Heheh,julperi sekos nikkejensä kanssaRescuer kirjoitti:Missäs mä Julperi sinua olen multinikiksi väittänyt?
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Rescuer kirjoitti:Missäs mä Julperi sinua olen multinikiksi väittänyt?
Tossahan just vastasit"Oulun äippärin"viestiin et multinikki trollaa toista.Tietäätkseni olen ainut joka sitä kuumotin aikaisemmin.Äitylin nyt huomaa kaikki et on useampia nikkejä,siksi sitä piikittelen.Ja"sikapaska"voi mennä sinne jenkkien pressavaaliketjuun pätemään olemattomalla tietotaidollaan kyseiseen aiheeseen liittyen.
^Voi olla että olit ainut joka kuumotti oulun äityliä, mutta ketäs tuo oulun äityli...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Kun taas (sadannen kerran) tulee TV:stä Poliisiopisto, niin Tackeberry on koko leffojen tyhmin tyyppi-aseet ja tissit. Jos joku valitsee nickikseen Tackeberryn, se kertoo kaiken.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
- Louvren kummitus
- Armas Tammelin
Ei löydy tuollaista nickiä. Ei naurata, tai ehkä vähäsen.Berlin kirjoitti:Kun taas (sadannen kerran) tulee TV:stä Poliisiopisto, niin Tackeberry on koko leffojen tyhmin tyyppi-aseet ja tissit. Jos joku valitsee nickikseen Tackeberryn, se kertoo kaiken.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Kehitysvammainen ei välttämättä itse huomaa omaa alikehittynyttä huumorintajuaan, ja ymmärtämättään tekee itsestään entistä idiootimman.Berlin kirjoitti:Kun taas (sadannen kerran) tulee TV:stä Poliisiopisto, niin Tackeberry on koko leffojen tyhmin tyyppi-aseet ja tissit. Jos joku valitsee nickikseen Tackeberryn, se kertoo kaiken.
Tackleberry on oppikirjaesimerkki idiootista poliisin vaatteissa.
Jos joku valitsee nimimerkiksi Tackleberryn niin se kertoo kyllä kaiken. Elämäm kolureijoreipas kirjoitti:Kehitysvammainen ei välttämättä itse huomaa omaa alikehittynyttä huumorintajuaan, ja ymmärtämättään tekee itsestään entistä idiootimman.Berlin kirjoitti:Kun taas (sadannen kerran) tulee TV:stä Poliisiopisto, niin Tackeberry on koko leffojen tyhmin tyyppi-aseet ja tissit. Jos joku valitsee nickikseen Tackeberryn, se kertoo kaiken.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
-
Äitylit-Oulu
- Poliisikoira Rex
Gurney on sentään käynyt kehitysvammaisille tarkoitetun ammattikoulun.Gurney kirjoitti: Jos joku valitsee nimimerkiksi Tackleberryn niin se kertoo kyllä kaiken. Elämäm kolu
-
Calamity Jane
- Rico Tubbs
Gurney kirjoitti:Jos joku valitsee nimimerkiksi Tackleberryn niin se kertoo kyllä kaiken. Elämäm kolureijoreipas kirjoitti:Kehitysvammainen ei välttämättä itse huomaa omaa alikehittynyttä huumorintajuaan, ja ymmärtämättään tekee itsestään entistä idiootimman.Berlin kirjoitti:Kun taas (sadannen kerran) tulee TV:stä Poliisiopisto, niin Tackeberry on koko leffojen tyhmin tyyppi-aseet ja tissit. Jos joku valitsee nickikseen Tackeberryn, se kertoo kaiken.
Ainakin Tackeberry on kaikkien poliisiopisto elokuvien humoristisin ja mieleenpainuvin hahmo. Niin näyttää olevan teidänkin mielestä.
Kättä ylös, kuka haluaisi olla yhtä idiootti, kuin Tackleberry.Calamity Jane kirjoitti: Ainakin Tackeberry on kaikkien poliisiopisto elokuvien humoristisin ja mieleenpainuvin hahmo. Niin näyttää olevan teidänkin mielestä.
-
Calamity Jane
- Rico Tubbs
Älkää olko niin ahdasmielisiä. Tackeberry oli minun suosikki hahmo noissa elokuvissa. Hauskin.Nyt huumoria kehiin törpöt.RoteAF kirjoitti:Kättä ylös, kuka haluaisi olla yhtä idiootti, kuin Tackleberry.Calamity Jane kirjoitti: Ainakin Tackeberry on kaikkien poliisiopisto elokuvien humoristisin ja mieleenpainuvin hahmo. Niin näyttää olevan teidänkin mielestä.
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Joillekin hyppy noinkin korkealle voi toki olla ylivoimainen.RoteAF kirjoitti:Kättä ylös, kuka haluaisi olla yhtä idiootti, kuin Tackleberry.Calamity Jane kirjoitti: Ainakin Tackeberry on kaikkien poliisiopisto elokuvien humoristisin ja mieleenpainuvin hahmo. Niin näyttää olevan teidänkin mielestä.
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Putsari on syvästi huolestunut Venäjä ketjun liian vähäisestä suosiostaViestiKirjoittaja putsari » Ti Helmi 13, 2018 5:22 am
Eikö tuo Venäjä ketju kuuluisi politiikka osan alle, kun sen sisältö on kuitenkin politiikkaa? Vai olisiko silloin liian näkyvällä paikalla, kansa saattaisi kiihottua?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Palstan kotiryssä kanlaya sikakoira on huolissaan, että Venäjäketju nostetaan liian näkyvälle paikalle.sikakoira kirjoitti:Putsari on syvästi huolestunut Venäjä ketjun liian vähäisestä suosiostaViestiKirjoittaja putsari » Ti Helmi 13, 2018 5:22 am
Eikö tuo Venäjä ketju kuuluisi politiikka osan alle, kun sen sisältö on kuitenkin politiikkaa? Vai olisiko silloin liian näkyvällä paikalla, kansa saattaisi kiihottua?
Tiedätkö mitä kotiryssä edes tarkoittaa???
(siis putsarille)eiku pultsarille.