Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ei kai vaan ole Ljudmilan kanssa pyöräytetty. Ehkä saamme tähän valaistusta. Minäkin luulin että Saulilla on kaksi aikuista poikaa, ja nyt tämä taapero.
Näyttäisi Sauli olevan yhden asian mies, tekee jälkeläisiksiin vain poikalapsia.
Riittääkö tulevaisuudessa kaikille poikalapsille morsiamia?(täytyy muistaa nämä afrikkalaisten ja lähi-itäläisten joukkoinvaasiot, joissa on 95% miehiä)
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Ei riitä, mutta se ei haittaa, koska niin suuri osa valkoihoisista poikalapsista on jo aivopesty homoiksi tai ovat vaihtaneet sukupuolta voidakseen avioitua maahantulijoiden kanssa.
Pysyykö Trump virassaan kauden loppuun saakka?
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Eli Obama oli pakko ottaa musta-ihonen, ja Trump pakko ottaa ääliö edes kerran, ni seuraava vois olla esim vammanen, ääliö musta nainen? No joo, ei täs ollu logiikkaa.
Okei: SeuraavA Jenkkilän presidentti on ujo norjalainen merikapteeni jolla ei mitää intressii olla ees ko. postissa, se on huijattu siihen. Mr. Telsson.
Sijoitan ainakin sellaisen summan, joka takaa joka vuosi kunnolliset tuotot ja täyden elannon tekemättä sen eteen yhtään mitään. Ja miten? Hieman sinne tänne hajauttaen, osa minimaalisella riskillä, ja osa sitten isolla, ihan huvin ja jännityksen vuoksi.
Minfoiletko avoimesti vaiko omana salaisena paheena? Ja miksi niin?
En ole kertonut kenellekään enkä ole ajatellutkaan kertoa kenellekään. Se voisi herättää ainakin ihmetteleviä kysymyksiä tuttavapiirissä, jos ei mitään pahempaa. Ei huvita vastata kysymykseen "minkä vitun takia sä sinne kirjoittelet", varsinkaan kun minulla ei ole siihen hyvää vastausta.
Kait se olisi kaatopaikkaosio, niin näkisi heti alkuunsa mihin paskaan täällä voi törmätä.
Kuinka tyytyväinen olet itseesi? Kerro vastatessasi puutteesi ja vikasi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Ihan tyytyväinen olen itseeni ja kaikkeen, mitä olen ehtinyt tahtoen tai tahtomattani saavuttaa. Ja kovin kiitollinen myös kaikesta siitä, mitä minulle on annettu. Olen kauhean kärsimätön, mutta lisäksi jonkinlaiseen laiskuuteen ja mukavuudenhaluisuuteen taipuvainen. Joku voi nähdä nuo vikoina, minä en. Omasta mielestäni olen kaikin puolin jees.
Meneekö määrämittaisella pesään tai peräti nänniin?