Motiivi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Hessu52:lle ja muillekin onnettomuusteorian epäilijöille: Vilpittömästi toivon, ettei se olisi motskari, mutta muutakaan insinöörin järkeen sopivaa selitystä ei ole näkynyt. Pankaa malli paremmaksi sen sijaan, että yritätte istua siitä kiinnostuneiden naaman päälle.

Minun kaltaisteni vakuuttamiseksi ei kuitenkaan kannata selittää tätä tapausta valehtelulla. En näe valehtelua vaan ristiriitaista tietoa, syy tuntematon. Kuulusteluvideoissakaan en ole Gustafssonissa nähnyt valehtelijan merkkejä. Jos olisin joskus tavannut hänet kasvokkain kertomassa näitä yksityiskohtia nimenomaan itselleni, niin sitten ehkä voisin sanoa enemmän. Se enemmän voisi olla esim., etten tämän jälkeen varsinkaan pidä häntä valehtelijana. Sitä ei nyt kuitenkaan tiedä, enkä varsinaisesti ole mikään valheenpaljastuskone, joten se siitä, kuten tavataan sanoa.

Gustafsson ei siis minun mielestäni ole valehteleva psykopaatti. Minulla on tällaisten henkilöiden käyttäytymisestä omia ennakkokäsityksiäni, joihin hän ei lainkaan sovi. Niiden selventämiseksi keskustelijoille, ja väittämättä kuvan esittämää henkilöä todellisuudessa psykopaatiksi, laitan tähän uutiskuvan henkilöstä, joka vastaa omaa, ehkä karrikoituakin ennakkomielikuvaani psykopaatista rysän päältä tavoitettuna, antamassa mielestään uskottavaa selitystä asiasta.

Kuvat kuitenkin pettävät. Todellisuus voi olla jotain aivan muuta kuin luullaan. Ehkä niin on myös Bodomilla, vielä kaikkien selvitysyritysten jälkeenkin.

Kuvaviite: SHRUTI SHRESTHA / REUTERS 2008
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

papillon kirjoitti: ..Teltta oli melko tarkkaan siinä polulla, Haapalan lavastuskuvasta se selviää mainiosti, siinä ei mikään Nilsin pyörä tee katvetta, teltassa olijoinden ylävartalot ovat olleet tasan polulla. Koetan saada tuon kuvan jakeluun, teknical proplem, onko sitä jo jossain...konsta, teemu?
Tämä etelästä pohjoiseen otettuko vai tämä pohjoisesta etelään napattu?
Teltat eivät ole keskenään aivan samalla paikalla. Pientä närettä polun varressa voi käyttää suuntimiseen.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

teemu, en kumpaakaan...koetan nyt saada sen lähtemään, siinä on puolet teltasta kasassa, mutta juuri tuon laihan pikkukuusen ja männyn ja koivun avulla voi melko hyvin päätellä teltan päädyn paikan.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

teemu kirjoitti:^Voisin panna pottiin rahaa, jos Q antaa jo ostamansa paketin levitykseen. Ymmärsin, että Kukkuu ja Loka voisivat myös osallistua.
Joo, olen mukana.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Jos et ehdi, niin laita sähköpostilla. Voin tarvittaessa temppuilla sen kanssa, minkä tarvitsee.

Sillävälin otan esille pitkällä putkella poliisin eristysteipin takaa otetun IS kuvaryhmän 2.6.2004.

Lavastuksen aikaan Gustafsson oli juuri yllättäen vapautettu häkistä, ja KRP yritti paikan päällä selvittää miten tapahtumat oikeasti menivätkään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Teemu, matkalla on....niin Q juu, no en kylläkään tunne sen kummemmin kuin muutkin bodomnowssa mellastaneet, kuka miläkin nikillä.
Q ei sitten täällä kai ole? No, jos lukee niin kertoisi mitä tekee sen pakettinsa kanssa, ei hän tuota silloin aikanaan ainakaan mielellään levitellyt, siinä oli kaikenlaista kolehtipuhetta, johtuiko siten sitä.

Mutta mukana olen, jos aineisto hommataan. Kuka keksii miten se maksu menisi jotenkin oikein...itse funtsasin jonkinmoista tietulliin verrattavaa systeemiä....pääsy tutkimaan maksaisi niin kauan kuin summa olisi kuoletettu, sitten väylä olisi vapaa..siinäkin sitten se alkupääoma pitää kerätä, jonkunlaiselta ydinjoukolta, ääh vai onko Olkiluodossa töissä joku Jouko ? Ei siis siltä vaan muutamalta, vaikkapa 10, silloin se olisi 70 per kuontalo, poislukien kaljut...no niin.

