Mitä tarkoitusta varten kyseiset nesteytyspussit olivat?
– Mielestäni nämä olivat Lönkalla. Kyseessä ovat natriumkaliumpussit. Olen lukenut tästä paljon. Kyseessä on kehon nesteyttämiseen tarkoitettu neste. Kun käyttää tällaista ainetta, niin kehon palautumiseen käytän näitä pusseja. Nesteytän siis itse itseni.
Onko lääkäri määrännyt sinulle nämä pussit?
– Ei, ne on hankittu itse
Lainausta lyhennetty (meni nyt piloille lainaus, mutta en ehdi korjata).
Natriumkalium?? Varmaan Natriumkloridi. Kalium suonensisäisesti käytettynä on hengenvaarallista. Ilman jatkuvia valtimoverinäytteiden analysointia ja niistä varmistettuja kaliumpitisuuksia tuskin kukaan kykenee itse annostelemaan kaliumia.
– Mielestäni nämä olivat Lönkalla. Kyseessä ovat natriumkaliumpussit. Olen lukenut tästä paljon. Kyseessä on kehon nesteyttämiseen tarkoitettu neste. Kun käyttää tällaista ainetta, niin kehon palautumiseen käytän näitä pusseja. Nesteytän siis itse itseni.
Onko lääkäri määrännyt sinulle nämä pussit?
– Ei, ne on hankittu itse
Lainausta lyhennetty (meni nyt piloille lainaus, mutta en ehdi korjata).
Natriumkalium?? Varmaan Natriumkloridi. Kalium suonensisäisesti käytettynä on hengenvaarallista. Ilman jatkuvia valtimoverinäytteiden analysointia ja niistä varmistettuja kaliumpitisuuksia tuskin kukaan kykenee itse annostelemaan kaliumia.
Ne nyt vain menee sekaisin nämä kaliumit, natriumit, poloniumit sun muut, kun tarpeeksi käyttää huumeita. Meneehän juopoillakin omat ja muiden rahat sekaisin, aina ei tarvitse olla edes juoppo, riittää kun on tilaisuus.
-
TuskaistaTietoa
- Axel Foley
Tuleva kuolinsyy tyhmyys. Suoneen huumeen piikittäminen ei ollut vielä niin vaarallista, mutta sitten nesteytti itsensä kohtalokkain seurauksin. R.I.P. Jari Sillanpää ei mene enää pitkään.Unensieppaaja kirjoitti: Kyseessä ovat natriumkaliumpussit. Olen lukenut tästä paljon. Kyseessä on kehon nesteyttämiseen tarkoitettu neste. Kun käyttää tällaista ainetta, niin kehon palautumiseen käytän näitä pusseja. Nesteytän siis itse itseni.
Suosittelen, että jos aikaa on niin luet lisääTuskaistaTietoa kirjoitti:Kirkkaasti rasistisin kommentti, jonka olen palstalla lukenut.Dortmunder kirjoitti: Enkä ole homo, olen ihminen.
Ei ole hankalaa, lue lisää. Sillanpää tunnusti käyttäneensä kolme vuotta. Höpö, jos vanhanliiton poliisi on tutkimassa niin näkee heti, että äijä on vetänyt 5-8 vuotta. Hänen tuloillaan sakot ei merkitse mitään.sörsse kirjoitti:Ne nyt vain menee sekaisin nämä kaliumit, natriumit, poloniumit sun muut, kun tarpeeksi käyttää huumeita. Meneehän juopoillakin omat ja muiden rahat sekaisin, aina ei tarvitse olla edes juoppo, riittää kun on tilaisuus.
-
maksuton nainen
- Lauri Hanhivaara
Melko tarkkaan 3 vuotta pystyy käyttämään iv sen näkymättä vielä selvästi mitenkään ulkopuolisille.. Tai sitten siihen töppäämiseen asti, jolloin tulee julki. Sen 3v jälkeen alkaa ryminällä romisee psyykk/fyys terveys alas, nou can do.
-
maksuton nainen
- Lauri Hanhivaara
Lisäys edelliseen: läheiset kyllä huomaa ennen sitä, tottakai. Vaikka ite olis vuorenvarmana sitä mieltä, ettei ne mitään näe, kun itsehän sitä ei todennäköisesti tajua miten oudolta näyttää, käytös ym.
