Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Martti Kyttä
- Remington Steele
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Täällä puhutaan mitallistetusta, mutta molempiin menee.
Kuka tuo Suomen seuraavan olymipamitalin?
Kuka tuo Suomen seuraavan olymipamitalin?
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
-Friedrich Nietzsche
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Varmaan Seppo Räty tai Tuula Haatainen.
Onko olympialaiskuplan ulkopuolella elämää?
Onko olympialaiskuplan ulkopuolella elämää?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Tottakai on, viimeistään noin kahden viikon kuluttua.
Oliko oikein nakata olympialaisten avajaisista Unin ja Trumpin veljeilevät kaksoisolennot pihalle?
Oliko oikein nakata olympialaisten avajaisista Unin ja Trumpin veljeilevät kaksoisolennot pihalle?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ei.
Uskallatko tunnustaa kellekään, että olympialaiset ei vois vähempää kiinnostaa?
Uskallatko tunnustaa kellekään, että olympialaiset ei vois vähempää kiinnostaa?
Nyt seuraa julkinen tunnustus. Olympialaiset ei vois vähempää kiinnostaa.
Oletko joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi tällä sivustolla?
Oletko joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi tällä sivustolla?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
En.
Lakia sen enempää tuntematta.
Uskomukseni mukaan se ei vaan ole mahdollista.
Voiko anonyymi nimimerkki yleensäkkään joutua seksuaalisen häirinnän kohteeksi, kunnianloukkauksen kohteeksi tai minkään muun rikoksen kohteeksi?
Lakia sen enempää tuntematta.
Uskomukseni mukaan se ei vaan ole mahdollista.
Voiko anonyymi nimimerkki yleensäkkään joutua seksuaalisen häirinnän kohteeksi, kunnianloukkauksen kohteeksi tai minkään muun rikoksen kohteeksi?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Se riippuu hänestä itsestään. Lähinnä kaks seikkaa:
1. Kuinka paljon tulee paljastaneeksi varomattomuuttaan omasta itsestään joilla seikoilla pystyy olemaan tunnistettavissa - ja välittää yleensä siitä vaikka niin käviskin.
2. Toinen seikka on tietysti mitä liikkuu omien korvien välissä, kuinka herkkänahkanen on.
Kyllähän sitä voi kokea ja kuvitella mitä vaan mutta jos on
pysyny anonyyminä niin mielestäni ei voi olla todellisuudessa minkään häirinnän tai rikoksen kohde.
Netti on vaan netti niin kauan kun se on netti eikä johda omaan tosielämään.
Teoriassa jos on hullu moderaattori niin ip-numeroiden perusteella voi saada selville vaik mitä mut se onki sitten pian poliisikeikka.
Facebook on kyllä ihan oiva paikka hankkia ittelleen hankaluuksia.
1. Kuinka paljon tulee paljastaneeksi varomattomuuttaan omasta itsestään joilla seikoilla pystyy olemaan tunnistettavissa - ja välittää yleensä siitä vaikka niin käviskin.
2. Toinen seikka on tietysti mitä liikkuu omien korvien välissä, kuinka herkkänahkanen on.
Kyllähän sitä voi kokea ja kuvitella mitä vaan mutta jos on
pysyny anonyyminä niin mielestäni ei voi olla todellisuudessa minkään häirinnän tai rikoksen kohde.
Netti on vaan netti niin kauan kun se on netti eikä johda omaan tosielämään.
Teoriassa jos on hullu moderaattori niin ip-numeroiden perusteella voi saada selville vaik mitä mut se onki sitten pian poliisikeikka.
Facebook on kyllä ihan oiva paikka hankkia ittelleen hankaluuksia.
Oletko ahkera feississä vierailija?
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Ei kyllä human feces paljoa kiinnosta. Pakolla tiputtaa sen mitä sieltä tulee ja vetäsee eteenpäin putkisto-metodilla.
Mikä Sastamalaa oikein riivaa? Tsekkaapa pohjiksi vaikka haku 'Sastamala site:murha.info' ja kerro mulle?!
Ja kaupan päälle vielä tuoreesta Aamulehdestä, että:
Hinkuyskäepidemia kiusaa Sastamalassa – sairaanhoitopiiri pelkää, että tilanne on vielä pahempi kuin miltä nyt näyttää
Ainakin kolme alaikäistä on sairastunut hinkuyskään Sastamalassa.
Mikä Sastamalaa oikein riivaa? Tsekkaapa pohjiksi vaikka haku 'Sastamala site:murha.info' ja kerro mulle?!