No tietysti siinä osa menee siivellä, mutta minkä sille tekee, niin se on kaikessa.
Pääasia että aineisto olisi käytössä :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

papillon kirjoitti:Teemu, matkalla on....niin Q juu, no en kylläkään tunne sen kummemmin kuin muutkin bodomnowssa mellastaneet, kuka miläkin nikillä.
Q ei sitten täällä kai ole? No, jos lukee niin kertoisi mitä tekee sen pakettinsa kanssa, ei hän tuota silloin aikanaan ainakaan mielellään levitellyt, siinä oli kaikenlaista kolehtipuhetta, johtuiko siten sitä.

Mutta mukana olen, jos aineisto hommataan. Kuka keksii miten se maksu menisi jotenkin oikein...itse funtsasin jonkinmoista tietulliin verrattavaa systeemiä....pääsy tutkimaan maksaisi niin kauan kuin summa olisi kuoletettu, sitten väylä olisi vapaa..siinäkin sitten se alkupääoma pitää kerätä, jonkunlaiselta ydinjoukolta, ääh vai onko Olkiluodossa töissä joku Jouko ? Ei siis siltä vaan muutamalta, vaikkapa 10, silloin se olisi 70 per kuontalo, poislukien kaljut...no niin.

No tietysti siinä osa menee siivellä, mutta minkä sille tekee, niin se on kaikessa.
Pääasia että aineisto olisi käytössä :lol:
Jos täällä ollut Q oli myös bodomnown Q, hän tuskin antaa Lokalle yhtään mitään, edes rahaa vastaan. :lol: Mutta olen mukana mikäli tämä nyt onnistuu. Oma ehdotukseni on, että maksu maksetaan etp:n omistajalle jaettuna osallistujien kesken jonka jälkeen jokainen voi ladata materiaalin itselleen netistä. Tämän jälkeen aineiston voisi poistaa jos ei haluta että sitä saa ilmaiseksi siivellä lukea/kuunnella. Mutta mulle on loppujen lopuksi ihan sama miten käytäntö hoidetaan. Nova voisi tosiaan kysäistä Kekkoselta myös. Itse voin kysyä pahamaineiselta Espoon käräjäoikeudelta jos ei muuta kautta onnistu.
Viimeksi muokannut Loka, La Helmi 09, 2008 7:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Väärä pääkö lytyssä?

Viesti Kirjoittaja teemu »

Tässä papillonin arkistoima lavastuskuva, jossa I-pääty on kumossa sisään päin. Niin sen piti ensin ollakin, ennenkuin oli kumossa ulospäin. III-pääty on pystyssä. Siis se pääty, minkä vieressä olivat ne väkivaltaisen näköisesti tehdyt reiät, ja jota kannatteli kiinnitysrenkaansa irti repinyt pystysalko. Tumma puu oikealla on se koivu, pihlajanvesat juurellaan. Heti koivusta vasemmalle on telttapetäjä. Elikkä ne ovat lähestulkoon linjassa kameran kanssa. Uhrikuvan mukaan, teltta olisi ollut hieman idempänä, ts enemmän oikealle.

-----

ETP:stä: Paketti pitäisi jakaa osiin osallistujille, jotka skannaisivat omansa tiedostoiksi ja jakaisivat muille maksaneille. Tiedostojen trokaus täällä ei liene erityisessä suojeluksessa, joten homma mahdollisesti jouduttaisiin hoitamaan muualta käsin. Olen tyytyväinen, jos saadaan aluksi viisi maksajaa, mielellään jonkin vanhan oston pohjalle. Silloin saattaisi porukka jo olla kasassa, ja saataisiin tiedostot tehtyä. Kymmenen on tietysti vielä parempi, mutta mistä ne kaikki otetaan? Hessu52:llakin lienee aika niukat taskurahat, jos hän muistaa sen asian oikein.

Olen myös ajatellut, että saa mennä harrastuksesta, mitä sijoitan. Tai sanotaan, että maksan säästöistä Tapolan ja 12 vuotta vanhan suhteen. Niitä voi olla fiktiivisesti nauttimatta jonkin aikaa :)

Ei niin, etteikö summaa voisi jakaa useammankin kesken, mutta arvelen, että käy liian hankalaksi. Ts. rahankeruu maksaa pian enemmän kuin mitä tuote itse, ja saattaa viivästää varsinaista asiaa.

Jos kuitenkin kustannuksia katettaisiin myöhemmin, niin sitten pitäisi sopia herrasmiessäännöt tietojen jakamisesta ja julkituomisesta siihen asti, että kukin saa tehdä omillaan mitä haluaa.

PS. Lokan ehdotus on OK. Nettijakelua varten pitäisi sopia skannaus ensin. Eiköhän siihen löydy koneet, ettei tarvitse jakaa. Matsku lienee Käräjäoikeudellakin prosessiin liittyen, mutta mitä kopiointi siellä maksaa? Tutustuminen siellä saattaisi olla mahdollista. Sitäkin voisi kysyä.