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Ellen väärin muista, niin HIV kerrottiin leviävän juuri narkomaanien ja homojen kautta / välityksellä!? Tämän tiedon mukaan on tuplamahdollisuus saada HIV juuri Jari Sillanpäästä.maksuton nainen kirjoitti:Melko tarkkaan 3 vuotta pystyy käyttämään iv sen näkymättä vielä selvästi mitenkään ulkopuolisille.. Tai sitten siihen töppäämiseen asti, jolloin tulee julki. Sen 3v jälkeen alkaa ryminällä romisee psyykk/fyys terveys alas, nou can do.
Kaikella on aikansa.
-
Jukka Siintonen
- Andy Sipowich NYPD
Eihän Jartsa niitä ole annostellut vaan ostanut, joltain lääketieteelliseen toimintaan erikoistuneelta yritykseltä. Eivät nuo laittomia ole.Unensieppaaja kirjoitti: Natriumkalium?? Varmaan Natriumkloridi. Kalium suonensisäisesti käytettynä on hengenvaarallista. Ilman jatkuvia valtimoverinäytteiden analysointia ja niistä varmistettuja kaliumpitisuuksia tuskin kukaan kykenee itse annostelemaan kaliumia.
-
Jukka Siintonen
- Andy Sipowich NYPD
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Jos julkinen terveydenhoito lakkautetaan niin yksityiset yritykset eivät enää hoida talvikunnossapitoa? Millä logiikalla?vanjaserkku kirjoitti: No sittenhän on syytä juhlaan, kun tilille napsahtaa se viis tonnia. Kyllähän sillä mökeltää muutaman päivän oikein kunnolla eikä vituta vaikka kukaan ei auraile teitä saatikka päivystele ensiavussa siltä varalla, että lipponen ei pidäkään ja takaraivo napsahtaa ikävästi katuun...
-
Jukka Siintonen
- Andy Sipowich NYPD
Eli nyt on mustaa valkoisella. Rattijuopumus on lievempi rike kuin ylinopeus. Eli kyse ei ole tieturvallisuudesta vaan asiakasmaksujen keräämisestä tiellä liikkujilta.Syyttäjä vaatii Jari Sillanpäälle sakkoja rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta
Syyttäjän mukaan Sillanpää käytti metamfetamiinia ja ajoi huumeen vaikutuksen alaisena Helsingin keskustassa viime syyskuussa.
Syyttäjä vaatii viihdetaiteilija Jari Sillanpäälle päiväsakkoja muun muassa rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta. Syyttäjän mukaan Sillanpää käytti metamfetamiinia ja ajoi huumeen vaikutuksen alaisena Helsingin keskustassa viime syyskuussa. Lisäksi hänen hallussaan oli 0,3 grammaa metamfetamiinia.
Sillanpäätä syytetään myös kahdesta liikennerikkomuksesta. Hän on esitutkinnassa myöntänyt teot.
Syyttäjä vaatii Sillanpäälle vähintään 50 päiväsakkoa, jota on korotettava 40 eurolla.
Helsingin käräjäoikeus antaa asiassa tuomion maanantaina.
STT
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Se riippuu ylinopeuden suuruudesta.
https://yle.fi/uutiset/3-6548126
Ylinopeus 30–50 km/h
yli 60 km/h alueella
Yleensä 22 päiväsakkoa, liukuma: 16–32
Eli vielä 50km/h ylinopeus maantiellä on selvästi pienempi rikos kuin mistä tässä on kyse, olettaen että syyttäjän vaatimus menee läpi.
Toki jos ajat kahtasataa kaupunkialueella, niin se jo ihan arkijärjellä ajatellen on vaarallisempaa kuin Silllanpään toiminta ja tuomiokin varmasti kovempi.
https://yle.fi/uutiset/3-6548126
Ylinopeus 30–50 km/h
yli 60 km/h alueella
Yleensä 22 päiväsakkoa, liukuma: 16–32
Eli vielä 50km/h ylinopeus maantiellä on selvästi pienempi rikos kuin mistä tässä on kyse, olettaen että syyttäjän vaatimus menee läpi.
Toki jos ajat kahtasataa kaupunkialueella, niin se jo ihan arkijärjellä ajatellen on vaarallisempaa kuin Silllanpään toiminta ja tuomiokin varmasti kovempi.