Ja kaupan päälle vielä tuoreesta Aamulehdestä, että:
Hinkuyskäepidemia kiusaa Sastamalassa – sairaanhoitopiiri pelkää, että tilanne on vielä pahempi kuin miltä nyt näyttää
Ainakin kolme alaikäistä on sairastunut hinkuyskään Sastamalassa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
En osaa sanoa, mikä Sastamalaa vaivaa, mutta olen pannut merkille sen huomattavan usein olevan otsikoissa, aina negatiivisissa uutisissa.
Suvi Linden uutisissa hyvin epäedullisessa valossa. Herättääkö sinussa mitään tunnetta? Tyyliin ”siitäpä sai” vai ”voi blondiparkaa”?
Suvi Linden uutisissa hyvin epäedullisessa valossa. Herättääkö sinussa mitään tunnetta? Tyyliin ”siitäpä sai” vai ”voi blondiparkaa”?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Eipä juuri. Linden on tietentahtoen lähtenyt leikkiin mukaan. Kait se tuossa geississä on se salainen Patrian huonosti kehitelty ohjus. Ajan kanssa lumi sulaa ja paska tulee esiin.
Siä kun vaikutat niin pirun viisaalta ihmiseltä, niin laitahan sie oiken viisas vastaus kysmykseen.
Tää on siulle jolla on lapsia jo olemassa, eikä vaan haavemaailmassa. Muut voi ootella seuraavaa kysymystä.
Mikä olis sellainen teko mitä sie et vois lapselles ikinä antaa anteeks?
Siä kun vaikutat niin pirun viisaalta ihmiseltä, niin laitahan sie oiken viisas vastaus kysmykseen.
Tää on siulle jolla on lapsia jo olemassa, eikä vaan haavemaailmassa. Muut voi ootella seuraavaa kysymystä.
Mikä olis sellainen teko mitä sie et vois lapselles ikinä antaa anteeks?
Ei ole lasta (paitsi karvapoika), niin en osaa sanoa. Mutta mieleen tulee mm. eläinrääkkäys, pedofilia, raiskaus, viattoman vakava pahoinpitely, viattoman tahallinen surmaaminen.
Mistä ja miten keksit nimimerkkisi? Ja haluaisitko vaihtaa sen nykyään joksikin muuksi, jos, niin miksikä?
Mistä ja miten keksit nimimerkkisi? Ja haluaisitko vaihtaa sen nykyään joksikin muuksi, jos, niin miksikä?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Sattuman sanelema juttu koko nimimerkki, nääs kun Urpo oli ja varattu.
En todellakaan haluaisi muuttaa sitä, kuten en pahemmin muutakaan nykyisessä, tai menneessä elämässä. Katsos kun mottoni on että elävienkirjoissa vedetään 100 lasissa, ja kuolleidenkirjoissa 110 lasissa. Kuolleena tapahtuu mulle sama kuin monelle muulle, kaverit heittää värikynää kun muistelee mun tekemisiä.
Tyhmin teko , mitä olet tähän mennessä elämässäsi kerennyt tekemään?
En todellakaan haluaisi muuttaa sitä, kuten en pahemmin muutakaan nykyisessä, tai menneessä elämässä. Katsos kun mottoni on että elävienkirjoissa vedetään 100 lasissa, ja kuolleidenkirjoissa 110 lasissa. Kuolleena tapahtuu mulle sama kuin monelle muulle, kaverit heittää värikynää kun muistelee mun tekemisiä.
Tyhmin teko , mitä olet tähän mennessä elämässäsi kerennyt tekemään?
Paljon oon tehny tyhmyyksiä.
Mut jotenkin koen et pahinta mitä oon tehny oli se kun vanha harmaa kissa ois halunnu tulla mun sänkyyn nukkumaan ja tönäsin sen pois. Ehkä se on antanu mulle anteeks.
Pidätkö suurkaupungeista?
Mut jotenkin koen et pahinta mitä oon tehny oli se kun vanha harmaa kissa ois halunnu tulla mun sänkyyn nukkumaan ja tönäsin sen pois. Ehkä se on antanu mulle anteeks.
Pidätkö suurkaupungeista?
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Kyllä, olen niissä kotonani, kunhan ei liikaa saasteita. Riippuu tietysti myös kaupungista.
Jos saisit valita uudelleen syntymäsi ajankohdan, kuinka valitsisit?
Jos saisit valita uudelleen syntymäsi ajankohdan, kuinka valitsisit?