PS2. Murhainfon Q:n takana oli eri henkilö kuin Bodomnow:n Q, jota tarkoitin, ja joka aikoinaan osti ETP-paketin. Täällä hänellä ei lopulta ollut lukuoikeuksiakaan, jos on uskominen viestejä bodomnow:n uudella foorumilla. Ottaa yhteyttä jos ottaa.


Kuvaviite: Peter Jansson
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Joo toimeksi vaan....One and Only Q sanoi silloin bodomnown aikoihin että ei hän siitä paketista kummoista löytänyt, mutta silti se olisi nähtävä kaikki tietenkin ja kaikkien.
Teemu, mikä bodomnown uusi foorumi? Missä semmoinen on?
kompassi
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Loka 17, 2007 7:41 pm

Viesti Kirjoittaja kompassi »

Osallistun myös mielelläni ETP-paketin kustannuksiin.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

papillon kirjoitti: Teemu, mikä bodomnown uusi foorumi? Missä semmoinen on?
Minäkään en ole nähnyt kuin ilmoituksen että sivut ovat työn alla?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No kumoapas joku noista väittämistäni aivan oikeasti.

Kun etole itse koskaan prätkällä ajanut, niin älä ala selittelemään miten sillä voi ajaa.

Se on helppo todistaa, kun menet rantaan ja ajat vaikka fillarilla, kun olet ensin merkannut teltan paikan ja sen kohdan, mihin Gussen prätkän stonga tulee.

Et sinä voi ajaa niin läheltä Gussen prätkän ohjaustankoa, ettet ajaisi automaattisesti teltan ohi, tai sitten sinun olisi pitänyt ajaa kävelyvauhtia, jolloin kukaan teltan sisällä ollut ei olisi loukkaantunut.

En voi papillonin lausuntoa pitää kuin provona minua kohtaan.

Jos et pidä kirjoituksistani, niin älä lähde väittämään niitä valheiksi, vaan yritä kumota ne ihan rehellisin keinoin, eli järkevillä teeseillä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:No kumoapas joku noista väittämistäni aivan oikeasti.

Kun etole itse koskaan prätkällä ajanut, niin älä ala selittelemään miten sillä voi ajaa.

Se on helppo todistaa, kun menet rantaan ja ajat vaikka fillarilla, kun olet ensin merkannut teltan paikan ja sen kohdan, mihin Gussen prätkän stonga tulee.

Et sinä voi ajaa niin läheltä Gussen prätkän ohjaustankoa, ettet ajaisi automaattisesti teltan ohi, tai sitten sinun olisi pitänyt ajaa kävelyvauhtia, jolloin kukaan teltan sisällä ollut ei olisi loukkaantunut.

En voi papillonin lausuntoa pitää kuin provona minua kohtaan.

Jos et pidä kirjoituksistani, niin älä lähde väittämään niitä valheiksi, vaan yritä kumota ne ihan rehellisin keinoin, eli järkevillä teeseillä.

---- En nyt oikein tiedä kelle tuo on osoitettu, mutta tuossa lopussa höpötetään jotain minusta ja jostain lausunnosta....jossa olisin väittänyt jotain valheeksi...en nyt hetikohta muista moista, sen totesin että Nilsin pyörä ei tehnyt mitään maskia teltalle tullessa, vaan teltta oli keskellä polkua.

Sinänsä tuollainen höpinä on turhaa, mikä menee milläkin vauhdilla minkäkin stongan pään ohi.
Ei muuta kuin kasaat Stuntryhmä Vanhat Luukkuhousut ja teette testit ja sitten raportoit, siinähän saattaa mennä nurin myös Nilsin pyörää markkeeraava koivua vasten oleva Jawasi.
Sitä paitsi testitulokset kelpaavat varmasti myös Hassuihin Kotivideoihin, epäilemättä. :lol:
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Bodomista on jo rakeinteilla sivu, johon liitetaan jo nyt oleva aineisto mm.

bodom vastaajan lausunto.pdf
bodom haastehakemus.pdf
Bodom krp esitutkintapoytakirja.pdf
Bodom Karajaoikeuden paatos.pdf
Bodom Hypnoosi.pdf

Kaikki "Tietosivulle" liitettava aineisto on tarkoitus jakaa kaikkien kayttoon ja tukemaan Bodom keskustelua. "Tietosivu" on toistaiseksi pahasti kesken, mutta bodomiin liittyvaa aineistoa voi lahettaa suoraan murha.infon sahkopostiin [email protected]

Sivulle voidaan liittaa erinlaisia tiedostoja, kuvia videoita ym.


RAID
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^No mutta ylläpitohan voisi hommata sen etpk:n ja liittää sinne. Kuka kannattaa? Minä. :lol:

edit. Mites nuo kuvat ja artikkelit jotka ollaan yksissä tuumin jokainen omista arkistoistaan liittänyt buckettiin? Onko ne nyt tarkoitus jakaa murha.infolle? :idea:
Vastaa Viestiin